Rolandgodquote:
Ik ben er weer. Vaker dan jij, of welke VBL-mod of FA dan ook. Het was weer druk hier zo terug te lezen nadat ik gisterenmiddag weg ging.quote:
Hier roddelen we niet @Speedfightquote:Op zondag 28 mei 2023 09:21 schreef Paul het volgende:
scooooooooooooooooooop
ONZ / BREKEND Speedfight is op date gegaan met FOK!ker
moet iemand van VBL zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 09:23 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet @:speedfight
Thanks, ik voel mij veilig hierquote:Op zondag 28 mei 2023 09:23 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet @:speedfight
Flikker eens op met je ongelofelijke bagger. Word eens volwassen.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:21 schreef Paul het volgende:
scooooooooooooooooooop
ONZ / BREKEND Speedfight is op date gegaan met FOK!ker
miimimimimimiquote:Op zondag 28 mei 2023 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ongelofelijke bagger. Word eens volwassen.
Werkelijk niemand zit op je topics te wachten. We vragen er niet om, we dringen er niet op aan.quote:
Jouw ochtendhumeurgejammer zit ik ook niet op te wachtenquote:Op zondag 28 mei 2023 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werkelijk niemand zit op je topics te wachten. We vragen er niet om, we dringen er niet op aan.
Nee, heeft denk ik niks met zijn ochtendhumeur te maken, eerder met jouw gedrag, dat aanzet tot ergernis.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jouw ochtendhumeurgejammer zit ik ook niet op te wachten
Manmanman wat een gezeur weer zeg over een topicje over de date van speedfight echt heequote:Op zondag 28 mei 2023 09:38 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Nee, heeft denk ik niks met zijn ochtendhumeur te maken, eerder met jouw gedrag, dat aanzet tot ergernis.
Zie je zelf niet in hoe treurig het is? Ik weet ook niet of @Speedfight er heel erg blij mee is, dat kan ze beter zelf beantwoorden.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Manmanman wat een gezeur weer zeg over een topicje over de date van speedfight echt hee
Neem jezelf niet zo serieus man, ze zit er toch zelf over te ouwehoeren in ONZquote:Op zondag 28 mei 2023 09:41 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in hoe treurig het is? Ik weet ook niet of @:speedfight er heel erg blij mee is, dat kan ze beter zelf beantwoorden.
ik denk niet dat speedfight jou hier voor nodig heeftquote:Op zondag 28 mei 2023 09:41 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in hoe treurig het is? Ik weet ook niet of @:speedfight er heel erg blij mee is, dat kan ze beter zelf beantwoorden.
Dankuwel iemand moet toch voor de fok-boulevard zorgen, hou van jequote:Op zondag 28 mei 2023 09:44 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het erg leuk om te lezen dat FOK!liefde nog bestaat @:paul
nou enquote:Op zondag 28 mei 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat speedfight jou hier voor nodig heeft
Dat is toch wat ik zeg chef. Ik zeg ik kan er niet voor beantwoorden en dat ze dat zelf beter kan.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat speedfight jou hier voor nodig heeft
nou gelukkig heb je er toch even wat van gezegd danquote:Op zondag 28 mei 2023 09:46 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg chef. Ik zeg ik kan er niet voor beantwoorden en dat ze dat zelf beter kan.
ja als je over voetbal praat is het geen feestje, dus dan maar achterklapquote:Op zondag 28 mei 2023 09:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel iemand moet toch voor de fok-boulevard zorgen, hou van je
Ja voelde goed. Nu kan ik de dag weer aan.quote:Op zondag 28 mei 2023 09:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou gelukkig heb je er toch even wat van gezegd dan
wtfquote:Op zondag 28 mei 2023 09:51 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ja voelde goed. Nu kan ik de dag weer aan.
Ben jij de het B-merk van @:onlogisch God, of lijken jullie namen per toeval op elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |