nee hoor je mag je eigen mening daarover hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry ik had terecht verwijderd (te laat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
zou helemaal te zot zijn als 1 van de 2 nog zou winnen ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
Eigenlijk zijn Bern en Sasha de hele dag bezig met spelletjes, of ze zitten levenloos naast elkaar te hangen (of ze liggen in/op bed)
Wat een manier om de komende maanden door te komen....... pfffffff
Het lijkt me heel erg medemenselijk om ze naar huis te laten gaan
Ze hebben herhaaldelijk gevraagd om het boogschieten en eindelijk zijn ze de bewoners daarin tegemoet gekomen, maar verder....... is het een rampenfonds.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
na 8 maanden is de sjeu er ook een beetje uit
veel is al gedaan
en dat de FEBO zelf waardeloze spellen heeft maakt het niet beter
en dat geeft waarschijnlijk ook nog leuke beelden ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben herhaaldelijk gevraagd om het boogschieten en eindelijk zijn ze de bewoners daarin tegemoet gekomen, maar verder....... is het een rampenfonds.
Ik denk dat wanneer er een bord met gaten en pittenzakken gegeven worden ze zelfs daarmee gaan spelen
Zou Zoë zo slim zijn dat ze zoiets zelf zou kunnen bedenken?????quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:33 schreef Verida het volgende:
Het is toch ook achterlijk. Waarom zouden er niet 4 mensen kunnen klaverjassen in de loods en die twee buiten in de kas met hun spel
Idiote regeling, en ik vraag me af wat er van waar is en wat zoe er zelf van verzonnen heeft.
ja dat fluitje van ice kunnen we niet typenquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh nee he, gaan we nu van jou telkens COME ONNNNNN horen/lezen in de COS ????
![]()
Ze is gelukkig helemaal niet voorspelbaarquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
Ice op kantoor praat met Babs beneden
wie komt er met de sneb tussen
Zoe
Was die regel er niet op het laatst in Wendy's termijn?quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou Zoë zo slim zijn dat ze zoiets zelf zou kunnen bedenken?????
ohhhhhh daar verzint FF wel iets opquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:36 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja dat fluitje van ice kunnen we niet typen
ik was evenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:49 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |