Mag ik mee naar Brazilie is haar volgende vraagquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die snol van de steentjes coaching en wel werd gedomineerd door haar ex en niet fijn vond.
Ik heb duidelijk niet opgeletquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die snol van de steentjes coaching en wel werd gedomineerd door haar ex en niet fijn vond.
Hij woont stiekem met een vriendinquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bij ons hebben we een labrador
Wie is ons
Moeders?
Klopt, ze zoekt een dominante man. Ze beschreef daarnet wel dat haar dominante ex was en niet fijn vond dat ze haar eigen mening kon gevenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk niet opgelet
Heb zeker verstaan dat ze (niet) een dominante man zocht
'Ze moet gewoon haar godverdommese bek houwe.'quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, ze zoekt een dominante man. Ze beschreef daarnet wel dat haar dominante ex was en niet fijn vond dat ze haar eigen mening kon geven![]()
Ze spreekt zichzelf tegenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Ze moet gewoon haar godverdommese bek houwe.'
Hahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |