Ik vind het sneu , en toch heb ik nog steeds het gevoel dat Bep dit met reden doet , dat ze met iets bezig isquote:
Wat zou de vrouw van Isaac hier nu eigenlijk van/over denken vraag ik mij wel eens af.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Oh in een wulpse houding zelfs.
Ze vraagt of hij zit te soppen.
En of hij haar aan wil kijken
Nou idd, moet je haar nu zien kijken steeds.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zou de vrouw van Isaac hier nu eigenlijk van/over denken vraag ik mij wel eens af.
Sjezus meid wat zet jij jezelf voor LUL......quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Oh in een wulpse houding zelfs.
Ze vraagt of hij zit te soppen.
En of hij haar aan wil kijken
Kan maar 2 dingen bedenken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sjezus meid wat zet jij jezelf voor LUL......
Wanneer trekt Isaac zijn mond eindelijk eens open???
Een leuke vriendin thuis en die wandelende opblaaspop glijdt bijna van haar stoel af..... te gek voor woorden
Ja lijkt mij ook niet leuk als vrouw zijndequote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou idd, moet je haar nu zien kijken steeds.
Al zou ze beter weten, dit is toch ruk om op je streams te zien.
Hoe hij hiermee omgaat
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sjezus meid wat zet jij jezelf voor LUL......
Wanneer trekt Isaac zijn mond eindelijk eens open???
Een leuke vriendin thuis en die wandelende opblaaspop glijdt bijna van haar stoel af..... te gek voor woorden
Het was ineens zo'n ommezwaai een paar dagen geleden, heel raar.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het sneu , en toch heb ik nog steeds het gevoel dat Bep dit met reden doet , dat ze met iets bezig is
Ik blijf echt denken dat ze geconfronteerd is met haar zuipbeelden en gesmeek om peuken en drank.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ineens zo'n ommezwaai een paar dagen geleden, heel raar.
Ja ben benieuwd wat ICE daar elke keer achter het scherm doet ... we mogen het nooit zienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:15 schreef xsaskiax het volgende:
Ze mochten toch geen trailers meer kijken op kantoor??????
Isaac en Zoë zitten naar een trailer van volgens mij Moulin Rouge te kijken....
Zoë zogenaamd sexy tikkend met een potlood tegen haar mond
Babet denkt dat mensen vergeten hoe ze is. Als je ineens na 9 maand het tegenover gestelde gedrag gaat vertonen, ben je niet geloofwaardig en ik moet nog maar zien of ze het volhoudtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf echt denken dat ze geconfronteerd is met haar zuipbeelden en gesmeek om peuken en drank.
Ineens wil ze daar allemaal mee stoppen,
Ging meer sporten.
Wendy hierom slecht neerzetten en zelf nu laten zien hoe fout dat allemaal wel is.
En hopen maar dat vergeten wordt hoe ze zich 8 mnd heeft neergezet
Ik hoop zo van niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet denkt dat mensen vergeten hoe ze is. Als je ineens na 9 maand het tegenover gestelde gedrag gaat vertonen, ben je niet geloofwaardig en ik moet nog maar zien of ze het volhoudt
Maanden janken om peuken en drank en dan in eens hoppaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet denkt dat mensen vergeten hoe ze is. Als je ineens na 9 maand het tegenover gestelde gedrag gaat vertonen, ben je niet geloofwaardig en ik moet nog maar zien of ze het volhoudt
En nu een beetje Wendy zo neer gaan zetten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maanden janken om peuken en drank en dan in eens hoppa
En ze vertelde het zelf dat ze daarom stopte omdat ze niet wilde dat mensen een verkeerdbeeld van haar haddennou dat is te laat, het leed is geschied
Die damage control komt een beetje te laatquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf echt denken dat ze geconfronteerd is met haar zuipbeelden en gesmeek om peuken en drank.
Ineens wil ze daar allemaal mee stoppen,
Ging meer sporten.
Wendy hierom slecht neerzetten en zelf nu laten zien hoe fout dat allemaal wel is.
En hopen maar dat vergeten wordt hoe ze zichzelf 8 mnd heeft neergezet
Aanvulling: en met Marciano in haar zak, kan ze Wendy wel laten vallen.
Daar is ze ook goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |