abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:06:16 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209286394
Ik snap het niet.

De IND zit overvol met aanvragen. Oprecht goede mensen zitten soms maanden in spanning.

Maakt het voor iedereen beter en zit deze mensen direct uit? Dat verlicht een hoop en helpt ook mensen die daadwerkelijk hun best doen om in Nederland te blijven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:06:21 #52
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_209286397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:04 schreef Confetti het volgende:
De domme focus op veiligelanders leidt af van het echte probleem: 'echte vluchtelingen' die onze maatschappij vele malen meer geld kosten.
Nee. Het zijn twee verschillende problemen die beiden aangepakt dienen te worden. Maar door het onderscheid niet te maken maakt je de gerichte effectieve aanpak alleen maar nog moeilijker.
Krekker is de bom!
pi_209286457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 02:55 schreef BMW1993 het volgende:
Doen die Noord Afrikaanse jongeren dit ook in hun eigen land? Of komt dit gedrag vooral uit een haat naar Europeanen?
Ik ben nog nooit in Algerije geweest hoor, misschien slopen ze daar ook alles wat los en vast zit. Maar opvallend wel dat het bijna altijd lui uit Noord Afrika zijn..

Zelfde als toen Marokko won ( of verloor) tijdens het voetbal.. Steden als Brussel werden afgebroken.
En die waren niet eens illegaal.. Maar toch, altijd de zelfde lui, uit de zelfde landen, en dat al jaren lang.
Is al eeuwen zo:
https://nl.m.wikipedia.or(...)zoals%20Sal%C3%A9%20(Rabat).
pi_209286771
Heeft Jan Mulder ook al gereageerd?

https://www.dumpert.nl/item/7670759_4e0fd811
pi_209287192
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 02:55 schreef BMW1993 het volgende:
Doen die Noord Afrikaanse jongeren dit ook in hun eigen land? Of komt dit gedrag vooral uit een haat naar Europeanen?
Ik ben nog nooit in Algerije geweest hoor, misschien slopen ze daar ook alles wat los en vast zit. Maar opvallend wel dat het bijna altijd lui uit Noord Afrika zijn..

Zelfde als toen Marokko won ( of verloor) tijdens het voetbal.. Steden als Brussel werden afgebroken.
En die waren niet eens illegaal.. Maar toch, altijd de zelfde lui, uit de zelfde landen, en dat al jaren lang.
Ik denk dat het een combi is dat niet de meest kansrijke "jongeren" onze kant opkomen. Dus dat het niet per se een doorsnede is van de maatschappij daar.

Tegelijkertijd is het idd wel te toevallig dar deze groep door heel Europa voor problemen zorgt. En andere nieuwkomers (Oekraïners en bv Aziatische migranten) veel beter integreren...

Ik zie het ook op werk, uitzonderingen daargelaten zijn mijn collegas met Noord Afrikaanse achtergrond toch vaak degene die de instelling hebben "prima als ik in de WW kom, lekker relaxen". En degenen die zodra er een vast contract binnen is zich erg vaak ziekmelden. En dit is de groep die al een baan heeft...

Maar hoe dit nou komt, een cultuur gok ik die hard werken en educatie niet als belangrijke waarde hebben? Waardoor er wordt gezocht naar een uitlaatklep? Maar dat is puur speculeren..
pi_209288436
Bron: RTV Noord

Asielzoeker die broek liet zakken niet vervolgd:


De 27-jarige man, die vorige week donderdag in Ter Apel in de nabijheid van een 11-jarig meisje zijn geslachtsdeel toonde, wordt niet vervolgd. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) bekendgemaakt.

Volgens het OM is het gedrag van de man weliswaar verwerpelijk, maar is er geen sprake van een strafbaar feit. 'De reden daarvan is dat uit het opgemaakte proces-verbaal niet feitelijk valt vast te stellen dat de betrokken man een seksueel motief had bij het naar beneden trekken van zijn kleding. Dat neemt niet weg dat het gedrag ongepast en schokkend is, zeker in het zicht van kleine kinderen', motiveert het OM.
Groep zorgt voor onrust

De man, een Algerijnse asielzoeker, maakte volgens het OM deel uit van en groepje van vijf mannen die voor onrust zorgden in en rond winkelcentrum Promenade, door elkaar te duwen en te trappen. Ze waren luidruchtig en onder invloed van drank.

Op enig moment trok de 27-jarige zijn broek en onderbroek uit. Dat werd gezien door het meisje, dat volgens het OM 'op enige afstand stond'. De man werd vervolgens aangehouden door de politie en een van de ouders van het kind deed aangifte.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:14:36 #57
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_209288518
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:10 schreef Spetznaz het volgende:
Bron: RTV Noord

Asielzoeker die broek liet zakken niet vervolgd:


De 27-jarige man, die vorige week donderdag in Ter Apel in de nabijheid van een 11-jarig meisje zijn geslachtsdeel toonde, wordt niet vervolgd. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) bekendgemaakt.

Volgens het OM is het gedrag van de man weliswaar verwerpelijk, maar is er geen sprake van een strafbaar feit. 'De reden daarvan is dat uit het opgemaakte proces-verbaal niet feitelijk valt vast te stellen dat de betrokken man een seksueel motief had bij het naar beneden trekken van zijn kleding. Dat neemt niet weg dat het gedrag ongepast en schokkend is, zeker in het zicht van kleine kinderen', motiveert het OM.
Groep zorgt voor onrust

De man, een Algerijnse asielzoeker, maakte volgens het OM deel uit van en groepje van vijf mannen die voor onrust zorgden in en rond winkelcentrum Promenade, door elkaar te duwen en te trappen. Ze waren luidruchtig en onder invloed van drank.

Op enig moment trok de 27-jarige zijn broek en onderbroek uit. Dat werd gezien door het meisje, dat volgens het OM 'op enige afstand stond'. De man werd vervolgens aangehouden door de politie en een van de ouders van het kind deed aangifte.
Dat zeg ik, hoe wil je dit tuig ooit aanpakken dan :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:22:44 #58
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209288636
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zeg ik, hoe wil je dit tuig ooit aanpakken dan :')
Gewoon het land uittrappen is genoeg.
pi_209288653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zeg ik, hoe wil je dit tuig ooit aanpakken dan :')
Niet. En dat wil men ook niet want anders had men er al lang werk van gemaakt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209288673
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gewoon het land uittrappen is genoeg.
Exact.

Zet hem op de eerste boot die de eu verlaat ongeacht bestemming. En laat hem daar maar asiel aanvragen. Eerst strippen van al zijn bezittingen ter compensatie en vervolgens opzouten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:28:28 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209288708
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Exact.

Zet hem op de eerste boot die de eu verlaat ongeacht bestemming. En laat hem daar maar asiel aanvragen. Eerst strippen van al zijn bezittingen ter compensatie en vervolgens opzouten.
Onbegrijpelijk dat wij van dit soort uitschot ons probleem blijven maken. Zelfs als hij echt niet terug zou kunnen naar eigen land zijn er nog 200 landen op de wereld waar hij een poging kan wagen.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:31:46 #62
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_209288746
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Gewoon het land uittrappen is genoeg.
Leuke stoere praat. Hoe wil je dit in de praktijk doen?
Krekker is de bom!
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:33:59 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209288797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:14 schreef Red_85 het volgende:
'Er is niks aan de hand hoor met asielzoekers!'

:')
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:34:44 #64
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_209288818
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Exact.

Zet hem op de eerste boot die de eu verlaat ongeacht bestemming. En laat hem daar maar asiel aanvragen. Eerst strippen van al zijn bezittingen ter compensatie en vervolgens opzouten.
Want andere landen hebben geen douane bij de havens?

Wij hebben deze lui ook niet doorgelaten bij de douane. Ze zijn via illegale vluchtroutes EU binnengekomen.

Enige manier dat we ze eruit kunnen krijgen is OF met medewerking van een ander land dat de lui binnen wil laten of via een illegale weg.

Maar zie je het voor je, een land dat, enigszins vergelijkbaar met Wit-Rusland, illegaal vluchtelingen een ander land in loodst. Jij denkt dat Nederland hier ongestraft mee weg zou komen?
Krekker is de bom!
pi_209288822
Waarom is de politie niet ingeschakeld en zijn ze niet gearresteerd? Dat wordt bij andere mensen toch ook gedaan als ze een bus vernielen en de chauffeur bedreigen?
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:35:52 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209288841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is de politie niet ingeschakeld en zijn ze niet gearresteerd? Dat wordt bij andere mensen toch ook gedaan als ze een bus vernielen en de chauffeur bedreigen?
Omdat deze mensen getraumatiseerd zijn, en dat wil je niet erger maken natuurlijk.
pi_209288875
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Leuke stoere praat. Hoe wil je dit in de praktijk doen?
Door hem fysiek gewoon een algarije af te leveren bijvoorbeeld. Want wat wil algarije doen? Oorlog starten?

En anders kun je hem nog gewoon het leven zo zuur maken dat hij uit zichzelf vertrekt. Gun die vent geen moment rust. Geen hem geen onderdak. Geef hem geen voedsel. Pak zijn telefoon af want waarschijnlijk verkregen uit misdaad. Achtervolg hem hinderlijk. Etc.

Er is een reden he, dat alles naar Nederland komt en niet naar ik noem maar wat Tsjechië of Estland. Dat is omdat wij hier gekke Henkie zijn en het die luit veel te makkelijk maken.

Dat het überhaupt nog een discussie is. Komt hier aangevraagd aan, leeft op kosten van de belastingbetaler en misdraagt zich nog ook, sodemieter die vent er uit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209288876
Ik snap die lui wel. Die dachten natuurlijk naar de voetbal te gaan, een wedstrijdje ADO Den Haag. Dan hoort het er gewoon bij om de boel te slopen
pi_209288907
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Want andere landen hebben geen douane bij de havens?

Wij hebben deze lui ook niet doorgelaten bij de douane. Ze zijn via illegale vluchtroutes EU binnengekomen.

Enige manier dat we ze eruit kunnen krijgen is OF met medewerking van een ander land dat de lui binnen wil laten of via een illegale weg.

Maar zie je het voor je, een land dat, enigszins vergelijkbaar met Wit-Rusland, illegaal vluchtelingen een ander land in loodst. Jij denkt dat Nederland hier ongestraft mee weg zou komen?
Dan houden ze hem daar tegen in de haven.

Als de douane in Argentinië hem vindt houden ze hem daar maar tegen. Dan is hij hier weg. Of ze in Argentinië ook zo gek zijn om hem vervolgens onderdak en een advocaat betwijfel ik. Maar dan zijn wij er van af.

Ongestraft wegkomen? Ja dat denk ik. Zeker als we dat doen naar land van herkomst dat volledig afhankelijk is van ontwikkelingshulp. Want als ze er een probleem van maken zetten we de ontwikkelingshulp stop en blokkeren financiële transacties. Moet je eens opletten hoe snel het opgelost is. Nogmaals, er is een reden he waarom ze allemaal hierheen komen. Omdat je hier binnen kan komen en je vervolgens nooit meer weg hoeft

[ Bericht 15% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 26-05-2023 13:47:41 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 26 mei 2023 @ 13:39:59 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209288917
Waarom brengen ze die lui niet met arrestantenbusjes eigenlijk. Die bussen en dat personeel zijn daarvoor getraind.

Dan ga je toch niet zo'n OAD chauffeur op zetten. Dan vraag je er toch gewoon om dat er doden vallen.
pi_209288935
Zijn er geen foto’s van die touringcar :o
pi_209288986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dan houden ze hem daar tegen in de haven.

Als de douane in Argentinië hem vindt houden ze hem daar maar tegen. Dan is hij hier weg. Of ze in Argentinië ook zo gek zijn om hem vervolgens onderdak en een advocaat betwijfel ik. Maar dan zijn wij er van af.
Het antwoord op al je vragen is vrij simpel. We zijn een rechtsstaat en in een rechtsstaat gelden wetten en heeft de rechter het laatste woord.

Allsen die rechters zijn openlijk vijandig tegenover de Nederlandse nationale belangen. Als daar geen schoonmaak plaatsvindt van vijandige rechters kun je praten wat je wil maar niks mag.
pi_209289057
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap die lui wel. Die dachten natuurlijk naar de voetbal te gaan, een wedstrijdje ADO Den Haag. Dan hoort het er gewoon bij om de boel te slopen
Ja, je zou dit ook eens afkeuren. Welkom welkom!
Go hard or go home
pi_209289076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:43 schreef Confetti het volgende:

[..]
Het antwoord op al je vragen is vrij simpel. We zijn een rechtsstaat en in een rechtsstaat gelden wetten en heeft de rechter het laatste woord.

Allsen die rechters zijn openlijk vijandig tegenover de Nederlandse nationale belangen. Als daar geen schoonmaak plaatsvindt van vijandige rechters kun je praten wat je wil maar niks mag.
Als Nederland een rechtstaat was dan gingen die lui linea recta terug de grens over naar het land waar ze vandaan kwamen. Dat staat namelijk in het Dublin akkoord.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209289184
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:48 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, je zou dit ook eens afkeuren. Welkom welkom!
Je denkt dat er iemand te vinden is die dit niet afkeurt?

Dat is ‘chanant’ :')
pi_209289251
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:40 schreef opgebaarde het volgende:
Zijn er geen foto’s van die touringcar :o
ff scrollen

https://112nederland.nl/2(...)ernieling-en-geweld/
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:02:15 #77
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209289285
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als Nederland een rechtstaat was dan gingen die lui linea recta terug de grens over naar het land waar ze vandaan kwamen. Dat staat namelijk in het Dublin akkoord.
Maar wat zegt dat Dublin akkoord er over wanneer het ontvangende land het Dublin akkoord niet heeft ondertekend?

Asielzoekers at gunpoint uit de klep van het vliegtuig schoppen, vliegtuig dicht en met vol gas zo snel mogelijk ophoepelen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:05:07 #78
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209289337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Door hem fysiek gewoon een algarije af te leveren bijvoorbeeld. Want wat wil algarije doen? Oorlog starten?
Nou, euh, ja, PRECIES dat.

De volgende 737 gevuld met uitgezette asielzoekers krijgt dan een paar F16's op zijn staart.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:06:23 #79
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209289360
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dan houden ze hem daar tegen in de haven.

Als de douane in Argentinië hem vindt houden ze hem daar maar tegen. Dan is hij hier weg. Of ze in Argentinië ook zo gek zijn om hem vervolgens onderdak en een advocaat betwijfel ik. Maar dan zijn wij er van af.
En dan stuurt Argentinië meneer terug naar Rotterdam. Wordt het dan een potje tennis tot de brandstof van het schip op is? En als Argentinië weet dat ze dat kunnen doen, dan doen andere landen dat ook... hoe wil je dat aanpakken?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209289365
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Maar wat zegt dat Dublin akkoord er over wanneer het ontvangende land het Dublin akkoord niet heeft ondertekend?

Asielzoekers at gunpoint uit de klep van het vliegtuig schoppen, vliegtuig dicht en met vol gas zo snel mogelijk ophoepelen?
Als landen dat niet hebben ondertekend zijn dat dus geen eu landen maar landen waar de asielzoekers vandaan komen. Zoals ik al eerder zei zijn de meeste van die landen afhankelijk van ontwikkelingshulp.

Geef ze de keuze: onderdanen terugnemen of ontwikkelingshulp stop zetten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209289369
En die figuren moeten we gedwongen opnemen? Maak eerst die selectie maar eens op orde. Echte vluchtelingen prima maar dit addergebroed mag je wmb in elkaar rammen en terugsturen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209289383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:06 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En dan stuurt Argentinië meneer terug naar Rotterdam. Wordt het dan een potje tennis tot de brandstof van het schip op is? En als Argentinië weet dat ze dat kunnen doen, dan doen andere landen dat ook... hoe wil je dat aanpakken?
Ja, dan sturen we hem de volgende keer naar noord afrika. En als die hem niet terug nemen stop op al het geld dat die kant op gaat.

We doen dit onszelf aan in Nederland.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:07:27 #83
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209289384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als landen dat niet hebben ondertekend zijn dat dus geen eu landen maar landen waar de asielzoekers vandaan komen. Zoals ik al eerder zei zijn de meeste van die landen afhankelijk van ontwikkelingshulp.

Geef ze de keuze: onderdanen terugnemen of ontwikkelingshulp stop zetten.
Ik heb niet het idee dat Marokko bijvoorbeeld veel ontwikkelingshulp ontvangt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209289404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:05 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Nou, euh, ja, PRECIES dat.

De volgende 737 gevuld met uitgezette asielzoekers krijgt dan een paar F16's op zijn staart.
Ja? Wat gaan ze doen in Algarije? Oorlog met de Navo beginnen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209289423
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is de politie niet ingeschakeld en zijn ze niet gearresteerd? Dat wordt bij andere mensen toch ook gedaan als ze een bus vernielen en de chauffeur bedreigen?
Voetbalsupporters… Stop de tijd.
pi_209289437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat Marokko bijvoorbeeld veel ontwikkelingshulp ontvangt.
quote:
Marokko ontvangt meer EU-ontwikkelingssteun dan enig ander Noord-Afrikaans land, met uitzondering van Tunesië, en is een van de voornaamste. begunstigden van internationale ontwikkelingssteun. De EU is de grootste donor en verstrekt 25,2 % van de officiële ontwikkelingshulp
En dan blokkeer je de financiële transacties desnoods. Half Marokko is afhankelijk van geld dat familie uit Europa opstuurt. Zet uitkeringen naar Marokko stop. Zet kinderbijslag naar Marokko stop. Etc.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209289455
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je denkt dat er iemand te vinden is die dit niet afkeurt?

Dat is ‘chanant’ :')
Genoeg. Kaag en Klaver bijvoorbeeld, die normaal gesproken zo snel mogelijk het hoogst van de toren blazen om puntjes te scoren, zijn vooralsnog heel stil.

En dat jij ook enkel en alleen met een (hele matige) trollpoging komt, zegt ook alweer genoeg.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:12:00 #88
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209289470
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
[..]
En dan blokkeer je de financiële transacties desnoods. Half Marokko is afhankelijk van geld dat familie uit Europa opstuurt. Zet uitkeringen naar Marokko stop. Zet kinderbijslag naar Marokko stop. Etc.
You want domestic terrorism? Because that's how you get domestic terrorism.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209289495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
You want domestic terrorism? Because that's how you get domestic terrorism.
Dreig je nu met terreur?
Daar is ook een middel voor: verblijfsvergunningen intrekken en terug naar Marokko.

En waarom in het Engels? Klinkt dat gewichtiger?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:16:38 #90
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209289517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dreig je nu met terreur?
Daar is ook een middel voor: verblijfsvergunningen intrekken en terug naar Marokko.
Poen naar het thuisland stopzetten en iedereen de verblijfsvergunningen intrekken? Ik denk wel dat je daarmee juist een voedingsbodem voor terreur schept ja.

Of denk je dat alle Marokkanen en hun nazaten dan braafjes vertrekken?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209289565
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:16 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Poen naar het thuisland stopzetten en iedereen de verblijfsvergunningen intrekken? Ik denk wel dat je daarmee juist een voedingsbodem voor terreur schept ja.

Ja er is een conflict. Dan moeten ze bij de Marokkaanse regering gaan klagen dat ze het oplossen met de Nederlandse.

Verder hoeft lang niet iedere verblijfsvergunning ingetrokken te worden. Alleen van de mensen die dreigen met terreur of daar zelfs voorbereidingen voor treffen.

Overigens heeft minister Vermeend ook eens de uitkeringen stop gezet. Dat was toen Nederland onderzoek in de Marokkaanse boeken deed en toen bleek half Marokko dat hier uitkeringen trok in Marokko vastgoed te bezitten, toen dat aan het licht kwam mocht Nederland het register niet meer inzien. Vermeend heeft toen de uitkeringen stop gezet. Buiten dat er toen geen terreur is geweest was het probleem ook in een zucht en een scheet opgelost.
quote:
Of denk je dat alle Marokkanen en hun nazaten dan braafjes vertrekken?
Ik denk dat dat geen enkel argument is eerlijk gezegd want dan kun je het hele wetboek van strafrecht ook wel in de prullenbak gooien, mensen zouden eens boos worden. Brrrr nou, laat dan maar zitten hoor, stuur nog maar een paar schepen vol met analfabete geitenhoeders :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:24:58 #92
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209289628
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ik denk dat dat geen enkel argument is eerlijk gezegd want dan kun je het hele wetboek van strafrecht ook wel in de prullenbak gooien, mensen zouden eens boos worden. Brrrr nou, laat dan maar zitten hoor, stuur nog maar een paar schepen vol met analfabete geitenhoeders :')
Er is dan ook een reden waarom we het wetboek van strafrecht mogen afdwingen met een geweldsmonopolie. Dat gaat wel ietsje verder dan "vriendelijk vragen".

Maar dan moet de overheid wel bereid zijn om de daad bij het woord te voegen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209289678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:24 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Er is dan ook een reden waarom we het wetboek van strafrecht mogen afdwingen met een geweldsmonopolie. Dat gaat wel ietsje verder dan "vriendelijk vragen".

Maar dan moet de overheid wel bereid zijn om de daad bij het woord te voegen.
En waarom zouden we de door mij voorgestelde maatregelen niet met geweld af mogen dwingen als dat nodig is?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:32:17 #94
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209289748
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 01:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Ondanks de nare ervaring beseffen zij dit goed. Laten wij dit ook voor ogen houden.
Mijn vader is ook buschauffeur en mijn broer ook, die rijden ook regelmatig zulke ritjes en heb nog nooit gehoord dat het daar echt fout is gegaan. Sterker nog: volgens mijn vader gedragen de asielzoekers die hij tot nu toe van A naar B heeft gereden zich erg dankbaar. Netjes in hun net geleerde nederlands goedendag en dankjewel meneer zeggen en nooit iemand die zich misdraagt zoals in het verhaal wat nu naar buiten komt. Het is enorm triest dat één groep het voor de buschauffeur in het verhaal enorm bont maakt en de chauffeur in kwestie zich bedreigd voelt. De arme man. En natuurlijk komt dat verhaal naar buiten. Deels terecht, maar mensen lezen wat ze willen lezen en het statement dat er ook dankbare asielzoekers tussen zitten zal ben ik bang door velen nét over het hoofd worden gezien. En zo krijg je weer een enorm vertekend beeld.
With love :*
pi_209289807
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Genoeg. Kaag en Klaver bijvoorbeeld, die normaal gesproken zo snel mogelijk het hoogst van de toren blazen om puntjes te scoren, zijn vooralsnog heel stil.

En dat jij ook enkel en alleen met een (hele matige) trollpoging komt, zegt ook alweer genoeg.
Oh sorry excuus
Hierbij mijn excuses voor deze teringlijers en alle andere asielzoekers aan iedereen die hier behoefte aan heeft. Sterkte en kop op, gelukkig dit weekend lekker weer

In de sterkst mogelijke bewoording neem ik afstand van deze mensen parasieten. Wie wil kan mijn excuses aangetekend ontvangen
pi_209290069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:16 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Poen naar het thuisland stopzetten en iedereen de verblijfsvergunningen intrekken? Ik denk wel dat je daarmee juist een voedingsbodem voor terreur schept ja.

Of denk je dat alle Marokkanen en hun nazaten dan braafjes vertrekken?
Wij worden gechanteerd door mensen die graag geweld gebruiken om hun zin te krijgen. Helaas hebben die altijd heel snel medestanders. Dat is het probleem nog steeds ondanks dat we in 2023 leven.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:58:40 #97
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209290074
En vanavond bij Jinek krijgen we te horen dat er geen bussen willen rijden zeker? :')
pi_209290086
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oh sorry excuus
Hierbij mijn excuses voor deze teringlijers en alle andere asielzoekers aan iedereen die hier behoefte aan heeft. Sterkte en kop op, gelukkig dit weekend lekker weer

In de sterkst mogelijke bewoording neem ik afstand van deze mensen parasieten. Wie wil kan mijn excuses aangetekend ontvangen
Oh, wéér een trollreactie van jou.

:O
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 mei 2023 @ 15:08:25 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_209290190
Kappers ook niet onder één kam scheren ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209290384
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:59 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Oh, wéér een trollreactie van jou.

:O
Je bent een aansteller en op ook nog eens aanstellerige posts kan ik niet serieus reageren, mij is zelfs niet eens helder waarom ik hier officieel iets van moet vinden. Niemand vindt dit gedrag van die lui acceptabel, doen alsof ik dat wel zou vinden is gewoon erg dom en triest. Ik ben wel klaar met dat gejank van je
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')