Hier schrik ik wel van hoor, zo dom. Aan de andere kant kan je niet verwachten dat hij iets fatsoenlijk regelt of oplost want zijn logica is echt van een andere planeet blijkt elke keer.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:41 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zelf toestemming gegeven. Ze hebben ook aangeboden om nog vanuit zijn kant een reportage te maken maar dat aanbod heeft hij afgewezen. Hij houdt het liever bij een aangifte.
Hij zat de journalisten ook lekker uit te schelden in zijn stream. "Die mongolen die een artikel hebben geschreven", "stelletje mafketels", "riooljournalistiek".
Hij vindt het vooral erg dat als hij nu gaat daten en zijn date zijn naam gaat googelen dat ze dan bij dat artikel terecht komt. Alsof dat hiervoor nog geen probleem was...
Ik blijf het sneu vinden, maar hij maakt dat wel steeds moeilijker.
Die gast Viezig zn naam beschrijft onze bradley wel aardig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier schrik ik wel van hoor, zo dom. Aan de andere kant kan je niet verwachten dat hij iets fatsoenlijk regelt of oplost want zijn logica is echt van een andere planeet blijkt elke keer.
Zoals Kapitein schrijft zou hij serieus tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, maar daar is hij te trotst voor. Dus dit escaleert alleen maar verder. Hoop dat hij kiest voor zijn eigen gezondheid anders zie ik het somber in. Je kan wel heel stoer roepen dat je jezelf op sluit in je huis maar dat is toch geen leven
Dat lost ook niets op, want dan wordt hij alsnog constant lastig gevallen. Ze sturen tig lui van marktplaats en dergelijke langs die dan in de hal staan te schreeuwen en soms zowat z'n deur eruit trappen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan wel heel stoer roepen dat je jezelf op sluit in je huis maar dat is toch geen leven
Ja die gast is enorm gegroeid. Het is nu nog te redden maar ik snap ook niet hoe het zo ver kon komen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat lost ook niets op, want dan wordt hij alsnog constant lastig gevallen. Ze sturen tig lui van marktplaats en dergelijke langs die dan in de hal staan te schreeuwen en soms zowat z'n deur eruit trappen.
Z'n gebrekkige leervermogen was vroeger nog wel grappig als hij voor de 25e keer een afscheidstopic opende of binnen een half jaar het zoveelste barrel kocht, maar door alle escalatie wordt het zo gewoon nog eens z'n dood. Extreem overgewicht en onophoudelijke stress is een gevaarlijke combo.
Ja. Hij deed een tijdje muziekjes op zn livestream die werden aangevraagd. Gratis. Je kon doneren maar niet verplicht. Als ie dat altijd had aangehouden zou niemand er iets tegen gehad hebben. Hij speelt aardig keyboard, namelijk. En had ie inmiddels ook een redelijk bedrag aan donaties gehad.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Verstandige beslissingen zijn niet aan braddie besteed. Ieder weldenkend mens was al lang gestopt met streamen. Over waar hij komt wekt op den duur een bepaalde agressie op. Dat zijn omgeving hem niet laat vallen en zelfs beschermd zegt m.i. ook iets over die mensen. Het is toch niet normaal wat het kartel allemaal flikt bij hem en zijn omgeving. Hij kan nog zo in zijn recht staan maar op een moment moet er toch iemand zijn die tegen hem zegt dat hij er echt eens mee moet stoppen want het levert alleen maar ellende op en dat alleen voor een paar rooie centen voor een Wajonger.
Idd. Hoe hij in de afgelopen dagen het contact met de media heeft aangepakt/aanpakt is écht wel een enorme fout dat verstrekkende gevolgen kan hebben. Een prima Twingo inruilen voor een terminale BMW van 20 jaar oud kost je in het slechtste geval een bak geld, maar in dit geval hangt er nu regionaal en misschien zelfs landelijk een zweem van pedofilie rondom zijn persoon en loopt hij nu serieus gevaar buiten de deur.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Verstandige beslissingen zijn niet aan braddie besteed. Ieder weldenkend mens was al lang gestopt met streamen. Over waar hij komt wekt op den duur een bepaalde agressie op. Dat zijn omgeving hem niet laat vallen en zelfs beschermd zegt m.i. ook iets over die mensen. Het is toch niet normaal wat het kartel allemaal flikt bij hem en zijn omgeving. Hij kan nog zo in zijn recht staan maar op een moment moet er toch iemand zijn die tegen hem zegt dat hij er echt eens mee moet stoppen want het levert alleen maar ellende op en dat alleen voor een paar rooie centen voor een Wajonger.
Gegroeid rond de buik ja.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:58 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Ja die gast is enorm gegroeid. Het is nu nog te redden maar ik snap ook niet hoe het zo ver kon komen.
Hij boert nog steeds goed hoor. Op dit moment zo'n 200 "abonnementpunten" wat volgens mij goed is voor zo'n 500 euro. Dat is denk ik ook deel van het probleem. Hij heeft misschien wel voor 10.000 euro aan instrumenten en apparatuur staan, allemaal verdiend op het internet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:01 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Ja. Hij deed een tijdje muziekjes op zn livestream die werden aangevraagd. Gratis. Je kon doneren maar niet verplicht. Als ie dat altijd had aangehouden zou niemand er iets tegen gehad hebben. Hij speelt aardig keyboard, namelijk. En had ie inmiddels ook een redelijk bedrag aan donaties gehad.
Ja vond hem ook wel grappig, destijds had hij een eigen reeksje hier op het forum maar ook toen was er al constant gezeik. Hij stond of staat ook op Dumpert met een levensgevaarlijk inhaalactie ik de sneeuw. Zeurchauffeur oid?quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat lost ook niets op, want dan wordt hij alsnog constant lastig gevallen. Ze sturen tig lui van marktplaats en dergelijke langs die dan in de hal staan te schreeuwen en soms zowat z'n deur eruit trappen.
Z'n gebrekkige leervermogen was vroeger nog wel grappig als hij voor de 25e keer een afscheidstopic opende of binnen een half jaar het zoveelste barrel kocht, maar door alle escalatie wordt het zo gewoon nog eens z'n dood.
Hij heeft al extreme oedeemvoeten. Dat is over het algemeen een aardige indicatie voor een komend infarct of ander serieus lichamelijk drama.quote:Extreem overgewicht en onophoudelijke stress is een gevaarlijke combo.
Dat proberen we hier en onder zijn streams al jaren maar het dringt niet door. Heb niet de illusie dat hij anderen laat bepalen wat het beste voor hem is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef Viezig het volgende:
Met een beetje begeleiding en wegblijven van het internet zou zijn leven waarschijnlijk zo veel beter kunnen zijn, maar zie hem daar maar eens van te overtuigen.
Oedeem rond de enkels is een duidelijk signaal jaquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja vond hem ook wel grappig, destijds had hij een eigen reeksje hier op het forum maar ook toen was er al constant gezeik. Hij stond of staat ook op Dumpert met een levensgevaarlijk inhaalactie ik de sneeuw. Zeurchauffeur oid?
Hoe komen ze binnen dan ? Hij woont nu toch hoog in een flat?
[..]
Hij heeft al extreme oedeemvoeten. Dat is over het algemeen een aardige indicatie voor een komend infarct of ander serieus lichamelijk drama.
Dat snap ik ook niet helemaal. Kennelijk worden die mensen dan binnengelaten door bij andere bewoners aan te bellen, of de hallen zijn daar makkelijk toegankelijk. Hoe dan ook, voor de andere bewoners is dat ook geen doen natuurlijk. In zijn vorige woonomgeving is hij door alle overlast min of meer weggejaagd, ik denk dat Braad zich ook wel moet bedenken dat hier zomaar hetzelfde kan gebeuren als dit zo door blijft gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja vond hem ook wel grappig, destijds had hij een eigen reeksje hier op het forum maar ook toen was er al constant gezeik. Hij stond of staat ook op Dumpert met een levensgevaarlijk inhaalactie ik de sneeuw. Zeurchauffeur oid?
Hoe komen ze binnen dan ? Hij woont nu toch hoog in een flat?
[..]
Hij heeft al extreme oedeemvoeten. Dat is over het algemeen een aardige indicatie voor een komend infarct of ander serieus lichamelijk drama.
Waar zien jullie die voeten eigenlijk?quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Kennelijk worden die mensen dan binnengelaten door bij andere bewoners aan te bellen, of de hallen zijn daar makkelijk toegankelijk. Hoe dan ook, voor de andere bewoners is dat ook geen doen natuurlijk. In zijn vorige woonomgeving is hij door alle overlast min of meer weggejaagd, ik denk dat Braad zich ook wel moet bedenken dat hier zomaar hetzelfde kan gebeuren als dit zo door blijft gaan.
Die voeten zien er niet best uit idd, recent had hij ook wat hartklachten tijdens een stream. In plaats van naar een dokter te gaan at hij echter een pizza, want "het ging wel weer". Tsja...
Hij loopt soms op blote voeten in zijn streams. Het ziet er echt heel erg uit. Hij vertelde zelf dat hij zijn schoenen nu 2,5 maten groter moet kopen...quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar zien jullie die voeten eigenlijk?
Oh oké, was wel benieuwd maar ik kijk dat allemaal niet dus dan houdt het opquote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef Viezig het volgende:
[..]
Hij loopt soms op blote voeten in zijn streams. Het ziet er echt heel erg uit. Hij vertelde zelf dat hij zijn schoenen nu 2,5 maten groter moet kopen...
Maar uit alles blijkt dat zijn omgeving maar zeker zijn familie het allemaal geen zak kan schelen enger allemaal de schuld is van de ander. Dat is natuurlijk ook wel zo maar de Bradley is hier zelf ook deels verantwoordelijk voor. Hij is gewoon het makkelijkste slachtoffer, sommige mensen roepen dat over zichzelf af en dat achtervolgt ze hun hele leven.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:52 schreef BMW1993 het volgende:
Ik had de situatie voorgelegd aan m'n eigen moeder.
'Stel, ik stream op youtube, en ik kreeg stalkers die jouw ook lastig vallen, en je ruiten eruit gooien, en je auto vernielen' zou je dan nog met mij omgaan?
Mijn moeder: ' Nee, als je dan alsnog door zou gaan met youtube, zoek je het maar lekker alleen uit en hoef ik je niet meer te zien'
Dus de moeder van Bradley is nog redelijk tolerant.
Daarbij wil ik zeggen dat die groep die Bradley lastig vallen gewoon TBS verdienen, het liefst levenslang.
Het is dat Bradley sterk is van geest, een ander had allang zelfmoord gepleegd in de zelfde situatie.
Als al je buren, vrienden, familie, lastig gevallen worden, en je naam ook nog op internet staat...
Dat lijkt mij een bizar moeilijke situatie, die groep die hem al jaren stalkt is echt geestelijk ziek, om iemand met autisme en een wajong zo te pesten, dan moet je zelf wel een rot leven hebben.
Al besteld hij 10 keer per dag fastfood, laat hem lekker.
Bradley is hun obsessie geworden, als ze mee lezen, dan raad ik jullie een psycholoog aan. En stuur Bradley een excuses brief + schadevergoeding, ook naar zijn moeder, die jullie pesten, terwijl die moeder het al niet breed heeft, het is echt te ziek voor woorden
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar uit alles blijkt dat zijn omgeving maar zeker zijn familie het allemaal geen zak kan schelen enger allemaal de schuld is van de ander. Dat is natuurlijk ook wel zo maar de Bradley is hier zelf ook deels verantwoordelijk voor. Hij is gewoon het makkelijkste slachtoffer, sommige mensen roepen dat over zichzelf af en dat achtervolgt ze hun hele leven.
Ik maak ook graag muziek maar ik voel niet de noodzaak dit 24/7 te delen. Dat kan ook niet want ik “werk” gewoon 40 uur per week. Een nuttige dagbesteding zou hem al helpen maar alle tips ten spijt hij heeft het nergens langer dan een paar weken uit gehouden of voelt zich voor veel dingen te goed. Stoppen met streamen alleen zal hem niet helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:24 schreef Viezig het volgende:
[..]Wat lul jij nou? Zijn moeder is nooit op beeld geweest in 1 van zijn filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij pedo zou zijn baseren ze o.a. op een post uit 2012 hier op FOK!, account staat inmiddels op anoniem, waar hij een relatie zoekt (vrouwelijk natuurlijk, want hij is geen downie) met meiden vanaf 13 jaar. Hij post ook dat meiden tussen 13 en 18 jaar oud zich kleden als volwassen en dat je het verschil niet ziet, en gemiddelde tieners met een korte rokjes erom vragen. Wanneer vrouwen 13 jaar zijn (zo schrijft hij) hun eigen beslissing kunnen maken of ze bij een volwassen iemand kunnen blijven slapen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar heeft hij dan echt wat fout gedaan of niet? Is er enige aanleiding? Waar komt het vandaan?
En kan men de bron van de (hoogstwaarschijnlijk valse) geruchten niet aanpakken voor smaad of laster of iets dergelijks?
Niet met haar gezicht, nee. Maar ze is gewoon te zien in recente wandelfilmpjes.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Zijn moeder is nooit op beeld geweest in 1 van zijn filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |