ik wist niet dat mensen eerst bij jou op audiëntie moesten komen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je begon over een leuk DTS klubje dat gaat niet hier gebeuren
Soury is Miss 40+.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik wist niet dat mensen eerst bij jou op audiëntie moesten komen.
mea culpa
Waar kan ik me aanmelden?
Ik was wat snel maar hier een BOAquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben er even weg van .Dikke knuf Monique.![]()
Wat daar gebeurd moet daar blijven. Hier hebben we het er liever niet over.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mea culpa
Niet je post mee of je tieft opquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mea culpa
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben er even weg van .Dikke knuf Monique.![]()
Wist niet dts zooo gevoelig lag hier.. dus.. want het enige waar de rode vlag op afging was de opmerking dat er van het dts clubje hier zitten..quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat daar gebeurd moet daar blijven. Hier hebben we het er liever niet over.
ja maar dat mag blijkbaar hier niet vermeld worden..quote:
Niks gevoeligs aan maar dat bolken en DTS hoort waar het hoort in ONZ. Iedereen is welkom hierquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wist niet dts zooo gevoelig lag hier.. dus.. want het enige waar de rode vlag op afging was de opmerking dat er van het dts clubje hier zitten..
verder niks.
kruidje roer me niet
Sommige van hier posten ook in DTS, maar we hebben het er hier liever niet over DTS. Soury kan fel van woord zijn maar is voor de rest prima.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wist niet dts zooo gevoelig lag hier.. dus.. want het enige waar de rode vlag op afging was de opmerking dat er van het dts clubje hier zitten..
verder niks.
kruidje roer me niet
Je bent welkom, wat mij betreftquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar dat mag blijkbaar hier niet vermeld worden..
was verbaasd dat er een aantal users van daar ook hier zitten.. niets meer niets minder
Net zoals JAA geneuzel op andere plaatsen ook niet gewenst is. Het is zo eenvoudigquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige van hier posten ook in DTS, maar we hebben het er hier liever niet over DTS. Soury kan fel van woord zijn maar is voor de rest prima.
Dat overleg je niet eerst met mij?quote:
Is hij je wel een beetje verschuldigd, dat hij na al die jaren pas verteld wie hier de mod is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat overleg je niet eerst met mij?
Jij vult in dat ik zit te bolken? ik zit hier gewoon te tikken in een forum..quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks gevoeligs aan maar dat bolken en DTS hoort waar het hoort in ONZ. Iedereen is welkom hier
Welke idioot doet datquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Net zoals JAA geneuzel op andere plaatsen ook niet gewenst is. Het is zo eenvoudig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |