VROEMMMMM!!!quote:
Is niet geslotenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:59 schreef pullup het volgende:
Gaat altijd sneller hier als dat bolkenreservaat gesloten is
Voor enkelenquote:
Crisisopvang 40+ als ze Bolkland worden uitgezet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:59 schreef pullup het volgende:
Gaat altijd sneller hier als dat bolkenreservaat gesloten is
Groentesoep in de maak?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Crisisopvang 40+ als ze Bolkland worden uitgezet.![]()
Goedemorgen allenHier staat de schenkel/mergpijp al te juichen.
Het is wel een leukequote:
Moet je ook de link plaatsen tussen imgquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
https://giphy.com/gifs/zo(...)n-irSYFxC5xLmAOookxa
Nog nooit in Nijmegen geweestquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
En ik ben op pad naar Utrecht![]()
De op een na leukste stad van Nederland
Nee had ik niet gelezen. Wat sneuquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:39 schreef Lovely het volgende:
Had je dit al gelezen @:engine
[ afbeelding ]
Las t vanmorgen, kijk ook niet veel die livestreams dus verder ook niet echt meegekregenquote:
Zeldaquote:
Ik volg wel een nestje steenuiltjes maar deze heb ik niet gekeken. Maar goed ook want het klinkt niet als leuke beelden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Las t vanmorgen, kijk ook niet veel die livestreams dus verder ook niet echt meegekregen
Ah ik dacht huhquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Zelda![]()
Ik blijf iedere keer dood gaan als er bliksem komt. Dus moet ik schuilen tot de bliksem voorbij is
Nee eigenlijk wil het idd niet zienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg wel een nestje steenuiltjes maar deze heb ik niet gekeken. Maar goed ook want het klinkt niet als leuke beelden.
Voor Link de hele nacht maar als ik hem even vijf minuten laat schuilen is de nacht voorbijquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ik dacht huh
Dat schiet dan niet op haha, hoe lang duurt zo'n onweersbui eigenlijk?
Dat gaat dan snelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Voor Link de hele nacht maar als ik hem even vijf minuten laat schuilen is de nacht voorbij
Inderdaadquote:
En er eerst .gif achter zettenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je ook de link plaatsen tussen img
Fijne dag vandaag Pullupquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
O hier is het stralend mooi momenteelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:38 schreef engine het volgende:
Ik sta even te wachten tot het onweer voorbij is
A getsie wat sneu zegquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:39 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Ohnee!!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:39 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan maar hoeft nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er eerst .gif achter zetten
Morguh Lovely je bent vroeg vanmorgen
Nogal ja.. dus beter moeten mensen geen rattengif meer gebruikenquote:
Dit zijn andere uiltjes https://www.youtube.com/@tvbuitengewoonquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:13 schreef HappyCharly het volgende:
Waren dat de uiltjes waar we gisteren nog naar keken @:engine?
Lekker ik werd dit keer wakker van de medicijne wekker om 8 uur dat is mij nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan maar hoeft niet
Ja was vroeg wakker, maar voldoende uurtjes geslapen
Zo zie je maar weer je wilt het ene dier uitroeien en het andere dier gaat meequote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nogal ja.. dus beter moeten mensen geen rattengif meer gebruiken
Ja, voor de kroeg en morgen wordt jongste kleinzoon 3.quote:
Oma nijn uit het BB forumquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, voor de kroeg en morgen wordt jongste kleinzoon 3.Dus ook pannetje voor daar.
Zo dat is wel lekker, maar komt misschien omdat je gisteren een lange dag had (bruiloft)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ik werd dit keer wakker van de medicijne wekker om 8 uur dat is mij nog nooit gebeurd
Ja Caf Belgi.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Caf Belgi, de Vrije Vloer, Tivoli, Wim van Hanegem, Urban Dance Squad, Rijk de Gooijer.......
Goeiemorgen
Ook de nieuwe al? Hier ook, maar ik kan er niet meer mee overweg. Mijn switch staat al jaren bij de (klein)kids. Ik hoop nog steeds op een nieuwe Kongquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Zelda![]()
Ik blijf iedere keer dood gaan als er bliksem komt. Dus moet ik schuilen tot de bliksem voorbij is
Daarom altijd uitkijken, net zoals gif gebruiken voor onkruid bijvquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer je wilt het ene dier uitroeien en het andere dier gaat mee
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oma nijn uit het BB forum![]()
![]()
Goedemorgen allen hier
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, voor de kroeg en morgen wordt jongste kleinzoon 3.Dus ook pannetje voor daar.
Goede reisquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
Dank je welquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
Misschien ook soepje maken morgen
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee die zitten veilig in de kastquote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:13 schreef HappyCharly het volgende:
Waren dat de uiltjes waar we gisteren nog naar keken @:engine?
Ja de nieuwequote:Op zaterdag 27 mei 2023 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook de nieuwe al? Hier ook, maar ik kan er niet meer mee overweg. Mijn switch staat al jaren bij de (klein)kids. Ik hoop nog steeds op een nieuwe Kong
Oh gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die zitten veilig in de kast![]()
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/steenuil
RIP aan je nabestaanden dan maarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:13 schreef engine het volgende: Zit nu ook even in een periode waarin ik vooral heel veel dood ga
Het valt mee. Kan nog gewoon op stap vanmiddagquote:
Ja echt fijn! Ik ga nu zo eens kijken of ik mijn aloevera plant kan stekken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:45 schreef aloa het volgende:
Lekker weertje idd.
Zonnetje schijnt uitbundig.
Daar begonnen we de stapavond altijd. Daarna bandje kijken aan de overkant.quote:
Ik zit ff binnen nuquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Net stond er hier nog een fris windje maar dat valt nu wel mee.
Nee, de jongste kleinzoon morgen. Maar hij wil niet. Alleen taart en kadootjes, maar hij wil 2 blijvenquote:
Voor die centen mag dat ook wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de nieuwe![]()
Het is echt heel gaaf![]()
Lijkt veel op breath of the wild maar toch is alles nieuw. Ik blijf me verbazen over de mogelijkheden![]()
Ja snap ik wel. Vind Zelda, deze en de vorige, meteen de moeilijkste spellen die ik gespeeld heb op de switch. Zit nu ook even in een periode waarin ik vooral heel veel dood gamaar ik weet dat als ik gewoon door blijf spelen je vanzelf sterker/beter wordt.
Maar ik verwacht nog maanden nodig te hebben om dit uit te spelen. En dat is eigenlijk ook wel leuk
Ah okequote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, de jongste kleinzoon morgen. Maar hij wil niet. Alleen taart en kadootjes, maar hij wil 2 blijven
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:15 schreef Lovely het volgende:
Deze kat geniet ook van de zon
[ twitter ]
En hij moet weer van iedereen he. Er wordt nooit naar hem geluisterdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, de jongste kleinzoon morgen. Maar hij wil niet. Alleen taart en kadootjes, maar hij wil 2 blijven
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hij moet weer van iedereen he. Er wordt nooit naar hem geluisterd
Meteen weer naar hem wijzen, zo jammer ditquote:
Stond je achter het doelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar begonnen we de stapavond altijd. Daarna bandje kijken aan de overkant.
Nee, neukte je moeder namens Henk Westbroek, voor het goede doel. Ze was in de zevende hemel.quote:
Mijn moeder stond achter het doel je was te snel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, neukte je moeder namens Henk Westbroek, voor het goede doel. Ze was in de zevende hemel.
Ga maar naar ONZ of KLB met je grapjesquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, neukte je moeder namens Henk Westbroek, voor het goede doel. Ze was in de zevende hemel.
Maar iedereen doet gemeen tegen hemquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga maar naar ONZ of KLB met je grapjes
Boehoehoe!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar iedereen doet gemeen tegen hem
Ja, echt tochquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boehoehoe!
Hoe is het met jou en je rikketik?
Moeder en zusje grapjes zij niet echt grappig meerquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar iedereen doet gemeen tegen hem
Wat stom, dus die ablatie heeft er niet voor gezorgd dat je klachten verdwenen zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt toch
Die is vervelend en de nieuwe pillen hebben bijwerkingen
Verder wel goed hoor
Hoe is het met jou?
Maar ik kreeg afgelopen week van mijn zus een doucheschuim en bodylotion van het merk Zusss, die ruikt wel ontzettend lekker.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeder en zusje grapjes zij niet echt grappig meer
Klachten zijn, op 1 keer na, weg. Alleen maakt dat niet dat het hart rustiger is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat stom, dus die ablatie heeft er niet voor gezorgd dat je klachten verdwenen zijn.
Zijn die bijwerkingen een beetje te doen?
Met mij gaat het goed, ik laat mijn werk achter als ik naar huis ga en dat is zo'n luxe
Ik gebruik dat dus nooit ik heb laatst een paar tubes weggeflikkerd. Ik krijg die shit vaak. Soms smeer ik mijn benen in na het scheren. Dat is wel lekker maar ik had een voorraad voor 10 jaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik kreeg afgelopen week van mijn zus een doucheschuim en bodylotion van het merk Zusss, die ruikt wel ontzettend lekker.
En vorig weekend waren jullie nog zo zekerquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
Nou Dortmund wou kennelijk geen kampioen worden ... man3
Wat jammer, dat het zo onrustig blijft en die bijwerkingen ook, is die medicatie tijdelijk en zijn er nog mogelijkheden om van die klachten af te komen of ze te verminderen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klachten zijn, op 1 keer na, weg. Alleen maakt dat niet dat het hart rustiger is.
Die bijwerkingen zijn vandaag even heel vervelend, mijn dagje dusseldorf dus maar gecanceld.
Mooi zo
En dat zal zeker lekker zijn ja. Werk en prive echt gescheiden.
Waarom gebruik je het dan niet? Je moet toch douchen, dus kan je het net zo goed opmaken, net als de bodylotionquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik dat dus nooit ik heb laatst een paar tubes weggeflikkerd. Ik krijg die shit vaak. Soms smeer ik mijn benen in na het scheren. Dat is wel lekker maar ik had een voorraad voor 10 jaar.
Deze medicatie is net nieuw, vandaag dag 2. Geen idee nog of ik deze er weer uit krijg.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, dat het zo onrustig blijft en die bijwerkingen ook, is die medicatie tijdelijk en zijn er nog mogelijkheden om van die klachten af te komen of ze te verminderen?
Hm dan zijn het hopelijk opstartproblemen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze medicatie is net nieuw, vandaag dag 2. Geen idee nog of ik deze er weer uit krijg.
Ik moet naar een sportschool, kijken of ik daar iets aan verschil kan gaan maken.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm dan zijn het hopelijk opstartproblemen.
Kan je de motivatie opbrengen om naar de sportschool te gaan?
Douche spul is wel ok dat komt wel op maar body lotion is niet aan me besteed. Heb ik geen tijd voorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het dan niet? Je moet toch douchen, dus kan je het net zo goed opmaken, net als de bodylotion
Eigenlijk moet de sportschool je nummer 1 prio zijn, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Dat valt tegenEn als ik hem dan gevonden heb komt er steeds wat tussen
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Douche spul is wel ok dat komt wel op maar body lotion is niet aan me besteed. Heb ik geen tijd voor
En moet nog een goede vinden die bevalt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet de sportschool je nummer 1 prio zijn, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Maar natuurlijk zal daar ook een goede sportschool zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En moet nog een goede vinden die bevalt.
Ben instaat om terug te verhuizen als dat niet lukt
Oh echt ik stuur het wel op nadat ik jarig benquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik altijd bodylotion naar het douchen, tijd zat
Valt tegen tot nu toe helaas.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk zal daar ook een goede sportschool zijn
Sportschool moet je even uitzoeken of een bezoekje brengen wat je wel en niet prettig vindt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je mobiel auto?quote:
Oh hahahaquote:
In mijn dm graagquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt ik stuur het wel op nadat ik jarig ben
Ik las "moeder"quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar las je dat dan?quote:
Knapquote:
Tijd voor een oogartsquote:
Je schrijft psychiater verkeerd.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je schrijft psychiater verkeerd.
O sorry zei ik weer spychiaterquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok dit was wel grappigquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat hier wel oke.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Avond
Hoe gaat het met het gespuis hier?
Worst-kaas scenario?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat hier wel oke.
Net terug van een verjaardag.
Patat en een frikandelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Avond
Hoe gaat het met het gespuis hier?
quote:
Ik ben net DJMO zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zelf gemaakt en gefrituurd in ossewit
Nee hoor, alleen met patat.quote:
Ik woonde vlak bij de Kinkerstraat dus Boer Geert ken ik ookquote:
Ja ik heb een oranje jasquote:
Ben jij de vierde?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga altijd wandelen in een groene jas. Val ik niet op
Ik draag geen camouflage.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij de vierde? [ link | afbeelding ]
quote:
OKquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga altijd wandelen in een groene jas. Val ik niet op
Met deze beredenering woon ik een camouflage huis zonder muren en is mijn halve garderobe niet vindbaarquote:
Oh nee de drama! The suspence!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Stomme 2de pinksterdag, ik moet misschien een dag langer op mijn pc wachten.
O dat is balen,quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Je hebt een kant en klaar iets besteld ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan mag je vroege vogels plaatsen hierquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh, dan ben ik heel vroeg wakker vannacht...
Er gebeuren ergere dingen in de wereld denk ik dan maar.quote:
Nope, losse onderdelen. Ik heb mijn pc helemaal zelf samengesteld.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt een kant en klaar iets besteld ?
Maar wel alle onderdelen bij deze;fde leverancier? Hoop dat ie het gaat doenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er gebeuren ergere dingen in de wereld denk ik dan maar.
[..]
Nope, losse onderdelen. Ik heb mijn pc helemaal zelf samengesteld.
Dat wel idd, maar zelfbouw is voor mij niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel alle onderdelen bij deze;fde leverancier? Hoop dat ie het gaat doen
Je zal niet de eerste FokKer zijn .... ik begin er niet aanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel idd, maar zelfbouw is voor mij niet de eerste keer.
Altijd al gedaan. Zodoende heb ik precies wat ik wil en alle hardware is goed op elkaar afgestemd.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste FokKer zijn .... ik begin er niet aan
En je zet hem dan ook helemaal zelf in elkaar?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er gebeuren ergere dingen in de wereld denk ik dan maar.
[..]
Nope, losse onderdelen. Ik heb mijn pc helemaal zelf samengesteld.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je zet hem dan ook helemaal zelf in elkaar?
`Ja dus knap hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel idd, maar zelfbouw is voor mij niet de eerste keer.
Jaja snap ikquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Altijd al gedaan. Zodoende heb ik precies wat ik wil en alle hardware is goed op elkaar afgestemd.
Ik heb net dit jaar voor het eerst bij die in Zaandam een broodje gehaaldquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik woonde vlak bij de Kinkerstraat dus Boer Geert ken ik ook
Wat verkopen ze daar dan ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net dit jaar voor het eerst bij die in Zaandam een broodje gehaald
Als er eentje bij de kinkerstraat is ga ik daar ook eens langs
Het is gewoon een kwestie van uitzoeken.quote:
Broodjes, echt goede broodjesquote:
Ik bolk je de moeder.quote:
Zoveel geld uitgeven om wat rapper te kunnen bolkenquote:
Voor mij is het allemaal Horus spokes Knap dat je dat kanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van uitzoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar moet dat dan allemaal in ? heb je ook een kastje bij?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van uitzoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uitquote:
Ik zoek als eerste een processor uit, aan de hand vd specificaties een moederbord en zo verder.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal Horus spokes Knap dat je dat kan
Ik heb een heel mooi scherm, de geluidskaart heb ik ook nog achterwege gelaten. Ik hoop dat het lukt om mijn huidige kaart werkend te krijgen.quote:
Maar geen touch-screenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi scherm, de geluidskaart heb ik ook nog achterwege gelaten. Ik hoop dat het lukt om mijn huidige kaart werkend te krijgen.
Die zit op mijn hobbysysteem.quote:
Dat idd, op mijn tablet werkt het wel weer handig.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Touchscreen op laptops e.d. is echt overbodige onhandigheid
Nee joh, echt mega handig op mijn werklaptop.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hou er van en ook op mn desktopquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind een muis op een desktop toch handiger.quote:
die heb ik ook .. gebruik ze samenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind een muis op een desktop toch handiger.
Pen tablet la Wacom werkt ook goed ipv muisquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:59 schreef chufi het volgende:
Ik vind het minder RSI gevoelig voor mn rechter hand
Dan zit je met die pen in je vingers... Nu kan ik gewoon elke vinger die ik wil gebruiken .. .quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pen tablet la Wacom werkt ook goed ipv muis
Bij touchscreen op je scherm moet je reiken. Met een pentablet hoeft dat niet, maar ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit je met die pen in je vingers... Nu kan ik gewoon elke vinger die ik wil gebruiken .. .
Maar ieder zn ding.... wel af en toe schoonmaken dat scherm
Ja dat zeg ik ... ieder zn ding ... met dat reiken doe je ook nog eens lichaams beweging , want het kan zowel met links als met rechtsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij touchscreen op je scherm moet je reiken. Met een pentablet hoeft dat niet, maar ieder zijn meug.
Ik heb wel een hele fijne muis maar dat mag ook wel voor dat geld.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:59 schreef chufi het volgende:
Ik vind het minder RSI gevoelig voor mn rechter hand
ook 50 euro per uur?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele fijne muis maar dat mag ook wel voor dat geld.
op mn W11 laptop doen mn muizen het niet lekker ... dan ben ik best wel blij met mn touchscreenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele fijne muis maar dat mag ook wel voor dat geld.
Hij was bijna 100 euro. Ik had hem op mijn werk en je kan hem met een hele ontspannende hand gebruiken.quote:
wow heavy metal mouse manquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was bijna 100 euro. Ik had hem op mijn werk en je kan hem met een hele ontspannende hand gebruiken.
[ afbeelding ]
Wat hebben ze daar met de vissies gedaan in Spanje?quote:
Je doelt op boze Orcaatjes .... niet gekeken , dus geen ideequote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar met de vissies gedaan in Spanje?
Die ja, nu weer een schip laten zinken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doelt op boze Orcaatjes .... niet gekeken , dus geen idee
Denk dat ze boos zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, nu weer een schip laten zinken.
Ik had ook altijd een standaard muis maar omdat er zo heerlijk mee te werken is heb ik hem voor thuis ook gekocht.quote:
Omdat er een geraakt was meen ik me te herinneren .. dus wraak op bootjes ... die beestjes zijn slimmer dan je denkt ... net dolfijnen zeg maarquote:
Lees het net ja. Dat denken ze.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er een geraakt was meen ik me te herinneren .. dus wraak op bootjes ... die beestjes zijn slimmer dan je denkt ... net dolfijnen zeg maar
Ze moeten gewoon niet daar zwemmen ... is nogal krap en druk daarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het net ja. Dat denken ze.
Misschien ze het eens vragen.
Net als een snelweg oversteken en boos worden dat je aangereden wordt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet daar zwemmen ... is nogal krap en druk daar
Ja zoiets ... maaar wie was er eerst ?!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als een snelweg oversteken en boos worden dat je aangereden wordt.
Die orka'squote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets ... maaar wie was er eerst ?!
Ze hebben je toen in ieder geval niet opgegetenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vermoed ik ook .... ben er 1 keer doorgevaren
Of het was voor 2020 en die orka's deden nog niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
Het was donker / in de nacht want ik heb het gemist of we zaten boven in de bar te zuipen voor een kwartje per biertje
Ja dat waren duty-free prijzen ..... maar als student kun je dat wel waarderen ... containers vol drank hadden we aan boord ... waar ik wel spijt van heb en toen had ik dat ook wel een beetje .. Alles werd in vuilniszakken overboord gegooid ...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of het was voor 2020 en die orka's deden nog niet zo moeilijk.
Of een combinatie van allen, vooral dat biertje voor een kwartje
Dus die orka was dus dronken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat waren duty-free prijzen ..... maar als student kun je dat wel waarderen ... containers vol drank hadden we aan boord ... waar ik wel spijt van heb en toen had ik dat ook wel een beetje .. Alles werd in vuilniszakken overboord gegooid ...
Nee we zopen wel alles op ... Niet normaal was dat toen ... Maar dat waren de 80's toen was dat normaalquote:
Het overboord zetten is wat jammer jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat waren duty-free prijzen ..... maar als student kun je dat wel waarderen ... containers vol drank hadden we aan boord ... waar ik wel spijt van heb en toen had ik dat ook wel een beetje .. Alles werd in vuilniszakken overboord gegooid ...
Ja opdracht van boven was dat toen ... geologisch onderzoekschip ... wat vindt je later terug in de rotsen ... ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het overboord zetten is wat jammer ja
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:06 schreef chufi het volgende:
Nu weer ... kijk een Voice Kids Spain en jochie zingt perfect Delilaij van Tom Jones en niemand drukt ... want dit is de laatste blind edition ... Jongen was een beetje gezet, dus nee vermoed ik
Rare jongens die hoofd onderzoekers danquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja opdracht van boven was dat toen ... geologisch onderzoekschip ... wat vindt je later terug in de rotsen ... ?
Denk meer kapitein en zo ...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare jongens die hoofd onderzoekers dan
Ja en vroeger was alles anders .. resistent ipv resolvable of zoquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Zolang het alleen de resten waren prima,
allen verpakking etc, wat dus niet vergaat lekker opslaan.
Tijd om terug te gaan naar vroeger dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en vroeger was alles anders .. resistent ipv resolvable of zo
Doe maar niet qua schepenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om terug te gaan naar vroeger dan?
Het lijkt me toch wel wat hoor.quote:
Ik ook, in de Efteling.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel wat hoor.
Ben een aantal jaar terug nog op de Halve Maen, geweest. Lijkt me toch wel wat om daar de Atlantische Ocean mee over te steken
Wat voor onderzoek deed je?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:39 schreef chufi het volgende:
Ja das wat anders dan deze
[ afbeelding ]
sliep dek 2 links achter
Je moet ook hier zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ben alleen in DTS
Helemaal alleen
Ik wou net vragen of je het in je eentje is.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of je het in je eentje is.
Ik heb er een biertje bij gepakt.quote:
We hebben water monsters genomen van een zuurstofloos bassin in de Middellandse zee , ook wat pistoncores van de bodem genomen en ons onderzoek was wat seismisch onderzoek te verrichten tussne de kust van Noord-Afrika (Libye) en Europa (Kreta-Griekenland(quote:
Das toch scoren muisquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ben alleen in DTS
Helemaal alleen
Die kan wel tegen de wind in jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:39 schreef chufi het volgende:
Ja das wat anders dan deze
[ afbeelding ]
sliep dek 2 links achter
Ik deze:quote:
voer die ook ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik deze:
[ afbeelding ]
Heb ergens zelf ook nog foto's
Dan is er geen feest even voor mij.quote:[b]Op zaterdag 27 mei 2023 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:[
[..]
Zonder muziek is er geen feest
Die vaart soms nog wel.quote:
dus nauwelijksquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vaart soms nog wel.
Lang toen in Hoorn, nu in Rotterdam.
Laat de wijn maar staan en ga maar slapen.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was voor DTS ook bedoeldZoals altijd heb ik geen idee meer in welk tabblad ik zit
Je zit op het derde tabblad gezien vanaf je fles wijnquote:Op zondag 28 mei 2023 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was voor DTS ook bedoeldZoals altijd heb ik geen idee meer in welk tabblad ik zit
En je hoeveelste fles is dit?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zitten 5 glazen in een fles en dit is de laatse
okquote:Op zondag 28 mei 2023 00:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zitten 5 glazen in een fles en dit is de laatse
Je bent nu pas aan het indrinken toch?quote:
Na 1 fles wijn is het echt klaarquote:Op zondag 28 mei 2023 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent nu pas aan het indrinken toch?
Vooruit danquote:
Die moet het nog leren wil je zeggen?quote:
nippen moet je danquote:Op zondag 28 mei 2023 00:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben klein met een lage alcoholtollerantie
dat kan je (deels) trainenquote:Op zondag 28 mei 2023 00:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben klein met een lage alcoholtollerantie
En de dader was gevlogen ?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatste keer aangeschoten was in december toen werd ik wakker met een kater en corona
Champagne van collega 1 gekregen, corona van collega 2 gekregen. Was goed afscheid van het labquote:
Had je wel 3 C's dan op het feestje?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Champagne van collega 1 gekregen, corona van collega 2 gekregen. Was goed afscheid van het lab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |