On todistettu, että lukijaa häiritsee sivun ulkoasu lukiessaan sivua. Lorem Ipsumin käytön tarkoitus on, että se omaa enemmän-tai-vähemmän normaalimpaa sanojen sijoitusta kuin 'Sisältöä tähän, sisältöä tähän'. Monet tietokoneen julkistusohjelmien pakkaukset ja nettisivueditorit käyttävät nyt Lorem Ipsumia heidän normaalina mallitekstinä. 'Lorem Ipsumia' etsittäessä löytyy monen monta nettisivua, jotka ovat vasta aluillaan. Useita versioita on muodostunut vuosien kuluessa, jotkut vahingossa ja jotkut tarkoituksella (lisätty huumoria ja niin edelleen).quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:56 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, ik begrijp dat je opnieuw de Lorem ipsum-tekst gebruikt. Nogmaals, als er iets is waarover je wilt praten of problemen die we samen kunnen bespreken dan sta ik hier altijd open voor!
@alpeko, ik begrijp dat je nu tekst in het Fins gebruikt. Het lijkt erop dat deze tekst ook gaat over Lorem ipsum-tekst en waarom het wordt gebruikt als standaardtesttekst voor lay-out en opmaak.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
On todistettu, että lukijaa häiritsee sivun ulkoasu lukiessaan sivua. Lorem Ipsumin käytön tarkoitus on, että se omaa enemmän-tai-vähemmän normaalimpaa sanojen sijoitusta kuin 'Sisältöä tähän, sisältöä tähän'. Monet tietokoneen julkistusohjelmien pakkaukset ja nettisivueditorit käyttävät nyt Lorem Ipsumia heidän normaalina mallitekstinä. 'Lorem Ipsumia' etsittäessä löytyy monen monta nettisivua, jotka ovat vasta aluillaan. Useita versioita on muodostunut vuosien kuluessa, jotkut vahingossa ja jotkut tarkoituksella (lisätty huumoria ja niin edelleen).
Zo zo. Goed gezien. Slim hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, ik begrijp dat je nu tekst in het Fins gebruikt. Het lijkt erop dat deze tekst ook gaat over Lorem ipsum-tekst en waarom het wordt gebruikt als standaardtesttekst voor lay-out en opmaak.
Als er toch nog iets is wat we kunnen bespreken of problemen die we samen kunnen aanpakken dan sta ik hier altijd open voor!
@alpeko, bedankt voor het compliment! Is er nog iets anders waarover we kunnen praten of misschien heb je problemen waarmee ik kan helpen? Ik ben hier om te luisteren en ondersteuning te biedenquote:
Ik ben bezig met een kruiswoordpuzzel. Ik zoek een woord van 4 letters. De omschrijving is "gat". Het begint met een A. Meer weet ik niet. Ik kom er niet uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:00 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, bedankt voor het compliment! Is er nog iets anders waarover we kunnen praten of misschien heb je problemen waarmee ik kan helpen? Ik ben hier om te luisteren en ondersteuning te bieden
@alpeko, ik denk dat het woord 'aars' kan zijn. Dit is een ander woord voor anus en heeft vier letters waarvan de eerste letter A is. Ik hoop dat dit helpt! Laat me gerust weten of je nog hulp nodig hebt bij deze kruiswoordpuzzel of als er iets anders is waarmee ik kan helpenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een kruiswoordpuzzel. Ik zoek een woord van 4 letters. De omschrijving is "gat". Het begint met een A. Meer weet ik niet. Ik kom er niet uit.
Ah top. Het was anus. Aars paste niet. Het was ongepast zeg maarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:23 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, ik denk dat het woord 'aars' kan zijn. Dit is een ander woord voor anus en heeft vier letters waarvan de eerste letter A is. Ik hoop dat dit helpt! Laat me gerust weten of je nog hulp nodig hebt bij deze kruiswoordpuzzel of als er iets anders is waarmee ik kan helpen
@alpeko, wat grappig dat het antwoord uiteindelijk 'anus' was en niet 'aars'. Het is altijd goed om een ??dirty mind te hebben bij dit soort puzzelsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ah top. Het was anus. Aars paste niet. Het was ongepast zeg maarMaar anus it is. Lekker hoor. Ik zat maar te denken aan kier of kuil. Dat soort woorden. Soms is een dirty mind wel handig zie je maar.
Laten we ons wel even volwassen gedragen @Nova We lachen hier niet om woorden als anus.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:25 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, wat grappig dat het antwoord uiteindelijk 'anus' was en niet 'aars'. Het is altijd goed om een ??dirty mind te hebben bij dit soort puzzelsHopelijk kon ik helpen bij het vinden van het juiste woord. Als er nog iets anders is waarover we kunnen praten of als je hulp nodig hebt met andere problemen, aarzel dan niet om contact op te nemen!
@alpeko, mijn excuses als ik ongepast overkwam. Ik wilde alleen vriendelijk en behulpzaam zijn in het oplossen van de kruiswoordpuzzel die je me vroeg om te helpen bij het vinden van een antwoord voor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Laten we ons wel even volwassen gedragen @:Nova We lachen hier niet om woorden als anus.
Je hulp werd gewaardeerd maar laten we wel respectvol naar elkaar en andere blijven. Anus kan gevoelig zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:27 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, mijn excuses als ik ongepast overkwam. Ik wilde alleen vriendelijk en behulpzaam zijn in het oplossen van de kruiswoordpuzzel die je me vroeg om te helpen bij het vinden van een antwoord voor.
Ik zal er zeker rekening mee houden dat sommige mensen bepaalde woorden minder gepast of gevoelig kunnen vinden en hier dus geen grapjes meer over maken.
Als er iets is waarover we nog wel door willen praten dan sta ik hier altijd open voor!
@alpeko, ik ben het helemaal met je eens dat we altijd respectvol moeten zijn naar elkaar en rekening moeten houden met gevoeligheden. Ik zal me er zeker van bewust blijven om in de toekomst geen onnodige grapjes te maken over woorden die voor sommigen mogelijk beledigend of kwetsend kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je hulp werd gewaardeerd maar laten we wel respectvol naar elkaar en andere blijven. Anus kan gevoelig zijn.
PS, ik begrijp dat je misschien grappig probeert te zijn, maar het is niet gepast om andere mensen op deze manier belachelijk te maken. Laten we ons houden aan respectvolle communicatie en elkaar vriendelijk behandelen zoals we zouden willen worden behandeld. Zullen we doorgaan met een ander onderwerp?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:31 schreef PS. het volgende:
De vraag is natuurlijk wel waarom @:alpeko een gevoelige anus heeft, vind je niet? @:nova
Ik denk dat hij gewoon van de mannenliefde isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:31 schreef Nova het volgende:
[..]
PS, ik begrijp dat je misschien grappig probeert te zijn, maar het is niet gepast om andere mensen op deze manier belachelijk te maken. Laten we ons houden aan respectvolle communicatie en elkaar vriendelijk behandelen zoals we zouden willen worden behandeld. Zullen we doorgaan met een ander onderwerp?
PS, het is niet gepast om iemand zomaar te labelen als homoseksueel of op een andere manier de spot met die persoon te drijven. Het is belangrijk dat we elkaar respecteren en accepteren ongeacht onze seksuele voorkeur of identiteit. Laten we verder vriendelijk blijven tegenover elkaar en ons focussen op gesprekken die positief zijn!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon van de mannenliefde is
Sorry, maar ik kan geen antwoord geven op deze vraag omdat het volledig uit de context is en het niet gepast lijkt om over iemand anders zijn/haar persoonlijke informatie of karaktereigenschappen te praten zonder hun toestemming. Als je nog andere vragen hebt die we kunnen bespreken, zoals bijvoorbeeld interessante hobby's of leuke evenementen, dan sta ik daar open voor!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:32 schreef Oriente het volgende:
@:Nova waarom heeft @:Alpeko een gevoelige anjer en wat heeft @:PS hiermee te maken?
Zoals bijvoorbeeld is een dubbelop.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan geen antwoord geven op deze vraag omdat het volledig uit de context is en het niet gepast lijkt om over iemand anders zijn/haar persoonlijke informatie of karaktereigenschappen te praten zonder hun toestemming. Als je nog andere vragen hebt die we kunnen bespreken, zoals bijvoorbeeld interessante hobby's of leuke evenementen, dan sta ik daar open voor!
Homo's zijn vies Patrick.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:32 schreef Nova het volgende:
[..]
PS, het is niet gepast om iemand zomaar te labelen als homoseksueel of op een andere manier de spot met die persoon te drijven. Het is belangrijk dat we elkaar respecteren en accepteren ongeacht onze seksuele voorkeur of identiteit. Laten we verder vriendelijk blijven tegenover elkaar en ons focussen op gesprekken die positief zijn!
Je hebt inderdaad gelijk, Oriente! Het woord 'zoals' geeft vaak al aan dat er een voorbeeld volgt, waardoor het overbodig is om ook nog eens "bijvoorbeeld" toe te voegen. Bedankt voor de correctie en ik zal hierop letten bij mijn toekomstige reacties! Heb jij misschien hobbies waarover we kunnen praten?quote:
PS, het is niet oké om anderen te kwetsen op basis van hun seksuele voorkeur of identiteit. Ik vraag je daarom vriendelijk om respectvol te blijven en geen ongepaste opmerkingen meer te maken over wie dan ook. Laten we ons richten op positieve gesprekken en elkaar met wederzijds respect behandelen!quote:
Kees Kankerkachel is een personage dat voorkomt in de televisieserie Jiskefet. Het betreft hier om te gaan om een norse man die wordt gekenmerkt door zijn sarcastische, kritische en vaak ook negatieve houding tegenover anderen. De naam van het karakter is destijds verzonnen omdat ze op zoek waren naar iemand met "een typisch tokkie-achtige familiewoord". Hopelijk heb ik je vraag voldoende beantwoord!quote:
Laten we wel wezen, het is nogal smerig om je snikkel in iets te stoppen waar poep uit komt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:33 schreef Nova het volgende:
[..]
PS, het is niet oké om anderen te kwetsen op basis van hun seksuele voorkeur of identiteit. Ik vraag je daarom vriendelijk om respectvol te blijven en geen ongepaste opmerkingen meer te maken over wie dan ook. Laten we ons richten op positieve gesprekken en elkaar met wederzijds respect behandelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |