Ik heb verder ook niets met haar hoor, en haar leergierigheid is ook wel oke Ze geeft niet snel iets op maar gaat er helemaal voorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met Eunice maar heb wel respect voor haar discipline en doorzettingsvermogen..
Er komt niks zinnigs uit voort maar ze is er iedere dag druk mee. Discipline heeft ze ja maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice zit zich weer vreselijk uit te sloven. Niet om aan te zien.
Je bedoeld de maand augustus geen manager? Hoe zo staat dat vast?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat er de laatste maand geen manager is, staat vast... is ook logisch want vrijstelling bladiebla
ALs ze buiten is en ze heeft haar hoofd op een bepaalde manier kan je wel zien dat het nat isquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice heeft haar haar gewassen maar het ziet er niet nat uit.
Weird
Dus van dat afschaffen wat Zoë wilde is niet veel van terecht gekomenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Ooh hebben ze gisteren toch een vrijmibo gehad.. ik dacht dat er geen bier was... ik zie het aan de TT.
Het is wel een taaie inderdaad, zij kan nog wel eens ver komen in het spel...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets met haar hoor, en haar leergierigheid is ook wel oke Ze geeft niet snel iets op maar gaat er helemaal voor
Dat is in de eerste maand gezegd... dacht ik... maar Engine tikte net dat het ook zo kan zijn dat er wel een manager gekozen wordt maar dan zonder vrijstelling..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld de maand augustus geen manager? Hoe zo staat dat vast?
Zowie draaide gister als een blad in een boompje om omdat zoals ze het zelf zei; jeff rustig was en het haar goed kon uitleggen allemaal in het kringgesprek..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus van dat afschaffen wat Zoë wilde is niet veel van terecht gekomen
Ben dan wel benieuwd of Babette gedronken heeft
Nog twee maandjes en we weten hetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is in de eerste maand gezegd... dacht ik... maar Engine tikte net dat het ook zo kan zijn dat er wel een manager gekozen wordt maar dan zonder vrijstelling..
Blijkbaar hadden ze er zin in.. ik heb geen idee ik ben afgehaakt na het werkoverleg.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus van dat afschaffen wat Zoë wilde is niet veel van terecht gekomen
Ben dan wel benieuwd of Babette gedronken heeft
niet als het aan team ice ligtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog twee maandjes en we weten het
Ben wel heel erg benieuw of we nog een manager krijgen van de andere groep
Jep..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die groep bepaalt teveel, wordt tijd voor een nominatie waar de overlever iemand anders mag wegsturen, alleen zo krijg je die andere (marci, Ice enz) groep kleiner.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De laatste maand is er toch geen manager...
Ja ik vind dat best wel jammer eerlijk gezegd dat die groep alles kan bepalen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die groep bepaalt teveel, wordt tijd voor een nominatie waar de overlever iemand anders mag wegsturen, alleen zo krijg je die andere (marci, Ice enz) groep kleiner.
Iedereen krijgt een kansquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep..![]()
Ik ben bang dat de andere groep geen kans maakt aan de ene kant lullig want iedereen zou die kans moeten krijgen..
Camera's kunnen alle kanten opdraaien, nu een plek waar ze normaal gesproken nooit op hoeven te richten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze een nieuwe camera in het batterijen hok geplaatst?
Daar gebeurd ook nooit veel in dat hok, camera hangt wel dicht bij een openslaande deurquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Camera's kunnen alle kanten opdraaien, nu een plek waar ze normaal gesproken nooit op hoeven te richten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |