quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zal zei die tandenkrukken kopen voor bij de tandarts?quote:
Tandenkrukken? Dit klinkt bijna als die bitjesquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Zal zei die tandenkrukken kopen voor bij de tandarts?
Zelfverzekerde mannen worden meteen afgeslacht in ons warme badquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Bob heeft iets behoorlijk belerends. Achter die façade van puur en altijd geluk zit een hoop bewijsdrang.
Relaquote:
Dat moeten we natuurlijk niet hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfverzekerde mannen worden meteen afgeslacht in ons warme bad
Zoë lijkt me een Tomorrowland-ganger.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
Zoë kan beter krijgen
Hi
Ha
Ho
Oh dom gehinnik
Misschien is ze fan van ABELGOD
Snelle bruggen gemaaktquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze laat zich neuken door een stel vieze junks?
Vertel ons meerquote:
Wow, ik doelde meer op dat ze van simpele edm-meuk houdt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze laat zich neuken door een stel vieze junks?
Oh hahahahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wow, ik doelde meer op dat ze van simpele edm-meuk houdt.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wow, ik doelde meer op dat ze van simpele edm-meuk houdt.
Jij bent nog erger dan ikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
krijg een beetje wifebeater vibes bij Remco
Fouten zijn erom gemaakt te wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, in dit geval was ik t volledig eens.
Worden ze sterk vanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Remco is die vader die zijn kinderen voor straf laat opdrukken.
Stukje Bourgondischquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Vreselijk lastig karakter
Komt uit Limburg
Gegeten en gedronken
Lego in het juiste bakje opruimenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Remco is die vader die zijn kinderen voor straf laat opdrukken.
Nee dat denk ik nietquote:
Limbo’s die hun accent verhullen. Veel slechter te vertrouwen vind je ze niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Vreselijk lastig karakter
Komt uit Limburg
Gegeten en gedronken
Je hele leven als een debiel klinken levert wat op?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Je bent wel treurig als je eigen accent inruilt voor een ander.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Remco hoeft niet terug naar Limburg te komen
Vertel ons meerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Remco hoeft niet terug naar Limburg te komen
Welkom in midden Nederlandquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Je bent wel treurig als je eigen accent inruilt voor een ander.
Sowwquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hele leven als een debiel klinken levert wat op?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PrinsesGENOTquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dertig push ups terwijl hij met zijn zool op je achterhoofd zit en 'VECHT TEGEN DIE ZWAKHEID' brult.quote:
ALLEMAAL SCHIETEN WE ÉÉN KEER RAAK VANAVONDquote:
Ach, ik mag niet klagenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen als hij z’n overhemd uittrekt en een shredded bovenlijf toont, wil ik nog wel wat drinken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dertig push ups terwijl hij met zijn zool op je achterhoofd zit en 'VECHT TEGEN DIE ZWAKHEID' brult.
Lekker gek, lekker spannend.quote:
Hihihihiquote:
Stel je niet aan zeg.quote:
Zo’n steetmunt van: “Hier ben ik!”quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Die snor, kom op man. En dan zelf roepen dat ie mooi is.
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
Die snor, kom op man. En dan zelf roepen dat ie mooi is.
Ik vind hem zo agressief uit zijn ogen kijken,quote:
Nou, zo knap is hij toch ook niet?quote:
Een broeierig type met een angstaanjagend geheim leven. Een bushcrafter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zo zo jammer dat deze knappe kop zo raar overkomt
Voor dit programma, knapste van de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, zo knap is hij toch ook niet?
Gewoon een gemiddelde Limburger
Ja en houdt zn hoofd ook steeds vaag scheefquote:
Jambers-stem: Overdag een doodnormale Hollandse leraar…quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een broeierig type met een angstaanjagend geheim leven. Een bushcrafter.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jambers-stem: Overdag een doodnormale Hollandse Limburgse leraar…
Ik zie nog steeds iets van ADHD Asperger en Ritalin.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en houdt zn hoofd ook steeds vaag scheef
Gelukkig heeft hij zn uiterlijk mee dan, verder vond ik het weinig bijzondersquote:
Wel een erg serieuze vader. Misschien ook zenuwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij zn uiterlijk mee dan, verder vond ik het weinig bijzonders
Samen yoga op de zondagochtendquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Aha snorremans is docent dans, dat verklaart wel iets
Fijne avond.quote:
Zo danquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ze wil een dominante man. Dan verdien je veel ellende.
Zij eet alles opquote:
quote:
Laatste drie vind ik positiefquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
sante,
chin chin,
wandelen in de duinen
dominate man.
zelfbewustzijn
Hoe kan dat, sigaar?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb nog nooit een balans bij iemand aangevoeld.
Geen idee, die potloodventer voelde het al meteen. Ik ken dat niet. Ik mis dat. Jammer.quote:
Idd. Lief zijnquote:
Bradsel?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit die ene van Fok! die getreiterd wordt op YouTube
Mag ik wat vragen aan je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Waar woon je als ik vragen mag
Wat doe je als ik vragen mag
Lijkt me wel een vette sessiequote:
Geschaituhhquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja je sores over je huwelijk meteen op tafel etaleren
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
Wat een walgelijke mensen deze twee. Mislukkelingen die opeens zeker zijn en mensen oplichten.
Bahasa Indonesiaquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Waar komen zijn (verre) voorouders vandaan? Hij komt wel aardig over overigens.
Woonwagenkamp Azerbaijaniaiaaquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Waar komen zijn (verre) voorouders vandaan? Hij komt wel aardig over overigens.
Wat een persoonlijke vraag, Joopquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Kom net binnen, wie vraagt er om keihard gedomineerd te worden?
De match van rijschoolinstucteurquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Die blonde van bijna 50 zoekt een dominante manquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Deze vrouw, Joopquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Die snol van de steentjes coaching en wel werd gedomineerd door haar ex en niet fijn vond.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blonde van bijna 50 zoekt een dominante man
Mag ik mee naar Brazilie is haar volgende vraagquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die snol van de steentjes coaching en wel werd gedomineerd door haar ex en niet fijn vond.
Ik heb duidelijk niet opgeletquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die snol van de steentjes coaching en wel werd gedomineerd door haar ex en niet fijn vond.
Hij woont stiekem met een vriendinquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bij ons hebben we een labrador
Wie is ons
Moeders?
Klopt, ze zoekt een dominante man. Ze beschreef daarnet wel dat haar dominante ex was en niet fijn vond dat ze haar eigen mening kon gevenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk niet opgelet
Heb zeker verstaan dat ze (niet) een dominante man zocht
'Ze moet gewoon haar godverdommese bek houwe.'quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, ze zoekt een dominante man. Ze beschreef daarnet wel dat haar dominante ex was en niet fijn vond dat ze haar eigen mening kon geven![]()
Ze spreekt zichzelf tegenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Ze moet gewoon haar godverdommese bek houwe.'
Hahahahahaquote:
Beter héb je 5 borrels op.quote:
Verkeringquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:51 schreef DKUp het volgende:
Huisje
Boompje
Beestje
Maar niet saai
Beetje sportief
Blablablablabla
Almelo past wel bij de soort van Ilse de Lange aan de bar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Outfit en ketting uit 2002 is nog trending in Almelo anno 2022
Ze hadden gewoon een ander type moeten kiezen. Soms vind ik die rare matches zielig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zijn kleding is echt verschrikkelijk met die ketting ook
Entertainmentquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een ander type moeten kiezen. Soms vind ik die rare matches zielig.
Om de meester zelf te citeren: “Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen.”quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Outfit en ketting uit 2002 is nog trending in Almelo anno 2022
Precies, de mets is er vaak gewoon niet al qua uiterlijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een ander type moeten kiezen. Soms vind ik die rare matches zielig.
Pijnlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
“Ben je een boertje uit Midwolde?”
Hahahaha zo mooi
Brommers kiekenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Om de meester zelf te citeren: “Een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen, in Almelo is altijd wat te doen.”
Die jongen zoekt volgens mij wel oprecht iemand, dan vind ik het jammer en zielig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms moet dat ook wel expres zijn, gewoon om bepaald type tv te maken ervan.
Vindt het ergens ook wel weer mooi.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Angeline is slim genoeg om haar verdriet niet op tv te bespreken
Natuurlijk is dat de insteek om televisie te maken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms moet dat ook wel expres zijn, gewoon om bepaald type tv te maken ervan.
Eensquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen zoekt volgens mij wel oprecht iemand, dan vind ik het jammer en zielig.
Lacht om allesquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Schakel net in, wat is er mis met deze blondine?
Dat ze niet nast mij op de bank zitquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je terugkijkt zie je ook echt een duidelijk andere selectie in vroegere seizoenen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat de insteek om televisie te maken.
De nieuwe seizoenen met non-binairen is natuurlijk ook de insteek om een inclusieve instituut te creëren.
Zit?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ze niet nast mij op de bank zit
Zit de hondenmevrouw niet naast jou op de bank?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ze niet nast mij op de bank zit
Hee, hoe ist met jouw date?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik begrijp dat ik de ziggo klantenservice moet bellen.
Beetje labielquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Steeds bellen totdat je haar aan de lijn krijgt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik begrijp dat ik de ziggo klantenservice moet bellen.
quote:
Ja en dan trekken ze weer een lade open met social workers, Schijtmegen, tokkies uit de Randstad, dorpen, voetballers, haais, BLACKED, ZUIDENED, BEJAARED etc.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je terugkijkt zie je ook echt een duidelijk andere selectie in vroegere seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |