Deze gozerquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:02 schreef schommelstoel het volgende:
INB4: Monaco is saai, er is niet in te halen op Monaco ect blablabla.
Monaco
Klinkt als een Italiaanse kaas.quote:
quote:Safety Car probability – 71%*
Virtual Safety Car probability – 57%*
Pit stop time loss – 20 seconds
*From the last seven races in Monaco
Dat zijn ruim 55 dingen per seconde, das best veel dingen doen!quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:18 schreef DjVero het volgende:
Monaco; de Grand Prix waarbij je een halfuur lang honderdduizend andere dingen kunt doen en nog steeds dezelfde volgorde hebt bij terugkomst![]()
Écht racen!
Het is mijn race ook niet al vind ik de kwalificatie wel leuk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:18 schreef DjVero het volgende:
Monaco; de Grand Prix waarbij je een halfuur lang honderdduizend andere dingen kunt doen en nog steeds dezelfde volgorde hebt bij terugkomst![]()
Écht racen!
Kijk eens de grand Prix van 2008 en 1996 terug.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:18 schreef DjVero het volgende:
Écht racen!
Dit geintje kan bij de coureurs die voorop rijden ernstig tijdverlies veroorzaken, wanneer geel wordt opgeheven wanneer zij de zone voorbij zijn en de achtervolgers nog niet.quote:
Ja het kan alle kanten op werken dus wordt een beetje meer een loterij wie er wint of verliest bij zoiets. Ik weet niet of ik dit positief vind, het lijkt me dat het voor nogal wat verwarring kan zorgen. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit geintje kan bij de coureurs die voorop rijden ernstig tijdverlies veroorzaken, wanneer geel wordt opgeheven wanneer zij de zone voorbij zijn en de achtervolgers nog niet.
Ah de statistieken van de prof. dr. ir. mensen die alles gestudeerd hebben muv kansberekeningquote:
Monaco 1996 terugkijkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:07 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nk WOEST omdat hij weer een tv weekendje in het water ziet vallen
Monaco is gewoon niks.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:18 schreef DjVero het volgende:
Écht racen!
En toch zou ik deze GP niet willen missen. Het hoort gewoon bij de F1, geweldige setting.quote:
Gaat ook nooit weg hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En toch zou ik deze GP niet willen missen. Het hoort gewoon bij de F1, geweldige setting.
Budget overschrijding.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee nee, dit hoorde bij het etentje.
Ze hebben dit keer extra side dishes besteldquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee nee, dit hoorde bij het etentje.
Wat is de nieuwe regel? Een video linken zonder dat er bij te zeggen is zo irritant.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja het kan alle kanten op werken dus wordt een beetje meer een loterij wie er wint of verliest bij zoiets. Ik weet niet of ik dit positief vind, het lijkt me dat het voor nogal wat verwarring kan zorgen. Maar we gaan het zien.
Opmerking onder de video:![]()
"Zucht. Ik hoopte even dat ze een regel hadden ingevoerd dat een crash veroorzaken in een sessie betekent dat je snelste tijd wordt afgenomen, maar helaas."
Snelheidslimiet bij dubbel geel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe regel? Een video linken zonder dat er bij te zeggen is zo irritant.
Dus het is niet langer genoeg om van het gas te gaan, je moet tot een bepaalde snelheid terug?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Snelheidslimiet bij dubbel geel.
Wéér een regelwijziging tijdens het seizoen, zucht.
Correct, net als bij VSC worden de deltatijden doorgegeven.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dus het is niet langer genoeg om van het gas te gaan, je moet tot een bepaalde snelheid terug?
Heeft iemand hier een artikel voor ofzo, op Google kan ik het ook niet vinden
Altijd leuk, nóg meer micromanagement.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Correct, net als bij VSC worden de deltatijden doorgegeven.
Nee, je hebt een maximumsnelheid toch? Dus niet in de hele sector, je mag zoals in de pits gewoon neit boven een snelheid uitkomen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Correct, net als bij VSC worden de deltatijden doorgegeven.
Correct, gewoon een maximumsnelheid, die deltatijden zijn bij VSC van toepassing.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, je hebt een maximumsnelheid toch? Dus niet in de hele sector, je mag zoals in de pits gewoon neit boven een snelheid uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Als tv kijker merk ik niet zoveel van de setting/alles eromheen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En toch zou ik deze GP niet willen missen. Het hoort gewoon bij de F1, geweldige setting.
Dat is het werkelijke probleem. Monaco was jarenlang gewoon de uitzondering, de race waar elke fout genadeloos afgestraft werd en waar de beste coureur gewoon rondenlang klem konden zitten achter een ééndagsvlieg. De race waar de meest absurde strategieën gewoon konden werken. Echt een keer wat anders. Ik zie het nog steeds zo, want ik ben opgegroeid met dat idee, maar alles wat net om de hoek komt kijken ziet dat speciale niet meer doordat we nu veel te veel grijze troep hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar wat ook hier echt meezit is dat er tegenwoordig een overdaad aan (semi) stratencircuits zijn.
Ook het formaat van de autos helpt niet mee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het werkelijke probleem. Monaco was jarenlang gewoon de uitzondering, de race waar elke fout genadeloos afgestraft werd en waar de beste coureur gewoon rondenlang klem konden zitten achter een ééndagsvlieg. De race waar de meest absurde strategieën gewoon konden werken. Echt een keer wat anders. Ik zie het nog steeds zo, want ik ben opgegroeid met dat idee, maar alles wat net om de hoek komt kijken ziet dat speciale niet meer doordat we nu veel te veel grijze troep hebben.
Overigens was Monaco echt een stuk beter voordat 1-stoppers de norm werden. Die oude races vorige week hebben me echt doen beseffen hoe erg ik 2-stoppers mis.
Tabac is geen harde remzone. Tevens geen uitloopstrook, dus gevaarlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ook het formaat van de autos helpt niet mee.
Ik weet eigenlijk niet of de chicane achter de tunnel eruit zou kunnen, dan heb je nog een wat langer stuk om in te halen.
Zal vast al weleens geopperd zijn.
Formaat maakt niks uit. Er wordt niet ingehaald en er werd niet ingehaald. Het zag er wel gaver uit.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ook het formaat van de autos helpt niet mee.
Ik weet eigenlijk niet of de chicane achter de tunnel eruit zou kunnen, dan heb je nog een wat langer stuk om in te halen.
Zal vast al weleens geopperd zijn.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Formaat maakt niks uit. Er wordt niet ingehaald en er werd niet ingehaald. Het zag er wel gaver uit.
Alleen de fans van de coureurs die elke race top 5 rijden willen geen verrassingen door pech of geluk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:16 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom ze niet gewoon de FYC procedure uit WEC kopiëren blijft een raadsel. Gewoon op de 80 kph limiter. Véél sneller dan overal een SC of rooie vlag voor.
En dan gewoon pits dicht zodat niemand er geluk of pech mee heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |