Je verwacht het totaal niet verderquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef wimderon het volgende:
Je sprint op 200 meter inzetten op een oplopende aankomst.
Thibaut, kijk eens dom.
Misschien zaterdag in de tijdritquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een bemoedigend resultaat voor Roglic...morgen 15 seconde pakken en het kan nog.
Tsja, net zoals de meeste fokkers ben ik niet zo dol op wieltjesplakkers, maar G heeft mijn sympathie wel. Hij kan gewoon vaak niet beter (al vond ik het leuk dat ie het aan de einde van de vorige tour nog een keer probeerde) en het is niet zo dat ie dan de laatste 100 meter opeens de overwinning afsnoept (het is ook veelzeggend dat Roglic meer dan 70 overwinningen heeft en Thomas maar 25)quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op het randje, maar hij draait wel gewoon mee en tactisch gezien billijk.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
De derde week levert wel gelukkig tot nu toe
Vind jij de twee bergritten deze week dan teleurstellend?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld.
Je moet ook wel corrigeren voor heel veel onfortuin wat betreft de klassementsrenners wmbquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld.
Ben benieuwd hoe de verhouding morgen liggen als Roglic weer >45 minuten moet klimmen op Tre Cime.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat echt steile ligt Roglic beter en hem minder.
Ik heb niet echt op het puntje van mijn stoel gezeten vandaag, nee.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Vind jij de twee bergritten deze week dan teleurstellend?
Hmm oke dat kan...ik vond het dan wel een mooi schouwspel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet echt op het puntje van mijn stoel gezeten vandaag, nee.
Weet je zeker dat je niet met een non binair persoon te maken hebt?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:15 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Nee het is wel een vrouw volgens mij, geen transgender
Laatste 7-8 km waren mooi, de aanloop erheen niet zo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hmm oke dat kan...ik vond het dan wel een mooi schouwspel.
Dat laatste kon ook niet anders natuurlijkquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Laatste 7-8 km waren mooi, de aanloop erheen niet zo.
Maar het is beter dan de eerste 2 weken ja.
Die kijken ook maar naar hun schermpje (en kennelijk ook nog eens slecht) totdat Tudor levert.quote:
Dat is toch ook in trapjes? Ik denk dat die finale hem ook wel ligt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de verhouding morgen liggen als Roglic weer >45 minuten moet klimmen op Tre Cime.
Nee zeker niet, maar hij kan ook zo'n Giro rijden als Pinot (maar dan met overwinningen), en dan eindig je rond dezelfde plek.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kamna valt me nog niet eens tegen vandaag
Is dat wel verstandig nu Almeida minder lijkt?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je Vine zo hoort gaat UAE er morgen een harde etappe van maken en dan zal wel losbarsten op de Giau inderdaad.
Volgens Vine was de inspanning te kort voor Almeida.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig nu Almeida minder lijkt?
Heb wel niets kunnen zien dus wellicht iets gemist
Wat een vreselijk overschatte coureur is dit toch ook.quote:
Almeida heeft weinig meer te verliezen. Er een extreem harde koers van maken lijkt dus logisch.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig nu Almeida minder lijkt?
Heb wel niets kunnen zien dus wellicht iets gemist
Ach, Tibo.quote:“In de finale had ik negatieve gedachten en misschien had ik daardoor minder vertrouwen dan Zana.”
Brienenoord is veel te ver rijden, die springt vanavond nog van de Igne Suspension Bridge om de hoek:quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, Tibo.
Kan iemand even gaan kijken bij de Brienenoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |