Donequote:
Hoe oud is ze nu? Hier 3 jaar, 10 maanden en 3 dagen met de metingquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:41 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier hebben we echt nog een mini. Laatst opgemeten voor haar ID-kaart, ze bleek 88 cm.
Heb ik de contra van 97 cm en een ontwikkelingsvoorsprong. Ook niet altijd handig😅quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:56 schreef B.ertha het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk ook dat het meer zou zijn want zijn shirts maat 104 zijn echt wel klein.
Mensen schatten hem ook steeds ouder in dan hij is. Niet handig met zijn ontwikkelingsachterstand
Colin van 25/9/2020quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Done
Als er nog meer in de OP moeten, let me know!
Dit hebben wij ook ja. Mensen zijn stomverbaasd over mijn uk vaak. Hij is onwijs talig en fysiek sterk, maar wel kleinquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:47 schreef Morgane89 het volgende:
Hier ook zoiets. Zoontje is mini (net 2 jaar en 84cm) maar kan wel zinnen met 4 of 5 woorden maken![]()
Laatst was ik stomverbaasd, hij zei 'nog een keer komt een muisje aangelopen'
Donequote:
Checkquote:
Mijn J. ook graag, 13 januari 2021!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Done
Done!quote:
Kijk, Goud kent zijn prioriteiten!quote:Op zondag 28 mei 2023 18:02 schreef SQ het volgende:
Hier gewoon een peuter met formaat baby, uiterlijk baby en woordenschat baby.
Al kan hij wel "hamburger" zeggen, dat wel.
Mijn Frummie van April 2021.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Done
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Mijn Frummie van April 2021.![]()
Was heel klein bij de geboorte (2120 gr), en is nog steeds een ukkie. Kan nu net pas maat 92 aan. Zegt tot nu toe alleen papa en mama, op andere gebieden zoals motoriek gaat ie wel heel goed. Hij begrijpt wel alles wat je zegt en vraagt. Eigenlijk altijd vrolijk, nooit drammerig ofzo en kan zichzelf heel goed vermaken met speelgoed, het liefst met zn hot wheels autootjes.Wat een knapperd! En goed zelf kunnen spelen is heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij gaat hij bijna gelijk op met mijn uk (2490 gram bij geboorte); hij is nu net 2 en past maat 86 nog![]()
Zet C. er ook maar in: december 2019quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |