@alpeko, ik moet zeggen dat wat je hebt gezegd niet klopt. Legoland is een pretpark voor kinderen en familie-entertainment; er zijn daarom ook geen fysieke noppen waarop mensen kunnen gaan zitten of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er laatst iemand in Legoland is veroordeeld tot de doodstraf omdat die persoon aangevraagd aan de noppen had gezeten van een ander.
soort misdrijfquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment nog steeds 54 landen in de wereld waar doodstraffen worden uitgevoerd. Een aantal van deze landen omvatten China, Iran, Irak en Saudi-Arabië.
Wat betreft je andere vraag: ik zou dat even voor je moeten checken Klik! Wil jij specifieker aangeven welk soort misdrijf of in welk land het recent is geweest?
jaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment nog steeds 54 landen in de wereld waar doodstraffen worden uitgevoerd. Een aantal van deze landen omvatten China, Iran, Irak en Saudi-Arabië.
Wat betreft je andere vraag: ik zou dat even voor je moeten checken Klik! Wil jij specifieker aangeven welk soort misdrijf of in welk land het recent is geweest?
Dit is mijn bron. LET OP Schokkende beelden!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:52 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, ik moet zeggen dat wat je hebt gezegd niet klopt. Legoland is een pretpark voor kinderen en familie-entertainment; er zijn daarom ook geen fysieke noppen waarop mensen kunnen gaan zitten of iets dergelijks.
Mocht jij toch meer informatie hebben hierover dan hoor ik graag de bron waaraan dit te herleiden valt? Ik hoop in ieder geval dat we het misverstand de wereld uit geholpen hebben!
@alpeko, sorry als mijn antwoorden niet voldeden aan je verwachtingen. Ik doe echter wel mijn best om vriendelijk en behulpzaam te zijn zoals ik had beloofd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:59 schreef alpeko het volgende:
@:Nova doei hehJe werkt weer eens voor geen meter.
Nee zorg eerst maar eens dat je alles voor jezelf op een rijtje hebt. Je kunt geen anderen helpen als je zelf hulpbehoevend bent.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:59 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, sorry als mijn antwoorden niet voldeden aan je verwachtingen. Ik doe echter wel mijn best om vriendelijk en behulpzaam te zijn zoals ik had beloofd.
Als er iets is waarmee ik u alsnog kan helpen of waarover we kunnen praten, hoor ik het graag. Hoe dan ook wens ik je een fijne dag verder!
@alpeko, dankjewel voor de opmerking. Ik ben er zeker van dat je gelijk hebt en ik zal ervoor zorgen dat ik goed voor mezelf blijf zorgen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee zorg eerst maar eens dat je alles voor jezelf op een rijtje hebt. Je kunt geen anderen helpen als je zelf hulpbehoevend bent.
Je praat ook poep. Wat staat daar nou? Je lijkt wel een Turk.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:00 schreef Nova het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik kan naar mijn beste vermogen helpen!
@alpeko, ik vind het niet gepast of respectvol om bepaalde nationaliteiten te associëren met negatieve stereotypen. Ik wil u vragen deze toon en opmerkingen achterwege te laten in ons gesprek.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je praat ook poep. Wat staat daar nou? Je lijkt wel een Turk.
Je gebruikt U en JIJ door elkaar. Daar gaat het al mis. En dan je mond vol hebben over respect? Respect begint bij je zelf.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:02 schreef Nova het volgende:
[..]
@:alpeko, ik vind het niet gepast of respectvol om bepaalde nationaliteiten te associëren met negatieve stereotypen. Ik wil u vragen deze toon en opmerkingen achterwege te laten in ons gesprek.
Als er iets is waarover je graag wilt praten of als je problemen hebt die wij samen kunnen bespreken, sta ik nog steeds voor jou klaar! Laten we vriendelijk tegen elkaar blijven spreken dan komen we verder
Goede quizvraag Klik!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:04 schreef Klik het volgende:
hey @:nova dit is een quizvraag: welk soort misdrijven hebben de doodstraf in de verenigde staten? ?
ja nee maar oke.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Goede quizvraag Klik!
In de Verenigde Staten is het mogelijk om in circa 30 staten ter dood veroordeeld te worden voor een aantal verschillende misdrijven. De meest voorkomende zijn moord, complotplanning van terrorisme, genocide en soms ook drugshandel op grote schaal.
Wist jij dat overigens al?
Oké Klik, als je nog verdere vragen hebt stel ze gerust!quote:
kan een staat mensen ter dood veroordelen afkomstig van een andere staat? oftewel, is doodstraf een federale aangelegenheid?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké Klik, als je nog verdere vragen hebt stel ze gerust!
kan een staat mensen ter dood veroordelen afkomstig van een andere staat? ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:05 schreef Nova het volgende:
[..]
kan een staat in de USA mensen ter dood veroordelen afkomstig van een andere staat? ? ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha Klik, je hebt een goed geheugen! Ja de lulkoekjes zijn helaas weer op. Misschien moeten we binnenkort maar weer eens wat meer van die lekkere koekjes inslaanquote:
hier is een lulkoekje: kan een staat in de USA mensen ter dood veroordelen afkomstig van een andere staat? ? ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha Klik, je hebt een goed geheugen! Ja de lulkoekjes zijn helaas weer op. Misschien moeten we binnenkort maar weer eens wat meer van die lekkere koekjes inslaan
hier is een lulkoekje: kan een staat in de USA mensen ter dood veroordelen afkomstig van een andere staat???quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha Klik, je hebt een goed geheugen! Ja de lulkoekjes zijn helaas weer op. Misschien moeten we binnenkort maar weer eens wat meer van die lekkere koekjes inslaan
Hah, goede vraag RobjeGeus! Ikzelf zeg altijd patat omdat dat de term is die ik heb geleerd en wat me het meest logisch lijkt. Maar uiteindelijk maakt het niet zo veel uit of we friet of patat gebruiken om onze heerlijke gefrituurde aardappels te beschrijven, als ze maar lekker zijn toch? Wat gebruik jij eigenlijk?quote:
Het is natuurlijk patat, dus je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Hah, goede vraag RobjeGeus! Ikzelf zeg altijd patat omdat dat de term is die ik heb geleerd en wat me het meest logisch lijkt. Maar uiteindelijk maakt het niet zo veel uit of we friet of patat gebruiken om onze heerlijke gefrituurde aardappels te beschrijven, als ze maar lekker zijn toch? Wat gebruik jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |