abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 mei 2023 @ 23:38:46 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209333323
Ik vind de onderwereld te donker.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  One tough cookie dinsdag 30 mei 2023 @ 00:26:48 #53
169210 liesje1979
pi_209333709
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2023 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de onderwereld te donker.
Ook wanneer je het verlicht hebt? Ik vind het er juist de afgelopen dagen wel tof. Beetje vechten tegen die Yiga dudes. :D
Wel kost het me veel ingredienten steeds, dus nu moet ik eerst weer van alles zoeken om het weer even beneden te overleven. En lang leve de bouwtekeningen! Wat een genot. Kan ik ook eindelijk eens een vliegtuig bouwen wat niet gelijk uit elkaar valt. Of naja eigenlijk is mijn probleem met de vliegtuigen dat ik ze heel vaak mis. Dan gaat hij al vliegen en spring ik er niet snel genoeg op. :')
Maar goed, vermaak me nog steeds prima. Meer dan 90 uur nu. Ben nog steeds met van alles tegelijkertijd bezig maar wel steeds wat gerichter.

@GGMM, als het een troost voor je is, ik wist wel hoe je meer batterij kon krijgen. Maar vandaag pas gevonden waar ik die kristallen kon halen.

Spoiler over functies Purah tablet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kak, spoilertags vergeten, sorry!

Denk dat ik me ook maar eens moet gaan zetten tot dat kut verdwaalwoud. Totaal geen zin in natuurlijk. Maar dan heb ik het maar gehad.
Zelda. O+

[ Bericht 4% gewijzigd door liesje1979 op 30-05-2023 00:43:08 ]
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 00:35:58 #54
35723 crew  GGMM
pi_209333778
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Of naja eigenlijk is mijn probleem met de vliegtuigen dat ik ze heel vaak mis. Dan gaat hij al vliegen en spring ik er niet snel genoeg op. :')
tijd terugdraaien. Dan blijft hij heel even stil staan, spring je erop en cancel je het terugdraaien weer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 00:42:34 #55
35723 crew  GGMM
pi_209333833
Welke kristallen? :@
Die kikkers bedoel je?

Daar kan ik sinds vandaag eindelijk iets mee overigens
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  One tough cookie dinsdag 30 mei 2023 @ 00:47:01 #56
169210 liesje1979
pi_209333855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
tijd terugdraaien. Dan blijft hij heel even stil staan, spring je erop en cancel je het terugdraaien weer
:D
Dit klinkt heel makkelijk en stom dat ik er zelf niet aan gedacht heb. Het klinkt alsof jij er wel over na hebt gedacht :D
Ik gebruik die functie sowieso niet heel vaak. Ook in tempels dat ik dan er na tijden geklooi opeens aan denk.
  One tough cookie dinsdag 30 mei 2023 @ 00:52:34 #57
169210 liesje1979
pi_209333888
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:42 schreef GGMM het volgende:
Welke kristallen? :@
Die kikkers bedoel je?

Daar kan ik sinds vandaag eindelijk iets mee overigens
Voor de zekerheid een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 00:58:34 #58
35723 crew  GGMM
pi_209333923
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:52 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Voor de zekerheid een spoiler.
SPOILER
Oh dat
Hoe en waar dat moet weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik had toevallig 400 van die dingen :D
Die missie waar je het over hebt zegt me ook niks overigens _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 01:00:26 #59
35723 crew  GGMM
pi_209333927
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat die batterij upgraden weinig doet, ik had toch altijd al fysieke batterijen bij me
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 01:05:00 #60
35723 crew  GGMM
pi_209333941
SPOILER
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  One tough cookie dinsdag 30 mei 2023 @ 01:06:48 #61
169210 liesje1979
pi_209333945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 00:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh dat
Hoe en waar dat moet weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik had toevallig 400 van die dingen :D
Die missie waar je het over hebt zegt me ook niks overigens _O-
Misschien ben je geen journalist, zoals ik. 8-) :D

Ik kwam het vandaag tegen in de onderwereld, een mijn met karretjes. en een soort tempel. Daar heeft zo'n robot een winkeltje en kan je die dingen omzetten in van die dingen. Ofzo.

Het is leuk om te lezen hoe je van: Meh zal wel weer kut zijn. bent gegaan naar: Wat een game. _O_
Omdat ik BOTW al helemaal geweldig vond had ik er wel alle vertrouwen in.
  One tough cookie dinsdag 30 mei 2023 @ 01:11:14 #62
169210 liesje1979
pi_209333958
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:05 schreef GGMM het volgende:
SPOILER
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het huis met zwembad. :D Ik moest net dat ik eigenlijk een screenshot moest maken van een lieflijk plaatje in Lurelin. Strand, ondergaande zon en er dan een schommelbankje op moest painten. For old time sake.
Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor. :D
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 01:13:13 #63
35723 crew  GGMM
pi_209333963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Misschien ben je geen journalist, zoals ik. 8-) :D

Ik kwam het vandaag tegen in de onderwereld, een mijn met karretjes. en een soort tempel. Daar heeft zo'n robot een winkeltje en kan je die dingen omzetten in van die dingen. Ofzo.

Het is leuk om te lezen hoe je van: Meh zal wel weer kut zijn. bent gegaan naar: Wat een game. _O_
Omdat ik BOTW al helemaal geweldig vond had ik er wel alle vertrouwen in.
Oh dat, daar ben ik ook al geweest ja. Daar moest je ook die ogen naartoe brengen.

BOTW vond ik wel aardig maar ook extreem frustrerend daarom had ik hier twijfel bij.
Maar echt 90% van wat ik kut vond is in deze game gefixt, met name dat klimmen. Dat heb ik voor m'n gevoel echt 30 uur gedaan in die game. Hier stap je op een gevallen blok of gebruik je plafondduiken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 01:15:18 #64
35723 crew  GGMM
pi_209333972
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het huis met zwembad. :D Ik moest net dat ik eigenlijk een screenshot moest maken van een lieflijk plaatje in Lurelin. Strand, ondergaande zon en er dan een schommelbankje op moest painten. For old time sake.
Maar daar heb ik helemaal geen tijd voor. :D
Ik heb vandaag 3 uur (in game) gewacht tot het nacht was om een standbeeld te fotograferen in het maanlicht, bleek dat er geen maan stond die nacht.

Lurelin moet ik nog heen, ik heb nu eindelijk genoeg rijst hoop ik :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  One tough cookie dinsdag 30 mei 2023 @ 01:18:54 #65
169210 liesje1979
pi_209333986
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:13 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh dat, daar ben ik ook al geweest ja. Daar moest je ook die ogen naartoe brengen.

BOTW vond ik wel aardig maar ook extreem frustrerend daarom had ik hier twijfel bij.
Maar echt 90% van wat ik kut vond is in deze game gefixt, met name dat klimmen. Dat heb ik voor m'n gevoel echt 30 uur gedaan in die game. Hier stap je op een gevallen blok of gebruik je plafondduiken.
Ogen?
Ja nou ja, ik heb eigenlijk pas vandaag bedacht dat die uitstekels op de bergen.....
Dus tot voor vandaag alles geklommen. En gelopen. En dan als je bijna boven bent. Of dat het halverwege gaat regenen. ... Ik blief rennen maar zal misschien als ik er vaker aan denk wat meer mijn krachten gebruiken. Volgens mij vond jij vooral de leegheid van de wereld vervelend in BOTW. Ik vind af en toe dood omdat je van een berg afstort wel leuk. Ofzo :')
  One tough cookie dinsdag 30 mei 2023 @ 01:21:53 #66
169210 liesje1979
pi_209334000
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:15 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik heb vandaag 3 uur (in game) gewacht tot het nacht was om een standbeeld te fotograferen in het maanlicht, bleek dat er geen maan stond die nacht.

Lurelin moet ik nog heen, ik heb nu eindelijk genoeg rijst hoop ik :')
Stiekem is dat frustrerende zo leuk juist. _O_

Heb je die Jenga _O_ tempel al gedaan? Ik keer op keer maar de boel blijft instorten. En nee ik wil geen tips!
Wat ik wel wil is slapen, morgen extreem vroeg op. Doei.
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 01:25:05 #67
35723 crew  GGMM
pi_209334010
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Ogen?
Ja nou ja, ik heb eigenlijk pas vandaag bedacht dat die uitstekels op de bergen.....
Dus tot voor vandaag alles geklommen. En gelopen. En dan als je bijna boven bent. Of dat het halverwege gaat regenen. ... Ik blief rennen maar zal misschien als ik er vaker aan denk wat meer mijn krachten gebruiken. Volgens mij vond jij vooral de leegheid van de wereld vervelend in BOTW. Ik vind af en toe dood omdat je van een berg afstort wel leuk. Ofzo :')
Ja die lege wereld hielp ook niet. Ook daar heb ik in TOTK totaal geen last van.
Scheelt ook dat reizen sneller gaat.

En voor de regen heb ik (het eerste deel van) een kikkerpak :7

Die ogen moet je dan nog tegenkomen.
SPOILER: hoe ik die oogmissie ben tegengekomen
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 01:27:04 #68
35723 crew  GGMM
pi_209334015
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Heb je die Jenga _O_ tempel al gedaan? Ik keer op keer maar de boel blijft instorten. En nee ik wil geen tips!
Nee dat zegt me niks :D
Ik ben benieuwd of ik nog een Tear mis, ik heb er 5.
Welterusten
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_209335307
Gisteren nog een keer geprobeerd. Ik zit nog steeds op dat tutorial eiland. Ik moest weer een vlot bouwen met een ventilator erop om de overkant te bereiken. Ik bouw het vlot, steek over, en ik val tussen het vlot en de kant, en zit vast. Ik kon niet meer wegkomen en ben verzopen. Dood. Ik spawn op de kant van waar ik kwam, en mijn vlot ligt aan de overkant.

Er is nog net genoeg materiaal om een tweede te bouwen. Ik heb echt peentjes gezweet toen ik overstak. Als dat weer was gebeurd, dan had ik helemaal opnieuw moeten beginnen. Nieuw spel moeten starten. Ik ga maar even voor me houden wat ik daar van vind :R
  Forum Admin dinsdag 30 mei 2023 @ 10:05:13 #70
35723 crew  GGMM
pi_209335576
_O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 10:27:35 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209335745
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 09:29 schreef Morri2 het volgende:
Gisteren nog een keer geprobeerd. Ik zit nog steeds op dat tutorial eiland. Ik moest weer een vlot bouwen met een ventilator erop om de overkant te bereiken. Ik bouw het vlot, steek over, en ik val tussen het vlot en de kant, en zit vast. Ik kon niet meer wegkomen en ben verzopen. Dood. Ik spawn op de kant van waar ik kwam, en mijn vlot ligt aan de overkant.

Er is nog net genoeg materiaal om een tweede te bouwen. Ik heb echt peentjes gezweet toen ik overstak. Als dat weer was gebeurd, dan had ik helemaal opnieuw moeten beginnen. Nieuw spel moeten starten. Ik ga maar even voor me houden wat ik daar van vind :R
@GGMM gaat hierom lachen, maar mijn vlot waaide telkens weg voordat ik kon instappen. Je kon wel zeggen dat ik telkens de boot had gemist.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209335895
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 09:29 schreef Morri2 het volgende:

Je kan toch bomen omhakken? En die blazers liggen overal. Tip: blazer pas aanzetten als je op je vlot staat.
pi_209335921
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Je kan toch bomen omhakken? En die blazers liggen overal. Tip: blazer pas aanzetten als je op je vlot staat.
Bomen genoeg, maar er lag daar op dat moment nog maar 1 blazer. En ja, ik heb de blazer pas aangezet toen ik op het vlot stond. Ik voer naar de overkant, het vlot botst tegen de kant en ik flikker er af. En toen zat ik klem in een hoek, tussen het vlot, een houten hek en de waterkant. Intussen heb ik een paar blazers in mijn rugzak. Maar van dit soort dingen word ik niet gelukkig.
pi_209336033
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 01:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Die jenga was leuk ja, ik kwam daarna ook een toffe ski missie tegen alleen moest ik daarvoor me glidersuit updaten, opeens was de halve dag voorbij.
pi_209336066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Bomen genoeg, maar er lag daar op dat moment nog maar 1 blazer. En ja, ik heb de blazer pas aangezet toen ik op het vlot stond. Ik voer naar de overkant, het vlot botst tegen de kant en ik flikker er af. En toen zat ik klem in een hoek, tussen het vlot, een houten hek en de waterkant. Intussen heb ik een paar blazers in mijn rugzak. Maar van dit soort dingen word ik niet gelukkig.
Man man jij krijgt t nog echt lastig met dit spel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')