nee morgen werken en zaterdag ook. dus ik ga zaterdag avond biertjes drinkenquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ook erbij zeggen: nu heb ik niet gedronken overigens![]()
Het is nog vroeg![]()
![]()
Ja ik zeg niet zomaar watquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat met diverse mensen uit Urk op de middelbare school en kan dit bevestigen
Ik heb deze van jou gejat.quote:
Hey Nottumaquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:58 schreef notturna het volgende:
Zo mailassistent aangezet en nu lekker lang WEEKEND![]()
quote:
Jezusquote:
Dat moet je ook aan badeendjes overlaten.quote:
Deze is ook lekkerquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een keer een een koffie meegenomen bij de appie die starbucks caramel macciato. Had ik beter niet kunnen doen. Morgen ga ik weer
Die van mij moet nog ff wachten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:58 schreef notturna het volgende:
Zo mailassistent aangezet en nu lekker lang WEEKEND![]()
Oehquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze is ook lekker
Starbucks Frappuccino salted caramel brownie #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi515733
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze is ook lekker
Starbucks Frappuccino salted caramel brownie #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi515733
Trap je ze d’r vanavond extra vroeg eruit. Iets met zelfstudie, ofzoquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die van mij moet nog ff wachten.
Ja nu wel weer redelijk gelukkig. En met jou? Lang niet gezien hequote:
Klopt, zit meer in de lurkstandquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wel weer redelijk gelukkig. En met jou? Lang niet gezien he
Oja?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan badeendjes overlaten.
Heb je dan nooit de neiging om mee te doen?quote:
Moniquequote:Op donderdag 25 mei 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]lovely
die heb ik nog niet gehad.. keer kopen om uit te proberen
Oh FFS !!!quote:
is het omdat je de bekers lekkerder vind drinken of vind je dat wat in de beker zit 'de gewone' lekkerder is?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Monique![]()
Vind het wel lekker. Maar liever de bekers
quote:
Nee, valt wel mee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dan nooit de neiging om mee te doen?
Jij raakt ook maar niet uitgefietstquote:
Ik durf Tong geen schop onder zijn hol te geven wat onderschrift betreftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf Tong geen schop onder zijn hol te geven wat onderschrift betreftZal ik het doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja graagquote:
Vind de smaak lekkerder wat in de bekers zitquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is het omdat je de bekers lekkerder vind drinken of vind je dat wat in de beker zit 'de gewone' lekkerder is?
ik miste je al 'daarachter'
Ja het was ook lastigquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:17 schreef Shii het volgende:
Ik vond het lastig. Geen inspiratie en er waren al veel leuke onderschriften bij.
Ja dank jequote:
Alohaquote:
Dame Shii.quote:
Heer aloa.quote:
Ja hier he? godverdommequote:
Niet in DTS.quote:
quote:
Ik vond je gister wel aardig scherp.quote:
Join the club.quote:
Daar drink ik op ,en ik heb je gemist.quote:
Ik heb mijn momentenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond je gister wel aardig scherp.
Joh ik zat in het zelfde schuitje, het heeft bijna een jaar geduurd. Je bent welkom gast maar soms is je entourage wat heftigquote:
Moet je maar vaker hier komen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar drink ik op ,en ik heb je gemist.
Ik waardeer dat zeer myn beste.quote:
Al sinds oktober niet meer.quote:
Goed idee wel, gaan de topics misschien wat snellerquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je maar vaker hier komen.
Ik kan jou prima hebben.Laten we het leuk houden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik zat in het zelfde schuitje, het heeft bijna een jaar geduurd. Je bent welkom gast maar soms is je entourage wat heftig
Ze kunnen mijn reet kussen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Even mailen dan mag het vast wel weer. Of je moet veel notes hebben gekregen
Danny heeft zelf aangeven dat ze mails niet beantwoorden wat bans betreft. Tip zet in de header dat je wil betalenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Even mailen dan mag het vast wel weer. Of je moet veel notes hebben gekregen
Zo is datquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan jou prima hebben.Laten we het leuk houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |