Niks dan liefde hier. Geen negatieve gevoelens jegens @aTypischquote:
Vreemdgaan is toch iets om na te streven?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:07 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen.
Het mooie van een hoogbegaafde, knappe, getalenteerde beroepswerkloze, zonder ambitie om BNer te worden, is dat je vreemd kunt gaan als je vrijgezel bent, en er geen consequenties qua beschadigde reputatie aan vast zit.
tong80
Ik schrik hier vanquote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Vreemdgaan is toch iets om na te streven?
Benieuwd wat @Oriente hier van vindt.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nouja.
Vreemdgaan is toch NIET iets om na te streven bedoelde ik @:tong80
Vreemdgaan is voor losersquote:Op zondag 28 mei 2023 11:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:Oriente hier van vindt.
Ik betwijfel dit nu wel.
Deze schade aan mijn reputatie kan ik nooit meer rechtzettenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Hopelijk lees @:Speedfight dit ook.
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Deze schade aan mijn reputatie kan ik nooit meer rechtzetten
Zo watquote:Op zondag 28 mei 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.
focus jij je in zo'n situatie alleen op het middelpunt of kijk je stiekem homo-erotisch ook wat opzij?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je je opwerpt als middelpunt van/voor een SC-bukkake ben je voor iedereen weer gelijk.
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
focus jij je in zo'n situatie alleen op het middelpunt of kijk je stiekem homo-erotisch ook wat opzij?
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.
Was iedereen maar zo tolerant, dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien!quote:Op zondag 28 mei 2023 12:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; ik trek 'em niet terug als we met twee frikandellen tegelijkertijd in de curry willen roeren.
@Kukelecucktsju10 Heeft ingezet op het kampioenschap van Antwerp las ik net. Ik volg het Belgisch voetbal eigenlijk totaal niet.quote:
Ah, nee, ik normaal ook niet echt, zie ook geen topic over Belgisch voetbal.quote:Op zondag 28 mei 2023 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Kukelecucktsju10 Heeft ingezet op het kampioenschap van Antwerp las ik net. Ik volg het Belgisch voetbal eigenlijk totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |