quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:45 schreef Monique___ het volgende:
binnen ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Is er ook wel goed in.Zie hem ook liever dan Ice met zijn COME ONNNNquote:
Vind Ice beterquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is er ook wel goed in.Zie hem ook liever dan Ice met zijn COME ONNNN
Dan is hij idd heel vermakelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:47 schreef woxxel het volgende:
Is er al een stelling omgegooid vandaag?
Ik vind Erik grappig als ie boos is,
denk dat brabbel het wel nodig heeft dat ge come on.... daar gaat ze , denk ik dan, goed opquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is er ook wel goed in.Zie hem ook liever dan Ice met zijn COME ONNNN
4 piijlen 28 euro.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:47 schreef woxxel het volgende:
Is er al een stelling omgegooid vandaag?
Ik vind Erik grappig als ie boos is,
ik zou daar ook beter op gaanquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat brabbel het wel nodig heeft dat ge come on.... daar gaat ze , denk ik dan, goed op
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat brabbel het wel nodig heeft dat ge come on.... daar gaat ze , denk ik dan, goed op
quote:
Hmmmm.quote:
of was ze ontschmienkt en wordt ze nu vakkundig door ruppi mooier gemaaktquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een tintje erover heen
Tegen Monique en Greys wel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh nee he, gaan we nu van jou telkens COME ONNNNNN horen/lezen in de COS ????
![]()
welja joh, een beetje secondelijm op haar lippen en klaar is Keesquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een tintje erover heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |