Rusland, China.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Denk nu eens goed na wie er baat heeft bij een onrustig en instabiel EU.
Gewoon een beetje minder luisteren naar Brussel zou al genoeg zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je wil armoede, corruptie en een halve dictator? Lijkt me geen goed idee.
Omdat er enige overlap bestaat tussen de groep die Nederland graag uit de EU zouden zien stappen en de groep die Poetin een held vindt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou wellicht een optie zijn, maar ik ben er zelf verder geen voorstander van. Ik vind dat de EU minder macht moet krijgen en democratischer moet worden samengesteld, maar Nederland moet absoluut niet uit de EU. Mijn post was slechts bedoelt om het aspect met betrekking tot de boeren te onderbouwen. Die zou je ook nationaal overeind moet kunnen houden.
[..]
Waarom denk je dat?
We kunnen inderdaad beter het VK achterna en zonder reddingsboei in ijskoud water springen en denken het wel te kunnen redden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wij blijven tot het laatst doorgaan met de muziek op het zinkende schip.
Er is geen "zinkend schip". Onze economie is sterk, we hebben een grote doorvoerhaven, grote welvaart en een hoog welzijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Uit de EU stappen is iig een zekere manier om het schip vrijwel direct te laten zinken, zonder nog de mogelijkheid om de boel te redden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Zwemles gehad hè.... dan komt het vast wel goedquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad beter het VK achterna en zonder reddingsboei in ijskoud water springen en denken het wel te kunnen redden.
Een gaaf land zijn we niet meer. Dat moet je toch met mij eens zijn!quote:
Ze waren eeuwen lang de sterkste macht op zee. Brittania rules the waves! Dus ja zwemmen kunnen ze vast heel goed.. dachten ze.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zwemles gehad hè.... dan komt het vast wel goed
Je had kindsoldaat kunnen zijn, kunnen werken in een atelier, kopermijn of als schoenpoetser voor 30 cent per dag.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een gaaf land zijn we niet meer. Dat moet je toch met mij eens zijn!
Ja want de tijd voor de EU is qua globalisatie echt vergelijkbaar met nu.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:02 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja, wij waren zonder de EU altijd zo’n hulpeloos landje natuurlijk.
Schei toch uit man
We worden dan het schoothondje van de EUquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom voorstander? Wat gaat ons dat opleveren?
Nu maak je er een karikatuur van!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je had kindsoldaat kunnen zijn, kunnen werken in een atelier, kopermijn of als schoenpoetser voor 30 cent per dag.
Maar nee, goffer, je moest opgroeien in dat kutte Nederland.
Wat een ellendig leven, ik voel met je mee.
Goh, dat zeiden de Britten ook. Heb je nog meer dooddoeners die in de echte wereld onzin blijken te zijn?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ach, wij Nederlanders zijn goede onderhandelaars. Komt wel goed.
Dingen kunnen altijd beter, mensen zijn van nature nooit tevreden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |