Middagdutjes... Helaas was Thomas er met 1,5 jaar er al af (net als zijn moeder op die leeftijdquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:19 schreef Gogo83 het volgende:
Wat leuk dat ie er zo naar uitkijkt taxibabe!!
Wij gaan maar eens stoppen met de middagdutjes, vanavond weer tot half 9 bezig geweest, terwijl ze tot een tijdje terug gewoon standaard tussen half 7 en 7 ging slapen. Ze is 2 jaar en 7 maanden, in mijn beleving heeft T. veel langer dutjes gedaan. Ik vind het ook wel een beetje jammer, die tijd met maar één kind vind ik altijd best lekker (ook al is het de laatste weken al max een half uurtje, drie kwartier).
Hier dus precies andersom, op de opvang slaapt ie niet en thuis slaapt ie uuuurenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:32 schreef Donna het volgende:
A-tje wordt 3 in november, maar het middagslaapje thuis is al maandenlang voorbij. Bij haar zus stopte het met ruim 2,5 jaar. A was maanden eerder, volgens mij echt NET 2.
Gelukkig slaapt ze op de opvang nog wel 's middags dus ze is best goed te pruimen na zo'n dag.
Dat duurt nog dik een jaar, voorlopig nog gewoon lekker met m'n baby knuffelen hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:33 schreef Donna het volgende:
En hou eens op over allemaal op school.
Oh bestaat er geen instroom??quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Hier ook al maandenlang geen middagslaapje meer. Af en toe krijg ik haar nog zover om samen te gaan liggen in ons bed of op de bank, maar dat is niet zo vaak en dan wordt er ook niet altijd geslapen.
Ik kan eigenlijk niet wachten tot ze naar school gaat. Volgens mij is ze er ook wel echt aan toe. Maar hier is dat allemaal super kut geregeld eigenlijk want de cut off is 1 september en als je daarna geboren bent moet je dus een heel jaar wachten
.
Neeee echt? Dus ze kan pas naar school als ze bijna 5 is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Hier ook al maandenlang geen middagslaapje meer. Af en toe krijg ik haar nog zover om samen te gaan liggen in ons bed of op de bank, maar dat is niet zo vaak en dan wordt er ook niet altijd geslapen.
Ik kan eigenlijk niet wachten tot ze naar school gaat. Volgens mij is ze er ook wel echt aan toe. Maar hier is dat allemaal super kut geregeld eigenlijk want de cut off is 1 september en als je daarna geboren bent moet je dus een heel jaar wachten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar naar bed brengen in de middag staat echt garant voor lang en hysterisch gekrijsBehalve als oma er is trouwens. Die kan het wel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |