🙃quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Zoe neemt koffie met 5 scheppen suiker
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:07 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rummikubquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:21 schreef Monique___ het volgende:
sjennet schreeuwt naar boven: zowieee mogen we wel make uppen??of wat zei ze? en een spel doen
zowie: neee
sjennet: sjongen jongen moeten we wachten tot ze klaar zijn
maar ze mogen dus geen spel doen als de ander nog met een spel bezig zijn
Gek dat ze niet afvalt he........quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Zoe neemt koffie met 5 scheppen suiker
Janneteke is beusquote:
denk niet dat haar denkvermogen dat beseftquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janneteke is beus
haar kaartclubavond door de neus geboord
zouden ze nu beseffen dat zelf elke keer hetzelfde doen met dat kaarten
denk het ook nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk niet dat haar denkvermogen dat beseft
Volgens mij zit Janet zich te verbijten....... dit is een spelletje van een hele avond in de kas, een gebed zonder end, en daar houdt ze niet vanquote:
tja.. wat greys al schreef, ze zit iedere dag te klaverjassenquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zit Janet zich te verbijten....... dit is een spelletje van een hele avond in de kas, een gebed zonder end, en daar houdt ze (terecht) niet van
terecht??quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zit Janet zich te verbijten....... dit is een spelletje van een hele avond in de kas, een gebed zonder end, en daar houdt ze (terecht) niet van
ben de spellendingendagen ook een beetje beuquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:28 schreef Monique___ het volgende:
mirthe en erik bedenken iets van een spellen ding dag
sorry ik had terecht verwijderd (te laatquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
terecht??
ze klaverjassen ook heel vaak
en lang
dus ja
We lezen alles.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry ik had terecht verwijderd (te laat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |