Een of ander stratencircuit of zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof de F2 op een circuit rijdt waar inhalen lastig is.
Klinkt wel als een echt stratencircuit dan. Wat anders dan die troep waar de F1 tegenwoordig rijdt met hele lange rechte stukken enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een of ander stratencircuit of zo.
De twee rechte stukken die ze hadden, Daar zat ook nog zo'n lange bocht in, dus echt recht was het niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt wel als een echt stratencircuit dan. Wat anders dan die troep waar de F1 tegenwoordig rijdt met hele lange rechte stukken enzo
Ik kom er iedere dag weer achter dat weerberichten maar weinig accuraat zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Sam Collins vertelde dat maar liefst 3 lokale meteo diensten allemaal iets anders voorspellen voor de racetijd van morgen.
8% kans, 80% kans en 40% kans op regen (als ik het goed onthouden had).
Sowieso lijkt het me lastig voorspellen in een Mediterraan zeeklimaat als er zowel een hoge druk als lage druk gebied "dichtbij" liggen.
Morgen maar 'live' meekijken
Geen paniek. Rocketship fuel doesn't melt steel beams.quote:
misschien wint Stroll welquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
Gezien het lijstje in de OP zou Perez deze moeten winnen
Die zou Italië hebben gewonnen, nu is Max weer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, Verstappen. Vorige race was voor Perez volgens het lijstje in de OP. Dat die niet doorging doet er niet toequote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:43 schreef El_Thijs het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zou Italië hebben gewonnen, nu is Max weer.
Hoogste tijd voor..... 🍺 en 🥜🥜quote:
Voor op te eten natuurlijk !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |