VROEMMMMM!!!quote:
Is niet geslotenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:59 schreef pullup het volgende:
Gaat altijd sneller hier als dat bolkenreservaat gesloten is
Voor enkelenquote:
Crisisopvang 40+ als ze Bolkland worden uitgezet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:59 schreef pullup het volgende:
Gaat altijd sneller hier als dat bolkenreservaat gesloten is
Groentesoep in de maak?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Crisisopvang 40+ als ze Bolkland worden uitgezet.![]()
Goedemorgen allenHier staat de schenkel/mergpijp al te juichen.
Het is wel een leukequote:
Moet je ook de link plaatsen tussen imgquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
https://giphy.com/gifs/zo(...)n-irSYFxC5xLmAOookxa
Nog nooit in Nijmegen geweestquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
En ik ben op pad naar Utrecht![]()
De op een na leukste stad van Nederland
Nee had ik niet gelezen. Wat sneuquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:39 schreef Lovely het volgende:
Had je dit al gelezen @:engine
[ afbeelding ]
Las t vanmorgen, kijk ook niet veel die livestreams dus verder ook niet echt meegekregenquote:
Zeldaquote:
Ik volg wel een nestje steenuiltjes maar deze heb ik niet gekeken. Maar goed ook want het klinkt niet als leuke beelden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Las t vanmorgen, kijk ook niet veel die livestreams dus verder ook niet echt meegekregen
Ah ik dacht huhquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Zelda![]()
Ik blijf iedere keer dood gaan als er bliksem komt. Dus moet ik schuilen tot de bliksem voorbij is
Nee eigenlijk wil het idd niet zienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg wel een nestje steenuiltjes maar deze heb ik niet gekeken. Maar goed ook want het klinkt niet als leuke beelden.
Voor Link de hele nacht maar als ik hem even vijf minuten laat schuilen is de nacht voorbijquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ik dacht huh
Dat schiet dan niet op haha, hoe lang duurt zo'n onweersbui eigenlijk?
Dat gaat dan snelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Voor Link de hele nacht maar als ik hem even vijf minuten laat schuilen is de nacht voorbij
Inderdaadquote:
En er eerst .gif achter zettenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je ook de link plaatsen tussen img
Fijne dag vandaag Pullupquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:31 schreef pullup het volgende:
En ik ben op pad naar Utrecht![]()
De op een na leukste stad van Nederland
O hier is het stralend mooi momenteelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:38 schreef engine het volgende:
Ik sta even te wachten tot het onweer voorbij is
A getsie wat sneu zegquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:39 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Ohnee!!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:39 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan maar hoeft nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er eerst .gif achter zetten
Morguh Lovely je bent vroeg vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |