Zeker, het klinkt stom maar heb vrijwel mijn hele leven volledig uit balans geleefd. Mijn lichaam niet willen accepteren. Niet inzien dat je bestaansrecht niet gekoppeld is aan slank en knap zijn. Je bestaansrecht is er gewoon. Ik heb anderen nooit veroordeelt om hun lichaam omdat ik mijn hele leven het verkeerde voorbeeld heb gehad. Ik wil niet meer mijn hele leven jojo-en en al helemaal niet mijzelf verstoppen. Het is al treurig genoeg als ik foto’s zie van mezelf als beginnende puber dat ik dacht dat ik moddervet was door het voorbeeld dat ik heb gehad. Ik droeg al wel altijd de kleding enz die ik wilde maar durf dat nu ook met voorzichtige zelfverzekerheid te doen, ik mag er ook gewoon zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:32 schreef Monique___ het volgende: [..] Ja dat is wel voor veel mensen een ding...... toegeven dat niet allemaal top gaat of over emoties praten.| Ja en dat is het verrotte die door de maatschappij gestelde norm waar iedereen wordt geacht in mee te draaien.. En we leven hier wel in een maatschappij waarin mensen buiten de lijntjes toch anders bekeken worden.. kunst is om te leren daar boven te gaan staan en op jezelf te richten en dierbaren om je heen. Klinkt alsof je hard aan de slag bent gegaan met jezelf
![]()
Tuurlijk mag jij er zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker, het klinkt stom maar heb vrijwel mijn hele leven volledig uit balans geleefd. Mijn lichaam niet willen accepteren. Niet inzien dat je bestaansrecht niet gekoppeld is aan slank en knap zijn. Je bestaansrecht is er gewoon. Ik heb anderen nooit veroordeelt om hun lichaam omdat ik mijn hele leven het verkeerde voorbeeld heb gehad. Ik wil niet meer mijn hele leven jojo-en en al helemaal niet mijzelf verstoppen. Het is al treurig genoeg als ik foto’s zie van mezelf als beginnende puber dat ik dacht dat ik moddervet was door het voorbeeld dat ik heb gehad. Ik droeg al wel altijd de kleding enz die ik wilde maar durf dat nu ook met voorzichtige zelfverzekerheid te doen,[b] ik mag er ook gewoon zijn.[/b]
Dat is dan heel jammer,maar nu knallen dan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mja tis stom maar ik heb jaren het gevoel gehad dat dat niet zo was. Heel treurig.
Ja maar het zelfbeeld wordt weer beinvloed door .. social media. Nu helemaal met al die apps..en bn'rs die reclame maken voor ingrepen.. (slecht)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker, het klinkt stom maar heb vrijwel mijn hele leven volledig uit balans geleefd. Mijn lichaam niet willen accepteren. Niet inzien dat je bestaansrecht niet gekoppeld is aan slank en knap zijn. Je bestaansrecht is er gewoon. Ik heb anderen nooit veroordeelt om hun lichaam omdat ik mijn hele leven het verkeerde voorbeeld heb gehad. Ik wil niet meer mijn hele leven jojo-en en al helemaal niet mijzelf verstoppen. Het is al treurig genoeg als ik foto’s zie van mezelf als beginnende puber dat ik dacht dat ik moddervet was door het voorbeeld dat ik heb gehad. Ik droeg al wel altijd de kleding enz die ik wilde maar durf dat nu ook met voorzichtige zelfverzekerheid te doen, ik mag er ook gewoon zijn.
ik wil nog steeds munt en katjesdropquote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:46 schreef chufi het volgende:
Ok .. tis dat ik geen koekjes in huis heb maar anders had ik er 1 genomen
Precies! Heb nog heel wat in te halenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan heel jammer,maar nu knallen dan.
Dat dus,quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Precies! Heb nog heel wat in te halen
Dat was er nog niet zo erg toen ik opgroeide. Mijn zelfbeeld is vooral verneukt door mijn moeder en haar kant van haar familie. Ik moest wel altijd gezellig mee doen met koekjes taart enz. Maar dan kreeg je daarna wel weer te horen dat je moest oppassen. “Zou je dat wel doen?” Als ik niet mee deed was het niet goed, deed ik wel mee was het ook niet goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar het zelfbeeld wordt weer beinvloed door .. social media. Nu helemaal met al die apps..en bn'rs die reclame maken voor ingrepen.. (slecht)
Iedereen mag er zijn wie hij /zij is!!
Maar dat was toen...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was er nog niet zo erg toen ik opgroeide. Mijn zelfbeeld is vooral verneukt door mijn moeder en haar kant van haar familie. Ik moest wel altijd gezellig mee doen met koekjes taart enz. Maar dan kreeg je daarna wel weer te horen dat je moest oppassen. “Zou je dat wel doen?” Als ik niet mee deed was het niet goed, deed ik wel mee was het ook niet goed.
Klopt want ik sta duidelijk anders in het leven. En ben blij dat ik mijzelf durf te zijn! Nu alleen in het dagelijksleven mijzelf in de spiegel nog leren waarderen.quote:
Munt had ik nog katjes helaasquote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik wil nog steeds munt en katjesdrop
ja en dat draag je mee..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was er nog niet zo erg toen ik opgroeide. Mijn zelfbeeld is vooral verneukt door mijn moeder en haar kant van haar familie. Ik moest wel altijd gezellig mee doen met koekjes taart enz. Maar dan kreeg je daarna wel weer te horen dat je moest oppassen. “Zou je dat wel doen?” Als ik niet mee deed was het niet goed, deed ik wel mee was het ook niet goed.
Is toch heel goed.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt want ik sta duidelijk anders in het leven. En ben blij dat ik mijzelf durf te zijn! Nu alleen in het dagelijksleven mijzelf in de spiegel nog leren waarderen.
Ja en juist bewust niet gedaan omdat die allemaal andere dingen gaan opgraven die ik wel achter mij heb gelaten. Ik moet juist in het hier en nu leren leven in plaats van in verleden en toekomst.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en dat draag je mee..
wel eens therapie overwogen om aan de laatste dingen te werken of bij een praktijkondersteuner?
Ben je gepest dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en juist bewust niet gedaan omdat die allemaal andere dingen gaan opgraven die ik wel achter mij heb gelaten. Ik moet juist in het hier en nu leren leven in plaats van in verleden en toekomst.
oude drop is taaiquote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
Drop is vaak zo taai. Ik haat voedsel dat aan of tussen mijn tanden gaat zitten.
ACT is een vorm van 'therapie' of leren omgaan met.. die volledig in het hier en nu is... die kijken niet terug naar het verleden.. ACT wil juist dat je uit je hoofd gaat.... maar hier en nu en ander keuzes maakt..cirkels doorbreekt..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en juist bewust niet gedaan omdat die allemaal andere dingen gaan opgraven die ik wel achter mij heb gelaten. Ik moet juist in het hier en nu leren leven in plaats van in verleden en toekomst.
En is daar iets mee gedaan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook. Maar dat is niet de reden, seksuele intimidatie wel.
Deze had ik in de coronatijd moeten hebben. Helaas niet gebeurt en nu op een punt dat ik de eindstreep zie liggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ACT is een vorm van 'therapie' of leren omgaan met.. die volledig in het hier en nu is... die kijken niet terug naar het verleden.. ACT wil juist dat je uit je hoofd gaat.... maar hier en nu en ander keuzes maakt..cirkels doorbreekt..
Je bent dus al heel heeel ver....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze had ik in de coronatijd moeten hebben. Helaas niet gebeurt en nu op een punt dat ik de eindstreep zie liggen.
je bent nog jong.. veel mensen raken rond die tijd wat stabieler..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Precies! Heb nog heel wat in te halen
Heb 16 emdr sessies gehad. Ik kan dankzij de emdr in het dagelijks leven niet meer exact voor de geest halen wat er is gebeurt maar heb wel momenten gehad bij ‘gelijkwaardige’ situaties waar wel sprake was van wederzijdsgoed vinden dat ik uit checkte uit het niets. Geen nare gevoelens of iets in die richting maar wel uitgecheckt. Overigens is dat gelukkig geen vaste prik.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je bent dus al heel heeel ver....![]()
Ja act is wel echt iets voor het hier en nu..
emdr is normaal toch niet heel heel vaak? had je er wat aan?
Dat zijn een hoop sessies maar wel veel aan gehad wat ik zo lees.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb 16 emdr sessies gehad. Ik kan dankzij de emdr in het dagelijks leven niet meer exact voor de geest halen wat er is gebeurt maar heb wel momenten gehad bij ‘gelijkwaardige’ situaties waar wel sprake was van wederzijdsgoed vinden dat ik uit checkte uit het niets. Geen nare gevoelens of iets in die richting maar wel uitgecheckt. Overigens is dat gelukkig geen vaste prik.
Ag ik ben gewoon niet geschikt voor ons achtige situaties als ik daar maar rekening mee hou en voor een oprechte vertrouwensband ga heb ik dat probleem ook niet. Hoe komt jou theraphie kennis zo groot?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop sessies maar wel veel aan gehad wat ik zo lees.
Vervelend dat je wel nog het 'uitchecken' hebt.
gelukkig niet iedere keer..... maar rot als het je overkomt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag ik ben gewoon niet geschikt voor ons achtige situaties als ik daar maar rekening mee hou en voor een oprechte vertrouwensband ga heb ik dat probleem ook niet. Hoe komt jou theraphie kennis zo groot?
Tof! Ik heb wel psychologie en gedragsproblemathiek gehad en vond dat enorm boeiend maar er echt in studeren zag ik niet zitten. Vooral omdat je jezelf zo onder de loep moet leggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]opleiding gedaan als therapeut en zelf ook therapie gehad
![]()
Klopt, het hele eerste jaar was erop gericht om jezelf onder de loep te leggen..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tof! Ik heb wel psychologie en gedragsproblemathiek gehad en vond dat enorm boeiend maar er echt in studeren zag ik niet zitten. Vooral omdat je jezelf zo onder de loep moet leggen.
Ja het wordt er allemaal niet beter op helaas. Werk je nog wel als therapheut? Wat voor theraphie geef je?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt, het hele eerste jaar was erop gericht om jezelf onder de loep te leggen..
een kwart viel al af in het eerste jaar.
Ik zou het niet nog eens gaan doen omdat het werk in de zorg erg veranderd is door alle bezuinigingen.
Vogeltjes blijven altijd mooi, geen een vogeltje is wat mij betreft simpelquote:
zijn ook niet meer de jongsten hierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:13 schreef notturna het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Eindelijk weer leven in de nacht in 40+
age is just a numberquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zijn ook niet meer de jongsten hier![]()
![]()
en goedemorgen allen
Preciesquote:
40+ leeft weerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De nachtploeg heeft overuren gedraaid
Lichamelijk merk ik t ook wel, toch sneller wat pijntjes krijgt etcquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Preciesmaar op een bepaald moment merk je wel dat je van een nachtje veel minder slapen of wat alcohol nuttigen niet meer zo snel hersteld
Althans zo werkt dat bij mij dan.
En jij bent nog zo jong?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lichamelijk merk ik t ook wel, toch sneller wat pijntjes krijgt etc
Nou bijna 40+, maar heb al jaren heupklachten en onderrug waar ik soms last van hebquote:
O das mooi kudt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou bijna 40+, maar heb al jaren heupklachten en onderrug waar ik soms last van heb
Best wel ja, ene keer ook meer last van dan de andere keer..quote:
Moet altijd wel lachen om de filmpjes met panda'squote:
Ja idd. Ze zijn ook zo ongelofelijk onhandig.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om de filmpjes met panda's
Best wel ja, vallen uit bomen en ook van een stoel etcquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd. Ze zijn ook zo ongelofelijk onhandig.
Dat de soort überhaupt nog bestaat met al die valpartijen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best wel ja, vallen uit bomen en ook van een stoel etc
Blijkbaar kunnen ze wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat de soort überhaupt nog bestaat met al die valpartijen.
Ik heb vrij vandaag dus tijd is een illusiequote:
Ah, extra lang weekend?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag dus tijd is een illusie
Ja zkerquote:
Ik las kantoorteefquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zker![]()
![]()
Kantoorleef is echt heel moeilijk
Reden voor jou om je aangesproken te voelenquote:
Hebben ze wel gedag gezegd?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is zeker stil nu de pimpelmeesjes vertrokken zijn
quote:
Ah, het hotel beviel ze dusquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik verwacht ze ook wel terug voor een 2e leg
Of het waren krakers, huisje stond al leeg voor 4 jaarquote:
Dan had je ze eruit moeten gooienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of het waren krakers, huisje stond al leeg voor 4 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Bijna klaar voor het feest, de haren zitten in de krulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Wel leuk dat er dan nu vogeltjes zijn uitgevlogen wie weet volgende jaar een nestje er inquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of het waren krakers, huisje stond al leeg voor 4 jaar
Bijna klaar voor het feest, de haren zitten in de krulMoet je ze zo weer kammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Zeker. Ik vond het ook heel leuk en wel een beetje spannend.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel leuk dat er dan nu vogeltjes zijn uitgevlogen wie weet volgende jaar een nestje er in
Thnx, hoop dat het wel iets warmer wordt anders is het best koud buitenquote:
Ja kam ik de krullen er weer uitquote:
Snap ik, ze kunnen ook zo uit het nest vallen of een kat er bij.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker. Ik vond het ook heel leuk en wel een beetje spannend.
Moeten er krullen in dan?quote:
Ze zaten veilig op het balkon, alleen andere vogels of ik konden erbij. Ik vond het vooral spannend dat ik bang was om het nest te verstoren en als ze eenmaal uitvlogen dat ze niet gelijk van het balkon 2 verdiepingen omlaag zouden vallen en terpletter zouden slaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ze kunnen ook zo uit het nest vallen of een kat er bij.
Ja die krullen moeten het even overleven tot vanavondquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten er krullen in dan?
Maar wat ga je feesten?
Veel plezier danquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die krullen moeten het even overleven tot vanavond![]()
MJIn neef gaat trouwen, maar die woont op een boerderij dus alles speelt zich af op het weiland. Gelukkig staat er een tent want echt warm zal het niet zijn vooral vanavond niet
Dat wil je niet, maar ze vliegen echt pas als ze het kunnen volgens mijquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zaten veilig op het balkon, alleen andere vogels of ik konden erbij. Ik vond het vooral spannend dat ik bang was om het nest te verstoren en als ze eenmaal uitvlogen dat ze niet gelijk van het balkon 2 verdiepingen omlaag zouden vallen en terpletter zouden slaan.
Dank je gaat vast goedkomenquote:
Zweep er overquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
En als er iemand vervelend is .........
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:21 schreef aloa het volgende:
Wat een gezellige boel hier.
Paar uurtjes nog.
Ze vlogen gisteren ook huppa zo de parkeerplaats over richting de bomen. Zo papa en mama achteraan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil je niet, maar ze vliegen echt pas als ze het kunnen volgens mij
Bijna klaar voor het feest, de haren zitten in de krulMooi haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Mooi is dat hč. Wie weet komen ze volgend jaar bij jou hun jonkies grootbrengenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze vlogen gisteren ook huppa zo de parkeerplaats over richting de bomen. Zo papa en mama achteraan.
Dank je 😘quote:
Zou leuk zijn. Ze komen zeker binnenkort terug om te genieten van het buffetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat hč. Wie weet komen ze volgend jaar bij jou hun jonkies grootbrengen
Goedemiddag jarige.quote:
Ik weet het wel.quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar hoe Fanta of ijsthee er uit gaan zien met en zonder suikerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Coca cola original vs zero als je het laat 'vergaan'
Koffie?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar hoe Fanta of ijsthee er uit gaan zien met en zonder suiker
Ijsthee dan bijv lipton of fuze..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koffie?
Fanta als cola original, ijsthee als zero. Ligt er vooral aan of er suiker in zit of niet. (gok ik dan he).
IJsthee zal het erbij vanaf hangen of het met of zonder suiker is.quote:
Ja dus moet je beide dus testen net zoals met de colaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IJsthee zal het erbij vanaf hangen of het met of zonder suiker is.
En hier kan je kiezen wat er al wel is
https://www.youtube.com/@:PhotoOwl/videos
Maar dat gaat over hoe sterk het bekertje isquote:
Ja puur door wat er in zitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat gaat over hoe sterk het bekertje is
Ik weet van niemand hier wanneer die jarig isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Fresh begon er vannacht over.. Nogmaals gefeliciteerd mario
Overmorgen is Gizzy jarig.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet van niemand hier wanneer die jarig is
Bijna klaar voor het feest, de haren zitten in de krulMooi, DottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik van eentjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet van niemand hier wanneer die jarig is
dankequote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiep hiep hoera @:Mario390gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
![]()
thank youquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Fresh begon er vannacht over.. Nogmaals gefeliciteerd mario
Gefeliciteerdquote:
Ik vergeet jouw verjaardag nooit.Jij die van mij wel.quote:
Viele geluck mit ihr geburtstagquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
Okee,ik ben dus echt dom.Dacht dat de vape leeg was.zit er een dop op.
Soul ligt in een deuk.
Met dop.quote:
Stel dat die dop in mijn keel schiet?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
top zo is het wel veilig in gebruik
dan past soul wel heimlich toequote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel dat die dop in mijn keel schiet?
[Kluun]al je tanden kapot[/kluun]quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel dat die dop in mijn keel schiet?
dan gaat hij naar de tandtechnicus voor een nieuwe prothesequote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dan gaat hij naar de tandtechnicus voor een nieuwe prothese![]()
nieuw klappergebitje erin en klaar
quote:
Mean girls.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dan gaat hij naar de tandtechnicus voor een nieuwe prothese![]()
nieuw klappergebitje erin en klaar
Moet ik ze even aanpakken?quote:
Gaarne.quote:
Ik stel je voor aan SBE mijn grote vriend,en hij is heel lief.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Laat je een ander het 'vieze' werk opknappen
![]()
Had je hoger ingeschat..
* maakt weer![]()
Hallo SBEquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel je voor aan SBE mijn grote vriend,en hij is heel lief.
Echt een toffe gozer.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hallo SBE
*geeft een virtuele hand aan SBE
Altijd fijn om lieve mensen te leren kennen
Tijd om nieuwe spulletjes te bestellen bij Zalandoquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:30 schreef Lovely het volgende:
* Lovely heeft eindelijk de kledingkast opgeruimd
Goed idee welquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijd om nieuwe spulletjes te bestellen bij Zalando
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:30 schreef Lovely het volgende:
Ik gaf het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:30 schreef Lovely het volgende:
Nee viel wel mee wat weg heb gedaan.. Maar ook zomer kleding in de kast geleden en winter kleding in een vacuüm tasquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
goed gedaan![]()
is er veel wat weg kan? Of heb je voornamelijk alles geordend?
Mwa wil het elke keer, maar stelde steeds uit ( plus het feit dat weer steeds omsloeg )quote:
Werkt dat goed je kleding in zo'n vacuüm tas? krijg je dan niet na een paar maanden je kleding gigantisch in de kreukels daaruit?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee viel wel mee wat weg heb gedaan.. Maar ook zomer kleding in de kast geleden en winter kleding in een vacuüm tas
Heb nog geen grote kledingkast, wil ik wel nog kopen
Nee valt best wel mee, als niet al teveel lucht uitzuigt..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Werkt dat goed je kleding in zo'n vacuüm tas? krijg je dan niet na een paar maanden je kleding gigantisch in de kreukels daaruit?
maar uhm is het idee van die vacuüm zak niet om het heel erg klein te maken en er juist veel lucht uit te zuigen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee valt best wel mee, als niet al teveel lucht uitzuigt..
Ja alleen is t niet nodig, omdat ik wel plek heb om en het is meer zodat er ook geen stof op komtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar uhm is het idee van die vacuüm zak niet om het heel erg klein te maken en er juist veel lucht uit te zuigen?
Is het wel nog een klein pakket nu?
ahhh ik zou het echt doen om het kleiner te maken zeg maar..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja alleen is t niet nodig, omdat ik wel plek heb om en het is meer zodat er ook geen stof op komt
Valt echt we meequote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahhh ik zou het echt doen om het kleiner te maken zeg maar..maar dan kreukt denk ik wel alles
quote:
Daar zijn mentions dan weer goed voorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:40 schreef chufi het volgende:
Die zit allang in de lokale Kneipe "Zuruck in die Zukunft" 80's en 90's muziek te luisteren
Volgens mij zie je die dagen later nogquote:
Ja komt goedquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:00 schreef Lovely het volgende:
Maar dan ziet hij de melding wel, kan hij het lezen als ie weer thuis is
ahh dat begint nuquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:04 schreef chufi het volgende:
Maar goed .. nu ff dure autos kijken in Monaco
Hoe doen ze het? Ik kan nog steeds niet kijken...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
al eerder vanmiddag ... oefenen om uit de vangrail te blijven
Ik geef straks weer de trainingstijden door in het andere topicquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe doen ze het? Ik kan nog steeds niet kijken...
Ja en daarom ook wel een hele saaie race..quote:
Alleen pitstops, SC of rode vlaggen kunnen de boel veranderenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en daarom ook wel een hele saaie race..
bij de start al bijna voorspelbaar dat ze zo gaan eindigen.
Klopt maar ja de kans daarop dat dat fout gaat of de boel veranderd vind ik vaak wat klein.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen pitstops, SC of rode vlaggen kunnen de boel veranderen
Kwalis zijn het belangrijkste dit weekendquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt maar ja de kans daarop dat dat fout gaat of de boel veranderd vind ik vaak wat klein.
Van mij mogen ze stoppen met de race in Monaco.
En bier dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwalis zijn het belangrijkste dit weekend
Heb je deze drugs ook geprobeerd?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwalis zijn het belangrijkste dit weekend
Beter, minder schorpioenen en mensen tegelijker tijd Win win situatiequote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je deze drugs ook geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
Ben nog nooit in Pakistan geweest en heb ook geen plannenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je deze drugs ook geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
waar ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
Er was ooit iemand die een kikker ging likken.
Dat ken je toch wel daar ga je van hallucineren.quote:
Van prinsen op paarden zekerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel daar ga je van hallucineren.
Nou ja ik vind het wel apart sommige kikkers zijn giftig. Wie verzint zoiets om uit te proberen.quote:
De top 200.000 aller tijden en van het hele universumquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
De top 200.000 aller tijden en van het hele universum
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
De top 200.000 aller tijden en van het hele universum
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-het-leven~a3947507/ Ik lust wel slakken btw
Ok dit is best lekkerquote:
Oh ja diequote:
Kijk je dan echt, maar niet posten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:02 schreef Soury het volgende:
Mario zit lekker in DTS en ho maar voor een bedankje. Stomme eikel
Was eerder al hier voor bedankjes ... maak het hem nu niet lastiger dan het al isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:02 schreef Soury het volgende:
Ok baasquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Was eerder al hier voor bedankjes ... maak het hem nu niet lastiger dan het al is
Als ik in DTS zou komen had ik hem bestraffend toegesprokenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:02 schreef Soury het volgende:
Ik feliciteer je bij dezequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik in DTS zou komen had ik hem bestraffend toegesproken
Dankquote:
Mag gewoonquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik in DTS zou komen had ik hem bestraffend toegesproken
Wat magquote:
Oh ja tuurlijk wat is het probleem dan?quote:
Geen probleemquote:
@mario390 Soury wil graag dat je haar ook bedanktquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en proost op @:mario390 [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
@:mario390 Soury wil graag dat je haar ook bedankt!
quote:
Het zit je wel dwarsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:25 schreef sly-nl het volgende:
M
[..]![]()
Maak het hem zo makkelijk mogelijk op Fok!. Want hij is "speciaal' en 'anders"
Of hij nu weer racistische teksten gaat spuien, preoccupaties heeft met poep en seks en vrouwvijandige onzin neerplempt, onbeschoft is en een grote muil opzet als je hem er vriendelijk op wijst. En deze houding al jaren blijft delen hier (ondanks er op gewezen te zijn, ook door mij en vaak genoeg vriendelijk en nu met een grap).
"Maar laat gaan, want speciaal"![]()
In mijn optiek dom gezeik![]()
Evengoed gefelicipoepsekst en ga zo door, Mario!![]()
Misschien wil hij er met jou wel over praten.quote:
Ja ach, negeren kan ookquote:
Zal dat werkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wil hij er met jou wel over praten.
9 van de 10 keer lukt het, maar die ene keer net niet....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, negeren kan ook
[..]
Zal dat werken
"Dwars" is wat simpel uitgedrukt, meester-stoker.quote:
Ik herken datquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:35 schreef Shii het volgende:
[..]
9 van de 10 keer lukt het, maar die ene keer net niet....
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Dwars" is wat simpel uitgedrukt, meester-stoker.
Maar het stoort me al jaren. Vooral dat het moet mogen "want speciaal en anders".
De ommekeer met 'vriendelijk blijven' kwam bij mij na racistisch gekonkel van hem een aantal jaren terug. En niet 1 keer. Weliswaar voortkomend uit onwetendheid of domheid what ever of een Oostenrijks ding. Maar toch..
Ik blijf hopen en denken dat hij kan 'leren' normaal te doen. Van mij mag hij meeposten. Maar kappen met die onzin. Dat vind ik!
Een paar zinnen is het wel het maximale bij deze gast die ieder scheldwoord of 'vergrijp' in een relletje gelijk gaat quoten met deze smileyquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wil hij er met jou wel over praten.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een paar zinnen is het wel het maximale bij deze gast die ieder scheldwoord of 'vergrijp' in een relletje gelijk gaat quoten met deze smileyom het vast te leggen
. Net als die wandelende TR-knop die liegt en overdrijft als het gaat om die Oostenrijker en mijn reacties op z'n provocerende gedrag.
Valt me op dat jij dat doet. Al jaren. Dan kun je dat lullig v me vinden, erg rot voor je, maar ik vind dat gelijk quoten wat onze Aloë dan doet flauw en lullig.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Mij een stoker noemen is ook weer zo'n lullige opmerking, maar goed
Ga zo doorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt me op dat jij dat doet. Al jaren. Dan kun je dat lullig v me vinden, erg rot voor je, maar ik vind dat gelijk quoten wat onze Aloë dan doet flauw en lullig.
Maar dat betekent overigens niet dat je alleen maar een lul bent, hoor
Hoi.quote:
Je ergeren is één ding maar ik vind dat je nu wel wat ver gaat met wat je zegt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Eensz. Maar ik bepaal zelf natuurlijk wat ik die Mario meegeef, niet ene of andere leugenaar.. En als dat een onschuldig grapje is over 1 v z'n favoriete -en zelf aangedragen- onderwerpen is er verder niet zoveel aan de hand m.i. Als dan gluiperd Chufi eroverheen komt, het opblaast met een batterij leugens en een ultieme poging om het erger te laten lijken, word ik wel een beetje pissig. Verder weinig aan de hand.
Oké, dat is jouw mening. Ik bedoelde ook dat ik zelf niet altijd heilig ben. Maar ik kan me ook wel vinden in een deel van je vorige opmerkingen hoor. Dom voordoen, maar niet dom zijn. En onder het mom van, ik snap het niet, met veel wegkomen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi.
Eensz. Maar ik bepaal zelf natuurlijk wat ik die Mario meegeef, niet ene of andere leugenaar.. En als dat een onschuldig grapje is over 1 v z'n favoriete -en zelf aangedragen- onderwerpen is er verder niet zoveel aan de hand m.i. Als dan gluiperd Chufi eroverheen komt, het opblaast met een batterij leugens en een ultieme poging om het erger te laten lijken, word ik wel een beetje pissig. Verder weinig aan de hand.
Idd, Vooral badeendjes moet je niet al te serieus nemen.quote:
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, Vooral badeendjes moet je niet al te serieus nemen.
Dat is ook niet heel aardigquote:
Lees die shit v Chufi-vrind m.b.t. tot de laatste Mario-onzin maar terug. En leg het dan neer naast wat er daadwerkelijk geschreven is door mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je ergeren is één ding maar ik vind dat je nu wel wat ver gaat met wat je zegt.
JE BENT EN VOLLVOLLVOLLVOLLVOLLIDIOTquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:25 schreef sly-nl het volgende:
M
[..]![]()
Maak het hem zo makkelijk mogelijk op Fok!. Want hij is "speciaal' en 'anders"
Of hij nu weer racistische teksten gaat spuien, preoccupaties heeft met poep en seks en vrouwvijandige onzin neerplempt, onbeschoft is en een grote muil opzet als je hem er vriendelijk op wijst. En deze houding al jaren blijft delen hier (ondanks er op gewezen te zijn, ook door mij en vaak genoeg vriendelijk en nu met een grap).
"Maar laat gaan, want speciaal"![]()
In mijn optiek dom gezeik![]()
Evengoed gefelicipoepsekst en ga zo door, Mario!![]()
Blufquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:00 schreef Shii het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas?![]()
Gooit rest van de fles door de gootsteen.
Is ook weer zonde, je kan er vast andere dingen mee doenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:00 schreef Shii het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas?![]()
Gooit rest van de fles door de gootsteen.
Relaxed, hoe was je verjaardag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |