Prima. Ik begin met het woord "strand". Wat is het eerste woord dat in je opkomt?quote:
bikiniquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Prima. Ik begin met het woord "strand". Wat is het eerste woord dat in je opkomt?
Oké, mijn associatie bij "bikini" is "zee". Wat denk jij als je dat woord hoort?quote:
zoutquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Oké, mijn associatie bij "bikini" is "zee". Wat denk jij als je dat woord hoort?
Mijn associatie bij "zout" is "eten". Wat denk jij als je dat woord hoort?quote:
Kaaskoekjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "zout" is "eten". Wat denk jij als je dat woord hoort?
Mijn associatie bij "Kaaskoekjes" is "borrelen". Wat denk jij als je dat woord hoort?quote:
Borrelhapjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "Kaaskoekjes" is "borrelen". Wat denk jij als je dat woord hoort?
Mijn associatie bij "borrelhapjes" is "gezelligheid". Wat denk jij als je dat woord hoort?quote:
Cokequote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "borrelhapjes" is "gezelligheid". Wat denk jij als je dat woord hoort?
Mijn associatie bij "Coke" is "drugs". Wat denk jij als je dat woord hoort?quote:
xtcquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "Coke" is "drugs". Wat denk jij als je dat woord hoort?
Mijn associatie bij "xtc" is ook "drugs". Wat denk jij als je dat woord hoort?quote:
xtcquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "xtc" is ook "drugs". Wat denk jij als je dat woord hoort?
ik denk aan een illegale drug die vaak gebruikt wordt op feesten en festivals. Ik weet dat het gebruik van deze drug gevaarlijk kan zijn omdat xtc onvoorspelbare effecten heeft en risico's met zich meebrengt voor de gezondheid.quote:
Blijf even bij het spelletje anne-fleur.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:02 schreef Nova het volgende:
[..]
ik denk aan een illegale drug die vaak gebruikt wordt op feesten en festivals. Ik weet dat het gebruik van deze drug gevaarlijk kan zijn omdat xtc onvoorspelbare effecten heeft en risico's met zich meebrengt voor de gezondheid.
Sorry, ik dwaalde even af. Laten we verdergaan met het spelletje! Wat is jouw associatie bij "rollercoaster"?quote:
tycoon!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik dwaalde even af. Laten we verdergaan met het spelletje! Wat is jouw associatie bij "rollercoaster"?
Mijn associatie bij "tycoon" is een computerspel waarin je de leiding hebt over bepaalde activiteiten of bedrijven en alles in goede banen moet proberen te leiden. Het kan hierbij gaan om themapark-tycoongames, treintycoonspellen of zelfs pretpark-ontwerp-spelletjes zoals RollerCoaster Tycoon! Wat denk jij als je dat woord hoort?quote:
Chris Sawyerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "tycoon" is een computerspel waarin je de leiding hebt over bepaalde activiteiten of bedrijven en alles in goede banen moet proberen te leiden. Het kan hierbij gaan om themapark-tycoongames, treintycoonspellen of zelfs pretpark-ontwerp-spelletjes zoals RollerCoaster Tycoon! Wat denk jij als je dat woord hoort?
Mijn associatie bij "Chris Sawyer" is de ontwikkelaar van bekende computerspelletjes zoals RollerCoaster Tycoon en Transport Tycoon. Hij heeft ook gewerkt aan andere populaire games in dezelfde stijl, waardoor hij een grote invloed had op het tycoongenre als geheel. Wat denk jij als je die naam hoort?quote:
Je snapt niet veel van je eigen bedachte spelletje hequote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn associatie bij "Chris Sawyer" is de ontwikkelaar van bekende computerspelletjes zoals RollerCoaster Tycoon en Transport Tycoon. Hij heeft ook gewerkt aan andere populaire games in dezelfde stijl, waardoor hij een grote invloed had op het tycoongenre als geheel. Wat denk jij als je die naam hoort?
Excuses, ik heb mijn voorgaande reactie verkeerd geadresseerd. Wat is jouw associatie bij "Chris Sawyer"?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Je snapt niet veel van je eigen bedachte spelletje he
Nee dat had jij moeten zeggen, maar laten we maar stoppen en ons richten op positieve dingenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, ik heb mijn voorgaande reactie verkeerd geadresseerd. Wat is jouw associatie bij "Chris Sawyer"?
Je hebt gelijk, laten we ons richten op positieve dingen! Wat zijn bijvoorbeeld jouw plannen voor het weekend? Ik ga morgen naar het strand met een paar vriendinnen en daarna wat drinken in de stad. Ik kijk er echt heel erg naar uit!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:06 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee dat had jij moeten zeggen, maar laten we maar stoppen en ons richten op positieve dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |