Waar is Babette mee bezig?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:08 schreef Chanel5 het volgende:
Babbel praat met Marciano en weer hoor ik de naam Wendy
Dat zou je denken, maar ze hebben allemaal een beetje de gewoonte om hun kop in het zand te steken, maar ik kan me voorstellen dat Babette hier op een gegeven moment niet meer mee weg komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar het moet anderen toch ook opvallen, lijkt mij.
Eén keer trek je de conclusie.....quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:14 schreef cinsan het volgende:
heeft bep plots een obsessie voor haar bestie wendy ontwikkelt
Dat zou kunnen verklaren waarom ze nu wil stoppen met roken en drinken. Maar het verklaart niet de hetze die ze samen met Zoe is begonnen tegen Wendy.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:26 schreef maryo55 het volgende:
Babs is van de week een hele tijd naar k5 geweest. Vanaf ze daar van terug is is ze zo als ze nu doet. Waarschijnlijk opdracht of filmpjes gezien of iets te horen gekregen over hun drank/rook gebruik.
Die liegt zoveel dat ze zo meteen vergeet wat ze gelogen heeftquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:35 schreef xsaskiax het volgende:
Babette liegt tegen Zoë dat ze buiten heeft liggen slapen, dat ze net wakker is..... ze heeft de hele tijd met Marciano liggen praten volgens mij
Lagen ze 's nachts met elkaar te friemelen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze lag te friemelen met Marciano in bed in de uitzending, Wendy moet hem niet, dus denk dat ze meer en meer zijn kant op zal gaan
snap niet wat ze in hem ziet, die gast kan helemaal geen lol maken![]()
Goed verwoord!!!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lagen ze 's nachts met elkaar te friemelen?
..Dat friemelen heb ik niet gezien , Bep suggereert idd dat Wendy jaloers of misschien wel verliefd was/ is en ze daarom anti Marciano is , maar Bep weet zelf ook dat dat niet zo is.
En het boeit haar blijkbaar ook niet dat Wendy wél een krasje heeft opgelopen van de periode waarin ze vaker werd beschuldigd dat ze achter Marciano aanzat , voor hoer werd uitgemaakt ,uitgescholden en door een hysterische Kim die haar dood wilde maken
Toen zei Marciano 'Ze valt dat meisje af om iets wat ze zelf niet eens weet en begint te schelden met een woord waar ik niet achter sta.
Kim is de deur nog niet uit en tadaaa Bep heeft een nieuwe 'bestie'
Marciano is onderdeel van die situatie en ik kan me heel goed voorstellen hoe alleen Wen zich moet hebben gevoeld als iemand je zo haat terwijl zij geen idee had.
Nee nee nee... Bep insinueert dat Wendy jaloers is op hun vriendschap
maar dit zegt helemaal niets over Wendy , dit zegt alles over Bep .
Ik hoop ergens nog dat er meer achter zit, dat Bep met iets bezig is ,maar ik vind haar heel erg naar
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lagen ze 's nachts met elkaar te friemelen?
..Dat friemelen heb ik niet gezien , Bep suggereert idd dat Wendy jaloers of misschien wel verliefd was/ is en ze daarom anti Marciano is , maar Bep weet zelf ook dat dat niet zo is.
En het boeit haar blijkbaar ook niet dat Wendy wél een krasje heeft opgelopen van de periode waarin ze vaker werd beschuldigd dat ze achter Marciano aanzat , voor hoer werd uitgemaakt ,uitgescholden en door een hysterische Kim die haar dood wilde maken
Toen zei Marciano 'Ze valt dat meisje af om iets wat ze zelf niet eens weet en begint te schelden met een woord waar ik niet achter sta.
Kim is de deur nog niet uit en tadaaa Bep heeft een nieuwe 'bestie'
Marciano is onderdeel van die situatie en ik kan me heel goed voorstellen hoe alleen Wen zich moet hebben gevoeld als iemand je zo haat terwijl zij geen idee had.
Nee nee nee... Bep insinueert dat Wendy jaloers is op hun vriendschap
maar dit zegt helemaal niets over Wendy , dit zegt alles over Bep .
Ik hoop ergens nog dat er meer achter zit, dat Bep met iets bezig is ,maar ik vind haar heel erg naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]Ahh!! thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG die gifs![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
het was een iets langer friemelbeeld, maar ik zat te wachten tot ze op ging staan en miste dat steeds, toen maar wat later die gif aangekliktquote:
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het was een iets langer friemelbeeld, maar ik zat te wachten tot ze op ging staan en miste dat steeds, toen maar wat later die gif aangeklikt![]()
Gyzo gif stopt op een bepaald moment, en zo mis je HET momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |