Ze werkt parttime 21 uur en zou dan nu opeens fulltime moeten gaan werken terwijl ze dat bij mij nooit wou.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Werkt zij zelf? Zo ja, wat doet ze en hoeveel uur?
Fulltime werken is geen realistische verwachting van een moeder die voor 4 kinderen moet zorgen. Dan denk ik dat 21 uur al heel wat is.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ze werkt parttime 21 uur en zou dan nu opeens fulltime moeten gaan werken terwijl ze dat bij mij nooit wou.
Dat is sowieso een heel goed idee. Kan gewoon online.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Misschien een idee om per direct een eigen rekening te openen? Mijn loon daarop te laten storten en alles dat ik moet betalen hiermee te doen.
Dit.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fair point. Als ik TS was, zou ik die ruimte niet geven.
Ja en heb een behoorlijk goed loon.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is sowieso een heel goed idee. Kan gewoon online.
Werk jij in het bedrijf van je schoonouders?
Vind je het verstandig om daar te blijven werken, gezien de scheiding die eraan zit te komen?quote:
Wat zijn opeens weer ongeėmancipeerd geworden hier..quote:Op zondag 28 mei 2023 20:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fulltime werken is geen realistische verwachting van een moeder die voor 4 kinderen moet zorgen. Dan denk ik dat 21 uur al heel wat is.
Over 5-10 jaar heb je een heel ander verhaal maar tot die tijd zijn de kinderen dus vooral afhankelijk van jouw inkomen om niet in te leveren op hun levensstandaard.
TS had in de afgelopen 23 jaar ook minder kunnen gaan werken opdat zij meer uren had kunnen makenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:56 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat zijn opeens weer ongeėmancipeerd geworden hier..
Op dit moment wel nog.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je het verstandig om daar te blijven werken, gezien de scheiding die eraan zit te komen?
Naast je bankrekening, raad ik je ook sterk aan om je CV te updaten en te gaan solliciteren.
Niet vervelend bedoeld, maar ben je er klaar voor om te gaan scheiden? Of wil je stiekem gewoon bij haar blijven?quote:
We zijn niet getrouwd. Tuurlijk ben ik er niet klaar voor maar jullie hebben me wel aan het denken gezet dat ik maar als een malloot kansloos achter haar aan blijf lopen. En dan nog veel betaal terwijl ik er niet eens mag wonen omdat zij haar dolletjes heeftquote:Op zondag 28 mei 2023 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar ben je er klaar voor om te gaan scheiden?
Begrijp ik het nu goed dat je niet in je eigen huis mag wonen?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
We zijn niet getrouwd. Tuurlijk ben ik er niet klaar voor maar jullie hebben me wel aan het denken gezet dat ik maar als een malloot kansloos achter haar aan blijf lopen. En dan nog veel betaal terwijl ik er niet eens mag wonen omdat zij haar dolletjes heeft
Zij is daar ook nog niet klaar voor, gok ik.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar ben je er klaar voor om te gaan scheiden? Of wil je stiekem gewoon bij haar blijven?
Nee, ik vermoed dat ze het allebei gewoon nog niet weten.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Zij is daar ook nog niet klaar voor, gok ik.
Zit nu nog verliefd in lalaland.
Ik mag er wel komen maar ze wilt niet dat ik daar slaapquote:Op zondag 28 mei 2023 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed dat je niet in je eigen huis mag wonen?
Nou ja zij is vrij zeker van haar zaak dat ze met hem doorwilt. Misschien is het nu tijd om knopen door te hakken en dat ze dan misschien eens gaat beseffen waar ze mee bezig isquote:Op zondag 28 mei 2023 21:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed dat ze het allebei gewoon nog niet weten.
Hoe lang kent ze hem en waarvan?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:22 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou ja zij is vrij zeker van haar zaak dat ze met hem doorwilt. Misschien is het nu tijd om knopen door te hakken en dat ze dan misschien eens gaat beseffen waar ze mee bezig is
Ja, natuurlijk mag dat! Je hebt geen contract haar waarin staat dat jij je salaris op niet op je eigen rekening mag laten storten.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
We hebben een gezamenlijke rekening dus ik weet niet of ik zomaar een nieuwe rekening kan openen en mijn loon erop kan laten storten etc.
Ze kent hem al zo lang ze mij kent. Toen ze nog niet met mij had heeft ze hem een half jaar gehad toen was ze15-16. 23 jaar later komt ze hem tegen bij een trampolinepark en heeft hij zijn nummer gegeven en is de ellende begonnenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe lang kent ze hem en waarvan?
Het kan geen kwaad als haar sprookje geconfronteerd wordt met de realiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |