Ranzig volk idd, en waar zijn Henny en manke Nelis?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:31 schreef ISVV het volgende:
Dat gedoe met Mieke en Johnny hoeft van mij totaal niet
Ja maar die willen geen hoofd geven en rimmen bij Peter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:34 schreef Ronald het volgende:
Wat een ranzig mokkel die Wendy, er moet toch een mooiere golddigger te vinden zijn?
quote:"Nadat de relatie tussen Peter en Nicol voorbij was, had Nicol een rebound genaamd Mike. Wendy blijkt de ex-vriendin van Mike te zijn."
Bron
Wat is een reboundquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:56 schreef Groepfunder het volgende:
Dus nu heeft Petertje zijn eigen rebound gevonden? Keeping it in the family.
[..]
Smoorverliefd?quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
En nieuwe vlam uitgebreid in shownieuws![]()
https://www.shownieuws.nl(...)ndy-dat-staat-me-aan
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:01 schreef CocoinColorado het volgende:
Zou Nicolleke echt vertrokken zijn zonder al die kleding en andere spullen mee te nemen? Redelijk bizar wel.
Of zou ze op de vlucht geslagen zijn voor Petertje?
Haha idd was me ook opgevallenquote:Op woensdag 24 mei 2023 07:29 schreef Drass het volgende:
Ik vond hem wel heel erg afgevallen. Mark daarin tegen heeft die kilos er nog extra bijgekregen
Haha, Nicolleke 2.0!quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/show/pe(...)oed-kennen~a8c721a7/
Als het gegaan is zoals veronderstelt (Nicolleke vreemdgegaan, mogelijk meermaals) dan snap ik dat wel en sta ik volledig aan Peter zijn kant. Prima als je een relatie wil beëindigen omdat je er klaar mee bent, maar ik vind dat je het fatsoen moet hebben om eerst het ene af te sluiten voor je aan het andere begint. Ik snap heel goed dat Peter vindt dat hij daarmee in de zeik is gezet en dat hij dat op deze manier laat blijken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:15 schreef Snaky het volgende:
Ik heb ook weer gekeken. Best zielig hoe hij via de tv moet laten weten dat hij Nicol uit zijn leven bant. Die is duidelijk niet vriendschappelijk vertrokken. 'Petertjes' ego heeft wel een deukje opgelopen.
Dat zijn de ouders van Nicole. Die zul je dus niet meer zien in het programma lijkt mij. Weet ook niet of ze nog op Prinsenmeer staan ondertussen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ranzig volk idd, en waar zijn Henny en manke Nelis?
Djiezus dat is nog echt ook.quote:
Dat hoeft toch niet meteen einde met alle vriendschappen te betekenen, omdat ze toevallig familie zijn van Nicole?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders van Nicole. Die zul je dus niet meer zien in het programma lijkt mij. Weet ook niet of ze nog op Prinsenmeer staan ondertussen.
Peter valt zo te zien wel op afgelikte boterhammen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:01 schreef amaranta het volgende:
Meer info over Wendy
https://www.ad.nl/show/wi(...)ter-gillis~ae38a0ba/
Blijkbaar wel Nicole blokt iedereenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet meteen einde met alle vriendschappen te betekenen, omdat ze toevallig familie zijn van Nicole?
Ja ach hij is nou niet echt een prijs in de loterij (behalve geld dan)quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Peter valt zo te zien wel op afgelikte boterhammen.
Ik weet niet wat jij nog meer van een lottoprijs verwacht behalve geld?quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach hij is nou niet echt een prijs in de loterij (behalve geld dan)
Ik kreeg een zakje zaad verleden weekquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij nog meer van een lottoprijs verwacht behalve geld?
Je hoeft de grap niet uit te leggen hoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Peter heeft ook genoeg zaad, daar ligt het niet aan.
Ik dacht je hem anders niet zou snappen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft de grap niet uit te leggen hoor
10 aan elke vingerquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Hebben die zonen van hem eigenlijk een vriendin? Nog nooit gezien namelijk.
Closet van Val heeft al van zich laten horen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:14 schreef amaranta het volgende:
Haar TikTok vijand “closet van val” die er ook alles aan doet om Fame te pakken zal wel balen dat 365Fashion nu sneller Fame pakt dan zij.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou Peter G graag in de aandacht staan?
Lijken me marathon rukkers.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Anders meld je niet zelf hoeveel je op je bankrekening hebt staan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou Peter G graag in de aandacht staan?
Die Ruud heeft een tik van de molen gehad, dus dat lijkt mij niet. Parky Marky mag eerst wel op een flink dieet en misschien lukt het dan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Weet iemand hoe de constructie Peter G en Mieke en Sjonnie in elkaar zit?quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekkere vriendin die Nicol dan van Mieke, ze had ook wel kunnen begrijpen dat dit gewoon werk voor d'r is voor Peter, hetzelfde voor Johnny, qua het tuinonderhoud
Hoezo tik van de molen? Zo goed ken ik Ruud eigenlijk niet, maar kijk het programma ook niet altijd. Mark heb ik al wel regelmatig gezien, ook dat hij met meiden op een boot gaat zitten ofzo maar dat is dan niet zijn vriendin.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Ruud heeft een tik van de molen gehad, dus dat lijkt mij niet. Parky Marky mag eerst wel op een flink dieet en misschien lukt het dan.
Moest ik ook aan denken. Dan in de hoedanigheid van zwakzinnigen, zoals Herman, uit de eerste ronde. Uitgebaat door de commerciële zender en de verdere John de Mols van deze wereld.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:20 schreef ZarB het volgende:
Ohh die Mieke en Johnny wat triest. Die hadden zo bij Idols kunnen staan.
Ruud is een ex-verslaafde zelfverklaarde psycho.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo tik van de molen? Zo goed ken ik Ruud eigenlijk niet, maar kijk het programma ook niet altijd. Mark heb ik al wel regelmatig gezien, ook dat hij met meiden op een boot gaat zitten ofzo maar dat is dan niet zijn vriendin.
Ik dacht ergens gelezen te hebbe dat ze al wel uit Petertjes appartement in Spanje waren vertrokken. Zal niet uit eigen beweging zijn gebeurd denk ikquote:Dat zijn de ouders van Nicole. Die zul je dus niet meer zien in het programma lijkt mij. Weet ook niet of ze nog op Prinsenmeer staan ondertussen.
Ik krijg altijd Pistolen Paultje vibes bij 'Petertje' Zo'n verkleinwoordje klinkt minder crimineel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:29 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebbe dat ze al wel uit Petertjes appartement in Spanje waren vertrokken. Zal niet uit eigen beweging zijn gebeurd denk ik
Nou ben ik geen fan van Nicolleke maar ik ben toch wel benieuwd wat daar nou allemaal echt gebeurd is. Je gaat toch niet weg zonder al je spullen mee te nemen. Alles lag er nog; van ondergoed tot kleding, van tassen tot speelgoed van de kinderen. En niet zo weinig ook niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:10 schreef praadje het volgende:
[..]Ze was binnen 20 seconden weg, aldus Peter.
Was niet nodig om zo lelijk over haar te doen in het programma. Niet door Peter maar ook niet door de voice-over.
Ben benieuwd of ons Nicole nu ook een boekje open gaat doen. Bring in the dirt
Zou Mieke Nicolleke weer een draai om de oren hebben gegeven en uitgescholden voor paardenkut?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:33 schreef CocoinColorado het volgende:
Overigens liegt Nicolleke ook want die zei nog niet zo lang geleden dat ze nog contact heeft met Mieke en Mieke zei gisteren dat ze sinds de breuk niets meer van Nicol gehoord heeft.
Geen idee, het zijn de 'poetsvrienden'. Geen idee hoe goed bevriend ze nu echt zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:35 schreef Loll het volgende:
[..]
Weet iemand hoe de constructie Peter G en Mieke en Sjonnie in elkaar zit?
Tja, das ook maar een mening toch?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:25 schreef GereDathan het volgende:
Wendy ken ik verder niet, enkel van een foto. Heb dus ook geen oordeel over hoe zij is. Maar als Mark en Ruud haar er beter uit vinden zien dan Nicolleke...... dan weet je 100% zeker dat het acteerwerk is. Van Nicolleke kan je alles zeggen en vinden qua karakter, maar ze is niet lelijk en absoluut knapper dan Wendy.
Ja precies, Herman was ook de 1e gelijkenis die in mij op kwam. Woonde bij mij in de buurt. Elke zaterdag stond ie te dansen in de club en iedereen spoorde hem aan om mee te doen met Idols. Hij dacht oprecht dat hij fans had. Zo sneu.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken. Dan in de hoedanigheid van zwakzinnigen, zoals Herman, uit de eerste ronde. Uitgebaat door de commerciële zender en de verdere John de Mols van deze wereld.
Ik vraag het mij af omdat ze behoorlijk aan het werk worden gezet en nooit eens zeggen dat Peter of destijds Nicole ff normaal moesten doen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:36 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn de 'poetsvrienden'. Geen idee hoe goed bevriend ze nu echt zijn.
Petertje zei dat Mieke Nicol's beste vriendin was (of andersom) maar denk dat dat wel meevalt. Net zoals dat Petertje Johnny en Mieke als hele goede vrienden beschouwd. Zullen in werkelijkheid eerder kennissen zijn die dan opgevallen zijn en gevraagd zijn mee te doen aan het programma ofzo.
Dat doet hun "personeel" ook niet. Ze pikken het om continue geschoffeerd teworden. Zelfs als ze amicaal zijn worden ze behandeld als voetvegen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:48 schreef Loll het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af omdat ze behoorlijk aan het werk worden gezet en nooit eens zeggen dat Peter of destijds Nicole ff normaal moesten doen.
Ze waren als maatjes uit elkaar en zijn nog samen bij die auto dealer geweest.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:33 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Nou ben ik geen fan van Nicolleke maar ik ben toch wel benieuwd wat daar nou allemaal echt gebeurd is. Je gaat toch niet weg zonder al je spullen mee te nemen. Alles lag er nog; van ondergoed tot kleding, van tassen tot speelgoed van de kinderen. En niet zo weinig ook niet.
Dat van die mishandeling kan dus goed waar zijn.
Overigens liegt Nicolleke ook want die zei nog niet zo lang geleden dat ze nog contact heeft met Mieke en Mieke zei gisteren dat ze sinds de breuk niets meer van Nicol gehoord heeft. Maar ja, Peter en Nicol die de waarheid verdraaien; dat kennen we wel.
Ik geloof er niks van dat ze als 'maatjes' uit elkaar gegaan zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze waren als maatjes uit elkaar en zijn nog samen bij die auto dealer geweest.
Dat al die kleren daar nog lagen kan ook gescript zijn.
Im het begin toen ze regelmatig live ging (vanuit haar grote dure auto) pochte ze nog regelmatig over haar kleding.
Tuurlijk niet. Net zo geloofwaardig als dat ze überhaupt ooit verliefd zijn geweestquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:03 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze als 'maatjes' uit elkaar gegaan zijn.
Inderdaad, die mensen moeten tegen zichzelf on bescherming worden genomen. De ouders van Nicol trouwens ook.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken. Dan in de hoedanigheid van zwakzinnigen, zoals Herman, uit de eerste ronde. Uitgebaat door de commerciële zender en de verdere John de Mols van deze wereld.
Zag toevallig dit vorige week, ging ook over dat roze autootje:quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze waren als maatjes uit elkaar en zijn nog samen bij die auto dealer geweest.
Alleen al van die thumbnail met die hand op die tiet krijg ik al een stijfje, kun je nagaan als je daar echt aan mag zittenquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag toevallig dit vorige week, ging ook over dat roze autootje:
https://www.vandaaginside(...)kker-verstoppen-waar
Ik heb niet gekeken. Heb alleen beelden gezien dat hij z’n nieuwe vriendin gaat voorstellen…quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:10 schreef CocoinColorado het volgende:
Petertje zat gisteren trouwens alweeeeer heel 'spontaan' zijn eigen boek te lezen. Voor de 100e keer.
Das ook heul Nicol dr Tiet nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Alleen al van die thumbnail met die hand op die tiet krijg ik al een stijfje, kun je nagaan als je daar echt aan mag zitten
Foto's van je kut op internet zetten heet nu "content creator"quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag toevallig dit vorige week, ging ook over dat roze autootje:
https://www.vandaaginside(...)kker-verstoppen-waar
Tegen volwassen kinderen 'papa moet jullie iets vertellen, papa heeft een nieuw vriendinnetje'. WTFquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Heb alleen beelden gezien dat hij z’n nieuwe vriendin gaat voorstellen…
Dat ziet er zo ontzettend tenenkrommend slecht geacteerd uit. En ook de zinnen die hij daarbij gebruikt. 🙈
En hoe gênant als je kinderen zo praten over je nieuwe vriendin.
En ergens las ik ook dat haar kinderen zijn kinderen ook al hebben leren kennen. Waarom zou je dat willen? Waarom zou je überhaupt willen dat je kinderen je partner zo snel leren kennen? Tuurlijk voor tv…
Ruud heeft diverse burnouts gehad waardoor hij nu een beetje op een zijspoor staat. Dat zie je ook terug in zijn werkzaamheden op het park. Je ziet zo dat ze hem met fluwelen handschoenen aanpakken. Niet dat het erg is, hopelijk functioneert hij zo goed binnen het bedrijf.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo tik van de molen? Zo goed ken ik Ruud eigenlijk niet, maar kijk het programma ook niet altijd. Mark heb ik al wel regelmatig gezien, ook dat hij met meiden op een boot gaat zitten ofzo maar dat is dan niet zijn vriendin.
Ruud doet dus een beetje bezigheidstherapie. In principe hoeven ze geen van allen nog te werken toch met zoveel geld in de familie. Ik denk niet dat Ruud ieder jaar een nieuwe Porsche nodig heeft, zoals Peter.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ruud heeft diverse burnouts gehad waardoor hij nu een beetje op een zijspoor staat. Dat zie je ook terug in zijn werkzaamheden op het park. Je ziet zo dat ze hem met fluwelen handschoenen aanpakken. Niet dat het erg is, hopelijk functioneert hij zo goed binnen het bedrijf.
Mark schijnt nu wel een vriendin te hebben. Volgens de media dan.
Zij is van de administratie, maar zij lijkt ook de enige normale. Denk dat die niet zoveel zin heeft in die poppenkast.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ruud doet dus een beetje bezigheidstherapie. In principe hoeven ze geen van allen nog te werken toch met zoveel geld in de familie. Ik denk niet dat Ruud ieder jaar een nieuwe Porsche nodig heeft, zoals Peter.
En die dikke dochter zie je ook amper in het programma, wat is haar rol?
Waarom laat dat personeel en zgn vrienden zich zo behandelen? Ook door die gruwelijke Mark.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:07 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Denk ook dat het Peter er omgaat dat er tenminste iemand weer zijn schoenen strikt en zijn koffie maakt en helpt bij aankleden.
Ik snap gewoon echt niet waarom die Mieke zich zo voor het karretje laat spannen en zeker niet als je kijkt hoe Peter zijn ( vrienden) behandelt. Alsof het personeel is, maar zelf geen hand uitsteken.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Foto's van je kut op internet zetten heet nu "content creator"
Assistant managerquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ruud doet dus een beetje bezigheidstherapie. In principe hoeven ze geen van allen nog te werken toch met zoveel geld in de familie. Ik denk niet dat Ruud ieder jaar een nieuwe Porsche nodig heeft, zoals Peter.
Peter heeft gezegd dat hij na z'n pensioen alle parken wil verkopen. Ik neem aan dat alle kinderen dan de zak krijgen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mits hij zijn pensioen nog mag halen van zijn morbide obesitas.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Peter heeft gezegd dat hij na z'n pensioen alle parken wil verkopen. Ik neem aan dat alle kinderen dan de zak krijgen.Geen Porsche voor Ruud dus.
Inge werkt inderdaad op de admini. Die komt nauwelijks in beeld.
Zal Mark hem overleven? Diens testikels zijn nog niet eens volgroeid.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mits hij zijn pensioen nog mag halen van zijn morbide obesitas.
Leuke uitdaging.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mits hij zijn pensioen nog mag halen van zijn morbide obesitas.
Ik denk dat ze dan met plezier de zak krijgen. Verkoop van al die parken levert voor alle 3 zoveel geld op dat ze nooit meer hoeven te werken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Peter heeft gezegd dat hij na z'n pensioen alle parken wil verkopen. Ik neem aan dat alle kinderen dan de zak krijgen.Geen Porsche voor Ruud dus.
Het is de normaalste van de familie. Jammer dat we haar zo weinig zien. Had verwacht dat ze dit seizoen wat meer naar de voorgrond zou komen omdat we nu Nicol, Nelis & Henny moeten missen. Had verwacht dat ook Johnny en Mieke amper meer te zien zouden zijn omdat dit naar mijn weten vooral vrienden van Nicol zijn (beter gezegd misschien: waren). Het is echter gelukt om zowel een PA als nieuwe vriendin het programma in te schuiven, al zal die PA mogelijk snel uit de scripts zijn nu Wendy er is.quote:Inge werkt inderdaad op de admini. Die komt nauwelijks in beeld.
Peter zei dat de kinderen maar gewoon een nieuwe baan moesten zoeken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan met plezier de zak krijgen. Verkoop van al die parken levert voor alle 3 zoveel geld op dat ze nooit meer hoeven te werken.
[..]
Het is de normaalste van de familie. Jammer dat we haar zo weinig zien. Had verwacht dat ze dit seizoen wat meer naar de voorgrond zou komen omdat we nu Nicol, Nelis & Henny moeten missen. Had verwacht dat ook Johnny en Mieke amper meer te zien zouden zijn omdat dit naar mijn weten vooral vrienden van Nicol zijn (beter gezegd misschien: waren). Het is echter gelukt om zowel een PA als nieuwe vriendin het programma in te schuiven, al zal die PA mogelijk snel uit de scripts zijn nu Wendy er is.
Overigens verwacht ik nog wel wat vuurwerk rondom Nelis en Henny. Het appartement in Spanje is van Peter en ze staan normaal in de zomer met hun caravan op Prinsenmeer. Zover ik het kan inschatten hadden ze ook wel een goede band. De vraag is dus wat Peter gaat doen, hoe dit opgelost wordt en wat we daarvan gaan zien. Ik kan mij niet voorstellen dat Peter ze klakkeloos op straat zet, maar wie weet...
Zolang ze maar betalen is Petertje tevreden denk ik..quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Peter zei dat de kinderen maar gewoon een nieuwe baan moesten zoeken.Niks geen erfenis! Massa is kassa!
Als Peter enig fatsoen in z'n tengere lijf heeft, dan laat hij die mensen fijn op de camping staan.
Jep, massa is kass... Ach ja.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Zolang ze maar betalen is Petertje tevreden denk ik..
Waarom zou je dat willen? Kom je elke keer je ex-schoonzoon tegen die (naar verluid) je dochter in elkaar getrimd heeft en al die 'fans' die daar op die camping rondlopen en jou natuurlijk herkennen. Nee, dankje.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:00 schreef amaranta het volgende:
In de regio Eindhoven zijn echt genoeg andere leuke campings. Variërend in prijsklasse.
‘t Witven in Veldhoven , Molenvelden in Zandoerle, Ter Spegelt in Eersel, de Achterste Hoef in Bladel, de Paal in Bergeijk om er zo maar wat te noemen
Ze zaten daar waarschijnlijk gratis. Ik verwacht dat dat nu over is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:23 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Kom je elke keer je ex-schoonzoon tegen die (naar verluid) je dochter in elkaar getrimd heeft en al die 'fans' die daar op die camping rondlopen en jou natuurlijk herkennen. Nee, dankje.
'Waarschijnlijk 'ik verwacht' goed verhaal weer chef.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:52 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze zaten daar waarschijnlijk gratis. Ik verwacht dat dat nu over is.
Huh? Ik reageer op iemand die zegt dat Peter ze op zijn camping moet laten zitten, door aan te geven dat er in de regio genoeg andere campings zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:23 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Kom je elke keer je ex-schoonzoon tegen die (naar verluid) je dochter in elkaar getrimd heeft en al die 'fans' die daar op die camping rondlopen en jou natuurlijk herkennen. Nee, dankje.
Nu al genieten van Hepie en Hepie. Betalen gewoon 300 euro voor twee simpele microfoons.quote:
Hij heeft het druk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:37 schreef JohnBercow het volgende:
En de kinderen krijgen niks.
Elkaar cadeaus en kusjes geven en de kindertjes zitten naar Petertje te staren
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:37 schreef Dutch_view het volgende:
Wendy krijgt Peters biografie
Met handtekening, jawel
Heel die familie is vet dik.quote:
Viel tegen. Ook een bierbuik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ruud heeft nog wel een gezond postuur.
Hahah ja, waar blijft die clown?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:01 schreef Remco het volgende:
Ben benieuwd wanneer er weer een stukje komt over de Berckt met die gek van een Richard als beheerder.
Ongelooflijk hè?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
dat commanderen is echt heel heel erg treurig. en dan die seksuele opmerkingen. ow ow ow.
`quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè?
Nu de lieve kunstenaar de klos.
Ik denk dat dit gewoon zijn manier is om vermogen weg te zetten in assets en niet puur geld.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:00 schreef tong80 het volgende:
Wat een verspilling van geld. Dit met die motors van Petertje is hetzelfde als een kunstcollectie in privé bezit.
Als het al allemaal echt is: Geld.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gewoon zijn manier is om vermogen weg te zetten in assets en niet puur geld.
Die Wendy lijkt opzich wel oke en ziet er ook nog goed uit, wat zoekt zo iemand in een man als Peter.
Hij zegt toch steeds dat ie groot geschapen isquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef wizzer het volgende:
Zonder die plakplaatjes in haar hals ziet die Wendy er beter uit als de vorige golddigger.
Wat ziet ze in Peter? Kutkarakter, afzeiken, commanderen, deligeren, 6x zo oud, geen mooi uiterlijk, geen mooi innerlijk enz. Dat iemand daar vrijwillig op kruipt, snap ik echt niet. (Onder is gelijk einde verhaal)
Voor geen geld.
Dat gesnauw van die vent, ook als het gewoon es goed loopt. Dan moet je toch een mega loon krijgen, wil je dat volhouden.
Eigen tv show en miljonair. Seizoentje of 2 shoppen op zijn kosten en vriendinnetje spelen en je bent "bekend", en vervolgens komt iedere scheet op social media op shownieuws, wil iedereen een interview, en als je naaktfoto's of vlogjes gaat maken krijgt iedereen het meteen te zien. Kuch, nicole, kuchquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:29 schreef wizzer het volgende:
Zonder die plakplaatjes in haar hals ziet die Wendy er beter uit als de vorige golddigger.
Wat ziet ze in Peter? Kutkarakter, afzeiken, commanderen, deligeren, 6x zo oud, geen mooi uiterlijk, geen mooi innerlijk enz. Dat iemand daar vrijwillig op kruipt, snap ik echt niet. (Onder is gelijk einde verhaal)
Voor geen geld.
Dat gesnauw van die vent, ook als het gewoon es goed loopt. Dan moet je toch een mega loon krijgen, wil je dat volhouden.
Een seizoen in GTST en je krijgt een eigen tv-show.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Eigen tv show en miljonair. Seizoentje of 2 shoppen op zijn kosten en vriendinnetje spelen en je bent "bekend", en vervolgens komt iedere scheet op social media op shownieuws, wil iedereen een interview, en als je naaktfoto's of vlogjes gaat maken krijgt iedereen het meteen te zien. Kuch, nicole, kuch
Zelfde als meedoen als ex on the beach of temptation island. Ook al heb je nog nooit een draaitafel aangeraakt, een week later sta je als DJ op te treden.
Dat soort wijven zie je altijd en overal. Mannen ook. Maar wijven vallen meer op. Mediageil heet dat.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:11 schreef hondonspain het volgende:
Zie het nooit, alleen flitsen en toen ik de nieuwe vriendin zag kwam me deze bekent voor over een item hoge energie lasten paar maanden geleden. Is ze een actrice ofzo?
Ai, de omerta is geschonden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:44 schreef Inca het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)assa-is-kassa-gillis
Het modder gooien gaat beginnen Nicol doet aangifte
Loopt niet goed af.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:55 schreef amaranta het volgende:
Nicol heeft ook een nieuwe vriend.
Overigens zou ze naar eigen zeggen vloeiend Spaans spreken.
https://vm.tiktok.com/ZGJxUvv3m/
Ik heb ooit gelezen dat ze door de ex vóór Peter uit de goot is gehaald.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Naar aanleiding van haar reactievermogen op die hele breuk met Gillis wordt er bij mij ook een soort nieuwsgierigheid gewekt voor hoe zij vóór Gillis was. Ik zie haar nog steeds als een kat in het nauw hele rare sprongen maken. Peter een nieuwe vriendin? Dan zij 'ineens' een nieuw vriendje. De auto van Ankie onder invloed total loss rijden. Ineens toch besluiten, na het bekend worden van die nieuwe vriendin van Peter, om aangifte te doen van mishandeling. Al kan ik dat ergens nog wel plaatsen, er is een verschil wanneer je nog in een relatie zit. Daar tegenover: Ze is al sinds begin december van Peter af, waarom nu pas wél aangifte doen?
Het is obvious, maar dan kan ik dat bij Peter zijn nóg beter plaatsen. Ze heeft hem dan waarschijnlijk echt gezien als redding en is zich dan nav haar verleden ook zo gaan gedragen, dat kan de bitchy houding verklaren (de ik heb alles al meegemaakt dus niemand verteld mij wat-houding). En na haar breuk qua gedrag alle kanten op schieten om niet weer in de goot te belanden maar wel de houding houden, op zoek naar een nieuwe redder in nood.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat ze door de ex vóór Peter door deze man uit de goot is gehaald.
Met zoveel tattoos en 5 kids toch wat minderquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat soort wijven zie je altijd en overal. Mannen ook. Maar wijven vallen meer op. Mediageil heet dat.
Ik denk dat ze 'vloeibaar' met 'vloeiend' Spaans verward,,quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:55 schreef amaranta het volgende:
Nicol heeft ook een nieuwe vriend.
Overigens zou ze naar eigen zeggen vloeiend Spaans spreken.
https://vm.tiktok.com/ZGJxUvv3m/
Tuurlijk spreekt zij geen vloeiend Spaans.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:10 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 'vloeibaar' met 'vloeiend' Spaans verward,,
Ja, Johnny en Mieke die nu ineens 'ontdekt' zijn. Mieke met geverfd haar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:23 schreef praadje het volgende:
Het wordt steeds meer een gênante vertoning. Petertje met zijn Wendy. Johnny en Mieke.
Ondanks al zijn psychische mankementen is Ruud de meest normale. En Inge blijft wijselijk zoveel mogelijk buiten de camera's.
Heeft iemand een update over hun?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:35 schreef GereDathan het volgende:
Henny en Nelis worden gemist, maar ik vind het prijzenswaardig dat ze niet aangehaald worden in de serie (tot nu toe). Dat is wat mij betreft een stukje respect wat meer dan op zijn plaats is. Dat Petertje en zijn familie én Nicol worden afbrand door Frank Lammers is prima en heerlijk vermaak.
Hoop dat het goed gaat met Henny en Nelis. Zullen er wel stevig de balen van hebben.
Ja, dat is wel waar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:35 schreef GereDathan het volgende:
Henny en Nelis worden gemist, maar ik vind het prijzenswaardig dat ze niet aangehaald worden in de serie (tot nu toe). Dat is wat mij betreft een stukje respect wat meer dan op zijn plaats is. Dat Petertje en zijn familie én Nicol worden afbrand door Frank Lammers is prima en heerlijk vermaak.
Hoop dat het goed gaat met Henny en Nelis. Zullen er wel stevig de balen van hebben.
Nelis zou sws toch minder tot niet in dit seizoen komen, dit wegens prostaat kanker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:35 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
En Henny en Nelis worden gemist.
Op zich best medelijden met die twee. Zo aardig was Nicol niet tegen hun, of het was gescript maar dat je daar dan aan meewerkt. Zouden ze hun kleinkinderen (kinders van Nicol dan) zien?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:30 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar.
Wat zouden Henny en Nelis voorheen betaald gekregen hebben voor hun deelname?
maar zelfs dan nog, je moet toch seks hebben met petertjequote:Op donderdag 1 juni 2023 00:49 schreef havanagila het volgende:
[..]
Eigen tv show en miljonair. Seizoentje of 2 shoppen op zijn kosten en vriendinnetje spelen en je bent "bekend", en vervolgens komt iedere scheet op social media op shownieuws, wil iedereen een interview, en als je naaktfoto's of vlogjes gaat maken krijgt iedereen het meteen te zien. Kuch, nicole, kuch
Zelfde als meedoen als ex on the beach of temptation island. Ook al heb je nog nooit een draaitafel aangeraakt, een week later sta je als DJ op te treden.
Gewoon een beetje sfeer en beleving in huis, daar houdt Petertje vanquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
zelfs als dit volledig acteerwerk is, dan wil toch inspraak in het script en er niet zo opstaan?
en van spuitenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:45 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Gewoon een beetje sfeer en beleving in huis, daar houdt Petertje van
een *stukje* sfeer en beleving.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:47 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Ja een geurtje he. Interieurgeur. Draagt bij een sfeer en beleving.
Ranzig tot en met uit de mond van een volwassen man.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:10 schreef JohnBercow het volgende:
De hatseflatskamer. Je wist dat die zou komen
Snap het ook niet smerig zooitjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Tegen betaling in de file staan om dat pauperkamp op te gaan met de sleurhut
Echt 1 van de meeste walgelijke teksten die ik in 7 seizoenen heb gehoordquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:33 schreef CocoinColorado het volgende:
'Hebben we nog iets te snacken schatje, behalve je tongetje'
Een echt WTF momentjequote:Op woensdag 7 juni 2023 09:48 schreef GereDathan het volgende:
Het was weer genieten gisteren hoor. Hoe Wendy over die dikke pens wrijft
Zo weer eens kijken. Als Herman geniet ik van deze derderangs Herman-Idols.quote:
Het deed mij een beetje aan het sprookje van Aladin denken, maar dan over de buik wrijven ipv de lampquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Een echt WTF momentjeDat doet die vrouw toch niet omdat ze het zelf aantrekkelijk vind
![]()
Net zo walgelijk als: als je geil bent mag allesquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:39 schreef Drass het volgende:
[..]
Echt 1 van de meeste walgelijke teksten die ik in 7 seizoenen heb gehoord. Enja ik heb ze allemaal voorbij horen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@tong80Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:08 schreef RipCity het volgende:
Angela mag graag dingen uit het verband rukken. Misselijk mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:08 schreef RipCity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:tong80![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Of ze is in de war met wrijven over de buik van een Boeddha beeld.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:48 schreef GereDathan het volgende:
Het was weer genieten gisteren hoor. Hoe Wendy over die dikke pens wrijft
Het is wel duidelijk aan het worden hoe het "verlies" van Henny en Nelis opgevangen wordt. Erik (man van Inge) werd nadrukkelijk naar voren geschoven. Inge zelf heeft daar allemaal nog steeds geen zin in blijkt.
Ik ga er vanavond eens voor zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:53 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Angela de Jong heeft 100 % gelijk. Die Peter is erger dan JR Ewing, de boze buurman en Eucalypta samen. Gruwelijk. Maar wel genieten tv. En het zangduo verdient een eigen soap.
Het is echt heerlijke ergernis-TV.quote:
Vertrouw noot zgn vriendelijke mensen. VVDers lachen alles weg. Ik haat Zalm, Terpstra en Rutte.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:48 schreef CocoinColorado het volgende:
Nou, nou, nou Angela. Ook weer niet nodig om Wendy een griezel te noemen. Op zich lijkt het me verder wel een vriendelijk mens. Ze komt in elk geval sympathieker over dan Nicolleke.
Ik kan niet geloven dat dit echt is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Een echt WTF momentjeDat doet die vrouw toch niet omdat ze het zelf aantrekkelijk vind
![]()
Was dat tegen een gast? Ik dacht tegen Jan-Pieterquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef Papabear het volgende:
Ik vond met name het uitkafferen van die vakantieganger met z'n sleurhut pure droefenis. "Heel m'n gras naar de klote, je moet het aanharken" of iets van die strekking
Tegen een gast en terecht ook. Je weet dat je niet met je auto erop kan en mag rijdenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Was dat tegen een gast? Ik dacht tegen Jan-Pieter
Oh ja, zie het nu inderdaad. Sliep dinsdag al halfquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tegen een gast en terecht ook. Je weet dat je niet met je auto erop kan en mag rijden
Het kan wel op een andere toon worden gezegd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tegen een gast en terecht ook. Je weet dat je niet met je auto erop kan en mag rijden
Sjonnie en Mieke waren wel leukquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:06 schreef tong80 het volgende:
Rustig hier. Wel de moeite waard straks de herhaling ?
Ruud doet weer lekker mee. Dat is altijd een goede reden om terug te kijkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:06 schreef tong80 het volgende:
Ze ziet er op z'n minst net zo ordinair uit met die afgrijselijke tattoos, karaktertechnisch moet ze nog wat ontdooien. Vond die kop van die dochter bij die fotoshoot toen het over Nicolleke ging wel veelzeggend, die werd echt gehaat door de kinderen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:34 schreef GereDathan het volgende:
En hoewel ik mij afvraag in hoeverre Wendy gescript is, ze is echt op alle vlakken een miljard keer aangenamer dan ons Nicolleke. Wat een verademing.
Ik kan er niet naar kijken, ik moet het na 3 minuten afzetten. Alle 7 hoofdzonden samengevoegd in één persoon, dat is Peter Gillis.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:06 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken, ik moet het na 3 minuten afzetten. Alle 7 hoofdzonden samengevoegd in één persoon, dat is Peter Gillis.
Mooi verwoord.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken, ik moet het na 3 minuten afzetten. Alle 7 hoofdzonden samengevoegd in één persoon, dat is Peter Gillis.
Uiterlijk zegt niet over innerlijk. Je uiterlijk kan nog zo mooi zijn, van binnen kan het net zo goed in en in rot zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze ziet er op z'n minst net zo ordinair uit met die afgrijselijke tattoos, karaktertechnisch moet ze nog wat ontdooien. Vond die kop van die dochter bij die fotoshoot toen het over Nicolleke ging wel veelzeggend, die werd echt gehaat door de kinderen.
Bij Nicole vond ik beide verrotquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet over innerlijk. Je uiterlijk kan nog zo mooi zijn, van binnen kan het net zo goed in en in rot zijn.
Ik geloof niet dat zij tijdens hun relatie nou zo'n warme band onderhield maar Inge, Mark en Ruud.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:04 schreef TjjWester het volgende:
Nicol zegt ook helemaal geen contact meer te hebben met Peters kinderen: "Nee, met helemaal niemand. Ik wil heb ook niet in gevaar brengen dat ze hun baan kwijtraken als Peter erachter komt dat ze contact hebben met mij. Want zo zit meneer Gillis ook in elkaar..."
Jaja ik heb zo vermoeden dat er een hele andere reden is.........
Daar had die net 1 miljoen in die brandbeveiliging ingestoken toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:36 schreef RipCity het volgende:
Ai Ai https://www.ed.nl/asten/p(...)park-kwijt~a86f6cc8/
Premium.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:36 schreef RipCity het volgende:
Campingmiljonair en realityster Peter Gillis raakt één van zijn drie Belgische parken kwijt. Tot die uitspraak is de rechtbank in België gekomen. Zijn bedrijf Oostappen Groep moet binnen twaalf maanden weg zijn, en moet zaken zoals het binnenzwembad achterlaten zonder daarvoor een vergoeding te krijgen.quote:
Jammer voor Peter. Hopelijk komt het alsnog goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Campingmiljonair en realityster Peter Gillis raakt één van zijn drie Belgische parken kwijt. Tot die uitspraak is de rechtbank in België gekomen. Zijn bedrijf Oostappen Groep moet binnen twaalf maanden weg zijn, en moet zaken zoals het binnenzwembad achterlaten zonder daarvoor een vergoeding te krijgen.
Zijn bedrijf vergat in 2019 de erfpacht te verlengen voor Vakantiepark Blauwe Meer, en dat komt het nu duur te staan. Het stadsbestuur van Lommel greep de fout aan om de strijd aan te binden met de ondernemer. Zij zitten al langer met Gillis in hun maag, omdat hij volgens hen stelselmatig regels overtreedt.
Zo runde hij volgens de gemeente horeca zonder vergunning, betaalde hij te weinig belasting, voldeden gebouwen niet aan brandveiligheidseisen en bouwde hij een illegale villa. De rechtbank van Hasselt oordeelt nu dat hij binnen een jaar het park moet ontruimen. Gebeurt dat niet, dan kan hij rekenen op een boete van duizend euro per dag.
,,Het vonnis is heel duidelijk”, stelt burgemeester Bob Nijs van Lommel. ,,Onze consequente houding heeft duidelijk geloond”, voegt schepen (wethouder) Karel Wieërs daaraan toe. ,,Het werd tijd dat er aan bepaald onaanvaardbaar gedrag een halt werd toegeroepen.”
Eerder onthulde deze krant dat er sprake is van een verregaande samenwerking tussen gemeenten uit verschillende provincies en landen die optreden tegen misstanden op de parken van Gillis. In Nederland wordt de Wet Bibob gebruikt om het imperium van de ondernemer aan het wankelen te brengen. Deze wet geeft overheidsinstanties de mogelijkheid om de achtergrond van mensen met wie zij zakendoen, te screenen.
Als er een ernstig gevaar is dat vergunningen worden misbruikt voor criminele zaken, kunnen gemeenten die weigeren. In België hebben ze die mogelijkheid niet, en wordt op andere manieren geprobeerd aan de stoelpoten van Gillis te zagen.
Het vonnis van de Belgische rechtbank komt in dezelfde week naar buiten als het nieuws dat Gillis kan fluiten naar belangrijke vergunningen in Soerendonk en Valkenburg. In een reactie laat de directie van Oostappen Groep weten het nieuws over de vergunningen ten zeerste te betreuren.
,,De directie herkent zich geenszins in het beeld dat er sprake zou zijn van misbruik van de vergunningen. Tegen die besluiten zal dan ook in bezwaar worden gekomen. De directie ziet de uitkomsten ervan met vertrouwen tegemoet.” Op het vonnis over Blauwe Meer heeft de directie nog niet gereageerd. Gillis en zijn Oostappen Groep kunnen overigens nog tegen het vonnis in beroep gaan.
Netflix-serie
Peter Gillis heeft twee parken in Lommel: Het Blauwe Meer en Parelstrand. Dat laatste wordt vooral bewoond door arbeidsmigranten en asielzoekers. Dat park was ook een belangrijke inspiratiebron voor de razendpopulaire Netflix-serie Undercover. Het eerste seizoen van die serie draait om twee undercoveragenten die op een Belgische camping een Eindhovense drugsbaron proberen te ontmaskeren. Precies dat deel van het script komt rechtstreeks uit een bestaand strafdossier: dat van de veroordeelde topcrimineel Janus van W. uit Eindhoven.
In werkelijkheid vond de undercoveractie plaats op Parelstrand, van Peter Gillis. De opnames vonden plaats op dat andere Gillis-park: Blauwe Meer.
Ik zie Gillis er wel voor aan dat hij gewoon bereid is die ¤ 1000,- dwangsom per dag te voldoen en het zo lang mogelijk te rekken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer voor Peter. Hopelijk komt het alsnog goed.
Hij kan het missen ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Gillis er wel voor aan dat hij gewoon bereid is die ¤ 1000,- dwangsom per dag te voldoen en het zo lang mogelijk te rekken.
Zolang het onderaan de streep nog steeds winst oplevert, dan vindt die bolle het wel primaquote:
Catastrofe!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:36 schreef RipCity het volgende:
365k per jaar is een schijntje. Als hij de Rolls verkoopt is dat goed voor 3 jaarquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Gillis er wel voor aan dat hij gewoon bereid is die ¤ 1000,- dwangsom per dag te voldoen en het zo lang mogelijk te rekken.
Hij is in ieder geval niet vies van een tatoeage meer of minder.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:32 schreef lily het volgende:
Ik heb afgelopen week weer eens gekeken.
Peter is nog steeds net zo walgelijk zoals altijd. Die Wendy, iemand hierboven zei het al; ik vind het wel ook een verademing naast Nicole.
Ze komt iig vriendelijker en intelligenter over.
Hoewel ik dat laatste ook weer in twijfel trek als je je met die vreselijke man inlaat.
Maar goed. Het zal wel.
Al was het de laatste man op aarde![]()
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet vies van een tatoeage meer of minder.
Dat zondermeer.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:31 schreef lily het volgende:
[..]
Dat blijkt.
(Mijn persoonlijke mening is dat tatoeages er sowieso niet toe doen en niks zeggen over individualiteit , persoonlijkheid, identiteit).
Heerlijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)l-tegen-peter-gillis
10 aangiftes van mishandeling gedaan
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Oh, wow, wij hebben al die seizoen dus de aardige Nicol gezien.quote:Bij de opnames moest ik natuurlijk opgewekt, leuk en aardig doen, terwijl ik me zwaar ongelukkig voelde"
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dus:quote:Bij de opnames moest ik natuurlijk opgewekt, leuk en aardig doen, terwijl ik me zwaar ongelukkig voelde", zegt ze. Ze was bang voor Peter: "Ik voerde een toneelstukje op, omdat ik gewoon te angstig was om de waarheid te vertellen."
daarop: “Dan halen we augustus niet. De officier bepaalt of hij zaken voegt. En waarom zou hij dat niet doen?”quote:Collega Bram Moszkowicz, die eerder nog in de bres sprong voor Peter,![]()
100 keer gejankt om een trouwringquote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nee joh echte liefdequote:
Catastrofequote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Haha ja Nicolleke deed vanaf seizoen 1 chagrijnig tegen mensen. In het laatste seizoen werd het gesneer naar Petertje ook steeds meer.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Dus:
1. Als kijker keken wij inderdaad naar een toneelstukje.
2. Als kijker zagen wij de opgewekte, leuke en aardige Nicole. Berg je dan maar voor de kattige en sacherijnige versie.
Je zal er smorgens naast wakker wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:37 schreef tong80 het volgende:
Je zal Patty Brard maar als vertrouweling hebben.
Was leuk geweest als je met je maten van Domino’s pizza voor de eerste keer op vakantie naar Renesse gaat. Maar toch niet als je 60+ bent.quote:
Tis 1 grote actquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was leuk geweest als je met je maten van Domino’s pizza voor de eerste keer op vakantie naar Renesse gaat. Maar toch niet als je 60+ bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |