Zeker weten, het lijkt mij dat niet veel mensen haar nog serieus kunnen nemen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker even je psych googlen en dan opzeker dat dit soort dingen ook te vinden zijn
Good old Wim Vroege..... valt me mee/tegen dat zijn naam daar nog nooit gevallen is (zeker bij de Utopiakijkers onder de bewoners)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Wim Vroege eens bellen om de elektra na te laten kijken ... Frituren terwijl het zwembad aanstaat kan ook al niet ...
Melkschuimer was wel helemaal vastgekoekt van binnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Wim Vroege eens bellen om de elektra na te laten kijken ... Frituren terwijl het zwembad aanstaat kan ook al niet ...
Ze steekt nu een peuk aanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:34 schreef Limbus het volgende:
Heeft Babette een nicotine kauwgom, ze loopt ze te knagen
Dat is volgende week donderdag pasquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt...... ze kan nog nog 4 dagen erop los paffen
27ste vandaag.. over 1 dag.. 28ste.. over 2 dagen 29ste.. 3 dagen 30 ste.. 4 dagen 31ste..quote:
Iedereen heeft natuurlijk van alles besteld want stel je voor dat je er straks uit vliegt .. misschuien mag het meequote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
Weer allemaal pakjes?
Niet normaal meer.
Ja ik hoor Zalando
Zou kunnen hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:40 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja klopt maar net in de keuken en daarvoor wel
Mag inmiddels alles mee dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk van alles besteld want stel je voor dat je er straks uit vliegt .. misschuien mag het mee
Roken en nicotine kauwgom is geen goede combinatiequote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:40 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja klopt maar net in de keuken en daarvoor wel
Denk het wel , want moeten zij verder met die rotzooiquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mag inmiddels alles mee dan?
Ik dacht alleen kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |