Nagelsmann kan ook naar Chelsea, Tottenham en PSG. Denken dat je die kunt krijgen is echt grootheidswaanzin.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik Heitinga was deed ik ook een Ruudje en hield ik de eer aan mezelf, aangezien hij toch weg is als trainer volgend seizoen, omdat Mislintat hem niet in zijn visies vind passen voor de club
waar zijn de Nagelsmann geruchten in de media, ik zie het al voor me
ik denk dat er wel een duitser komt als nieuwe trainer, alleen niet Julian, maar eerder denk ik aan een Dieter Hecking of Bruno Labbadia om een of andere reden
Ik geeft het niet graag toe maar wel eens dat Nagelsmann zwaar overschat wordt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Nagelsman is i weer zo een clown die zwaar overrated is
een keer wat gepresteerd en je bent gelijk de messias van het voetbal ofzo
ik neem zulke clowns niet serieus
Nagelsmann noemen, dat doen alleen idioten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nagelsmann kan ook naar Chelsea, Tottenham en PSG. Denken dat je die kunt krijgen is echt grootheidswaanzin.
Lijkt me ook niet dat Mislintat dat daadwerkelijk zou proberen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nagelsmann noemen, dat doen alleen idioten.
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat Mislintat dat daadwerkelijk zou proberen.
peter boszquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.
Ik ook niet en dat momenteel veel clubs op zoek zijn naar nieuwe trainers helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo op de hoogte van het trainersgilde, ik zou niet zo snel een naam weten van een goeie trainer die ook nog eens beschikbaar is en trek heeft in Ajax danwel eredivisie.
Heeft al bij Ajax gespeeld zie ik, goed opgeleid dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik las laatst op VI dat hij de ultieme moneyball-speler is met name qua spelhervattingen. Voor de rest ken ik 'm eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |