Alle vrouwen lagen in hun eigen bed,(op Wanda na) maar mocht je gedronken hebben is de kans groot dat je wakker wordt met Jappie naast je.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy ligt al heel de nacht in haar eigen bed
jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle vrouwen lagen in hun eigen bed,(op Wanda na) maar mocht je gedronken hebben is de kans groot dat je wakker wordt met Jappie naast je.
toevallig de 2 dames waar hij sex mee had hun voornaam begint met een wquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja![]()
Hij loert er vaak op. Wie is het volgende vrouwtje waar ik sex mee kan hebben.
Wanda Yep
Wendy Yep
Sasha? Nope
Babette? Nope
Dan Wendy maar weer als ze stomdronken is.
Ik heb hem nog geen poging zien ondernemen bij Mirthe.
Hij zal Moirama en Janet niet willen en Zoe en Eunice ook niet denk ik.
Babette en Jappie zijn ook een keer in haar bed wakker geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja![]()
Hij loert er vaak op. Wie is het volgende vrouwtje waar ik sex mee kan hebben.
Wanda Yep
Wendy Yep
Sasha? Nope
Babette? Nope
Dan Wendy maar weer als ze stomdronken is.
Ik heb hem nog geen poging zien ondernemen bij Mirthe.
Hij zal Moirama en Janet niet willen en Zoe en Eunice ook niet denk ik.
ja maar is niks gebeurd toenquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette en Jappie zijn ook een keer in haar bed wakker geworden.
Ah okee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette en Jappie zijn ook een keer in haar bed wakker geworden.
Weten we toch niet met al dat censuur.quote:
Nee hoor die hebben ook samen wat uitgespooktquote:Op woensdag 24 mei 2023 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En bij Kenzy, maar die stapte uit bed, toen Jappie tegen haar aan kroop.
Denk het niet, maar Jappie bleef het proberen, en toen stapte ze uit bed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor die hebben ook samen wat uitgespookt
Ik denk van welquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, maar Jappie bleef het proberen, en toen stapte ze uit bed.
In het begin lag Wendy met Kenzy , maar die stapte er meteen uit toen Jappie zich ook melde.
Neem aan dat Wanda zich nu ook wel even achter de oren krabtquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Snensie het volgende:
Jasper is gewoon een slet. Die vertrouw je echt niet als die met zijn motor in het buitenland zit. Je weet toch dat hij iedereen zou pakken als hij gedronken heeft en dat gaat hij zeker doen en niet zo’n beetje ook niet.
tja als ik in de plaats van wanda was , zou ik maar effe nadenken voor ze met jasper iets wil beginnenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Snensie het volgende:
Jasper is gewoon een slet. Die vertrouw je echt niet als die met zijn motor in het buitenland zit. Je weet toch dat hij iedereen zou pakken als hij gedronken heeft en dat gaat hij zeker doen en niet zo’n beetje ook niet.
Jap kroop erop, maar Kenzy hield een dekbed strak om haar heen, en even later verliet ze het bed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van wel
Daar heeft kenzi Smorgens ook over zitten smoezen
Ik heb het idee dat die in een ontkenningsfase zit. Maar is mijn aanname.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan dat Wanda zich nu ook wel even achter de oren krabt
was het ook een beetjequote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe heeft het over een ordinair zuipfestijn tegen Isaac.
Sas lag vroeg in bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:09 schreef Flow3r het volgende:
Sas : ze waren gisteren vol gas aan het tanken
[ afbeelding ]
met een stijf piemeltje ook nog of wat is daquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jap kroop erop, maar Kenzy hield een dekbed strak om haar heen, en even later verliet ze het bed.
[ afbeelding ]
Nee daar houdt Zoe niet (meer) vanquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:07 schreef Flow3r het volgende:
Zoe : Marciano; ik ga eerder naar bed, ordinair zuipfestijn bah
[ afbeelding ]
ze zal het van bern gehoord hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas lag vroeg in bed
Toch knap
Dat ze dat heeft gezien
sas heeft gewoon gelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:10 schreef Monique___ het volgende:
moraalridder sas vindt dat er een opdracht had moeten komen tijdens het gezuip om te laten zien wat er kan gebeuren
zowie beaamt..
zowie die zelf alle zuip wilde bewaren ook voor als ze manager af is en zelf mee kan zuipen.....
Dat is Jappie zelf.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
met een stijf piemeltje ook nog of wat is da![]()
Toen lag Sas al in bedquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
bedoel gisteravond was bern mee aan het opruimen toen de zuipers zich voltankten
Die kans zit er wel in, want dan hebben ze haar niet meer nodig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
Bah bah zoe
Ik hoop dat ze haar volgende week keihard laten vallen
waren sas en bern dronken , dacht ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen lag Sas al in bed
En daarvoor zaten ze beide zelf ook aan de wijn
Van Sas weet ik dat ze gisteren niet dronk en Bern is niet zo’n zuipertquote:Op woensdag 24 mei 2023 09:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
waren sas en bern dronken , dacht ik niet
Al een paar dagen aan de gang, Zoe en Bep die samen over Wendy roddelen, dat wendy een alcoholist is en dat ze het sneu vinden voor de kinderen van Wendy dat ze zo doet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
Babette heeft zich vannacht wel weer van haar beste kant laten zien, door zo te roddelen over Wendy, toffe vriendin.
Met Babette kan je geen goede gesprekken, want die is alleen zelf aan het woord. Ze maakt overal de grote Babette show van.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Al een paar dagen aan de gang, Zoe en Bep die samen over Wendy roddelen, dat wendy een alcoholist is en dat ze het sneu vinden voor de kinderen van Wendy dat ze zo doet.
echt heel erg kwalijk van Bep, ze gooit Wendy elke keer voor de bus, roddelt vreselijk over haar en pretendeert geen goede gesprekken te kunnen voeren met Wendy, ze voelt zich duidelijk beter dan Wendy
bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |