Dat weten wijquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die damage control komt een beetje te laat
De televisiekijker heeft dat natuurlijk allemaal lang niet zo duidelijk gezien als de streamer. Nu steeds minder mensen dus zal ze meer in beeld komen en als ze het wel volhoudt denk ik dat dat best een positiever beeld kan geven voor de tv-kijkers en dat is toch het grootste gedeelte kijkers.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maanden janken om peuken en drank en dan in eens hoppa
En ze vertelde het zelf dat ze daarom stopte omdat ze niet wilde dat mensen een verkeerdbeeld van haar haddennou dat is te laat, het leed is geschied
Je klinkt bijna wanhopigquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt me wel op dat iedere keer als Zoë weer 'zo' tegen Isaac heeft zitten doen hij als ze weg is zijn hoofd schudt en/of een 'gezicht trekt'.....
Het aanhoren en meegaan in de bezopen fantasieën van dat mislukte vliegengordijn (wimpers) kan toch geen opdracht van 'achter' zijn.... zouden ze zo ver gaan???? waar is dan het eind????
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
We hebben Babet leren kennen als iemand die houdt van een wijntje, biertje en de rest waar alcohol inzit. Sigaretje erbij, kaasje, worstje. Ze houdt niet van werken, koken of corvee, dan laat haar geheugen haar als snel in de steek en komt ze vaak haar beloftes niet na.
Ze is onbetrouwbaar als vriendin, haalt je erdoor, maakt je zwart. Ze ontfermt zich graag over een over het paard getilde puber, waar ze over kan moederen, voor haar karretje kan spannen, verteld hoe mooi ze is, dat Isaac haar vast heel erg mooi vindt. oftewel, ze kraamt veel onzin uit. Ze likt zich graag bij iedereen in, om maar sympathiek over te komen.
Alleen maakt dat niet zoveel uit. De kijkers/streamers hebben geen invloed op wie er gaat winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:23 schreef HopScotch het volgende:
[..]
De televisiekijker heeft dat natuurlijk allemaal lang niet zo duidelijk gezien als de streamer. Nu steeds minder mensen dus zal ze meer in beeld komen en als ze het wel volhoudt denk ik dat dat best een positiever beeld kan geven voor de tv-kijkers en dat is toch het grootste gedeelte kijkers.
hahahaha rotgewoonte om meer dan 1 ?? of !! te gebruiken, ik zal erop lettenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je klinkt bijna wanhopig![]()
![]()
Ik denk wel dat ze echt heel ver kunnen gaan.
Maar ook al tik ik het net wel, ik vind dat wel een hele hele hele dikke, bijna kansloze, aanname hoor.
Maar ik zou echt niet weten waarom hij hierin zover meegaat.
Hij is kapot gegaan zegt ze nu.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
De hele bodem van de melkopschuimer is aangekoekt ziet Wendy![]()
Nee zo bedoelde ik het niet, zeker niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahaha rotgewoonte om meer dan 1 ?? of !! te gebruiken, ik zal erop letten
Ze moet wel, hoe kan ze straks anders tegen clienten zeggen destructief gedrag af te leren als ze zelf niks anders heeft laten zien in dit jaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die damage control komt een beetje te laat
Klopt, ik denk dat het haar puur gaat om het beeld dat mensen 'buiten' van haar hebben puur voor haar persoonlijk en niet voor het spel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen maakt dat niet zoveel uit. De kijkers/streamers hebben geen invloed op wie er gaat winnen.
Hadden ze die al niet ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Doe maar snel een stelling voor een melkopschuimer.
Dat getik in die pan is niet best met oortjes in
ik snap je en vatte het ook op zoals jij zegt, zit wel goedquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, zeker niet.
Lekker tikken hoor.
Dacht meer dat het een soort van enorme verbazing vertegenwoordige, eentje die zeg maar van de wanhoop nabij
Ja, maar die is net kapot gegaan zei Bep.quote:
Dat zou zeker een reden kunnen zijn wat jij dat zegt op tv is het allemaal een stuk minderquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:23 schreef HopScotch het volgende:
[..]
De televisiekijker heeft dat natuurlijk allemaal lang niet zo duidelijk gezien als de streamer. Nu steeds minder mensen dus zal ze meer in beeld komen en als ze het wel volhoudt denk ik dat dat best een positiever beeld kan geven voor de tv-kijkers en dat is toch het grootste gedeelte kijkers.
Wendy heeft geen hand meer over van het kloppen met een garde waar volgens mij niet eens een behoorlijk handvat aan zit (altijd Wendy die de hele zaak weer weet te redden)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Doe maar snel een stelling voor een melkopschuimer.
Dat getik in die pan is niet best met oortjes in
Zeker even je psych googlen en dan opzeker dat dit soort dingen ook te vinden zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze moet wel, hoe kan ze straks anders tegen clienten zeggen destructief gedrag af te leren als ze zelf niks anders heeft laten zien in dit jaar.
Erik..........solderen....... uhhhhhhhhquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar die is net kapot gegaan zei Bep.
Althans stoppen vliegen eruit als ze hm aanzetten.
Mss kan Erik hem nog fixen solderen ofzo
Dat laatste zei Bep niet
Misschien moeten ze Wim Vroege eens bellen om de elektra na te laten kijken ... Frituren terwijl het zwembad aanstaat kan ook al niet ...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar die is net kapot gegaan zei Bep.
Althans stoppen vliegen eruit als ze hm aanzetten.
Mss kan Erik hem nog fixen solderen ofzo
Dat laatste zei Bep niet
Zeker weten, het lijkt mij dat niet veel mensen haar nog serieus kunnen nemen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker even je psych googlen en dan opzeker dat dit soort dingen ook te vinden zijn
Good old Wim Vroege..... valt me mee/tegen dat zijn naam daar nog nooit gevallen is (zeker bij de Utopiakijkers onder de bewoners)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Wim Vroege eens bellen om de elektra na te laten kijken ... Frituren terwijl het zwembad aanstaat kan ook al niet ...
Melkschuimer was wel helemaal vastgekoekt van binnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Wim Vroege eens bellen om de elektra na te laten kijken ... Frituren terwijl het zwembad aanstaat kan ook al niet ...
Ze steekt nu een peuk aanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:34 schreef Limbus het volgende:
Heeft Babette een nicotine kauwgom, ze loopt ze te knagen
Dat is volgende week donderdag pasquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt...... ze kan nog nog 4 dagen erop los paffen
27ste vandaag.. over 1 dag.. 28ste.. over 2 dagen 29ste.. 3 dagen 30 ste.. 4 dagen 31ste..quote:
Iedereen heeft natuurlijk van alles besteld want stel je voor dat je er straks uit vliegt .. misschuien mag het meequote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Weer allemaal pakjes?
Niet normaal meer.
Ja ik hoor Zalando
Zou kunnen hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:40 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja klopt maar net in de keuken en daarvoor wel
Mag inmiddels alles mee dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk van alles besteld want stel je voor dat je er straks uit vliegt .. misschuien mag het mee
Roken en nicotine kauwgom is geen goede combinatiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:40 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja klopt maar net in de keuken en daarvoor wel
Denk het wel , want moeten zij verder met die rotzooiquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mag inmiddels alles mee dan?
Ik dacht alleen kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |