Misschien was hij gewoon heel erg moe?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:53 schreef MaJo het volgende:
Soms heb ik echt het gevoel dat we de code niet kunnen kraken. Vandaag was meneer niet te genieten, zat alleen maar te zeuren en wilde de hele dag tv kijken (wat niet mocht). Ik had verwacht dat slapen een ramp zou zijn maar hij gaf geen kik en viel meteen in slaap#hoedan
Misschien groeispurtje, tanden of iets onder de leden wat aan het broeien is? Of gewoon een slechte dag, haha! Hebben wij allemaal wel eens!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:53 schreef MaJo het volgende:
Soms heb ik echt het gevoel dat we de code niet kunnen kraken. Vandaag was meneer niet te genieten, zat alleen maar te zeuren en wilde de hele dag tv kijken (wat niet mocht). Ik had verwacht dat slapen een ramp zou zijn maar hij gaf geen kik en viel meteen in slaap#hoedan
Spruit kwam er zelf mee dat hij een groot bed wilde net als z'n zus. En hij klom al snel akelig goed. En ik wilde af van het altijd en overal een campingbedje of deryan mee naartoe slepen. Dus met net geen 2,5 over naar peuter. En in de caravan in het onderste stapelbed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oh, een peuterbed. Gingen jullie er op over omdat ze uit het ledikant gingen, of gewoon? De mijne is goed in klimmen, al heeft ze het bij haar ledikant nog niet geprobeerd (ze roept gewoon altijd nu als ze wakker is). Ze slaapt boven en wij beneden, dus als ze er 's nachts onverhoopt uit gaat, moeten we wel een extra hekje of sluitinkje op haar deur plaatsen.
Als ik de jongste meteen groot bed gedaan had (de oudste wel btw), had de grote voorleesstoel niet meer gepast.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik doe niet aan peuterbedden. T. was net drie toen hij een eenpersoonsbed kreeg, J. is een klimmer. Die zat op een dag ineens in haar bed omdat ze haar speen wilde. En als ze erin kan klimmen dan kan ze er ook uit, dus zij kreeg met 2,5 jaar een groot bed. Ik vind een peuterbed niks, want het is juist zo fijn tijdens slechte nachten dat ik er nu gewoon naast kan kruipen. Of als ze ziek is kan ze (indien gewenst) lekker bij ons liggen en kan een van ons in haar bed. Dus geen peuterbed hier!
Waarom kan dat met een peuterbed niet?quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:28 schreef Gogo83 het volgende:
Ik doe niet aan peuterbedden. T. was net drie toen hij een eenpersoonsbed kreeg, J. is een klimmer. Die zat op een dag ineens in haar bed omdat ze haar speen wilde. En als ze erin kan klimmen dan kan ze er ook uit, dus zij kreeg met 2,5 jaar een groot bed. Ik vind een peuterbed niks, want het is juist zo fijn tijdens slechte nachten dat ik er nu gewoon naast kan kruipen. Of als ze ziek is kan ze (indien gewenst) lekker bij ons liggen en kan een van ons in haar bed. Dus geen peuterbed hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |