Die vraag was offtopic vandaar mijn verzoek om het weer over de streams te hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mag niet reageren op de vraag van @:Cirilico ?
Een korte zijweg reactie... terwijl ik het bij mijn weten continu over de streams hebquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vraag was offtopic vandaar mijn verzoek om het weer over de streams te hebben.
Met als hoogtepunt de "Escargot-run" ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:32 schreef woxxel het volgende:
Bern gaat een evenement geven van z'n eigen geld. Een Franse avond volgens mij
Yep, met de film Mouling rouge zijn lievelingesfilmquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:32 schreef woxxel het volgende:
Bern gaat een evenement geven van z'n eigen geld. Een Franse avond volgens mij
set afgelopen denk ik dan van kant wisselenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:35 schreef Cirilico het volgende:
Waarom wisselen Marciano en Erik net? Is dat een spelregel?
quote:
AH OK. Tnxquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:36 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
set afgelopen denk ik dan van kant wisselen
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:42 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja stel je voor er nog wat te vreten valt voor algemeen gebruik
hilarisch bedacht ....alleen erik snaait amper van algemeen gebruik, die warmt soms wat op van wat er over is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:42 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat is nu voor algemeen gebruik want er is eten genoeg. En Erik snaait heel vaak hij kijkt wel 3/4x per dag in de koelkast of er nog wat over is van iemand en gaat dan vragen of die het mag etenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:46 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch bedacht ....alleen erik snaait amper van algemeen gebruik, die warmt soms wat op van wat er over is.
Wat is er mis mee om restjes op te eten, die een ander niet meer op eetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:42 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Snaait alleen Erik? Erik doet het nog opzichtig, velen in die loods doen het sneakyquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat is nu voor algemeen gebruik want er is eten genoeg. En Erik snaait heel vaak hij kijkt wel 3/4x per dag in de koelkast of er nog wat over is van iemand en gaat dan vragen of die het mag eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |