Ik vind wel relevant wie dat niet nodig vond, en gezien TS stelt dat hij altijd alles bepaalde binnen de relatie, en ze nu ook nog eens kerkelijk blijken te zijn vind ik dat nog veel relevanter.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste is niet relevant nu. Feit is blijkbaar dat ze niet getrouwd zijn.
Wat is het nou? Is er een afspraak dat die auto naar jou zou gaan of ga je die auto "afpakken"?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:22 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik pak haar ook niet meteen die auto af.
Nee, maar je zegt ook dat je niks meer gaat overleggen. Even laten weten dat je per x datum zelf weer de auto gaat rijden is wel iets dat je vooral voor je kinderen even zou moeten doen.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:22 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik pak haar ook niet meteen die auto af.
Omdat die auto nu onder haar is. Denk niet dat het veel zin heeft er een semantische discussie van te maken. Die auto moet naar hem. Als hij niks doet, rijdt zij volgend jaar nog rond in die auto, lekker makkelijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er al een afspraak over gemaakt is, waarom praat hij er dan over in termen van "afpakken"?
Dat klinkt niet als afspraak.
Ik zie de relevantie niet. Het gaat hier om wat tips over hoe ermee om te gaan voor TS en verdeling van de boedel. Daar staat de Kerk verder buiten.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind wel relevant wie dat niet nodig vond, en gezien TS stelt dat hij altijd alles bepaalde binnen de relatie, en ze nu ook nog eens kerkelijk blijken te zijn vind ik dat nog veel relevanter.
Zij wilde nooit trouwen. Heb het overwogen de laatste jaren te doen, maar goed. Ze twijfeldequote:Op maandag 29 mei 2023 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind wel relevant wie dat niet nodig vond, en gezien TS stelt dat hij altijd alles bepaalde binnen de relatie, en ze nu ook nog eens kerkelijk blijken te zijn vind ik dat nog veel relevanter.
Het is heel simpel: als het afspraak is dan hoeft hij niet keer op keer over "afpakken" te praten, maar dat doet hij wel, sterker nog, hij voegt er aan toe dat ze dan misschien begrijpt waarmee ze bezig is.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat die auto nu onder haar is. Denk niet dat het veel zin heeft er een semantische discussie van te maken. Die auto moet naar hem. Als hij niks doet, rijdt zij volgend jaar nog rond in die auto, lekker makkelijk.
Zeg gewoon dat je die auto op korte termijn terug wil, datum erbij. Dan regelt zij of een andere auto, of niet. Maar in dit laatste geval is het dan haar probleem. En is het benadelen van de kinderen ook een gevolg van haar keuze.
Dank je.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zij wilde nooit trouwen. Heb het overwogen de laatste jaren te doen, maar goed. Ze twijfelde
Overwogen haar toch te vragen met een ringquote:Op maandag 29 mei 2023 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik snap het niet; zij wilde nooit trouwen, jij hebt overwogen het de laatste jaren te doen, met wie dan?
Ah... en wat denk je, had ze dan wel "ja" gezegd of had ze je afgewezen?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:30 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Overwogen haar toch te vragen met een ring
Maakt dat verder nog uit?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... en wat denk je, had ze dan wel "ja" gezegd of had ze je afgewezen?
Ik ken haar het beste.. die komt niet lekker over. Ik snap wel waarom zij van mening is dat jij alles wil bepalen. Als het over haar gaat, dan kom je op mij ook erg dominant over. Je bereidheid om te overleggen is minimaal.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Het huis hebben haar ouders helemaal verbouwd, zijn de kinderen in opgegroeid en ligt achterom bij de zaak. Dus dat gun ik haar gewoon en de kinderen ook. Mijn loon heb ik gewoon nodig en als ze financieel iets mist op dat moment dan leg ik iets bij tot officieel alles geregeld is. De auto neem ik niet per direct af maar wordt wel binnen de kortste keren van mij. Ik heb gewoon het idee dat ze niet 100 procent overtuigt is van alles waar ze mee bezig is en ik ken haar het beste. Dus is knopen doorhakken misschien een breekpunt voor haar omdat ze al zo lang ligt te klooien. De vraag is wel of ik nog door zou kunnen met zo iemand en hoe we dan verder moeten
Tja denk uiteindelijk wel getrouwdquote:Op maandag 29 mei 2023 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... en wat denk je, had ze dan wel "ja" gezegd of had ze je afgewezen?
Ja.quote:
Het is niet relevant meer of zij het zeker weet of niet. Althans, dat zou het niet moeten zijn. Je moet zelf aan zet zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ze zet me gewoon telkens op het verkeerde spoor. Dat is ook gewoon niet eerlijk. Daarom denk ik gewoon dat ze niet overtuigt is om dit allemaal door te zetten. Dan zegt ze weer ik weet het niet meer. Dan zegt ze weer ik ga voor die ander. Als je zo overtuigt bent van jezelf knuffel je je ex niet terug of had je allang je zaakjes geregeld. Ze zal ook wel in haar achterhoofd bezig zijn met de gevolgen. Eergister vroeg ze nog hoe we verder moeten na alles wat gebeurd is. Ze is ook totaal ongelukkig. Met een nieuwe vlam moet je toch schijt hebben aan je ex en niet steeds alles stiekem doen. En gelukkiger zijn. Ook dat ze opeens zei het was idd allemaal niet zo slecht tussen ons en we waren een team
Op wiens naam staat het huis dan? Als het achter de zaak ligt en door haar ouders verbouwd is.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Het huis hebben haar ouders helemaal verbouwd, zijn de kinderen in opgegroeid en ligt achterom bij de zaak. Dus dat gun ik haar gewoon en de kinderen ook. Mijn loon heb ik gewoon nodig en als ze financieel iets mist op dat moment dan leg ik iets bij tot officieel alles geregeld is. De auto neem ik niet per direct af maar wordt wel binnen de kortste keren van mij. Ik heb gewoon het idee dat ze niet 100 procent overtuigt is van alles waar ze mee bezig is en ik ken haar het beste. Dus is knopen doorhakken misschien een breekpunt voor haar omdat ze al zo lang ligt te klooien. De vraag is wel of ik nog door zou kunnen met zo iemand en hoe we dan verder moeten
Wat voor regie nemen? Die neem ik nu pas na maanden. Ik heb maandenlang geprobeerd en toen ik thuis was en de kans kreeg heb ik me heel goed gedragen en was het niet genoeg omdat ze met hem bezig was. Ze heeft al 2x het contact met hem verbroken gehad. Als ze dalijk 25.000 moet uitbetalen heeft ze een groot probleem. Met 2200 euro netto per maand ga je geen hypotheek kunnen regelen. Ben nog niet bezig met een huis. Spijt komt altijd achteraf en misschien ook bij haar omdat ze opeens zegt dat de relatie niet heel slecht wasquote:Op maandag 29 mei 2023 13:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ken haar het beste.. die komt niet lekker over. Ik snap wel waarom zij van mening is dat jij alles wil bepalen. Als het over haar gaat, dan kom je op mij ook erg dominant over. Je bereidheid om te overleggen is minimaal.
Als jij de regie neemt en het tempo bepaalt, dan zal dat ongetwijfeld bij haar ook een reactie oproepen. Zij zal op zoek gaan naar houvast en hoogstwaarschijnlijk zal ze dat bij hem vinden.
Wel fijn dat je haar het ouderlijk huis van de kinderen gunt. Maar wat is de kans dat ze jou uit kan kopen? Let erop dat de rest ook fatsoenlijk verdeeld wordt want met het huis heeft zij al het leeuwendeel. De auto en storten in de huishoudpot vanaf een eigen rekening is een goed startpunt.
Jij zult ook op korte termijn een woning moeten vinden, met 5 slaapkamers als je je kinderen regelmatig wil blijven zien. Heb je daar al stappen in gezet?
Ik denk dat zij echt weinig zelfvertrouwen heeft. Natuurlijk weet ze het niet meer, haar wereld staat op z'n kop. Waarschijnlijk wil zij de kinderen niet kwetsen en doet ze daarom stiekem.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ze zet me gewoon telkens op het verkeerde spoor. Dat is ook gewoon niet eerlijk. Daarom denk ik gewoon dat ze niet overtuigt is om dit allemaal door te zetten. Dan zegt ze weer ik weet het niet meer. Dan zegt ze weer ik ga voor die ander. Als je zo overtuigt bent van jezelf knuffel je je ex niet terug of had je allang je zaakjes geregeld. Ze zal ook wel in haar achterhoofd bezig zijn met de gevolgen. Eergister vroeg ze nog hoe we verder moeten na alles wat gebeurd is. Ze is ook totaal ongelukkig. Met een nieuwe vlam moet je toch schijt hebben aan je ex en niet steeds alles stiekem doen. En gelukkiger zijn. Ook dat ze opeens zei het was idd allemaal niet zo slecht tussen ons en we waren een team
Ik denk dat ik dit zelf teveel overdreven heb. We hebben ook heel veel leuke dingen samen gedaan die zij wou.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.
Hij zet haar iedere keer neer als iemand die zelf nog niet kan bepalen welke kleur ondergoed ze vandaag draagt, en dat hij alles besliste en nu hij dat niet meer doet dat haar nieuwe verkering haar "bespeelt", maar zo te zien wist ze prima dat ze niet aan TS gebonden wilde zijn.
En ik denk dat TS dat ook wel weet.
Waarom zou ze 25.000 uit moeten betalen? Is dat jouw aandeel in jullie vermogen?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:39 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat voor regie nemen? Die neem ik nu pas na maanden. Ik heb maandenlang geprobeerd en toen ik thuis was en de kans kreeg heb ik me heel goed gedragen en was het niet genoeg omdat ze met hem bezig was. Ze heeft al 2x het contact met hem verbroken gehad. Als ze dalijk 25.000 moet uitbetalen heeft ze een groot probleem. Met 2200 euro netto per maand ga je geen hypotheek kunnen regelen. Ben nog niet bezig met een huis. Spijt komt altijd achteraf en misschien ook bij haar omdat ze opeens zegt dat de relatie niet heel slecht was
En dan neem jij haar gewoon weer terug?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:39 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat voor regie nemen? Die neem ik nu pas na maanden. Ik heb maandenlang geprobeerd en toen ik thuis was en de kans kreeg heb ik me heel goed gedragen en was het niet genoeg omdat ze met hem bezig was. Ze heeft al 2x het contact met hem verbroken gehad. Als ze dalijk 25.000 moet uitbetalen heeft ze een groot probleem. Met 2200 euro netto per maand ga je geen hypotheek kunnen regelen. Ben nog niet bezig met een huis. Spijt komt altijd achteraf en misschien ook bij haar omdat ze opeens zegt dat de relatie niet heel slecht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |