Adventkalenders met van die vakjes, voor de decembermaand?quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:09 schreef Donna het volgende:
De zomer staat voor de deur en dus zijn de eerste aankondigingen en pre-orders voor adventskalenders er alweer.
Welkom in het Adventskalenders 2023 topic!
Ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:36 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Adventkalenders met van die vakjes, voor de decembermaand?
Vorig jaar zo 1 gewonnen bij een bingo. Best leuk hoor qua inhoud, maar het is het toch niet qua charme enzo. Zo'n kalender hoort imo gewoon in december.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:51 schreef VKV het volgende:
Zijn er ook mensen die van die zomer "adventkalenders" kopen? Bijv. Rituals heeft de "Summer Box of Joy". Wel benieuwd of dat net zo leuk is als de gewone adventkalenders.
Oeh, mozartkugeln. Ik heb weleens een miskoop gehad met die dingen (zien er allemaal hetzelfde uit ), zijn die van Reber de "echte"?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:05 schreef valentijn101 het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar ook weer zelf een maak voor manlief.
Zelf zou ik er wel een willen met Reber chocolade (dat is die van oa de mozartkugeln) 🍫
en ze maken nog veel meer lekkere chocolade dingen 🤤🍫quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Oeh, mozartkugeln. Ik heb weleens een miskoop gehad met die dingen (zien er allemaal hetzelfde uit ), zijn die van Reber de "echte"?
Rituals houd ik niet van dus die sla ik makkelijk over.quote:Op zondag 3 september 2023 13:44 schreef Nexpreszo het volgende:
Ooo yes! Dol op adventskalenders! Enige is dat ik niet voldoende rituals oid gebruik om het op te maken, dus ik ga op zoek naar andere leuke.
Zag vorig jaar m&m's maar die vond ik prijs/kwaliteit beetje tegenvallen.
O dat klinkt wel als eentje waar ik blij van word!quote:Op zondag 3 september 2023 14:03 schreef Donna het volgende:
Shampoobars vond ik vorig jaar zo jammer dat de ene 'om de dag' was en dus 12 cadeautjes en die andere zelfs maar 6? Ik hoop dat ze ervan geleerd hebben.
Die van het jaar ervoor was wel super.
De eerste keer zaten er limited edition bars in voor de feestdagen. Die candy cane was zo lekker! En deo van hun en nog meer bars en opbergdingetjes en nouja die was echt helemaal leuk.quote:Op zondag 3 september 2023 17:37 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
O dat klinkt wel als eentje waar ik blij van word!
Ja, een paar jaar geleden. De kerstboom stond leuk op de kast en rituals ruikt lekker.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:54 schreef yvonne het volgende:
Heeft iemand die van Rituals al eens geprobeerd?
Vorig jaar en het jaar daarvoor heb ik een Rituals adventkalender gekocht. Ik ben wel een liefhebber van veel van hun producten, maar ik merk wel dat het iedere jaar een beetje van hetzelfde wordt en dat dan de mindere dingen jaren blijven staan. Ik heb toevallig gisteren gekeken wat er dit jaar in zit en misschien sla ik een jaartje over. Maar dat is meer omdat ik nog best veel heb staan en het zonde vindt. Verder is het echt wel een feestje om zo'n kalender neer te zetten en iedere dag iets uit te pakken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:54 schreef yvonne het volgende:
Heeft iemand die van Rituals al eens geprobeerd?
Ze hebben drie soorten weer. Ik was enkele jaren terug te laat met bestellen, maar de keer daarna had ik een mooie aanbieding bij bol.com (dacht ik). Soms kun je de gok nemen en lang wachten tot ze afgeprijsd zijn, maar dat lukt niet altijd en dan grijp je er misschien naast.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:04 schreef yvonne het volgende:
Ik had namelijk de zomereditie gekocht en was wel een feestje hoor.
Dank voor de antwoorden.
Als je Rituals fijn vindt zijn de kalenders van Rituals volgens mij echt altijd hun geld meer dan waard. Ik hoor er eigenlijk altijd alleen maar enthousiaste reacties over.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:04 schreef yvonne het volgende:
Ik had namelijk de zomereditie gekocht en was wel een feestje hoor.
Dank voor de antwoorden.
Ik vind een puzzelkalender een heel leuk idee, maar het staat me wel een beetje tegen dat je elke dag dan 1/25 puzzel krijgt die dan linksboven begint en rechtsonder eindigt. Dan maak je eigenlijk 25 puzzels van 40 stukjes waarvan je de kantstukjes al kan plaatsen. Denk dat het dan niet zo uitdagend is.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:45 schreef pietkanarie het volgende:
Voor de puzzelliefhebber: https://www.gelukzon.nl/p(...)er-puzzel-1000-stuks
Die rode Spa? Ik heb de inhoud gezien en vind 'm wel echt leuk voor die prijs!!quote:Op donderdag 14 september 2023 08:50 schreef Ceviche het volgende:
Vorig jaar had ik zo'n rituals kalender, maar de kaarsjes, huisparfum (wist niet dat het bestond) en het wasmiddel staan nog steeds in de kast. Voor ooit dingen die wel fijn zijn waren uiteraard ook snel op. Zelf zou ik hem niet kopen gezien de prijs maar ik had hem gekregen en het was wel echt een feestje om hem open te maken.
Ik heb er nu 2 in huis van de action. Het voelt absoluut niet classy maar ik vind het idee van adventskalenders gewoon zo leuk. De inhoud valt altijd een beetje tegen als je echt gaat kijken hoeveel je nu eigenlijk hebt betaald, zo'n goedkope kalender kan ik naar mezelf verantwoorden
Ik heb hem net opengemaakt en het eerste vakje was meteen leuk. Maar ik gebruik geen luxe verzorgingsproducten, als je dat wel gewend bent is het misschien anders. Adventskalendersquote:Op donderdag 14 september 2023 09:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Die rode Spa? Ik heb de inhoud gezien en vind 'm wel echt leuk voor die prijs!!
Ja dat denk ik ook! Maar ik vind 'm ook erg leuk, net als Essence en Catrice altijd. Die zijn iets prijziger, maar vallen ook onder budgetmerk. Ik hou er van iig!quote:Op donderdag 14 september 2023 09:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb hem net opengemaakt en het eerste vakje was meteen leuk. Maar ik gebruik geen luxe verzorgingsproducten, als je dat wel gewend bent is het misschien anders. Adventskalenders
Ja, elke kalender heeft wel een bepaald aantal troepjes waarvan je je afvraagt waarom ze daar nu voor gekozen hebben. Waarschijnlijk goedkoper zij snappen toch ook wel dat je zo'n kalender niet koopt voor 4 topcoatsquote:Op donderdag 14 september 2023 10:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook! Maar ik vind 'm ook erg leuk, net als Essence en Catrice altijd. Die zijn iets prijziger, maar vallen ook onder budgetmerk. Ik hou er van iig!
En dan is het ook niet zo heel erg als je iets niet leuk vindt. Ik heb ook eens 1 gehad van Essie nagellak en die was best prijzig, zaten volgens mij wel 3 of 4 topcoats in, allemaal doorzichtig. Nou geweldig! NOT>
Oeh een waterdrop kalender, interessant! Heb jij ergens de inhoud daarvan kunnen vinden toevallig?quote:Op vrijdag 15 september 2023 08:43 schreef Speedfight het volgende:
Eerste is besteld hoor! De waterdrop kalender, voor mezelf
Ik denk erover om ook de mymuesli kalender te gaan bestellen, om cadeau te doen, maar ik vind m wel duur.
Straks vind diegene t niet lekker.
Ja op de website kan je t openklikken. Dit is de goedkoopste, de grootste is iets van 129 euro.quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:18 schreef VKV het volgende:
[..]
Oeh een waterdrop kalender, interessant! Heb jij ergens de inhoud daarvan kunnen vinden toevallig?
Die had ik vorig jaar. Zonder het ooit eerder gedronken te hebben. En ik blijk het dus helemaal niet lekker te vindenquote:Op vrijdag 15 september 2023 08:43 schreef Speedfight het volgende:
Eerste is besteld hoor! De waterdrop kalender, voor mezelf
Ik denk erover om ook de mymuesli kalender te gaan bestellen, om cadeau te doen, maar ik vind m wel duur.
Straks vind diegene t niet lekker.
Hahaha precies dezelfde situatie hier. Hopelijk vind ik t wel lekkerquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar. Zonder het ooit eerder gedronken te hebben. En ik blijk het dus helemaal niet lekker te vinden
Ik had dus de durequote:Op zaterdag 16 september 2023 23:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hahaha precies dezelfde situatie hier. Hopelijk vind ik t wel lekker
Voor die 20 euro wel leuk om te proberen.
Daar maak ik ze thuis altijd heel blij mee. En is lekker goedkoop, gheghe.quote:Op zondag 3 september 2023 13:44 schreef Nexpreszo het volgende:
Ooo yes! Dol op adventskalenders! Enige is dat ik niet voldoende rituals oid gebruik om het op te maken, dus ik ga op zoek naar andere leuke.
Zag vorig jaar m&m's maar die vond ik prijs/kwaliteit beetje tegenvallen.
Oh, dat vind ik wel leuk! Ook om de dag vind ik wel leuk, anders heb je zoveel shampoobars liggen. Goed te combineren met een iets goedkopere thee-kalender of zo.quote:Op zondag 3 september 2023 14:03 schreef Donna het volgende:
Shampoobars vond ik vorig jaar zo jammer dat de ene 'om de dag' was en dus 12 cadeautjes en die andere zelfs maar 6? Ik hoop dat ze ervan geleerd hebben.
Die van het jaar ervoor was wel super.
Die had ik 2 jaar geleden. Ik vond hem erg leuk! Misschien wil ik hem dit jaar ook weer, maar ik heb mijn oog eigenlijk al laten vallen op iets anders.quote:Op donderdag 14 september 2023 09:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Voor de mensen die eenvoudig naar Duitsland kunnen, de DM heeft zijn adventskalender ook weer op voorraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |