quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:45 schreef Monique___ het volgende:
binnen ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Is er ook wel goed in.Zie hem ook liever dan Ice met zijn COME ONNNNquote:
Vind Ice beterquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is er ook wel goed in.Zie hem ook liever dan Ice met zijn COME ONNNN
Dan is hij idd heel vermakelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:47 schreef woxxel het volgende:
Is er al een stelling omgegooid vandaag?
Ik vind Erik grappig als ie boos is,
denk dat brabbel het wel nodig heeft dat ge come on.... daar gaat ze , denk ik dan, goed opquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is er ook wel goed in.Zie hem ook liever dan Ice met zijn COME ONNNN
4 piijlen 28 euro.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:47 schreef woxxel het volgende:
Is er al een stelling omgegooid vandaag?
Ik vind Erik grappig als ie boos is,
ik zou daar ook beter op gaanquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat brabbel het wel nodig heeft dat ge come on.... daar gaat ze , denk ik dan, goed op
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat brabbel het wel nodig heeft dat ge come on.... daar gaat ze , denk ik dan, goed op
quote:
Hmmmm.quote:
of was ze ontschmienkt en wordt ze nu vakkundig door ruppi mooier gemaaktquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een tintje erover heen
Tegen Monique en Greys wel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh nee he, gaan we nu van jou telkens COME ONNNNNN horen/lezen in de COS ????
![]()
welja joh, een beetje secondelijm op haar lippen en klaar is Keesquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een tintje erover heen
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
welja joh, een beetje secondelijm op haar lippen en klaar is Kees
Mori drumt weerquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
wat een camera wisselingen.. nu opeens weer in de kas.... naar saai en saaier![]()
Godsammequote:Op donderdag 25 mei 2023 20:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
welja joh, een beetje secondelijm op haar lippen en klaar is Kees
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]nee ik trap er niet meer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |