Krijgen. Ze willen een huis krijgen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef DJKoster het volgende:
Stel je voor zeg! Ze willen een huis, werk en kinderen op school. Wat een eisen zeg!
Ik krijgniet het idee dat ze verwachten geen huur te hoeven betalenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:44 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Krijgen. Ze willen een huis krijgen.
Klein detail, groot verschil.
Trolololololololololololololololololquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:48 schreef NaarMensje het volgende:
En ze hebben er wat mij betreft ook gewoon recht op. Het geld klotst hier al jaren tegen de plinten aan en de autochtone Nederlanders kunnen alleen maar zielig blaten over hoe slecht ze het wel niet hebben.
Kijk, alles moet in balans zijn. YingYang dat idee. Aan de ene kant heb je de nos die moslims positief in het nieuws moet brengen en aan de andere kant heb je on die daar op in hakt en de andere kant van de werkelijkheid laat zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een aanwinst is ON toch in het Nederlandse publieke stelsel...
Nou tegenwoordig wel ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef DJKoster het volgende:
Stel je voor zeg! Ze willen een huis, werk en kinderen op school. Wat een eisen zeg!
Dus ik kan een willekeurig land inlopen en hetzelfde eisen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef laforest het volgende:
Wat is het probleem? Zijn toch basisbehoeften?
Klip gekeken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef laforest het volgende:
Alles zomaar krijgen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef laforest het volgende:
Zomaar?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alles zomaar krijgen?
Een huis en auto?
Tel daarbij op dat ze ongetwijfeld a) tientallen mensen hebben geïnterviewd en vooral de domste antwoorden hebben laten zien en b) geselecteerd hebben op foute types voor de gewenste antwoorden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef DJKoster het volgende:
Zeker en dat lukt dan ook vaak nog. Zo heb ik dit in duitsland voor elkaar gekregen toen ik daar een tijdje heb gewoond. In oeganda lukte mij een huis ook maar met mijn visum mocht ik er niet werken. Dat had wel gekund als ik een ander visum aanvroeg. In kenia hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dus ik kan een willekeurig land inlopen en hetzelfde eisen?
Nee, het is niet nuttloos, het is de bedoeling om mensen boos te maken en gezien de reacties hier lukt dat uitstekend. Uiteraard zijn het altijd dezelfden die boos zijn maar soit.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Gewoon weer een nieuwsitempje over de problematiek met de asielzoekers.
In het filmpje welgeteld 1 man die iets zegt over geven (en dus niet over krijgen). Verder een aantal asielzoekers die iets zeggen over wat ze verwachten in dit land. Aangezien de vraagstelling van de interviewer ontbreekt, is het helemaal niet duidelijk wat ze precies gevraagd wordt.
Leuke framing van suikerbuijk , maar nergens wordt gesteld dat ze van ons iets willen hebben. Voor hetzelfde geld wordt ze gevraagd wat ze hier willen bereiken of weetikveelwat.
Nutteloos nieuwsitem dus.
Waar blijkt dit uit?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
Gelukkige gaan de eu landen het ook in zien.
Ik vind dat alleen oorlogsvluchtelingen en mensen die vervolgd worden voor bepaalde zaken (genocide, etc.) die dingen moeten krijgen. Echter, pure gelukzoekers moeten dat zelf maar verdienen, want die kiezen er zelf voor.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Klip gekeken.
Zegt er een hoe geweldige zijn land is.
Maar dat het hier beter is.
Dit zijn geen asielzoekers maar geluks zoekers
En die mogen van mij zo gelijk er uit getrapt worden.
Zo het vliegtuig terug naar afkomst.
Kijk iedereen kan verhuizen in de wereld.
Door gewoon een werkvisa aan te vragen of via een bedrijf hier een visa te krijgen.
https://www.rijksoverheid(...)tenlandse-werknemers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |