RIPquote:'Queen of Rock & Roll' Tina Turner (83) overleden
Zangeres Tina Turner is overleden. De zangeres overleed na een lang ziekbed in haar huis in Küsnacht in Zwitserland. Ze was 83 jaar.
Turner werd ook wel de Queen of Rock 'n Roll genoemd. Aanvankelijk trad ze op met haar man Ike. Na hun scheiding ging ze solo verder. Ze werd bekend met nummers als Private Dancer, What's love got to do with it en (Simply) The Best.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:25 schreef Domnivoor het volgende:
Beyond Thunderdome
Blijft een leuke film.
Ook alquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Lees dit net ook
Earth, Wind & Fire-gitarist Sheldon Reynolds (63) overleden https://www.nu.nl/muziek/(...)ds-63-overleden.html
Ik zat nog met een Sling in mn headquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan denk ik meer aan dit [ link | afbeelding ]
Dat is toevallig.quote:
Ik vond haar niks aan eigenlijk solo. Met haar mepper Ike was het wel leukerquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toevallig.
Ik had haar Private Dancer elpee.
Kijk in een spiegel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, dus verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Bij hem moet ik eerder aan van de Commodores denken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Lees dit net ook
Earth, Wind & Fire-gitarist Sheldon Reynolds (63) overleden https://www.nu.nl/muziek/(...)ds-63-overleden.html
Private Dancer vind ik een mooi nummer van haar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toevallig.
Ik had haar Private Dancer elpee.
Zegt mij zo niks, misschien wel als de liedjes hoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij hem moet ik eerder aan van de Commodores denken.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt mij zo niks, misschien wel als de liedjes hoor
Die hadden veel hits eind jaren 70/begin jaren 80.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt mij zo niks, misschien wel als de liedjes hoor
Die is tofquote:
Ja echt tijdloos imoquote:
Zeker, die gaat in de latere uurtjes nog vaak genoeg op hierquote:
Morgen maar ff zoeken naar wat liedjesquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hadden veel hits eind jaren 70/begin jaren 80.
Gevalletje leeftijdquote:
En aan dat nr had ik nu weer een gruwelijke hekelquote:
Ik ook jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
En aan dat nr had ik nu weer een gruwelijke hekel
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen maar ff zoeken naar wat liedjes
quote:
Mooie klassiekers welquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakte vooral ballads, Lionel Richie was dat wel zat en is uiteindelijk solo gegaan.
Goeie beslissing geweest welquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakte vooral ballads, Lionel Richie was dat wel zat en is uiteindelijk solo gegaan.
En maakte meer zoetsappige shitquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En toen ging hij in zijn eentje ballads zingenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ja het is niet andersquote:
Ja dat is wel coolquote:
Zij kon tenminste goed life optreden.quote:
Ik kan ook geen slecht nummer van haar op kunnen noemen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar ik vond haar altijd zo goed.
Ik vond Donna Summer wel leuker qua muziek. Ik had ook een boel LP'squote:Op woensdag 24 mei 2023 21:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar ik vond haar altijd zo goed.
Donna staat ook al in dit topic ..quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond Donna Summer wel leuker qua muziek. Ik had ook een boel LP's
Ja zag ik bij van Oekel. Heerlijke TVquote:
Mehh private dancer ik weet niet nou ja ik vind er geen reet aanquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook geen slecht nummer van haar op kunnen noemen.
Een van mijn favoriete nummers van haar.quote:
Telegraaf pikt het nu pas op. Zou niet gebeurd zijn als ik er nog gezeten was.quote:
Geweldig nummer, wat een performer!quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete nummers van haar.
Nope. Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook geen slecht nummer van haar op kunnen noemen.
Dat is beter maar Ike en Tina hebben het wel tof gedaanquote:
Had ook wel leuke nummers. Maar kende haar verder ook niet zo goed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond Donna Summer wel leuker qua muziek. Ik had ook een boel LP's
Das ook waar ...quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is beter maar Ike en Tina hebben het wel tof gedaan
En dat was juist de essentie van dat nummer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Mehh private dancer ik weet niet nou ja ik vind er geen reet aan
Ja joehoe .......quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat was juist de essentie van dat nummer.
Ik had het niet voor Jan Lul cursief gemaaktquote:
Dan denk ik dat ik een nieuwe leesbril moet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het niet voor Jan Lul cursief gemaakt
Echt zo'n hekel had ik aan dat nummerquote:
Dat is niet zoetsappig maar lekkerquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:45 schreef pullup het volgende:
Ook wat te zoetsappig maar na wat biertjes prima
Jaquote:
Ja jij hebt wel vaker afkeren van ..quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt zo'n hekel had ik aan dat nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:45 schreef pullup het volgende:
Ook wat te zoetsappig maar na wat biertjes prima
Als je je roeiers eens wil uitdagenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
JaMaar ik keek toch weer wat bevreemd naar die clip
Nou ja ik vond Queen in Toppop ook redelijk vreemd "Wat is dat nou?"quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
JaMaar ik keek toch weer wat bevreemd naar die clip
Eens even checkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je je roeiers eens wil uitdagen![]()
![]()
Nopequote:
Ook hilarischquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik vond Queen in Toppop ook redelijk vreemd "Wat is dat nou?"
Ik wil het ook niet eens proberenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
NopeImpossible
De meesten zijn nu ook weer niet zo motorisch hendig
Ik vond het echt ruk net als Kate Bush haar eerste hit. Ik kon er niks mee uiteindelijk heb ik al haar LP's gekochtquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook hilarisch![]()
Maar een van de betere nummers
Kate was echt the shit toen ik op schoolreisje naar Londen was in 1978 Echt overal te horen en op posters te zien. Ik heb echt alles van derquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het echt ruk net als Kate Bush haar eerste hit. Ik kon er niks mee uiteindelijk had ik al haar LP's gekocht
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt zo'n hekel had ik aan dat nummer
Ohh jeugd herinneringen maar deze was van mijn broer dus die hoorde ik ook vaakquote:
Ja ook een cool nummer.. volgens mij heeft mn ex ooit nog ergens achter af met hem gezongen ...quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Kate was echt the shit toen ik op schoolreisje naar Londen was in 1978 Echt overal te horen en op posters te zien. Ik heb echt alles van der
Wij zijn toen nog wel hierheen geweest in een theatertje.
Ook tof
Volgens mij heb ik die nog in 78 toeren op bakelietquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:12 schreef Soury het volgende:
Broer had de hoes ik de plaat (was geen LP of singel maar een EP of zo) Soms werkte we samen
Het origineel mag ik hopen zo oud ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog in 78 toeren op bakeliet
eerst nog maar eens kijken ,,quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het origineel mag ik hopen zo oud ben ik ook weer niet
Ik kijk weer vol verbazing naar die achtergrond dansersquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:21 schreef chufi het volgende:
Ook al waren het geen clips/videos tis toch zoveel leuker om te zien
Ja toch lekker ouwerwetsquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk weer vol verbazing naar die achtergrond dansers![]()
Wat een choreografie
En welk verschil zie je?quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:30 schreef chufi het volgende:
Wel grappig dat verschil tussen de oudere 40+ en de jongere 40+![]()
Ik weet niet heel veel meer uit 1969 zeg maarquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
Het leuke was dat sommige van die dingen ook nog op TV kwamen ... beetje menselijk nog
Ik weet een hoop van dit soort nummersquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet niet heel veel meer uit 1969 zeg maar
Nummer ken ik dan weer welquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet een hoop van dit soort nummers
Live zal het niet geweeest zijn natuurlijk maar veel meer fun was er niet
Van naam zeker, weet niet of ik hem gezien heb. Heb wel veel westerns gezien, ook met John Wayne.quote:
Ja, dit 'mag' niet meer helemaal gok ikquote:
quote:
`Lekker zoet ... maar wel in je pakkie aanquote:
Jammer dat ik niet kan luisteren nu ik geen geluid heb.quote:`Lekker zoet ... maar wel in je pakkie aan
Die had ook last van losse handjes.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:16 schreef chufi het volgende:
Maar back to...
Net als Ike was Sonny ook niet zo nice to
Maar de muziek was net als bij Tina en Ike wel mooi ....quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ook last van losse handjes.
Hun muziek was voor mijn tijd, Cher ken ik wel als solozangeres.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de muziek was net als bij Tina en Ike wel mooi ....
Jep!quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks.
En de fiets met grote wielen gaat boven alles toch?
Slaap ze kerel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep!
[ afbeelding ]
Nighty Night en groetzels!
Laterssquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep!
[ afbeelding ]
Nighty Night en groetzels!
Je fout herstellen we wel door je op de brandstapel te gooien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het, foute versie, maar deze versie is beter
Pas op hoor, wordt een groot vuurtjequote:Op woensdag 24 mei 2023 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je fout herstellen we wel door je op de brandstapel te gooien.
Laat dat maar aan mij over.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op hoor, wordt een groot vuurtje
Ze kunnen echt niets in den haag, dat wel op het strand. Denk dat dat net genoeg is zo'n stapelquote:
Je ziet het een beetje tequote:Op woensdag 24 mei 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kunnen echt niets in den haag, dat wel op het strand. Denk dat dat net genoeg is zo'n stapel
En als je toch bezig bent, kun je hem langs de Ganges zetten?
Ruzie met de buren omdat je volume te hoog stond?quote:
Neuh, niets die kant opquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ruzie met de buren omdat je volume te hoog stond?
Een groot vuurtje?quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op hoor, wordt een groot vuurtje
Dat is wat kleiner dan een groot vuur.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je fout herstellen we wel door je op de brandstapel te gooien.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wat kleiner dan een groot vuur.
Is het geen afbreekbaar plastic?quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg vandaag een DHL bio nogwat neutraal bezorgd pakket binnen.... in een zak plastic en alle items ook in een zak plastic ... Echt waar gaan we heen !?
Ik ga die zakken wel hergebruiken op 1 of andere manier , maar of dat helpt ? nee niet echt
effe gekeken maar stond er niet op misschien dat er een logo voor is ... moest wel uitkijken met kinderen ..quote:
Die gaan blijkbaar snel kapot ja die kinderen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
effe gekeken maar stond er niet op misschien dat er een logo voor is ... moest wel uitkijken met kinderen ..
Ik ben hier net.quote:
Present.quote:
Mag er niet posten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:33 schreef mario390 het volgende:
hoe kann je maar dann mijn post
liken in dts?
quote:
Morguh Pullupquote:
quote:
Je zit goed hoorquote:
Wat een lange snavelquote:
Wat zijn er toch mooie vogeltjes op de wereld, ik ken de meeste niet die jij post.quote:
Ja heel veel diversiteit hequote:Op donderdag 25 mei 2023 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn er toch mooie vogeltjes op de wereld, ik ken de meeste niet die jij post.
Jammer dat die hier niet te zien zijn in Nederland
Ja, echt. Vind het altijd prachtig om vogels te kijken. Heb ook allemaal netjes pinda's hier in de heg hangen.quote:
Ik vind de simpele mus nog steeds het leukste vogeltje dat we hebben in nederlandquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, echt. Vind het altijd prachtig om vogels te kijken. Heb ook allemaal netjes pinda's hier in de heg hangen.
Maar buiten meesjes, vinken musjes, roodborstjes, merels en vlaamse gaaien zie je niet.
Er zijn heel veel soorten mussen, heb een keer meegedaan met een vogeltelling.. Was verbaasd over de vele soorten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind de simpele mus nog steeds het leukste vogeltje dat we hebben in nederland
Er zijn midden in de stad helaas echt nauwelijks mussen meer over. Blijkbaar net niet meer de goede plek, wel allemaal duivenquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn heel veel soorten mussen, heb een keer meegedaan met een vogeltelling.. Was verbaasd over de vele soorten.
Ik had laatst een vogeltje die aan het zonnen was op mijnlounge bank
[ afbeelding ]
Jammer, hier zitten er nog genoeg, vooral straks weer als de jonkies uitgaan vliegen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn midden in de stad helaas echt nauwelijks mussen meer over. Blijkbaar net niet meer de goede plek, wel allemaal duiven
Ja daar zitten de parken vol meequote:Op donderdag 25 mei 2023 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, hier zitten er nog genoeg, vooral straks weer als de jonkies uitgaan vliegen.
Ik zit hier ook redelijk dicht bij een bos en ik heb nog een heg ( is van de buren) daar komen ze eerder in.
In de grote steden zijn ook parkieten of papegaaien ( ben het even kwijt wat het was) toch?
Ook pracht beesten. Uilen zitten hier voor in de bomen, ik hoor ze wel maar zie je helaas nooit. Wel veel vleermuizen en eekhoorntjes die van boom naar boom springenquote:
En die zie je hier dan niet. Wel jammer zijn ook leuke kleurrijke vogelsquote:
Zijn best lawaaig met zijn allen. Ik vind het geen goede toevoegingquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die zie je hier dan niet. Wel jammer zijn ook leuke kleurrijke vogels
Ja, het zijn wel schreeuwers maar de kleurpracht is wel mooiquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn best lawaaig met zijn allen. Ik vind het geen goede toevoeging![]()
Net als nijlganzen, die had je vroegah ook niet maar er zijn echt hele kuddes van die schreeuwende beesten langs het water nu
Hey Chanelquote:
Ik voorzie een re-boot van The Birdsquote:Meerdere badplaatsen in het Verenigd Koninkrijk zijn in de ban van ’psychomeeuwen’. Ongegeneerd doken meeuwen afgelopen week naar beneden en stalen drugs van een groep junks. Sindsdien zouden de beesten psychotisch gedrag vertonen.
De junks gebruikten volgens Britse media de drugs spice, een vorm van synthetische cannabis. Voorheen stonden de vogels bekend om hun duikvluchten waar onder meer chips, friet of kipnuggets werden gestolen, maar nu is de buit een stuk ernstiger.
Ze zijn namelijk massaal op zoek naar drugs nadat ze onlangs een flinke hap namen van de spice. Een tiental badplaatsen heeft ondertussen melding gemaakt van de ’psychomeeuwen’, waaronder Hastings, East Sussex, Margate, Kent en Clacton-on-Sea, Essex, maar ook uit steden als Londen, Leeds, Manchester en Liverpool.
Ooggetuigen verklaren dat de meeuwen onder invloed nu als gekken jagen op nog meer drugs. Ook zouden de duikvluchten regelmatig misgaan omdat ze zichzelf op de stoep storten.
De Britse autoriteiten onderzoeken hoe dit opmerkelijke probleem verholpen kan worden.
Ik dacht hetzelfde toen ik het las van de weekquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:32 schreef maily het volgende:
Over vogels gesproken: VK in de ban van psychomeeuwen; beesten skyhigh na stelen van drugs
[..]
Ik voorzie een re-boot van The Birds
quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:23 schreef Domnivoor het volgende:
Het begon een paar jaar geleden met Doritos.
Het ging van kwaad tot erger.
Morguh, Ja jammer is dat he, het is best leuk om vogels in je tuin te hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:31 schreef StevenHyde het volgende:
Mooie vogels hier. Wij hebben nieuwe overburen die een enorme heg direct weg hebben gehaald tijdens het verbouwen. Al die mussen nu overal opzoek naar nieuwe onderkomen. Best sneu. Gelukkig hebben we ook een stukje heg.
Goedemorgen trouwens
Zeker, wij hadden dat vrijwel niet in onze achtertuin omdat de vorige bewoonster alleen maar stenen had liggen zonder groen. Nu wonen we er 7 jaar en hebben we aantal vogelhuisjes en met het jaar komen er meer vogeltjes. Super leuk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, Ja jammer is dat he, het is best leuk om vogels in je tuin te hebben
quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:23 schreef Domnivoor het volgende:
Alleen de meeuw van Guust Flater is tof.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:23 schreef Domnivoor het volgende:
Ja ze weten de weg naar het voer altijd te vinden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, wij hadden dat vrijwel niet in onze achtertuin omdat de vorige bewoonster alleen maar stenen had liggen zonder groen. Nu wonen we er 7 jaar en hebben we aantal vogelhuisjes en met het jaar komen er meer vogeltjes. Super leuk.
Heyquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de meeuw van Guust Flater is tof.
Leuk he om dat te zien, leuk vogelhuisje ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En ze zijn uitgevlogen
https://youtube.com/shorts/_oyfe_6BBQw?feature=share
Zo ver ik ze vanochtend zag weg vliegen denk ik dat het 3 a 4 waren.
Nest is nu leeg op naar de 2e leg!
Pc is kapoet.quote:
O dat is balen, kan je hem nog laten repareren?quote:
U naam kwam mij al erg bekend voor, heb even diep gegraven en ik weet het denk ik weerquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Mogge iedereen,
ik ben omaNijn... sommigen weten nog wel wie ik ben![]()
Iedereen in orde hier?
Hey Sodequote:
Heyquote:
Laten repareren? Dat kan ik beter zelf doen. Maar ik heb besloten om een nieuwe samen te stellen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen, kan je hem nog laten repareren?
Stimmt.. Tegenwoordig gebruik ik de Hummer niet meer. Alhoewel ik op tv wel JvjL kijk.... daar verdienen er wel een paar de bumperquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
U naam kwam mij al erg bekend voor, heb even diep gegraven en ik weet het denk ik weer
Bent u die vrouw die tena's gebruikt om het lachen over de situaties op bepaalde RLSsen en regelmatig met een Hummer er in wilde rijden
In samenstellen zit een mooie woord grap in.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten repareren? Dat kan ik beter zelf doen. Maar ik heb besloten om een nieuwe samen te stellen.
Handig als je dat zelf kan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten repareren? Dat kan ik beter zelf doen. Maar ik heb besloten om een nieuwe samen te stellen.
Ik weet, hoe is het met jou ondertussen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In samenstellen zit een mooie woord grap in.
Als ik m'n vijftigste ban mag vieren. Het is trouwens FOK!quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
Tong serieuze vraag. Wanneer ga je FOK eens uitkopen en overnemen?
U voor jou. Verder goed. M'n lever functioneert nog naar hart en ziel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet, hoe is het met jou ondertussen?
Haha TOP! nou ga je dan rap nog ff misdragen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik m'n vijftigste ban mag vieren. Het is trouwens FOK!
Iets met Hip Hop qua rap ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha TOP! nou ga je dan rap nog ff misdragen.
Kijk dan was ik u niet vergetenquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stimmt.. Tegenwoordig gebruik ik de Hummer niet meer. Alhoewel ik op tv wel JvjL kijk.... daar verdienen er wel een paar de bumper
Je bent niet hip...quote:
quote:
Met stip op 1 Jeffrey. En de rest een goede tweedequote:Op donderdag 25 mei 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dan was ik u niet vergeten![]()
Ja dat doen er zeker een paar. Heb je een voorkeur voor een speciaal iemand?
Het nadeel van tv kijken is dat het altijd vertekend is
Dat dacht ik al dat je voor hem zou zijnquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met stip op 1 Jeffrey. En de rest een goede tweede
quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Mogge iedereen,
ik ben omaNijn... sommigen weten nog wel wie ik ben![]()
Iedereen in orde hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |