Krijgen. Ze willen een huis krijgen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef DJKoster het volgende:
Stel je voor zeg! Ze willen een huis, werk en kinderen op school. Wat een eisen zeg!
Ik krijgniet het idee dat ze verwachten geen huur te hoeven betalenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:44 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Krijgen. Ze willen een huis krijgen.
Klein detail, groot verschil.
Trolololololololololololololololololquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:48 schreef NaarMensje het volgende:
En ze hebben er wat mij betreft ook gewoon recht op. Het geld klotst hier al jaren tegen de plinten aan en de autochtone Nederlanders kunnen alleen maar zielig blaten over hoe slecht ze het wel niet hebben.
Kijk, alles moet in balans zijn. YingYang dat idee. Aan de ene kant heb je de nos die moslims positief in het nieuws moet brengen en aan de andere kant heb je on die daar op in hakt en de andere kant van de werkelijkheid laat zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een aanwinst is ON toch in het Nederlandse publieke stelsel...
Nou tegenwoordig wel ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef DJKoster het volgende:
Stel je voor zeg! Ze willen een huis, werk en kinderen op school. Wat een eisen zeg!
Dus ik kan een willekeurig land inlopen en hetzelfde eisen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef laforest het volgende:
Wat is het probleem? Zijn toch basisbehoeften?
Klip gekeken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef laforest het volgende:
Alles zomaar krijgen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef laforest het volgende:
Zomaar?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alles zomaar krijgen?
Een huis en auto?
Tel daarbij op dat ze ongetwijfeld a) tientallen mensen hebben geïnterviewd en vooral de domste antwoorden hebben laten zien en b) geselecteerd hebben op foute types voor de gewenste antwoorden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef DJKoster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |