abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 23:04:45 #1
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209258495
Welkom bij BNW links.(2) Hier kun je terecht voor het posten van een (in jouw ogen) interessante BNW-gerelateerde links of film(pjes.)

Hierbij is het wel gewenst om een korte omschrijving te geven van de geplaatste links,of filmpjes, en waarom je hem relevant vindt voor de in BNW passende onderwerpen.
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 23:11:31 #2
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209258563
Vorige topic trouwens hier: BNW / BNW linkjes, plaats hier interessante links of korte filmpjes

Geen idee of deze een reeks moet krijgen :) Dat is dan weer aan de full time mods hier :)
Lach met een schone bips
pi_209258900
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Denk je echt dat mensen zich nog een keer laten ophokken als pluimvee? Tuurlijk als een Marburgje rondgaat hier in de buurt blijf ik ook wel even thuis :) Maar nee, ik geloof niet dat het nog een keer zo'n onderdrukking gaat worden :)
Over een paar jaar is iedereen covid vergeten en hebben we een nieuwe Hugo, dan begint het feest weer.
  woensdag 24 mei 2023 @ 08:58:10 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209260509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Denk je echt dat mensen zich nog een keer laten ophokken als pluimvee? Tuurlijk als een Marburgje rondgaat hier in de buurt blijf ik ook wel even thuis :) Maar nee, ik geloof niet dat het nog een keer zo'n onderdrukking gaat worden :)
Dat denk ik wel, als je ziet op social media maar ook op fok dat er nog zat mensen in wappie-termen zijn blijven hangen, nog steeds in mondkapjes en spuitjes geloven en alles bagatelliseren wat aan coronabedrog boven water komt dus ook niets kwaad in deze wet zien, al deze lui laten zich gewoon weer voor het karretje spannen en trappen ook de volgende ronde erin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 24 mei 2023 @ 11:00:04 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209261588
Actor Barry Duffield speaks out about his vaccine injury

quote:
Actor, screenwriter and bodybuilder Barry Duffield has given a moving account of how he was seriously injured after taking the second dose of Pfizer’s Covid vaccine.

Among other things, he expresses strong regret that he ever trusted the claims of New Zealand Prime Minister Jacinda Ardern and other “authorities” that the vaccine was safe and effective, and the message that it was “everyone’s duty” to take the drug “to keep their families and neighbors safe”.
twitter


Blij dat ik die troep niet in mijn lijf heb laten spuiten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 24 mei 2023 @ 20:58:11 #6
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209268952
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat denk ik wel, als je ziet op social media maar ook op fok dat er nog zat mensen in wappie-termen zijn blijven hangen, nog steeds in mondkapjes en spuitjes geloven en alles bagatelliseren wat aan coronabedrog boven water komt dus ook niets kwaad in deze wet zien, al deze lui laten zich gewoon weer voor het karretje spannen en trappen ook de volgende ronde erin.
Deze is dan wel toepasselijk :)

When science can no longer be questioned, it is no longer science. It then becomes belief or dogma or doctrine or religion.
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 24 mei 2023 @ 21:05:31 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209269078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Actor Barry Duffield speaks out about his vaccine injury
[..]
[ twitter ]

Blij dat ik die troep niet in mijn lijf heb laten spuiten.
Ik ben ook nog steeds heel blij dat ik ze niet genomen heb, maar in mijn omgeving merk ik niks van degenen die het wel gehad hebben dat er ook maar iets veranderd is. Trouwens 1 wel, die is om de paar weken ziek. Maar verder niks. Ik spreek wel veel mensen op een dag voor mijn werk, en je hoort wel eens wat maar om nou te zeggen "Alarmerend?" Dat dan weer niet.

Ik weet het niet en de tijd zal het uitwijzen, maar ben blij dat ik er niet aan toegegeven heb. Het voelde gewoon niet kloppend het hele verhaal.
Lach met een schone bips
  zaterdag 27 mei 2023 @ 11:59:02 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209300545
quote:
Wanneer wordt het tijd om de pijp aan Maarten te geven? Bij dagelijkse bedreigingen door moslimfanatici, waarmee het OM vervolgens niets doet? Nee hoor! Als er 70.000 aangiftes tegen je gedaan zijn, waarmee het OM vervolgens niets doet?? Nee hoor! Als er een insluiper je huis binnenkomt, waarmee het OM vervolgens niets doet? Nee hoor! Als voor 5,1 miljard aan bonnetjes kwijt is, waarmee het OM vervolgens niets doet? Nee hoor!

De pijp aan Maarten geef je pas als er iemand met een fakkel voor je deur staat, het OM wél wat doet en de dader 5 maanden mag brommen. Vervolgens melk je dat maanden later uit bij de NPO door een geveinsd traantje weg te pinken. De AIVD doet er nog een schepje bovenop op door critici op het beleid de dag ervoor weg te zetten als ‘anti-elite extremisme’.

“Wie zijn die mensen?” zijn de gevleugelde woorden van Sigrid in de propagandafilm bij de NPO vlak voor de verkiezingen. Enkele dagen later stond Sigrid dansend op tafel, een geënsceneerde foto van de middag vóórdat de uitslag bekend werd. Niemand die het opviel, behalve die ‘anti-elite extremisten’.

Sigrid en haar harem aan influencers, partijstrategen, lobbyisten en spindoctors leggen de rode loper uit voor een aftocht in de slachtofferrol. Getooid met doornenkrans, een zwaar houten kruis voortslepend, striemende NPO-violen op de achtergrond en een snikkend commentaar van Twan Huys, vastgelegd door 20 camera’s van de NPO op primetime.

Snikkend zullen de heldhaftige daden worden gememoreerd van NPO-testbeeld Kaag: het ‘hier scheiden zich onze wegen’, de afgang in Afghanistan, de miljoenen aan Palestina, de miljarden aan ngo’s en alle andere buitenechtelijke relaties van Sigrid, de relaties met het WEF, de SDG’s, de VN, de Bilderberg-groep. Dit alles gelardeerd door inhoudsloze kretologie van hare majesteit Sigrid Kaag zelf, niemand die ze ooit begrepen heeft of zal begrijpen. Want net zo inhoudsloos als haar kreten zijn, zijn haar daden op financiën, daar waar ze werkelijk voor verantwoordelijk was. Miljarden worden uitgegeven aan crisissen die geen crisissen zijn, miljarden zijn verdwenen zonder bonnetje of goedkeuring van de Kamer, en daar waar er werkelijk crisissen zijn zit Sigrid als een bok op de haverkist.

Niemand zal een geveinsd traantje laten om het heengaan van Sigrid, het worden tranen van geluk, het land is verlost van een empathieloze minister die vond ‘dat iedereen een beetje armer zou worden’ en die niet in staat was in begrijpelijk Algemeen Beschaafd Nederlands haar onderdanen toe te spreken. Wie zijn toch die mensen?
Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel, vaarwel Kaag!

Fake mens, zelfs in GTST huilen ze nog beter.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 18:09:32 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209340006
Terreur op komst Isis wordt weer van stal gehaald en de complotters, een mooi stukje riooljournalistiek door Cyril Rosman

Veilig­heids­dienst: 'Steeds meer signalen dat terreurgroepen voorbereidingen treffen om aanslagen te plegen’

quote:
De kans op een terroristische aanslag in Nederland is de afgelopen maanden toegenomen. Terreurgroep ISIS heeft Nederland weer in het vizier na het verscheuren van korans door anti-islamactivist Edwin Wagensveld van Pegida.

‘Er zijn steeds meer signalen dat jihadistische organisaties voorbereidingen treffen om in Europa terroristische aanslagen te plegen. Deze groeperingen noemen daarbij expliciet Nederland als doelwit’, schrijft de NCTV in zijn analyse, die drie keer per jaar verschijnt. De dienst stelt dat vanaf de tweede helft van 2022 vooral terreurgroep ISIS weer plannen voor aanslagen in Europa maakt. ‘

‘Rechts-extremistisch gedachtegoed wordt steeds gangbaarder’

Het afgelopen halfjaar is het steeds gangbaarder geworden om rechts-extremistisch gedachtegoed uit te dragen, stelt de NCTV in zijn dreigingsbeeld. ‘Het openlijk en (vrijwel) kritiekloos bespreken van xenofoob en deels racistisch gedachtegoed is zichtbaar op sociale media, maar ook in de politiek, bij de publieke omroep en in het dagelijkse leven.’

De kans op een aanslag in Nederland door een rechts-extremist is aanwezig, maar de afgelopen maanden niet gegroeid, aldus de dienst. Er zijn in Nederland waarschijnlijk enkele honderden aanhangers van het zogenoemde accelerationisme, een gedachtegoed waarin chaos moet worden geschept die leidt tot een rassenoorlog en de vestiging van een witte etno-staat. ‘Dit aantal lijkt in het afgelopen jaar niet te zijn toegenomen.’
Complotdenkers

Vorige week waarschuwde inlichtingendienst AIVD al voor het groeiende complotdenken in Nederland. Volgens de geheime dienst geloven zo'n 100.000 Nederlanders in een ‘kwaadaardige elite’. Volgens de NCTV is de geweldsdreiging vanuit het ‘anti-institutioneel extremisme’ beperkt, ‘maar op langere termijn kan het de democratische rechtsorde aantasten’.

In het dreigingsbeeld besteedt de NCTV deze keer geen aandacht aan klimaatactiegroepen als Extinction Rebellion. Eerder omschreef de dienst de organisaties nog als ‘op het snijvlak van activisme en extremisme’. Extinction Rebellion bezette afgelopen weekend voor de zevende keer de A12. De activisten gebruiken daarbij geen geweld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209340797
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 18:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Terreur op komst Isis wordt weer van stal gehaald en de complotters, een mooi stukje riooljournalistiek door Cyril Rosman

Veilig­heids­dienst: 'Steeds meer signalen dat terreurgroepen voorbereidingen treffen om aanslagen te plegen’
[..]

Waarom zou dit riooljournalistiek zijn dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 30 mei 2023 @ 23:28:50 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209344512
quote:
Sorry PSVCL, deze vind ik zelfs nogal vergezocht :) Dus dit zou betekenen aangezien ik kortgeleden seks heb gehad met een gevaccineerd persoon ik nu ook zeg maar "een bot kan worden"? Zelfs het in de omgeving zijn ervan, of ermee zoenen?

Ik weet dat ze best ver zijn met mind control en alles, maar dit op deze schaal zal geen enkele overheid of overkoepelende beweging zich nu aan wagen.

Misschien een idee, laat het even gaan. De wereld is momenteel zo slecht nog niet vriend. Ben er eens niet te lang mee bezig..
Lach met een schone bips
pi_209344863
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Sorry PSVCL, deze vind ik zelfs nogal vergezocht :) Dus dit zou betekenen aangezien ik kortgeleden seks heb gehad met een gevaccineerd persoon ik nu ook zeg maar "een bot kan worden"? Zelfs het in de omgeving zijn ervan, of ermee zoenen?

Ik weet dat ze best ver zijn met mind control en alles, maar dit op deze schaal zal geen enkele overheid of overkoepelende beweging zich nu aan wagen.

Misschien een idee, laat het even gaan. De wereld is momenteel zo slecht nog niet vriend. Ben er eens niet te lang mee bezig..
Kwam de link na wat clicks toevallig tegen ..het grootste gedeelde komt wel overeen hoe ik over het nano vaccine denk , niet alles, wat jij aangeeft bijvoorbeeld, dat een gevaccineerde het kan overbrengen op iemand die nog ¨zuiver¨ is :) Dat doen ze via andere methodes.

Wel een interessant onderwerp om verder te onderzoeken, vandaar dat ik de link plaats.
pi_209345217
twitter
pi_209404888
Klaus is tof. Geweldige compilatie van enge plannen.
Het zijn allemaal maar praat clubjes joh. :{w

Video Rumble: Plandemic 3 - The Great Awakening
Beschrijving: Mikki Willis - vader en filmmaker - gaf vannacht ( zondag 4 Juni 2023 ) deze film gratis aan de wereld. Met de vraag hem zo vaak mogelijk te downloaden en te verspreiden...

1 uur 45 min

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 05-06-2023 00:35:19 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209411136
twitter
pi_209416489
voor de slapers...kijken..
Misschien gaat er ergens een lichtje branden
Neuh, denk het niet
Zie het dan maar als vermaak

  dinsdag 6 juni 2023 @ 08:51:34 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209417465
twitter


Een psychopathische griezel onze MP, het land in puin en maar blijven lachen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209422367
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Een psychopathische griezel onze MP, het land in puin en maar blijven lachen.
Over griezels gesproken..
Griezel complimenteert collega griezel

twitter


Wat een sh*tshow _O-
pi_209422399
Wat is er precies BNW aan schelden op politici?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209422628
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
Wat is er precies BNW aan schelden op politici?
Alles uit je twitterbubbeltje vol haat zonder kritische noten doorpompen is tegenwoordig BNW. Een regelrechte belediging voor het vroegere BNW waar mensen met de meest absurde, maar prachtig beschreven theorieën kwamen. Vele topics waar ik zelf niet direct wat mee had juist daardoor met veel plezier gelezen nog voordat ik zelf ooit een account aanmaakte. Daar is weinig van over
  dinsdag 6 juni 2023 @ 19:15:04 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209423064
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Over griezels gesproken..
Griezel complimenteert collega griezel

[ twitter ]

Wat een sh*tshow _O-

'Kabinet gaf in 2022 bijna 21 miljard euro uit zonder goedkeuring parlement'

quote:
Het kabinet Rutte-IV heeft in 2022 bijna 21 miljard euro uitgegeven, zonder daarvoor vooraf toestemming te vragen aan het parlement. Dat meldt de Volkskrant op basis van eigen onderzoek, daags voor Verantwoordingsdag.

Volgens de krant hanteert het kabinet steeds vaker een noodmaatregel die het mogelijk maakt om geld uit te geven, zonder het parlement vooraf om toestemming te vragen. Een zorgwekkende ontwikkeling, menen deskundigen. "Als je het keer op keer doet, is het niet meer incidenteel, dan is het in strijd met de regels van onze democratie."
Pinokkio in actie

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209440583
twitter
pi_209462210
twitter
twitter


Links vs moslims

twitter


De nieuwe roepers van "ga terug naar je eigen land"

[ Bericht 27% gewijzigd door epicbeardman op 10-06-2023 11:51:43 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209463040
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209468351
twitter


Deze man _O- _O- wat een comedian.

¨while also contributing to climate change and perpetuating gender inequity¨

wtf _O- _O- _O-
pi_209498284
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Deze man _O- _O- wat een comedian.

¨while also contributing to climate change and perpetuating gender inequity¨

wtf _O- _O- _O-
Doet pijn omdat ze gratis energie krijgen van het oudste soort brandstof dat er is wat ook nog klimaatneutraal is.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_209504095
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_209511918
Controlled oppostion Leon de Winter mag een kijkje in de toekomst geven

pi_209512198
twitter


Idiocrazy @ White House
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_209524123
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_209531314
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 16 juni 2023 @ 12:56:03 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209531994

De zogenaamde wappies ofwel de snappies zagen dit al lange tijd aankomen. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209532140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 12:56 schreef controlaltdelete het volgende:

De zogenaamde wappies ofwel de snappies zagen dit al lange tijd aankomen. :{w
https://www.aldi.nl/informatie/shopandgo.html

######people###### digital prison

bron https://www.forbes.com/si(...)an-centered-economy/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator vrijdag 16 juni 2023 @ 20:07:37 #36
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209536630
quote:
Nou ja, je hoeft hier niet te shoppen al je niet wil he? Dit is een kassaloze winkel :) Die app en QR is juist zodat alles wat je uit de schap haalt ook direct betaald kan worden uit je wallet of als afboeking van je rekening zoals pinnen. Geen idee hoe het in deze winkel precies werkt :)

Maar dat gezegd hebbende sluit ik in supermarkten nog steeds gewoon in de rij aan. Vind het niks die zelfscans.
Lach met een schone bips
pi_209537097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, je hoeft hier niet te shoppen al je niet wil he? Dit is een kassaloze winkel :) Die app en QR is juist zodat alles wat je uit de schap haalt ook direct betaald kan worden uit je wallet of als afboeking van je rekening zoals pinnen. Geen idee hoe het in deze winkel precies werkt :)

Maar dat gezegd hebbende sluit ik in supermarkten nog steeds gewoon in de rij aan. Vind het niks die zelfscans.
Het is ook onschuldig, nu nog wel in ieder geval. Video had het over digital prison, moest aan die afbeelding denken.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_209544145
twitter


https://www.aclu.org/ die even een zieke moordenaar gaat backen omdat hij in eens een "zij" is geworden. In eens is de transgender die een 14 jarig meisje vermoorde en haar dode lichaam verkrachtte het slachtoffer.. manmanman

Het backfired zelfs in de transcommunity want die willen weer niet geassocieerd worden met zo'n gek.

twitter


Gestoord
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 19 juni 2023 @ 20:51:12 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209572589
Bill Gates Gets Fast-Track Approval for a NEW Covid-19 Vaccine Despite Serious Safety Concerns

quote:
Microsoft co-founder Bill Gates has provided funding for the development of a new COVID-19 vaccine, SKYCovion, which has recently gained regulatory approval from the UK Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency (MHRA). The vaccine is now authorized for use in multiple countries globally, with a particular focus on underdeveloped nations.

Developed in South Korea, SKYCovion combines a portion of the SARS-CoV-2 virus spike protein with GSK’s AS03 adjuvant technology in a self-assembled nanoparticle vaccine. However, it is important to note that the MHRA has highlighted several critical points regarding the vaccine’s use and limitations.

The duration of protection provided by SKYCovion is still being determined, as ongoing clinical trials continue to assess its efficacy. The vaccine’s effectiveness and safety have not been evaluated in immunocompromised individuals, including those undergoing immunosuppressant therapy. Furthermore, the vaccine’s impact on pregnant women and whether it is excreted in breast milk remain unknown.

Professor Norman Fenton, a renowned British scientist, has expressed concerns about the vaccine’s approval and is submitting a Freedom of Information request to MHRA Chief Executive June Raine to seek clarifications. Fenton believes the vaccine’s expedited approval warrants intense scrutiny.

The patient information leaflet highlights various potential side effects, and it emphasizes that two doses are required, with a 28-day interval between them. Following the second dose, a 15-minute observation period is recommended.
Hoevelen trappen er weer in?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209573345
quote:
Alle (in angst verkerende) geinjecteerden nemen de volgende injectie, en de evt.daaropvolgende.
Er komt ws weer een angstzaai periode aan.
Ze happen opnieuw, want wetenschap zegt het. De wetenschap is heilig
Wat moeten ze anders?
Je doet het voor een ander he
  Moderator maandag 19 juni 2023 @ 22:41:52 #42
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209574208
quote:
Waarom lijkt het nog nodig is meer de vraag denk ik, Afrika waar dus weinig geprikt is daar is ook weinig aan de hand geweest. Waarom nu alsnog ermee doorgaan? Dan lijkt het me vrij weinig meer met volksgezondheid te maken te hebben maar puur winstbejag.
Lach met een schone bips
pi_209578955
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_209579676
twitter
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 20 juni 2023 @ 17:11:31 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209581643
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Waarom lijkt het nog nodig is meer de vraag denk ik, Afrika waar dus weinig geprikt is daar is ook weinig aan de hand geweest. Waarom nu alsnog ermee doorgaan? Dan lijkt het me vrij weinig meer met volksgezondheid te maken te hebben maar puur winstbejag.
Voor de volgende ronde?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 14:48 schreef Alarmonoff het volgende:
[ twitter ]
Mijn hemel wat een kansenparel.

Gemeente Heemstede wil luxueuze villa van 2 miljoen euro kopen voor opvang jonge asielzoekers

quote:
Heemstede - De gemeente Heemstede heeft plannen om ongeveer twintig jonge asielzoekers onder te brengen in een luxueuze villa. Het pand, gelegen aan de Heemsteedse Dreef en momenteel te koop voor 2,1 miljoen euro op Funda, is in het vizier van de gemeente gekomen. Hoewel nog onduidelijk is wie het pand zal kopen en tegen welk bedrag, streeft de gemeente ernaar om het te verwerven. Het is echter nog niet zeker of het pand na de opvangperiode weer zal worden doorverkocht.
:7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209607510
Hebben ze hun dood gefaked?

https://www.reddit.com/r/(...)t/jp1mwzh/?context=3

quote:
Why im convinced they faked their own deaths:

Every single person on that crew was incredibly important and powerful. Just look up their bios online.

They blamed "bad weather" even though people who live on the island nearby said there was no bad weather.

It took the support ship 9 hours AFTER they lost contact with the sub to ring for help.

No reliable communication system was on board. No SOS beacon. Just a janky text message system that could not withstand those depths anyway. So no way to contact them, which if they didn't want to be found, is perfect.

They had 7 different methods of making sure the sub went back to the surface. But no emergency communication or tethering or tracking system to actually keep track of their location and status. Hmmmmm.....

During development, Oceangate ignored continuous safety concerns by safety agencies and even fired one of the directors that pointed out the glass to the only portview window was approved for a certain depth, 1300m I believe when the deepest the crew needed to go to see the Titanic was 4000m. Then Oceangate sued the employee for whistleblowing. And the people who funded it- who are the patrons on board- went along with all of this. Not to mention the CEO's flippant comments about sub safety regulations being "a waste." But why worry about safety when you aren't actually going into the depths?

The entire design of the vessel was AWFUL. They painted it white so it blends in with the ocean (when usually these kinds of subs are bright colors so they could be found easily in case of an emergency). The CEO said he jerry rigged some of the parts, using pipes and lights he bought from an outdoor home goods store. When he was giving a tour of the sub he was speaking about it in such a silly way. Piling 5 adults into a tiny tube, with nothing but a tv screen on one end and a shit hole at the other, and then throwing a poorly rated plastic video game controller from the 2000's around going on about how "durable" it is "a 16 year old can't even break it," "if you want to go down you press down, if you want to go up you press up...". "And it's bluetooth!!" It felt like I was watching a parody video. And his "mission towards science" speech, if you listen closely, is just words, nothing of real substance. He never actually explains what this seemingly random group of extremely power people are doing in an obvious death trap that is "for science."

One last weird thing... in mythology, Zeus overthrew Kronos the Titan, and switched places with him, so Kronos sank deep into the abyss. Shahzada Dawood, one of the billionaire's on board and WEF director, is the board director of Dawood Hercules Corporation, and his cat is named Proteus. Wtf is up with all the mythology references. Shahzada, by the way, was the guy who took his 19 year old son with him on the expedition. He was his only son and heir to his fortune. He'd really risk something happening to his entire familial empire given the circumstances (which they were ALL aware of)?

Nothing about this is adding up. But my resulting theory is... they 100% faked their own deaths. And maybe the passengers used this program they "funded" to move money around so once they were "dead" they'd be okay. If we learned anything from the Panama papers...


Missing Submarine Linked to WEF, Rothschild Family
https://nationalfile.com/(...)f-rothschild-family/

[ Bericht 2% gewijzigd door Alarmonoff op 22-06-2023 19:21:56 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  vrijdag 23 juni 2023 @ 15:31:38 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209618125
Pieter Omtzigt: burgers wegzetten als wappies, hebben we niet goed gedaan in dit land

quote:
Volgens het Sociaal Cultureel Planbureau miste de overheid een nieuwsgierige houding in coronatijd. Dat vindt ook Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt. Sceptische burgers zijn volgens hem niet voldoende gehoord en ook mensen als wappie wegzetten, was niet goed, vertelt hij bij Spraakmakers.

De les wordt maar niet geleerd

Beter luisteren naar de burgers: volgens Omtzigt is het een les die maar niet geleerd wordt. "De overheid probeert te zeggen dat ze beter moeten luisteren naar burgers, maar het gebeurt maar niet." Dat komt volgens Omtzigt omdat er alleen maar met gelijksoortige burgers wordt gesproken.

"Het gevolg daarvan is dat je de toeslagenouders volledig mist, de Groningers volledig mist, want daar wonen geen Kamerleden en ook geen topambtenaren. En ook dat je de grote zorg rond het coronabeleid mist."

Volgens Omtzigt maakt het rapport van het Sociaal Cultureel Planbureau dat ook maar weer eens duidelijk. Veel meer mensen dan werd gedacht, blijken een anti-overheid stemming te hebben. "En die hebben zich niet vertegenwoordigd gevoeld, maar die hebben wel gevoeld dat de maatregelen, de enorme ingrepen op hun burgerlijke vrijheden, hun raakte."

Vervreemding

Volgens Omtzigt is ook onvoldoende gerealiseerd wat er wordt aangericht als informatie wordt weggehaald. Bijvoorbeeld op social media. Dat er daarmee voor gezorgd is dat mensen zich niet uit konden spreken wanneer ze dat wilden, doet volgens Omtzigt heel veel met mensen. "Dat betekent dat je mensen heel erg sceptisch maakt, wanneer het niet uitgelegd wordt." Het lijkt volgens hem op korte termijn een winst, "want het is minder zichtbaar, maar je vervreemd heel veel mensen van je."

Kritiek moet je tegen kunnen

En dat er kritiek is, daar moet je volgens Omtzigt tegen kunnen. "Als jij denkt dat er beleid is waar iedereen het mee eens is, dat is hooguit het winnen van de wereldbeker door het Nederlands elftal. Maar voor de rest is er altijd wel iemand tegen." Dat is volgens Omtzigt ook niet het punt. "Maar de overheid moet wel uitleg geven en de burger meenemen." Ook had er volgens hem tussentijds beter geëvalueerd moeten worden.

'QR-code is onderschat'

"Een groot aantal mensen heeft ook echt onderschat wat de QR-code en de 2G en 3G met mensen gedaan heeft. Mensen hebben bewust de keuze gemaakt niet te vaccineren." Daar kun je volgens Omtzigt wat van vinden. Maar in omringende landen, zoals Denemarken werd bijvoorbeeld gezegd dat mensen onder de 18 jaar de prik niet langer kregen. En tegen de mensen die zich in Nederland niet wilde laten vaccineren is volgens Omtzigt nooit gezegd 'Ik begrijp eigenlijk wel dat je het vaccin niet wilde hebben'.

"Of je was een wappie of je was een normale burger", zegt Omtzigt. Maar daar tussen waren volgens hem ook heel veel burgers die uitleg wilden over wat er gebeurde. "En ook vooral een grote groep burgers wegzetten als wappies - en dat zijn gewoon de burgers die gebruikmaakten van de burgerrechten - is iets wat we niet goed gedaan hebben in dit land."
Er zijn er nog zat die erin zijn blijven hangen want wappies zijn snappies en dat kunnen ze niet hebben :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_209624266
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Pieter Omtzigt: burgers wegzetten als wappies, hebben we niet goed gedaan in dit land
[..]
Er zijn er nog zat die erin zijn blijven hangen want wappies zijn snappies en dat kunnen ze niet hebben :Y
Mensen die zich een paar keer vrijwillig hebben laten injecteren met iets waarvan ze inhoudt niet kennen , (mRNano vaccine) , met een vies maskertje rondliepen en zich regelmatig lieten verkrachten met een wattenstaafje van 10 cm maken ons uit voor wappie... het moet niet gekker worden _O- Daar kan je toch alleen maar om lachen joh.

Snappies _O_
  Moderator zaterdag 24 juni 2023 @ 00:27:11 #49
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209624926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 23:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Mensen die zich een paar keer vrijwillig hebben laten injecteren met iets waarvan ze inhoudt niet kennen , (mRNano vaccine) , met een vies maskertje rondliepen en zich regelmatig lieten verkrachten met een wattenstaafje van 10 cm maken ons uit voor wappie... het moet niet gekker worden _O- Daar kan je toch alleen maar om lachen joh.

Snappies _O_
Jouw mening is wel duidelijk hierover, maar zou je die de volgende keer wat minder aanmatigend willen geven? Het gaat erom dat we in discussie kunnen en niet de post van jou waar geruzie van gaat komen tussen beide kampen. Dit geldt meteen ook voor iedereen.

Snappie? Let er op aub.
Lach met een schone bips
pi_209629565
twitter


Wtf _O- Wie zijn deze demonen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')