abonnement Unibet Coolblue
pi_209251313
quote:
De Hilversumse YouTuber Bradley van Dijk wordt al twee jaar getreiterd en bedreigd door een groep 'pedojagers'. Afgelopen weekend dreigde een groep van vijfhonderd man hem thuis op te zoeken. Met een 'Project X'-achtige bijeenkomst wilden ze hem op verschillende plekken in Hilversum achterna zitten. De politie hield zaterdag de situatie nauwlettend in de gaten. Een sfeerreportage.


"Bijna is het zover! Ruim 500 mensen hebben zich aangemeld. Project X in Hilversum. Zaterdag, 20.00 uur Anemonestraat!"

Het gonst al twee weken van de geruchten. Een groep ‘pedo-hunters’ zou zich verzamelen voor de woning van de moeder van Bradley van Dijk, oftewel The Bradge, een YouTuber, die door het Looij-kartel, zoals de pedojagers zichzelf noemen, wordt beticht van pedoseksuele neigingen.

Uit de communicatie van de pedojagers op Telegram blijkt dat ze Van Dijk beschuldigen van stalking van meerdere minderjarige meisjes. Al twee jaar lang worden Van Dijk en zijn familie gevolgd en via internet bedreigd en getreiterd. Deze bijeenkomst moest het hoogtepunt van intimidatie gaan worden.
Politieauto's

Rond de klok van acht rijden twee handhavers op de fiets door de wijk. Voor de woning in de Anemonestraat staat een politieauto met twee surveillanten duidelijk in het zicht, een helikopter vliegt over. Een aantal buren zit in de voortuin.

Van de ruim 7.000 mensen die via het Telegram-kanaal van het Looijkartel dagelijks meerdere keren op de hoogte worden gehouden van de bedreigingen aan het adres van The Bradge, hebben zich honderden mensen aangemeld te komen naar het ‘evenement’. Het voornemen van de pedojagers is om vanaf de Anemonestraat met honderden door Hilversum te wandelen naar nog drie andere locaties waar familieleden van Van Dijk wonen.
Belaagd

Het blijft rustig. De vijfhonderd mensen die zouden komen, laten hun gezicht niet zien. Maar helemaal stil blijft het niet.

Midden in de nacht laat de groep toch iets van zich horen. De groep laat weten dat ze "het azc hebben leeggetrokken". Ze doelen op een zelf opgezet 'advertentiebombardement'. Op Facebook en Marktplaats worden talloze dure goederen tegen spotprijzen aangeboden, een gloednieuwe iPhone voor 100 euro bijvoorbeeld. Mensen met een kleine portemonnee reageren massaal en worden uitgenodigd om op de Anemonestraat het toestel op te halen.

Er is niemand thuis op het adres, maar de groep doet zich online voor als een bange alleenstaande en nodigt de koper uit om selfies te maken: "Stuur een foto en ik durf de deur wel te openen", klinkt het. Natuurlijk doen ze dit. Zo’n goedkope telefoon laat je niet lopen. Gillend van pret worden de foto’s gedeeld op het kanaal.
Eerdere pesterijen

"Pedofiel, misbruiker!", "Ambitieloze Wajonger!", "Kinderlokker Bradley!". Ruim twee jaar lang wordt de 32-jarige Van Dijk online belaagd door mensen die aanstoot nemen aan zijn video’s op YouTube. Video’s waarin hij rondrijdt in zijn auto, een recensie geeft over het eten dat hij heeft gegeten of live gaat en vertelt over zijn leven. Kijkers mogen hem dan vragen stellen die hij beantwoordt.

Met drieduizend abonnees heeft de YouTuber geen groot kanaal, maar de reacties liegen er niet om. Hij wordt ernstig bedreigd. Vandaag nog: "Ik hoop dat die dikke snel doodgaat" of "Ga offline, ga in rust werken aan jezelf en kom terug wanneer je eindelijk een baan of dagbesteding hebt en bent afgevallen. Anders jagen wij jou en de mensen die jou helpen de dood in. Heel Nederland kotst je uit."

Zijn familie, maar ook hun buren zijn slachtoffer. Zij krijgen argeloze kopers aan de deur, bezorgers van eten dat ze niet hebben besteld, maar ook bedreigingen, scheldpartijen en vernielingen zijn hun deel. Ramen zijn dichtgespoten met verf en graffiti op de muren. ‘Strijders’ noemen de pedojagers elkaar en troeven elkaar af op de beste manier om te treiteren en te bedreigen.

De politie kent de situatie, maar wil er inhoudelijk niet verder op ingaan. Bradley zelf geeft aan zich niet monddood te laten maken en gaat door met de video's op YouTube. Zaterdag zat hij op een onderduikadres, net als zijn familieleden: "Het speelt nu al jaren en het houdt maar niet op. We staan machteloos. Laatst zijn weer de ramen van mijn auto ingegooid. Het gaat maar door en de daders worden niet gepakt." De aantijgingen over zijn vermeende pedoseksualiteit en dat hij veroordeeld zedendelinquent is, zijn volgens hem onzin: "Mijn strafblad is blanco!"




https://nos.nl/regio/noor(...)er-bradley-houdt-aan

Triest -O- Volgens mij hadden we ooit ook zo'n user op FOK! maar die mag niet besproken worden.
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 14:25:09 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251319
Ik weet niks over ruiten bij zijn moeder. Wel bij zijn vorige woning.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:25:45 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251325
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet niks over ruiten bij zijn moeder. Wel bij zijn vorige woning.
Zijn moeder woont dus in de straat van de OP.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik weet niks over ruiten bij zijn moeder. Wel bij zijn vorige woning.
Ruiten bij het huis van z'n moeder, bij het huis van z'n vader, bij twee van zijn eigen auto's, en een keer bij zijn moeders auto.
pi_209251331
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:16 schreef Ama het volgende: [..] Iedereen waar hij mee omgaat.
Alle samenwerkingen met grote YouTubers worden ook direct om zeep geholpen door die gasten te benaderen en te bedreigen. En dan vervolgens weer woedend zijn dat hij een Wajong trekt lol
blablablabla
pi_209251333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zijn moeder woont dus in de straat van de OP.
Yup maar hij duikt daar regelmatig onder.
blablablabla
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 14:27:04 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251337
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ruiten bij het huis van z'n moeder, bij het huis van z'n vader, bij twee van zijn eigen auto's, en een keer bij zijn moeders auto.
Vader weet ik wel ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_209251343
Ik val er midden in, maar het doet me denken aan die gekken op het kinderkerkhof in Bodegraven en de hetze tegen Demmink indertijd.
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 14:27:35 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251351
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Alle samenwerkingen met grote YouTubers worden ook direct om zeep geholpen door die gasten te benaderen en te bedreigen. En dan vervolgens weer woedend zijn dat hij een Wajong trekt lol
Ik vond oprecht wel leuk voor hem dat Milan Knol enz hem hadden uitgenodigd.
Your beauty never ever scared me.
pi_209251379
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Alle samenwerkingen met grote YouTubers worden ook direct om zeep geholpen door die gasten te benaderen en te bedreigen. En dan vervolgens weer woedend zijn dat hij een Wajong trekt lol
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik vond oprecht wel leuk voor hem dat Milan Knol enz hem hadden uitgenodigd.

Dan vraag ik mij af of dat looij gebeuren ook contact met die knol zou hebben gezocht.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:29:27 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251384
De NAW gegevens van hem, zijn ouders en twee nichten liggen dus gewoon op straat :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251388
Er zijn topics die minder lopen. Dat gegeven zegt m.i. ook wel wat.

Als hij offline zou gaan dan is het met dat clubje ook snel afgelopen. Natuurlijk zullen ze nog wat uithalen maar uiteindelijk verliest het zijn aandacht.

Maar goed daar gaan wij hier met dit topic niks aan veranderen. Zolang Braddie zich online vertoont zal hem dit helaas achtervolgen.
pi_209251409
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef Nattekat het volgende:
De NAW gegevens van hem, zijn ouders en twee nichten liggen dus gewoon op straat :')
Zou een stagiair het hebben geknipt en geplakt van de lokale nieuws site?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209251410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:20 schreef PS. het volgende: [..] Hij is al wel eens een tijdje gestopt he, toen juist werden overal de ruiten er uit gegooid.
Omdat ze weten dat hij toch wel terugkomt. Hij is nooit langer dan een paar weken weggeweest. Als hij zichzelf nooit meer online laat zien is de lol er natuurlijk ook snel af.
Het zou niet zo moeten zijn, maar dit gaat waarschijnlijk niet stoppen zolang hij online blijft. Als hij echt offline blijft zal het waarschijnlijk nog een tijdje doorgaan in de hoop reactie uit te lokken, maar ik kan me niet voorstellen dat ze er meer dan een paar maanden mee bezig blijven als er geen enkele reactie vanuit Bradge te zien is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 14:32:23 ]
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 14:31:03 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251417
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
[..]

Dan vraag ik mij af of dat looij gebeuren ook contact met die knol zou hebben gezocht.
Bankzitters hebben ook een video met hem en doen nog vaak een meme van hem in hun videos. Ik denk wel dat ze mail hebben gehad maar dat ze het allemaal niet zo serieus nemen.
Your beauty never ever scared me.
pi_209251422
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik vond oprecht wel leuk voor hem dat Milan Knol enz hem hadden uitgenodigd.
Mwa
Die parasiteren ook alleen maar op de hele meme hype en hopen zelf meer views te genereren . Is verder niets vriendschappelijks aan vanuit hun perspectief. Ze maken ze ook gewoon openlijk belachelijk op hun kanaal (Erica en Ad ook)
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:31:36 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Zou een stagiair het hebben geknipt en geplakt van de lokale nieuws site?
Nee, die zijn gewoon gestalkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef Nattekat het volgende:
De NAW gegevens van hem, zijn ouders en twee nichten liggen dus gewoon op straat :')
Ja echt mokerdom van RTL en NOS.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:32:56 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251449
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja echt mokerdom van RTL en NOS.
Dat hebben die mafketels dus achterhaald, daar is geen RTL of NOS voor nodig geweest :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
[..]

Dan vraag ik mij af of dat looij gebeuren ook contact met die knol zou hebben gezocht.
Ongetwijfeld.
Ze zeggen Bradge is een pedo en als die gasten er vervolgens tegenin gaan dan gaan ze gelijk dreigen.
blablablabla
pi_209251476
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, die zijn gewoon gestalkt.
Hu?
Ik doel op dat NAW op de site van de NOS staan.
Het is wel het lokale nieuws gedeelte van NOS, vandaar mijn opmerking over een stagiair.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209251481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat hebben die mafketels dus achterhaald, daar is geen RTL of NOS voor nodig geweest :')
Bedoel om het zo in het landelijke nieuws te openbaren met straatnaam en alles.

Zijn gegevens halen ze via marktplaats.
blablablabla
  dinsdag 23 mei 2023 @ 14:35:55 #23
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209251482
Hoe krijg je het toch voor elkaar dat mensen jou altijd moeten hebben en samenspannen om je het leven zuur te maken? Zoveel verschillende mensen, van je tienerjaren tot en met je 32e. Het is echt absurd.

Maar los daarvan zijn pedojagers en online treiteraars het schuim der aarde. Heel kut om die achter je aan te hebben.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:36:36 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251490
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:35 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Hu?
Ik doel op dat NAW op de site van de NOS staan.
Het is wel het lokale nieuws gedeelte van NOS, vandaar mijn opmerking over een stagiair.
De straat van zijn moeder staat daar. Ik heb het over naam, straat, huisnummer, woonplaats, e-mail, werkgevers.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251509
Zaterdag zat hij op een onderduikadres, net als zijn familieleden

DaBradge op kosten van de belastingbetaler met familie in een VIP huisje in CenterParcs
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209251536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:37 schreef nils_22 het volgende:
Zaterdag zat hij op een onderduikadres, net als zijn familieleden

DaBradge op kosten van de belastingbetaler met familie in een VIP huisje in CenterParcs
Maar wel stug door blijven streamen
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:40:58 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251547
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar wel stug door blijven streamen
Meisjes in korte rokjes vragen er zelf om om verkacht te worden, of niet dan?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 23 mei 2023 @ 14:41:12 #28
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209251552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef Vliegbaard het volgende:
Er zijn topics die minder lopen. Dat gegeven zegt m.i. ook wel wat.

Als hij offline zou gaan dan is het met dat clubje ook snel afgelopen. Natuurlijk zullen ze nog wat uithalen maar uiteindelijk verliest het zijn aandacht.

Maar goed daar gaan wij hier met dit topic niks aan veranderen. Zolang Braddie zich online vertoont zal hem dit helaas achtervolgen.
Hem wordt een nuttige dagbesteding verweten. Maar op zich is "online persoonlijkheid" anno 2023 helemaal niet zo'n rare dagbesteding. Genoeg vloggers en streamers die er een prima boterham mee verdienen. En eerlijk is eerlijk, het is niet alsof Braddie er geen talent voor heeft.

Ik vrees alleen dat-ie het goede beoordelingsvermogen mist om te voorkomen dat-ie in het openbaar al te domme dingen doet. Liegen, ongepast gedrag, dat soort dingen kun je niet maken als je probeert een publiek figuur te zijn. En dan krijg je dus van die malloten achter je aan, die vervolgens zo'n carrière onmogelijk maken.

Dus ja... sneu wel eigenlijk.
pi_209251604
Deze groep kinderen kan toch niet onschendbaar zijn? Waarom wordt er niet tegen opgetreden en gewoon alles geblokkeerd en gesloten waar die naam aan hangt?
pi_209251609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Meisjes in korte rokjes vragen er zelf om om verkacht te worden, of niet dan?
Snap wat je zegt maar de politie had hem destijds ook geadviseerd gewoon weg te blijven. Hij zorgt zelf ook voor problemen.
blablablabla
pi_209251652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap wat je zegt maar de politie had hem destijds ook geadviseerd gewoon weg te blijven. Hij zorgt zelf ook voor problemen.
Hij heeft z'n huidige appartement met urgentie gekregen oa op voorwaarde dat hij een periode offline zou blijven. Zodra de periode voorbij was is hij meteen weer online gekomen, lekte z'n nieuwe adres uit, en zijn hij en alle medebewoners ook daar weer opgezadeld met een hoop overlast. Mocht zijn aanwezigheid in die buurt ook onmogelijk worden (en die kans zit er natuurlijk dik in), dan vrees ik dat de woningbouw ditmaal een stuk minder welwillend is.
pi_209251653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Meisjes in korte rokjes vragen er zelf om om verkacht te worden, of niet dan?
Nee, maar als de kans 100% is dat je verkracht wordt als je een kort rokje draagt kan je het maar beter niet doen. Ook al doe je niets verkeerd.

Niemand (behalve die stalkers) zegt dat hij niet mag streamen. Maar je mag toch wel benoemen dat je het onverstandig vindt? Die gekken stoppen niet zolang hij telkens blijft reageren en laten zien wat er gebeurt.
pi_209251664
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:41 schreef Tijn het volgende:

[..]
Hem wordt een nuttige dagbesteding verweten. Maar op zich is "online persoonlijkheid" anno 2023 helemaal niet zo'n rare dagbesteding. Genoeg vloggers en streamers die er een prima boterham mee verdienen. En eerlijk is eerlijk, het is niet alsof Braddie er geen talent voor heeft.

Ik vrees alleen dat-ie het goede beoordelingsvermogen mist om te voorkomen dat-ie in het openbaar al te domme dingen doet. Liegen, ongepast gedrag, dat soort dingen kun je niet maken als je probeert een publiek figuur te zijn. En dan krijg je dus van die malloten achter je aan, die vervolgens zo'n carrière onmogelijk maken.

Dus ja... sneu wel eigenlijk.
Niks mis mee maar moet ik dan in zijn onderhoud voorzien? Leuk dat er een vangnet is voor de minder bedeelden maar als dit de uitwerking is dan is dat vangnet wel wat ruim.
pi_209251667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:49 schreef Viezig het volgende:

[..]
Nee, maar als de kans 100% is dat je verkracht wordt als je een kort rokje draagt kan je het maar beter niet doen. Ook al doe je niets verkeerd.

Niemand (behalve die stalkers) zegt dat hij niet mag streamen. Maar je mag toch wel benoemen dat je het onverstandig vindt? Die gekken stoppen niet zolang hij telkens blijft reageren en laten zien wat er gebeurt.
Die gasten stoppen niet omdat de politie niet heel veel doet.
Zo zou je het ook kunnen zien.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209251677
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Niks mis mee maar moet ik dan in zijn onderhoud voorzien? Leuk dat er een vangnet is voor de minder bedeelden maar als dit de uitwerking is dan is dat vangnet wel wat ruim.
Wajong is sowieso te hoog, ik ken mensen met wajong die op vakantie naar Amerika gaan
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:52:09 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:51 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Wajong is sowieso te hoog, ik ken mensen met wajong die op vakantie naar Amerika gaan
Ik leef van minder ja :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 14:52:33 #37
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209251701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:51 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Wajong is sowieso te hoog, ik ken mensen met wajong die op vakantie naar Amerika gaan
Zal dat niet niet zijn vanwege geld dat ze daarnaast verdienen? Legaal of illegaal? Of dat papa en mama die reis betalen?
pi_209251706
Best kansloos van zo'n groep om vol ambitie een psychomotorisch achtergesteld individu te gaan treiteren en bedreigen op gronde van subjectieve informatie.
Google is your friend, abuse your friends
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:53:00 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Zal dat niet niet zijn vanwege geld dat ze daarnaast verdienen? Legaal of illegaal? Of dat papa en mama die reis betalen?
Dat gaat van de uitkering af.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251720
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:50 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Die gasten stoppen niet omdat de politie niet heel veel doet.
Zo zou je het ook kunnen zien.
Ze kunnen niets doen. Het enige dat ze zouden kunnen doen is 24/7 bewaking bij iedereen met wie hij contact heeft.

Wat wil je doen tegen anonieme klootzakjes op Telegram achter een vpn?
pi_209251726
In
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:52 schreef Metalfrost het volgende:
Best kansloos van zo'n groep om vol ambitie een motorisch achtergesteld individu te gaan treiteren en bedreigen op gronde van subjectieve informatie.
Informatie die ze zelf verzonnen/verdraaid hebben.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 14:53:47 #42
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209251731
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Niks mis mee maar moet ik dan in zijn onderhoud voorzien? Leuk dat er een vangnet is voor de minder bedeelden maar als dit de uitwerking is dan is dat vangnet wel wat ruim.
Dat is op zich een hele andere discussie. Is het beter als-ie z'n webcam uitzet en de hele dag voor zichzelf piano gaat spelen? Lijkt me niet.

En een wajong krijg je ook niet zomaar trouwens.
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 14:53:58 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209251739
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik leef van minder ja :')
Wajong-uitkering is 75% van het minimumloon toch? Iets van 1400 euro dan? Neem aan dat je dat wel verdiend netto.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:54:57 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Wajong-uitkering is 75% van het minimumloon toch? Iets van 1400 euro dan? Neem aan dat je dat wel verdiend netto.
Ik bedoel dat ik minder per maand nodig heb.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:53 schreef Viezig het volgende:

[..]
Ze kunnen niets doen. Het enige dat ze zouden kunnen doen is 24/7 bewaking bij iedereen met wie hij contact heeft.

Wat wil je doen tegen anonieme klootzakjes op Telegram achter een vpn?
Dan nog maar een keer proberen Alberto in te schakelen?
Of die andere gast met het programma gestalkt?

Die krijgen soms meer voor elkaar lijkt het wel.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 14:55:49 #46
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209251760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik bedoel dat ik minder per maand nodig heb.
Nouja dat is hier zo ongeveer de huur bijna.
pi_209251764
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:53 schreef PS. het volgende:
In
[..]
Informatie die ze zelf verzonnen/verdraaid hebben.
Dat lijkt me wel een goede omschrijving van het woord subjectief.
Google is your friend, abuse your friends
pi_209251790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:55 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dan nog maar een keer proberen Alberto in te schakelen?
Of die andere gast met het programma gestalkt?

Die krijgen soms meer voor elkaar lijkt het wel.
Die gaan ook niets bereiken. Misschien een klootzakje uitlokken en pakken als hij graffiti wil spuiten of een steen gooien, maar dan gaat het nog steeds door. FYI is er al eens iemand gepakt die graffiti wilde spuiten. Dat is gewoon een lowlife die geld beloofd was om dat te doen (natuurlijk nooit gekregen). De "leiders" vinden het alleen maar grappig dat hij gepakt is en gaan zelf verder.

Als de politie al niet achter de gegevens van de "leiders" komt, dan gaan die televisiemensjes er al helemaal niet achterkomen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 14:59:57 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251804
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja dat is hier zo ongeveer de huur bijna.
Als je een uitkering hebt, hoor je natuurlijk ook niet thuis in een huis van ¤1500 in de maand als je verder alleen woont. Huur- en zorgtoeslag zitten volgens mij rond de ¤500 als je het maximum van beiden krijgt, de meeste sociale huurwoningen zitten daar al onder. Zorgverzekering is dan ¤150, eten kan makkelijk voor ¤200 in de maand, gas water licht zal ook niet heel veel meer dan ¤250 zijn als je in je eentje zit. Ik zou met een Wajong dus makkelijk ¤500 in de maand kunnen sparen en nog geld over houden voor luxe ook.

Of je krijgt die toeslagen niet als je Wajong hebt, dan is het wel een stuk redelijker.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251818
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:53 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat is op zich een hele andere discussie. Is het beter als-ie z'n webcam uitzet en de hele dag voor zichzelf piano gaat spelen? Lijkt me niet.

En een wajong krijg je ook niet zomaar trouwens.
Nou dat lijkt me wel eigenlijk, als je ziet wat voor ellende dat het nu veroorzaakt. Hoewel hij schijnbaar al voor het streamen beroemd en berucht op diverse fora.

Ik weet dat je Wajong niet zomaar krijgt maar hij lijkt over te komen als iemand die buiten wat overgewicht niks mankeert en toch zeker 25 uur per week iets nuttigers kan doen dan streamen. Ik heb niks tegen social media figuren die ervan kunnen leven maar leven op kosten van de staat en zwart wat bijklussen daar vind ik dan ook wat van.
  Spellchecker dinsdag 23 mei 2023 @ 15:01:15 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 15:02:14 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251827
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:01 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou dat lijkt me wel eigenlijk, als je ziet wat voor ellende dat het nu veroorzaakt. Hoewel hij schijnbaar al voor het streamen beroemd en berucht op diverse fora.

Ik weet dat je Wajong niet zomaar krijgt maar hij lijkt over te komen als iemand die buiten wat overgewicht niks mankeert en toch zeker 25 uur per week iets nuttigers kan doen dan streamen. Ik heb niks tegen social media figuren die ervan kunnen leven maar leven op kosten van de staat en zwart wat bijklussen daar vind ik dan ook wat van.
Je ziet niet dat ie in z'n bovenkamer niet goed is? Want dat is 100% zeker de reden van die Wajong.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209251837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Hij heeft z'n huidige appartement met urgentie gekregen oa op voorwaarde dat hij een periode offline zou blijven. Zodra de periode voorbij was is hij meteen weer online gekomen, lekte z'n nieuwe adres uit, en zijn hij en alle medebewoners ook daar weer opgezadeld met een hoop overlast. Mocht zijn aanwezigheid in die buurt ook onmogelijk worden (en die kans zit er natuurlijk dik in), dan vrees ik dat de woningbouw ditmaal een stuk minder welwillend is.
Daarom kost bakken geld en mankracht en hij daagt ze ook regelmatig uit door in streams over ze te praten/te beledigen.
blablablabla
pi_209251853
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je ziet niet dat ie in z'n bovenkamer niet goed is? Want dat is 100% zeker de reden van die Wajong.
Hij heeft NLD een leerstoornis. En er is iets mis met zn oog.

Maar hij parasiteert heel extreem, snap zonder die agressie goed te praten wel dat dat mensen tegen de borst stuit.
blablablabla
pi_209251854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je ziet niet dat ie in z'n bovenkamer niet goed is? Want dat is 100% zeker de reden van die Wajong.
Ja natuurlijk zie ik dat wel, maar er zijn mensen die verstandelijk nóg beperkter zijn en gewoon een fulltime baan hebben. Hij kan makkelijk ergens aan de slag maar hij voelt zich overal te goed voor.

Het zou voor hem in ieder geval een goede uitkomst zijn.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 15:06:33 #56
319979 Fok-it
All is well
pi_209251874
Tsja. Een groep werklozen die echt helemaal niks te doen hebben en hun klauwen hebben vastgezet in een zwakzinnige die 15 jaar geleden al tegen zichzelf in bescherming genomen had moeten worden. Dat gaat een keer flink escaleren. Alleen de vraag aan welke kant
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209251904


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2023 09:18:42 ]
  dinsdag 23 mei 2023 @ 15:09:08 #58
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209251906
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:01 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nou dat lijkt me wel eigenlijk, als je ziet wat voor ellende dat het nu veroorzaakt. Hoewel hij schijnbaar al voor het streamen beroemd en berucht op diverse fora.

Ik weet dat je Wajong niet zomaar krijgt maar hij lijkt over te komen als iemand die buiten wat overgewicht niks mankeert en toch zeker 25 uur per week iets nuttigers kan doen dan streamen. Ik heb niks tegen social media figuren die ervan kunnen leven maar leven op kosten van de staat en zwart wat bijklussen daar vind ik dan ook wat van.
Dat een groep leipo's een heksenjacht op 'm heeft geopend is niet direct zijn eigen schuld, toch? Beetje raar om hem dat te verwijten.

En dat-ie een bepaald talent heeft hiervoor is ook niet te ontkennen. Het lukt 'm toch maar weer elke keer om in de aandacht te komen. Ik denk dat met een beetje professionele begeleiding hij er best van zou kunnen leven.
pi_209251952
Waarom wordt die gast gestalked en bedreigd door zelfbenoemde 'pedojagers'?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 15:14:09 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251975
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wordt die gast gestalked en bedreigd door zelfbenoemde 'pedojagers'?
Bedenk je even wat er om gaat in het lege omhulsel van iemand die niets anders in het leven heeft dan het leven van andere ruineren. Zit geen logica achter, sommige mensen zijn gewoon geboren pestkoppen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 15:16:08 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209251998
Mooi kut.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209252014
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Bedenk je even wat er om gaat in het lege omhulsel van iemand die niets anders in het leven heeft dan het leven van andere ruineren. Zit geen logica achter, sommige mensen zijn gewoon geboren pestkoppen.
Dus het is gewoon een 'ik verveel me, laat ik maar even deze youtuber/instagrammer/tiktok user gaan stalken en uitmaken voor pedo'-kinda thing? That's insane.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209252016
Maar wat heeft Braddie te verliezen? Als ze hem 100% arbeidsongeschikt schoppen hoort hij ook niet meer dat hij moet gaan werken.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 15:18:15 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209252037
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dus het is gewoon een 'ik verveel me, laat ik maar even deze youtuber/instagrammer/tiktok user gaan stalken en uitmaken voor pedo'-kinda thing? That's insane.
Nee, het is een hele obsessie.

Het gaat echt ver, het is veel meer dan iemand die zich even verveelt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 15:18:55 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_209252053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, het is een hele obsessie.

Het gaat echt ver, het is veel meer dan iemand die zich even verveelt.
Dit ja. Die mensen hebben net zo goed serieuze problematiek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209252063
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:17 schreef nils_22 het volgende:
Maar wat heeft Braddie te verliezen? Als ze hem 100% arbeidsongeschikt schoppen hoort hij ook niet meer dat hij moet gaan werken.
Hij is ongeschikt verklaard, anders krijgt hij geen wajong, dus in principe heeft hij ook niks te verliezen.

En ik vind het eerlijk gezegd echt moedig van hem dat hij zich niet uit het veld laat slaan, ik had waarschijnlijk al 200x de handdoek in de ringen gegooid, en was anoniem door mijn leven gegaan.
pi_209252104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:19 schreef PS. het volgende:

[..]
Hij is ongeschikt verklaard, anders krijgt hij geen wajong, dus in principe heeft hij ook niks te verliezen.

En ik vind het eerlijk gezegd echt moedig van hem dat hij zich niet uit het veld laat slaan, ik had waarschijnlijk al 200x de handdoek in de ringen gegooid, en was anoniem door mijn leven gegaan.
Maar deze persoon leeft bij de negatieve aandacht die hij ontvangt op internet. Hij heeft geen fans, alleen haters, dus ieder normaal persoon zou al iets anders gaan doen.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209252115
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef Nattekat het volgende:
De NAW gegevens van hem, zijn ouders en twee nichten liggen dus gewoon op straat :')
Dat is sowieso vrij openbaar he.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 15:23:54 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_209252124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:19 schreef PS. het volgende:

[..]
Hij is ongeschikt verklaard, anders krijgt hij geen wajong, dus in principe heeft hij ook niks te verliezen.

En ik vind het eerlijk gezegd echt moedig van hem dat hij zich niet uit het veld laat slaan, ik had waarschijnlijk al 200x de handdoek in de ringen gegooid, en was anoniem door mijn leven gegaan.
Maar het heeft niks met moed te maken. Zoals hierboven al gezegd wordt. Het meest rationele is niet de publiciteit zoeken. Zoals het gros van de samenleving
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 15:25:25 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209252146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is sowieso vrij openbaar he.
Ik weet niet waar jij woont, en al helemaal niet waar je familie woont. Dat weet ik nu wel van Brad omdat iemand zijn hele familie gestalkt heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209252151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:22 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Maar deze persoon leeft bij de negatieve aandacht die hij ontvangt op internet. Hij heeft geen fans, alleen haters, dus ieder normaal persoon zou al iets anders gaan doen.
Tuurlijk, en hij heeft ook duidelijk een beperking. Hij schat zich zelf in in het rijtje van de Bankzitters en Enzo Knol, maar hij is natuurlijk meer op het niveau van zanger Rinus en rapper Sjors. Zijn geen echte fans, maar je kan er wel goed je brood mee verdienen.

Dat hoef je niet stuk te laten maken door een online anoniem groepje natuurlijk. Vorig jaar toen hij zijn brood verdiende via Twitch ed is hij juist aangevallen.
pi_209252208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je een uitkering hebt, hoor je natuurlijk ook niet thuis in een huis van ¤1500 in de maand als je verder alleen woont. Huur- en zorgtoeslag zitten volgens mij rond de ¤500 als je het maximum van beiden krijgt, de meeste sociale huurwoningen zitten daar al onder. Zorgverzekering is dan ¤150, eten kan makkelijk voor ¤200 in de maand, gas water licht zal ook niet heel veel meer dan ¤250 zijn als je in je eentje zit. Ik zou met een Wajong dus makkelijk ¤500 in de maand kunnen sparen en nog geld over houden voor luxe ook.

Of je krijgt die toeslagen niet als je Wajong hebt, dan is het wel een stuk redelijker.
Jeetje. Wel spannend leven jij. Vaste lasten + sparen.

Pfff, avontuur.
pi_209252212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, het is een hele obsessie.

Het gaat echt ver, het is veel meer dan iemand die zich even verveelt.
Dat maakt het alleen nog maar meer krankzinnig :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209252224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet niet waar jij woont, en al helemaal niet waar je familie woont. Dat weet ik nu wel van Brad omdat iemand zijn hele familie gestalkt heeft.
Punt is: als je dat zou willen weten, kom je daarachter.

Met alle social media, kunnen wij allemaal van elkaar te weten komen waar wij wonen, werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 15:31:06 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209252249
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Punt is: als je dat zou willen weten, kom je daarachter.

Met alle social media, kunnen wij allemaal van elkaar te weten komen waar wij wonen, werken.
Ga lekker stalkgedrag goedpraten, doe even normaal zeg :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_209252250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar het heeft niks met moed te maken. Zoals hierboven al gezegd wordt. Het meest rationele is niet de publiciteit zoeken. Zoals het gros van de samenleving
Het is inderdaad geen moed. Zijn aandoening maakt dat hij nauwelijks inzicht heeft in oorzaak en gevolg. Hij is mentaal niet capabel genoeg om te beseffen dat zijn leven veel fijner is als hij offline door het leven gaat en lekker met vrienden muziek gaat maken i.p.v. voor de camera.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 15:46:21 ]
pi_209252274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ga lekker stalkgedrag goedpraten, doe even normaal zeg :')
Uh? nee. Eerder dat het best problematisch is om zo makkelijk aan die gegevens te kunnen komen.
pi_209252353
Nu lees ik trouwens dat dat hele 'Looijkartel' dit bij meerdere mensen heeft gedaan. Vooral ook ten tijde van corona.
pi_209252404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:38 schreef theunderdog het volgende:
Nu lees ik trouwens dat dat hele 'Looijkartel' dit bij meerdere mensen heeft gedaan. Vooral ook ten tijde van corona.
Er is een hele groep influencers/bedelaars die online aangepakt worden waarvan de persoonlijke gegevens op straat liggen.

Zijn over het algemeen mensen in een uitkeringssituatie zitten en geld bijverdienen met streams zoals Brad.
blablablabla
pi_209252460
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Er is een hele groep influencers/bedelaars die online aangepakt worden waarvan de persoonlijke gegevens op straat liggen.

Zijn over het algemeen mensen in een uitkeringssituatie zitten en geld bijverdienen met streams zoals Brad.
Maar volgens mij doet Bradge het niet (meer) stiekem. Hij betaalt gewoon belasting en zijn Wajong wordt gekort vanwege die inkomsten.

Ik zag ook een keer een filmpje van een vrouw die duizenden euro's aan bijstand terug moest betalen omdat ze geld ontving van TikTok en dat niet had opgegeven. Dat is dan weer een heel ander verhaal.
pi_209252488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Er is een hele groep influencers/bedelaars die online aangepakt worden waarvan de persoonlijke gegevens op straat liggen.

Zijn over het algemeen mensen in een uitkeringssituatie zitten en geld bijverdienen met streams zoals Brad.
Ja, bijzonder. Zien ze zichzelf als een soort anti-uitkering trekkers groepje ofzo?
pi_209252501
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, bijzonder. Zien ze zichzelf als een soort anti-uitkering trekkers groepje ofzo?
Terwijl ze waarschijnlijk zelf een uitkering hebben.

Anders heb je niet de tijd om de hele dag allemaal mensen van Marktplaats en facebook op hem af te sturen met een goedkope telefoon oid. Het is niet 1 iemand, maar tientallen, dagelijks.
pi_209252520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:49 schreef PS. het volgende:

[..]
Terwijl ze waarschijnlijk zelf een uitkering hebben.

Anders heb je niet de tijd om de hele dag allemaal mensen van Marktplaats en facebook op hem af te sturen met een goedkope telefoon oid. Het is niet 1 iemand, maar tientallen, dagelijks.
Het is een groep he. Dus ze doen het met meerdere. Zoveel werk zit daar nu ook weer niet in.
pi_209252590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is een groep he. Dus ze doen het met meerdere. Zoveel werk zit daar nu ook weer niet in.
Ik volg ze ook wel eens, maar dan is er weer 1 van de beheerders die trots loopt te verkondingen dat hij Een nieuw telefoonnummer heeft, een nieuw facebookaccount heeft, een nieuwe advertentie plaatst, en ondertussen tientallen beantwoord.

Ik heb daar dagelijks geen tijd of zin in hoor
pi_209252609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:45 schreef Viezig het volgende:

[..]
Maar volgens mij doet Bradge het niet (meer) stiekem. Hij betaalt gewoon belasting en zijn Wajong wordt gekort vanwege die inkomsten.

Ik zag ook een keer een filmpje van een vrouw die duizenden euro's aan bijstand terug moest betalen omdat ze geld ontving van TikTok en dat niet had opgegeven. Dat is dan weer een heel ander verhaal.
Het financiële aspect met die uitkering moet hij lekker zelf weten, gaat ook verder niemand wat aan.
Maar als jij een pak vla krijgt van de Voedselbank en je gaat daar vervolgens een verdienmodel aan koppelen door het te reviewen deugt dat natuurlijk van geen kant. Dan is je moreel kompas wel serieus stuk.
blablablabla
pi_209252630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:54 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik volg ze ook wel eens, maar dan is er weer 1 van de beheerders die trots loopt te verkondingen dat hij Een nieuw telefoonnummer heeft, een nieuw facebookaccount heeft, een nieuwe advertentie plaatst, en ondertussen tientallen beantwoord.

Ik heb daar dagelijks geen tijd of zin in hoor
Nee, uiteraard. Maar ga er vanuit dat hij dat van andere heeft gekregen.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 16:04:18 #87
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209252720
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan is je moreel kompas wel serieus stuk.
Dat is-ie ook bij Braddie. Maar op zich is dat niet per se verboden. In tegenstelling tot bedreigen of erger zoals dat tuig doet dat 'm lastigvalt.
pi_209252741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Het financiële aspect met die uitkering moet hij lekker zelf weten, gaat ook verder niemand wat aan.
Maar als jij een pak vla krijgt van de Voedselbank en je gaat daar vervolgens een verdienmodel aan koppelen door het te reviewen deugt dat natuurlijk van geen kant. Dan is je moreel kompas wel serieus stuk.
Tsja, dat was natuurlijk al langer duidelijk. Zoals auto's meenemen voor een proefrit en er een filmpje over maken waarin hij zegt "Ik kan deze auto helemaal niet betalen, maar zelfs als ik het kon betalen zou ik het niet doen" o.i.d.

Hij heeft zelfs zelf verteld in een stream dat hij een auto alleen maar gekocht had omdat hij die voor een proefrit had meegenomen, er een filmpje over gemaakt waarin hij die auto helemaal had afgezeken en dat de garagehouder daar heel boos over was geworden. Die heeft hem toen "vriendelijk verzocht" die auto te kopen en dat heeft hij toen ook gedaan.
pi_209252856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Het financiële aspect met die uitkering moet hij lekker zelf weten, gaat ook verder niemand wat aan.
Maar als jij een pak vla krijgt van de Voedselbank en je gaat daar vervolgens een verdienmodel aan koppelen door het te reviewen deugt dat natuurlijk van geen kant. Dan is je moreel kompas wel serieus stuk.
Mensen gaan beschuldigen van pedofilie, ruiten bij naasten van hem ingooien daar is nog stukken meer mis met een moreel kompas bij die groep bedreigers.
pi_209252891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Mensen gaan beschuldigen van pedofilie, ruiten bij naasten van hem ingooien daar is nog stukken meer mis met een moreel kompas bij die groep bedreigers.
Ik denk niet dat iemand hier het daarmee oneens is. Maar als je al 15 jaar lang hele bedenkelijke dingen online zet (zoals hier op het forum heel trots vertellen dat je een kapotte telefoon voor veel te veel geld verkocht hebt aan iemand die niet wist dat hij kapot was) dan... tsja, maak je het ze wel gemakkelijk om mensen tegen je op te hitsen.
pi_209252925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:06 schreef Viezig het volgende:

[..]
Tsja, dat was natuurlijk al langer duidelijk. Zoals auto's meenemen voor een proefrit en er een filmpje over maken waarin hij zegt "Ik kan deze auto helemaal niet betalen, maar zelfs als ik het kon betalen zou ik het niet doen" o.i.d.

Hij heeft zelfs zelf verteld in een stream dat hij een auto alleen maar gekocht had omdat hij die voor een proefrit had meegenomen, er een filmpje over gemaakt waarin hij die auto helemaal had afgezeken en dat de garagehouder daar heel boos over was geworden. Die heeft hem toen "vriendelijk verzocht" die auto te kopen en dat heeft hij toen ook gedaan.
Klopt. Die reputatie had hij al voordat hij een lopende TikTok meme werd, Op FOK! flikte hij ook constant zulke dingen. Zielig doen, spullen cadeau krijgen op basis van medlijden waaronder een Playstation en die vervolgens direct verpatsen op Marktplaats.
Het is ook niet dat hij creatieve content maakt of zo, zijn succesperiode was toen hij videboodschappen deed primair gericht op kinderen en waarvan hij een groot deel nooit geleverd heeft. Hoewel bedreigen nooit goed te praten kots ik ook van zulk parasitair gedrag.
blablablabla
pi_209253016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Mensen gaan beschuldigen van pedofilie, ruiten bij naasten van hem ingooien daar is nog stukken meer mis met een moreel kompas bij die groep bedreigers.
Oh mee eens hoor, maar als je jezelf constant openlijk prostitueert in het afvoerputje van het internet moet je natuurlijk niet raar opkijken als je zelf een keer tegen een drol aan zwemt.

Iemand zou die jongen en meer van dat soort randfiguren eigenlijk tegen hunzelf in bescherming moeten nemen door ze hun platform af te nemen.
blablablabla
pi_209253384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh mee eens hoor, maar als je jezelf constant openlijk prostitueert in het afvoerputje van het internet moet je natuurlijk niet raar opkijken als je zelf een keer tegen een drol aan zwemt.

Iemand zou die jongen en meer van dat soort randfiguren eigenlijk tegen hunzelf in bescherming moeten nemen door ze hun platform af te nemen.
Naar mijn idee is dat de omgekeerde wereld wat jij schets.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209253593
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Naar mijn idee is dat de omgekeerde wereld wat jij schets.
Het is de realistische wereld.

Als jouw zwakbegaafde zusje zegt dat ze in haar bikini met een regenboogvlag door Molenbeek wil gaan lopen, raad je het haar dan ook niet af?

Het is niet tegen de wet, dus je moet het maar gewoon aanmoedigen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 17:08:25 ]
pi_209253661
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef Viezig het volgende:

[..]
Het is de realistische wereld.

Als jouw zwakbegaafde zusje zegt dat ze in haar bikini met een regenboogvlag door Molenbeek wil gaan lopen, raad je het haar dan ook niet af?

Het is niet tegen de wet, dus je moet het maar gewoon aanmoedigen?
Begint wel een beetje op te vallen dat je extreme voorbeelden gebruikt.

Iemand die op camera praat en of piano aan het spelen is lijkt mij wel totaal wat anders als al die voorbeelden die er geschetst worden.


Je praat alsof je de waarheid bezit, zwart wit en anders niets.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209253774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Begint wel een beetje op te vallen dat je extreme voorbeelden gebruikt.

Iemand die op camera praat en of piano aan het spelen is lijkt mij wel totaal wat anders als al die voorbeelden die er geschetst worden.


Je praat alsof je de waarheid bezit, zwart wit en anders niets.
Het punt is niet dat hij iets verkeerds of extreems zou doen. Het punt is dat zolang hij reacties laat zien ze hem blijven lastigvallen, omdat het psychopaten zijn die daar van genieten.

Realistisch gezien is daar niets tegen te doen, behalve 24/7 politiebewaking, niet alleen voor hem maar ook voor iedereen waar hij contact mee heeft.

Natuurlijk vind ik dat het debiel is wat er gebeurt en dat hij gewoon mag streamen. Maar ik ben ook realistisch genoeg om te zien dat dat een hele boel ellende met zich meebrengt.

Hij heeft de keuze: doorgaan met streamen waarbij die groep psychopaten ook doorgaat, of stoppen met alles online gaan met als waarschijnlijk gevolg dat de terreur na een tijdje stopt. Ik zou heel graag willen dat die lui gepakt worden en dat Bradge lekker kan streamen, maar dat gaat niet gebeuren.

Wat stel jij dan voor? Want hij stopt niet en gaat eraan onderdoor. Lekker op dezelfde voet doorgaan? Hij gaat helemaal kapot op deze manier. Ik ben echt benieuwd wat jij als oplossing ziet. Roepen dat je vindt dat hij gewoon mag streamen is geen oplossing. Dat vinden we hier (bijna) allemaal.

Op de politie hoef je niet te rekenen. Niet omdat ze niet willen, maar omdat ze niets kunnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 17:35:09 ]
pi_209253916
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:25 schreef Viezig het volgende:

[..]
Het punt is niet dat hij iets verkeerds of extreems zou doen. Het punt is dat zolang hij reacties laat zien ze hem blijven lastigvallen, omdat het psychopaten zijn die daar van genieten.

Realistisch gezien is daar niets tegen te doen, behalve 24/7 politiebewaking, niet alleen voor hem maar ook voor iedereen waar hij contact mee heeft.

Natuurlijk vind ik dat het debiel is wat er gebeurt en dat hij gewoon mag streamen. Maar ik ben ook realistisch genoeg om te zien dat dat een hele boel ellende met zich meebrengt.

Hij heeft de keuze: doorgaan met streamen waarbij die groep psychopaten ook doorgaat, of stoppen met alles online gaan met als waarschijnlijk gevolg dat de terreur na een tijdje stopt. Ik zou heel graag willen dat die lui gepakt worden en dat Bradge lekker kan streamen, maar dat gaat niet gebeuren.

Wat stel jij dan voor? Want hij stopt niet en gaat eraan onderdoor. Lekker op dezelfde voet doorgaan?

Op de politie hoef je niet te rekenen. Niet omdat ze niet willen, maar omdat ze niets kunnen.
Leuk wat je allemaal zegt, maar zoals ik al eerder zei: Toen hij was gestopt lagen de ramen bij zijn ouders er uit.

Die lui doen het echt niet omdat ze hem niet aardig vinden/een pedo/ een sukkel, maar gewoon omdat ze een ziekelijke obsessie hebben.

Toen hij was gestopt vonden ze dat helemaal niet zo leuk, want weg was hun doelwit, weg was hun vermaak.

Ik zelf was ook gestopt als dit me overkwam, maar wie de fuck zijn hun dat ook om te bepalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 17:34:57 ]
pi_209253918
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:25 schreef Viezig het volgende:

[..]

Op de politie hoef je niet te rekenen. Niet omdat ze niet willen, maar omdat ze niets kunnen.
Stel dat ze de aanstichter/dader wel vinden, stel dat, wat zou dat voor straf opleveren?

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 17:35:36 ]
pi_209253959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:34 schreef PS. het volgende:

[..]
Leuk wat je allemaal zegt, maar zoals ik al eerder zei: Toen hij was gestopt lagen de ramen bij zijn ouders er uit.

Die lui doen het echt niet omdat ze hem niet aardig vinden/een pedo/ een sukkel, maar gewoon omdat ze een ziekelijke obsessie hebben.

Toen hij was gestopt vonden ze dat helemaal niet zo leuk, want weg was hun doelwit, weg was hun vermaak.

Ik zelf was ook gestopt als dit me overkwam, maar wie de fuck zijn hun dat ook om te bepalen?
Denk je dat ze blijven doorgaan als hij al een half jaar weg is en ze geen filmpjes meer krijgen met zijn reactie? Hij is maximaal drie weken weggeweest afgelopen jaren.

Natuurlijk horen zij dat niet te bepalen, ze horen in een tbs-kliniek. Maar hoe ga je die gasten ooit pakken?
pi_209253983
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:34 schreef Geitenkamp het volgende:

[..]
Stel dat ze de aanstichter/dader wel vinden, stel dat, wat zou dat voor straf opleveren?
Hopelijk levenslang tbs, maar waarschijnlijk een taakstraf omdat er bijna niets te bewijzen is...
pi_209254000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 16:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Naar mijn idee is dat de omgekeerde wereld wat jij schets.
Nee hoor, het is niet voor niets dat in inrichtingen beperkingen zijn voor het gebruik van internet. Mensen zoals Bradley komen constant in de problemen omdat ze vanwege hun beperking sociaal niet mee goed mee kunnen komen en niet begrijpen wat wel en niet wenselijk is qua gedrag en omgang. Daarom zit hij ook in die Wajong, niet omdat hij qua fysiek niet zou kunnen werken. Alhoewel het fysieke inmiddels ook wel redelijk problematisch aan het worden gezien zijn 180 kilo.
blablablabla
pi_209254011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:37 schreef Viezig het volgende:

[..]
Denk je dat ze blijven doorgaan als hij al een half jaar weg is en ze geen filmpjes meer krijgen met zijn reactie? Hij is maximaal drie weken weggeweest afgelopen jaren.

Natuurlijk horen zij dat niet te bepalen, ze horen in een tbs-kliniek. Maar hoe ga je die gasten ooit pakken?
Hij is begin 2022 wel meerdere maanden weggeweest, begon toen alleen (hoe dom ook) weer op het FOK! forum. En laatst opende ik ook een topic over dit, toen heeft hij er voor gezorgd dat het weer gesloten werd, want ook daar moest hij weer reageren. Zo ook bij streamers (zoals Daniel Lippens) die hem bespreken. Hij moet en zal zich daar laten zien.

Hij is niet zo snugger, maar niemand kan je anno 2023 verbieden om op het internet te zitten. Dat is net zo als iemand verbieden om GWL te hebben in huis.
pi_209254018
Ik vind dat hij gewoon mag streamen, niemand behalve het UWV heeft iets te zeggen over of zijn uitkering terecht is, als hij illegale dingen doet is dat een zaak voor de politie en niet voor een psychopatengroep op het internet. Maar wat is dan de oplossing? De politie kan er niets mee.
pi_209254023
.

Bedoel dit soort shit: Even een grapje over de holocaust terwijl je live streamt. Elke normale influencer of mediapersoon zou direct gecanceld worden. Dit soort clowns krijgen groepjes achter zich aan. Omdat ze te veel te ver gaan.
blablablabla
pi_209254049
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:41 schreef PS. het volgende:

[..]
Hij is begin 2022 wel meerdere maanden weggeweest, begon toen alleen (hoe dom ook) weer op het FOK! forum. En laatst opende ik ook een topic over dit, toen heeft hij er voor gezorgd dat het weer gesloten werd, want ook daar moest hij weer reageren. Zo ook bij streamers (zoals Daniel Lippens) die hem bespreken. Hij moet en zal zich daar laten zien.

Hij is niet zo snugger, maar niemand kan je anno 2023 verbieden om op het internet te zitten. Dat is net zo als iemand verbieden om GWL te hebben in huis.
Hij is nooit maanden weggeweest afgelopen jaren.

Maar hij kan toch best op internet (net zoals wij hier) anoniem onder een pseudoniem? Ik heb al jaren geen enkel profiel meer op social media en ik word daarmee nergens in beperkt.
pi_209254059
Maar aan iedereen die zo tegen me ingaat: wat is volgens jullie dan de oplossing?
pi_209254070
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:44 schreef Viezig het volgende:

[..]


Maar hij kan toch best op internet (net zoals wij hier) anoniem onder een pseudoniem? Ik heb al jaren geen enkel profiel meer op social media en ik word daarmee nergens in beperkt.
Nee, sorry, maar dat kan hij ook niet.

De manier waarop hij praat, zijn usernames, zijn gedrag...

Ik vond laatst in het topic waar hij reageerde zijn postgedrag al een beetje vreemd, dan zie je zijn PoHi, en hij reageert vooral in de KLB-SC, Big Brother en in een Bassie en Adriaan Topic.... Goh, wie zou dat toch zijn :')
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 17:58:23 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209254207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef Elan het volgende:
.

Bedoel dit soort shit: Even een grapje over de holocaust terwijl je live streamt. Elke normale influencer of mediapersoon zou direct gecanceld worden. Dit soort clowns krijgen groepjes achter zich aan. Omdat ze te veel te ver gaan.
Dat is nogal lomp ja :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209254328
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 17:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is nogal lomp ja :')
En zo zijn er legio voorbeelden. De acties van 'dat groepje' zijn inmiddels wel een beetje een excuus aan het worden voor alles wat er mis gaat in zijn leven.
blablablabla
  dinsdag 23 mei 2023 @ 18:25:26 #110
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_209254530
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 18:07 schreef Elan het volgende:

[..]
En zo zijn er legio voorbeelden. De acties van 'dat groepje' zijn inmiddels wel een beetje een excuus aan het worden voor alles wat er mis gaat in zijn leven.
Net zoals dat 15 jaar geleden de mensen waren die hem toen pestten en hoe wij op FOK! het ook een tijdje waren. Ik volg de beste man niet, want ik vind het van alle kanten sad, maar hij doet wel iets dat hem zo gehaat maakt, zoveel is me duidelijk.

Het is me echter ook wel duidelijk dat de mensen die vervolgens bovenop hem springen ook wel maatschappelijke mislukkingen zijn. Die hopen dan door naar beneden te trappen toch nog even iets voor te stellen.
pi_209254688
tiktok


Het is zelf ook niet het helderste licht, ipv dat je denkt, we zetten nu zelf wat in gang....

En natuurlijk is er wel contact geweest met overige familieleden.
pi_209254891
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 18:25 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Net zoals dat 15 jaar geleden de mensen waren die hem toen pestten en hoe wij op FOK! het ook een tijdje waren. Ik volg de beste man niet, want ik vind het van alle kanten sad, maar hij doet wel iets dat hem zo gehaat maakt, zoveel is me duidelijk.

Het is me echter ook wel duidelijk dat de mensen die vervolgens bovenop hem springen ook wel maatschappelijke mislukkingen zijn. Die hopen dan door naar beneden te trappen toch nog even iets voor te stellen.
Ik vind die groepjes ook veel enger en krankzinniger hoor. Zelfs als je je online als een totaalidioot gedraagt hoeven mensen je privé niet zo overhoop te halen en je ruiten in te donderen.

Maar het is wel een ontzettend giftige cocktail en gezien de inspanningen die gedaan zijn om zijn veiligheid te waarborgen door allerlei instanties zou het beter zijn als hij niet vervolgens probeert de succesvolle contentmaker uit hangt die hij duidelijk niet is. Want het gaat hem alleen om extra geld verdienen boven op die Wajong. Hij kan ook vrijblijvend pingelen op dat keyboard zonder digitaal te bedelen.
blablablabla
pi_209255493
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 18:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind die groepjes ook veel enger en krankzinniger hoor. Zelfs als je je online als een totaalidioot gedraagt hoeven mensen je privé niet zo overhoop te halen en je ruiten in te donderen.

Maar het is wel een ontzettend giftige cocktail en gezien de inspanningen die gedaan zijn om zijn veiligheid te waarborgen door allerlei instanties zou het beter zijn als hij niet vervolgens probeert de succesvolle contentmaker uit hangt die hij duidelijk niet is. Want het gaat hem alleen om extra geld verdienen boven op die Wajong. Hij kan ook vrijblijvend pingelen op dat keyboard zonder digitaal te bedelen.
Ben het met je eens hoor, behalve dan het extra geld bovenop de Wajong. Hij verdiende op een gegeven moment ruim daar boven, en kreeg dus ook geen Wajong meer. Hier had hij alleen beter een management bij kunnen hebben, of eventueel zelfs een boekingsbureau, om er nog meer uit te halen.

Maar hij vond die centen wel prima, en begeleiding nodig is toch onzin? (dacht hij waarschijnlijk) Al snel kwam dat kartel. Als hij toen was gestopt en anoniem door het leven was gegaan was er nu ook niks meer aan de hand uiteindelijk. Maar het blijven terugkomen op het internet blijft natuurlijk wel een zwakte van hem.

Maar waarom zouden een stelzwakzinnigen, die zelf ook de nodige problemen hebben waarschijnlijk, de loop van jouw leven moeten bepalen?

ik denk overigens dat hij op dit moment nog steeds een soort van begeleiding nodig heeft. Gewoon een mannetje waar hij naar luistert, en die zegt van ''Braddie, dit moet je gewoon even niet online gooien''

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 19:33:03 ]
pi_209255578
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap wat je zegt maar de politie had hem destijds ook geadviseerd gewoon weg te blijven. Hij zorgt zelf ook voor problemen.
De politie moet niet zeggen dat die moet stoppen met filmpjes maken maar hun verdomde werk doen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 23 mei 2023 @ 20:16:33 #115
307622 Perox
(niet de echte)
pi_209256404
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
De politie moet niet zeggen dat die moet stoppen met filmpjes maken maar hun verdomde werk doen.
Dit dus he? Ik snap dat goedpraten niet hier. Serieus hoor. ;(
En het lijkt me niet dat als Braddie ermee stopt deze groep zichzelf ook opheft. Daar moet dus de angel uit.
pi_209256427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 19:31 schreef PS. het volgende:

[..]
Ben het met je eens hoor, behalve dan het extra geld bovenop de Wajong. Hij verdiende op een gegeven moment ruim daar boven, en kreeg dus ook geen Wajong meer. Hier had hij alleen beter een management bij kunnen hebben, of eventueel zelfs een boekingsbureau, om er nog meer uit te halen.

Maar hij vond die centen wel prima, en begeleiding nodig is toch onzin? (dacht hij waarschijnlijk) Al snel kwam dat kartel. Als hij toen was gestopt en anoniem door het leven was gegaan was er nu ook niks meer aan de hand uiteindelijk. Maar het blijven terugkomen op het internet blijft natuurlijk wel een zwakte van hem.

Maar waarom zouden een stelzwakzinnigen, die zelf ook de nodige problemen hebben waarschijnlijk, de loop van jouw leven moeten bepalen?

ik denk overigens dat hij op dit moment nog steeds een soort van begeleiding nodig heeft. Gewoon een mannetje waar hij naar luistert, en die zegt van ''Braddie, dit moet je gewoon even niet online gooien''
Er zijn genoeg mensen door de jaren heen die de beste bedoelingen en adviezen met hem hebben gehad, ook op FOK! hij heeft daar uiteindelijk allemaal schijt aan als het naar zijn idee goed gaat. Die videoboodschappen waardoor hij uit de Wajong raakte waren een kortstondige hype op TikTok, toen ging hij dingen roepen tegen kinderen als ik verdien meer dan je vader :') wat gelijk aangeeft waar het hem allemaal primair om te doen is.

Ook dat je als persoon het lef hebt de voedselbank te misbruiken, terwijl je vervolgens meerdere keren per week thuisbezorgd laat aanrukken laat wel zien met wat voor persoon we te maken hebben.
blablablabla
pi_209256447
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
De politie moet niet zeggen dat die moet stoppen met filmpjes maken maar hun verdomde werk doen.
Die hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd dan Braddie 24/7 in de gaten houden denk je niet?
blablablabla
pi_209256456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Ook dat je als persoon het lef hebt de voedselbank te misbruiken, terwijl je vervolgens meerdere keren per week thuisbezorgd laat aanrukken laat wel zien met wat voor persoon we te maken hebben.
Waar baseer je dat van de voedselbank op?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_209256500
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:16 schreef Perox het volgende:

[..]
Dit dus he? Ik snap dat goedpraten niet hier. Serieus hoor. ;(
En het lijkt me niet dat als Braddie ermee stopt deze groep zichzelf ook opheft. Daar moet dus de angel uit.
Niemand praat iets goed hier.
blablablabla
pi_209256515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:19 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Waar baseer je dat van de voedselbank op?
Dat heeft hij zelf geroepen.

Volg hem eens een maandje op TikTok en Twitch zou ik zeggen.
blablablabla
pi_209256543
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Die hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd dan Braddie 24/7 in de gaten houden denk je niet?
Ja zoals wat dan bonnen schrijven zeker
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209256551
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat heeft hij zelf geroepen.

Volg hem eens een maandje op TikTok en Twitch zou ik zeggen.
Heb ik weleens gedaan en ik heb dat nooit voorbij zien komen, dus vandaar. En in zijn geval geldt ook dat niet alles wat hij 'roept' per se waarheid is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_209256565
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja zoals wat dan bonnen schrijven zeker
Och dit eeuwige cliche :')
blablablabla
  dinsdag 23 mei 2023 @ 20:26:07 #124
307622 Perox
(niet de echte)
pi_209256566
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Niemand praat iets goed hier.
Die gasten die hem stalken en bedreigen moeten gewoon opgespoord worden en worden aangepakt door de politie. Die gozer spoort niet, maar dat doet helemaal niet ter zake. Jij bent een van de mensen die steeds maar voorbeelden aandraagt over zijn gedrag. Wat mij betreft zit daar een bepaalde intentie achter. Jij wilt steeds maar praten over hoe kort het rokje wel niet was.
pi_209256615
Als dit waar is (en daar kun je bij Braddie niet altijd vanuit gaan, maar dat is z'n eigen schuld door alle alternatieve waarheden die hij zelf nogal eens verkondigde) is dat wel een aparte gang van zaken.

quote:
Bradge · Maker
Die zijn in dat kartel gedoken en besloten op eigen houtje een artikel te schrijven. Die vrouw stuurde mij een SMS omdat ze mijn nummer daar vond WTF
pi_209256639
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 20:37:45 ]
pi_209256646
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:26 schreef Perox het volgende:

[..]
Die gasten die hem stalken en bedreigen moeten gewoon opgespoord worden en worden aangepakt door de politie. Die gozer spoort niet, maar dat doet helemaal niet ter zake. Jij bent een van de mensen die steeds maar voorbeelden aandraagt over zijn gedrag. Wat mij betreft zit daar een bepaalde intentie achter. Jij wilt steeds maar praten over hoe kort het rokje wel niet was.
Dit is geen rokje meer maar naakt rondlopen in een gebied waar het rechtelijke apparaat amper bereik heeft.

En dat allemaal omdat meneer wil blijven bedelen.
blablablabla
pi_209256663
VPN en Telegram is zo anoniem als wat zelfs als ze er een halszaak van zouden maken kunnen ze die lui nog niet aanpakken.
blablablabla
pi_209256704
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:32 schreef Elan het volgende:
VPN en Telegram is zo anoniem als wat zelfs als ze er een halszaak van zouden maken kunnen ze die lui nog niet aanpakken.
Ik vind dit toch wel sneu hoor vriend. Dit gun ik mijn ergste vijand niet.
Gino ♥
pi_209256709
Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het een beetje in zo'n telegram groep gaat:






En dat dus de hele dag door

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 20:38:08 ]
pi_209256713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Och dit eeuwige cliche :')
Is deze kwestie niet belangrijk genoeg zijn om wat mankracht voor vrij te maken dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209256715
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door mascara-klodder op 23-05-2023 22:21:34 ]
Sicker than your average.
pi_209256728
Oh pardon dit is niet de sc.
Sicker than your average.
pi_209256749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:36 schreef Aberkullie het volgende:
Oh pardon dit is niet de sc.
Wel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209256863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik vind dit toch wel sneu hoor vriend. Dit gun ik mijn ergste vijand niet.
Ik ook oprecht niet.
blablablabla
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 20:51:35 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209256936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:35 schreef PS. het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het een beetje in zo'n telegram groep gaat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dat dus de hele dag door
Je krijgt een beetje het idee dat deze mensen ook een beetje mentaal beperkt zijn of ze moeten nog een jaar of 13 zijn.
pi_209256948
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Is deze kwestie niet belangrijk genoeg zijn om wat mankracht voor vrij te maken dan?
Doen ze toch ook? Als Braddie weer eens 112 belt omdat er lui voor zijn deur staan komen ze direct.

Hij claimt zelfs prio te hebben gehad. Maar wat betreft dat groepje staan ze machteloos. Besef wel voor je gaat lopen roepen dat ze er maar even een team op moeten zetten er dingen op internet gebeuren die veel schadelijker zijn, kinderhandel/misbruik en dat soort shit.
blablablabla
pi_209256971
-nee-

[ Bericht 50% gewijzigd door mascara-klodder op 23-05-2023 22:20:07 ]
pi_209256999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Doen ze toch ook? Als Braddie weer eens 112 belt omdat er lui voor zijn deur staan komen ze direct.

Hij claimt zelfs prio te hebben gehad. Maar wat betreft dat groepje staan ze machteloos. Besef wel voor je gaat lopen roepen dat ze er maar even een team op moeten zetten er dingen op internet gebeuren die veel schadelijker zijn, kinderhandel/misbruik en dat soort shit.
Op kinderhandel en kindermisbruik zit al flink wat mankracht fyi. En ze staan hier helemaal niet machteloos in, als eoa jostie een vpn aanslingert en op telegram zit is die niet ineens ontracwerbaar of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209257000
O dit is niet de klbsc

:D

Dan nog modjes gooi dit dicht

Door deze zooi hier te promoten zit de Brad met deze zooi

Groetjes
pi_209257007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:51 schreef Momo het volgende:

[..]
Je krijgt een beetje het idee dat deze mensen ook een beetje mentaal beperkt zijn of ze moeten nog een jaar of 13 zijn.
Als ze ouder dan 12 zijn is het intens sneu iig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209257052
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Op kinderhandel en kindermisbruik zit al flink wat mankracht fyi. En ze staan hier helemaal niet machteloos in, als eoa jostie een vpn aanslingert en op telegram zit is die niet ineens ontracwerbaar of zo.
Jawel. Telegram is versleuteld en verstrekt geen gegevens an politie en justitie en alle gebruikte IP adressen zijn afkomstig van een VPN.
blablablabla
pi_209257061
Het is niet voor niks dat ongeveer heel crimineel Nederland op Telegram zit en niet Whatsapp.
blablablabla
pi_209257065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 20:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Doen ze toch ook? Als Braddie weer eens 112 belt omdat er lui voor zijn deur staan komen ze direct.

Hij claimt zelfs prio te hebben gehad. Maar wat betreft dat groepje staan ze machteloos. Besef wel voor je gaat lopen roepen dat ze er maar even een team op moeten zetten er dingen op internet gebeuren die veel schadelijker zijn, kinderhandel/misbruik en dat soort shit.
Probleem is ook dat ''dat groepje'' maar een man of 5 is. De rest van de volgers en chatters zijn sowieso maar wat sneue pubers die op school niet geaccepteerd worden. En daarom maar anderen gaan lastig vallen die nog wat slechter in de maatschappij staan.

Er is wel eens gefilmd wie de ramen bij hem ingooide, en er is wel eens een graffiti spuiter gepakt.

Die werden dan geldbedragen in paysafecards beloofd, die ze natuurlijk nooit hebben gekregen.



Dit is echt geen jongen ouder dan 16 hoor.
pi_209257075
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef Elan het volgende:
Het is niet voor niks dat ongeveer heel crimineel Nederland op Telegram zit en niet Whatsapp.
Haha ja hoor.

Waan jij jezelf lekker veilig op die platforms.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209257083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef PS. het volgende:

[..]
Probleem is ook dat ''dat groepje'' maar een man of 5 is. De rest van de volgers en chatters zijn sowieso maar wat sneue pubers die op school niet geaccepteerd worden. En daarom maar anderen gaan lastig vallen die nog wat slechter in de maatschappij staan.

Er is wel eens gefilmd wie de ramen bij hem ingooide, en er is wel eens een graffiti spuiter gepakt.

Die werden dan geldbedragen in paysafecards beloofd, die ze natuurlijk nooit hebben gekregen.

[ afbeelding ]

Dit is echt geen jongen ouder dan 16 hoor.
Hier hoeft van sommige mensen niet door politie ingegrepen te worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209257108
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Haha ja hoor.

Waan jij jezelf lekker veilig op die platforms.
Jij hebt er duidelijk verstand van.
blablablabla
pi_209257110
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hier hoeft van sommige mensen niet door politie ingegrepen te worden.
Het lijkt me ook vrij lastig, als een paar anonieme kneusjes dit op telegram oproepen.

Tot je dit bij bijvoorbeeld een Mark Rutte doet, dan staan ze de volgende dag voor de deur.
pi_209257114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij hebt er duidelijk verstand van.
Dat durf ik wel te stellen ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209257119
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hier hoeft van sommige mensen niet door politie ingegrepen te worden.
Politie is daar natuurlijk gewoon bij geweest. Lul niet zo dom.
blablablabla
pi_209257130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Politie is daar natuurlijk gewoon bij geweest. Lul niet zo dom.
En dat vond jij dan zonde van de mankracht?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 23 mei 2023 @ 21:09:23 #152
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_209257159
Genoten van zijn livestreams in 2016-2017 (én 2020) maar het was een kwestie van tijd voordat het uit de hand zou lopen met zijn activiteiten online. Braddie wou altijd een bekende vlogger worden. Die bekendheid heeft hij nu gekregen, maar niet op de manier zoals hij voor ogen had ...
pi_209257166
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
En dat vond jij dan zonde van de mankracht?
Nee?
Jij had het toch over het aanpakken van dat Telegramgroepje? Dat ze maar even een team op de pesters van Bradley van Dijk moesten zetten, alsof ze verder niks te doen hebben :D

https://www.dutchitchanne(...)viteiten-op-telegram


:W
blablablabla
pi_209257179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee?
Jij had het toch over het aanpakken van dat Telegramgroepje? Dat ze maar even een team op de pesters van Bradley van Dijk moesten zetten, alsof ze verder niks te doen hebben :D

https://www.dutchitchanne(...)viteiten-op-telegram


:W
Dat zijn dezelfde lui!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209257191
Oja. Je kan je sinds kort zonder telefoonnummer registeren op Telegram hoe wil je dat in hemelsnaam monitoren?
blablablabla
pi_209257207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef Elan het volgende:
Oja. Je kan je sinds kort zonder telefoonnummer registeren op Telegram hoe wil je dat in hemelsnaam monitoren?
Nou registeer jij even je telegram zonder telefoonnummer en bedreig wat politici, kijken hoe lang dat goed gaat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209257226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:11 schreef Elan het volgende:
Oja. Je kan je sinds kort zonder telefoonnummer registeren op Telegram hoe wil je dat in hemelsnaam monitoren?
Niet, zo'n groep kan kennelijk ook bestaan na 5000 meldingen.

Dit zou je eigenlijk moeten kunnen verbieden in Nederland, in bepaalde landen is dat al zo.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 21:14:16 #158
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_209257236
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef Elan het volgende:
Het is niet voor niks dat ongeveer heel crimineel Nederland op Telegram zit en niet Whatsapp.
Zonde dat ze allemaal geld uitgegeven hebben aan welk netwerk dan ook als ze het geweldige veilige telegram hadden kunnen gebruiken wat nu nog steeds niet gekraakt is.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_209257243
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat zijn dezelfde lui!
:D

Ik snap je wel hoor, maar er is zo belachelijk veel ellende aan de gang op internet dat je echt niet kan verwachten dat ze capaciteit vrijmaken voor die dikke bedelaar.

Daarom zou het (in elk geval vanuit zijn perspectief) ook beter zijn om gewoon uit beeld te blijven. Overal waar hij opduikt is ellende, en hij schuwt zelf de krachttermen en het dreigen ook niet bepaald.
blablablabla
pi_209257265
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou registeer jij even je telegram zonder telefoonnummer en bedreig wat politici, kijken hoe lang dat goed gaat.
Ik ken serieus talloze groepen waarin dat aan de orde van de dag is.

En nee ik ben daar geen lid van of doe daar aan mee.
blablablabla
pi_209257272
Hij is nu live en praat erover https://www.twitch.tv/bradleyvdijk
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_209257283
Zoek op Telegram maar eens naar cabalt daar zitten die wappies hun krankzinnige theoriën te spuien waarbij politici het steevast moeten ontgelden.

Er is helemaal geen toezicht daar.
blablablabla
pi_209257314
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:17 schreef RipCity het volgende:
Hij is nu live en praat erover https://www.twitch.tv/bradleyvdijk
Ja, alleen deze sukkel snapt niett dat we nu op FOK! het hier wederom niet over kunnen hebben, want nu gaat het topic dicht, omdat ze wederom het topic in de smiezen hebben, FOK! weer gaan Ddossen en het daarom niet meer besproken mag worden.

Voor de zoveelste keer 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 21:21:18 ]
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 21:21:15 #164
319979 Fok-it
All is well
pi_209257319
:') Jezus

Hij gaat al helemaal over zijn nek van een slok water
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209257353


Nou dan gaan we jongens en meisjes, maak je klaar voor bedreigingen in DM! van 17-jarige sukkeltjes die nooit wat zullen bereiken in hun leven :W
  dinsdag 23 mei 2023 @ 21:24:04 #166
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_209257356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:21 schreef Fok-it het volgende:
:') Jezus

Hij gaat al helemaal over zijn nek van een slok water
Misschien was het warm water
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_209257388
Reclame, Braddie pakt ons gewoon even om centen te nakken hoor _O_
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 21:32:48 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_209257463
Je kunt niet meedoen aan de chat van dit kanaal tot je verbanning door een moderator wordt opgeheven.

Bij een normale vraag. Tsja..
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209257503
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Je kunt niet meedoen aan de chat van dit kanaal tot je verbanning door een moderator wordt opgeheven.

Bij een normale vraag. Tsja..
Het moet natuurlijk wel lijken alsof hun gelijk hebben en iedereen tegen de Bradge is he.

Ze noemen Bradley Censuurley hahahahha, want hij verwijderd kutberichten over hem tijdens zijn livestream.

Hou maar eens een uurtje in de gaten wat dat ''kartel'' allemaal wegsmijt. Je maakt zo een beeld natuurlijk. Tegenspraak kunnen ze niet hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 21:39:41 ]
pi_209257512
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:17 schreef RipCity het volgende:
Hij is nu live en praat erover https://www.twitch.tv/bradleyvdijk
Het blijft ook niet echt een slimme jongen. Ergens is hij heel blij met deze aandacht.
Gino ♥
pi_209257521
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:17 schreef RipCity het volgende:
Hij is nu live en praat erover https://www.twitch.tv/bradleyvdijk
Lekker stukje muziek nu
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209257549
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:38 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Lekker stukje muziek nu
luister nog liever naar de jostie band.
Gino ♥
pi_209257581
Gerst Verhulst is natuurlijk ook wel een knaller van een grap, maar ik voel er nog steeds niks voor om hem te bedreigen.
pi_209257826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:44 schreef PS. het volgende:
Gerst Verhulst is natuurlijk ook wel een knaller van een grap, maar ik voel er nog steeds niks voor om hem te bedreigen.
Ik vind hem wel sympathiek.
Gino ♥
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 22:28:44 #175
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_209258090
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:58 schreef streamjohan het volgende:
Dit "kartel" zit niet alleen achter der Braadslee aan, maar nog meerdere bekende mensen. Zeer triest allemaal.
Alex Soze zit achter mij aan.
What can change the nature of a man?
pi_209258545
Oh Bradge, ga nou niet weer een account aanmaken en meepraten hier. Het is niet zo dat de users in dit topic allemaal vrienden willen worden met je. Men vind gewoon het gedrag van dat hele "kartel" niet goed te praten.

Voorgaande topics hierover heb je ook al verneukt door je zelf er in te komen mengen. Het is beter om dat dit keer even niet te doen. Die topics waren immers daarna binnen no time verwijderd.
pi_209258625
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 22:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik vind hem wel sympathiek.
Goeie vent ja en een lekker wijf.
blablablabla
pi_209258638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 23:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Goeie vent ja en een lekker wijf.
Heeft ook met iedereen van K3 geneukt. Dat zie ik Bradge dan niet doen lol.
Gino ♥
pi_209258673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 23:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Heeft ook met iedereen van K3 geneukt. Dat zie ik Bradge dan niet doen lol.
:D

Hij had wel een vriendin maar dat is uit. Natuurlijk door 'het groepje' want niks dat mis gaat is zijn schuld.

Misschien zit hij er zelf wel achter want negatieve aandacht is ook aandacht. Hij leek zowat wel blij op stream net :')
blablablabla
pi_209258713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 23:27 schreef Elan het volgende:

[..]
:D

Hij had wel een vriendin maar dat is uit. Natuurlijk door 'het groepje' want niks dat mis gaat is zijn schuld.

Misschien zit hij er zelf wel achter want negatieve aandacht is ook aandacht. Hij leek zowat wel blij op stream net :')
Ik vind het echt een hele vreemde man, maar goed gelukkig ben ik verstandig genoeg om niet al te veel tijd aan hem te besteden. Beetje de Emma Wortelboer van Twitch en dan zou ik Emma Wortelboer wel doen.
Gino ♥
  woensdag 24 mei 2023 @ 08:43:43 #181
16715 Mylene
*schatje*
pi_209260400
nvm

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 24-05-2023 09:58:35 ]
pi_209260436
Heerlijke meid die Gothic Cynthia.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 23:27 schreef Elan het volgende:

[..]
:D

Hij had wel een vriendin maar dat is uit. Natuurlijk door 'het groepje' want niks dat mis gaat is zijn schuld.

Misschien zit hij er zelf wel achter want negatieve aandacht is ook aandacht. Hij leek zowat wel blij op stream net :')
Heerlijke meid die Gothic Cynthia.
  Moderator woensdag 24 mei 2023 @ 12:23:59 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209262638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:46 schreef streamjohan het volgende:
Waarom geven ze de Bradge geen upload en live op internet verbod? Hij lijkt het ook steeds zelf uit te lokken. Laat het toch rusten.
Geld zal hij er toch niet echt mee verdienen.
Moest een beetje aan dit plaatje denken toen ik je post las.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_209264240
quote:
7s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Moest een beetje aan dit plaatje denken toen ik je post las.
[ afbeelding ]
Lees je eens in qua dit onderwerp en specifiek Bradge.

-gescheld weggehaald-

[ Bericht 8% gewijzigd door mascara-klodder op 24-05-2023 15:19:59 ]
pi_209266710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
luister nog liever naar de jostie band.
Maar wel geinig dat er een nieuwsartikel over hem gaat over dat hij ondergedoken zit omdat hij een of ander haatkartel achter zich aanheeft, en hij gewoon vrolijke deuntjes op zn keyboard livestreamt
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 24 mei 2023 @ 19:03:43 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209267102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 08:48 schreef streamjohan het volgende:
Heerlijke meid die Gothic Cynthia.
[..]
Heerlijke meid die Gothic Cynthia.
Het ging gewoon niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209267116
quote:
84s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het ging gewoon niet.
Normaal geen last van, lukt altijd
  woensdag 24 mei 2023 @ 19:33:35 #188
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_209267472
Toch maar even een tvp post.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_209267521
Ik heb dit even een beetje zitten volgen, Braddie heeft altijd haters gehad ik bemoeide mij er ook nooit mee en of hij nou mensen heeft getild of niet zal mij ook even worst wezen. Keur dat natuurlijk niet goed en er zal wel een kern van waarheid in zitten. Maakt verder niet uit. Wat deze gasten, blijkbaar dus al heel lang, doen is natuurlijk best bizar, dan ga je wat verder kijken en dan zie je dat die figuren hem dus niet alleen stalken/volgen/bedreigen en vernielingen doen en zo..

Nee, ze zitten hem zelfs te catfishen om dingen uit te lokken om vervolgens te "exposen".. Obsessief zelfs. Dit is gewoon haten op een ziekelijk niveau. En wat is de fun of de bedoeling? Ik zou nog eerder uren per dag aan mijn reet zitten krabben dan Braddie in de gaten te houden en lastig te vallen. Ik snap er geen fuck van.
pi_209267577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:36 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik heb dit even een beetje zitten volgen, Braddie heeft altijd haters gehad ik bemoeide mij er ook nooit mee en of hij nou mensen heeft getild of niet zal mij ook even worst wezen. Keur dat natuurlijk niet goed en er zal wel een kern van waarheid in zitten. Maakt verder niet uit. Wat deze gasten, blijkbaar dus al heel lang, doen is natuurlijk best bizar, dan ga je wat verder kijken en dan zie je dat die figuren hem dus niet alleen stalken/volgen/bedreigen en vernielingen doen en zo..

Nee, ze zitten hem zelfs te catfishen om dingen uit te lokken om vervolgens te "exposen".. Obsessief zelfs. Dit is gewoon haten op een ziekelijk niveau. En wat is de fun of de bedoeling? Ik zou nog eerder uren per dag aan mijn reet zitten krabben dan Braddie in de gaten te houden en lastig te vallen. Ik snap er geen fuck van.
Gaat echt nergens over. Ze gaan ook letterlijk over lijken. Weet het niet zeker, maar zijn broertje is gestorven (?) Zag laatst ook via fok foto's van kindergrafje wat ze te pas en te onpas laten zien (en over lachen)(?) Reageren onder de naam van die jonge overledene heb ook gezien.....

Het gaat echt alle perken te buiten. Maar Bradge schijnt niet te stoppen, geef hem dan een blokkade. Zelfbescherming.
pi_209267658
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:40 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Gaat echt nergens over. Ze gaan ook letterlijk over lijken. Weet het niet zeker, maar zijn broertje is gestorven (?) Zag laatst ook via fok foto's van kindergrafje wat ze te pas en te onpas laten zien (en over lachen)(?) Reageren onder de naam van die jonge overledene heb ook gezien.....

Het gaat echt alle perken te buiten. Maar Bradge schijnt niet te stoppen, geef hem dan een blokkade. Zelfbescherming.
Dan hebben die figuren dus gewonnen. Nogmaals ik heb mij er nooit mee bemoeid, ook niet in de tijd hier op FOK!, maar volgens mij heeft hij ook niet veel meer dan zijn internetdingetje en zijn muziekhobby gedoe. Ze kunnen hem ook gewoon met rust laten, en hij hun.. ieder gewoon zijn ding. Er staat wel meer op internet wat mij niet bevalt, ik kijk daar gewoon niet naar. Anderzijds gaat dit natuurlijk een keer fout, hopelijk niet maar de kans zit er dik in.
pi_209267903
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:44 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dan hebben die figuren dus gewonnen. Nogmaals ik heb mij er nooit mee bemoeid, ook niet in de tijd hier op FOK!, maar volgens mij heeft hij ook niet veel meer dan zijn internetdingetje en zijn muziekhobby gedoe. Ze kunnen hem ook gewoon met rust laten, en hij hun.. ieder gewoon zijn ding. Er staat wel meer op internet wat mij niet bevalt, ik kijk daar gewoon niet naar. Anderzijds gaat dit natuurlijk een keer fout, hopelijk niet maar de kans zit er dik in.
Wat maakt winnen of verliezen op dit gebied uit als je leven gewoon in gevaar komt. Onderduiken en noem maar op, mensen bij je binnen.
pi_209267939
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:44 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Dan hebben die figuren dus gewonnen. Nogmaals ik heb mij er nooit mee bemoeid, ook niet in de tijd hier op FOK!, maar volgens mij heeft hij ook niet veel meer dan zijn internetdingetje en zijn muziekhobby gedoe. Ze kunnen hem ook gewoon met rust laten, en hij hun.. ieder gewoon zijn ding. Er staat wel meer op internet wat mij niet bevalt, ik kijk daar gewoon niet naar. Anderzijds gaat dit natuurlijk een keer fout, hopelijk niet maar de kans zit er dik in.
Die figuren zijn nu juist aan het "winnen". Bradge takelt zo hard af door alle stress (en natuurlijk zijn levenswijze) en blijft maar over ze praten, woedeaanvallen krijgen enz. Als hij ze geen reactie geeft zijn zij hun lolletje kwijt. Maar Bradge kan dat niet, dus zolang hij online blijft zal dit blijven doorgaan. Ze zeggen dat ze willen dat hij stopt, maar ze willen juist dat hij precies blijft doen wat hij nu doet.

Natuurlijk moeten ze hem met rust laten, dat vindt iedereen die geen psychopaat is. Maar omdat dit toch niet te stoppen is is Bradge zelf de enige die hier verandering in kan aanbrengen, door zelf te stoppen. Niet eerlijk maar helaas wel de realiteit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2023 20:01:24 ]
  woensdag 24 mei 2023 @ 20:05:49 #194
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_209268079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Hij heeft z'n huidige appartement met urgentie gekregen oa op voorwaarde dat hij een periode offline zou blijven. Zodra de periode voorbij was is hij meteen weer online gekomen, lekte z'n nieuwe adres uit, en zijn hij en alle medebewoners ook daar weer opgezadeld met een hoop overlast. Mocht zijn aanwezigheid in die buurt ook onmogelijk worden (en die kans zit er natuurlijk dik in), dan vrees ik dat de woningbouw ditmaal een stuk minder welwillend is.
Maar heeft hij dan echt wat fout gedaan of niet? Is er enige aanleiding? Waar komt het vandaan?

En kan men de bron van de (hoogstwaarschijnlijk valse) geruchten niet aanpakken voor smaad of laster of iets dergelijks?
Krekker is de bom!
pi_209268259
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Maar heeft hij dan echt wat fout gedaan of niet? Is er enige aanleiding? Waar komt het vandaan?

En kan men de bron van de (hoogstwaarschijnlijk valse) geruchten niet aanpakken voor smaad of laster of iets dergelijks?
Hij is een enorme randdebiel en laat zich makkelijk uit de tent lokken. Dat is de reden dat ze hem pakken denk ik. Het is puur vermaak voor ze.

Hij heeft hele debiele dingen gedaan, ook hier op het forum, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat de heftigste beschuldigingen vals zijn. Het zijn gewoon terroristjes die ervan genieten om iemands leven helemaal kapot te maken. Zelfs al zouden die ernstige beschuldigingen waar zijn (wat ik dus niet geloof) dan gaat dit nog veel te ver.

Het probleem is dat je ze toch niet pakt, de mensen die het beheren dan. Er is al eens een graffitispuiter (die waarschijnlijk geld beloofd is wat hij nooit heeft gekregen) gepakt. Dat heeft allemaal niets veranderd. Het zijn gewetenloze klootzakken die het alleen maar grappig vinden dat diegene gepakt is, dat vinden ze echt niet erg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2023 20:20:20 ]
pi_209276492
Hij gaf aan in de stream aangifte te gaan doen tegen die krant _O- Omdat het geen pdeo-hunters zouden zijn :')
blablablabla
pi_209276684
Braddie zou het meest geholpen zijn door hem volledig af te sluiten van het internet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209277047
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 14:26 schreef Elan het volgende:
Hij gaf aan in de stream aangifte te gaan doen tegen die krant _O- Omdat het geen pdeo-hunters zouden zijn :')
Nadat hij zelf toestemming had gegeven om in het artikel zijn naam te gebruiken welteverstaan.

Zij noemen zichzelf pedojagers en ze beweren dat hij een pedofiel is, dat maakt hem een "vermeend pedofiel".
Volgende keer misschien maar eerst vragen wat er in het artikel komt te staan voordat je toestemming geeft om het te publiceren.

Ik vind het echt heel sneu voor hem. Hij had verwacht dat het artikel alleen maar zou gaan over hoe hij een onschuldig slachtoffer is, maar hij zou er echt verstandig aan doen om alle belangrijke beslissingen in zijn leven door iemand anders te laten nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2023 15:25:39 ]
pi_209277124
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:24 schreef Viezig het volgende:

[..]
Nadat hij zelf toestemming had gegeven om in het artikel zijn naam te gebruiken welteverstaan.

Zij noemen zichzelf pedojagers en ze beweren dat hij een pedofiel is, dat maakt hem een "vermeend pedofiel".
Volgende keer misschien maar eerst vragen wat er in het artikel komt te staan voordat je toestemming geeft om het te publiceren.

Ik vind het echt heel sneu voor hem. Hij had verwacht dat het artikel alleen maar zou gaan over hoe hij een onschuldig slachtoffer is, maar hij zou er echt verstandig aan doen om alle belangrijke beslissingen in zijn leven door iemand anders te laten nemen.
Heeft hij toestemming gegeven ja?
Lekker slim om je met voor en achternaam te laten linken aan zogenaamde pedohunters. Er hoeft maar een debiel te zijn die denkt dat hij echt aan kinderen zit en die op straat de daad bij het woord voegt :X .

Zelfs als ze dat niet doen kan dit nooit goed zijn voor zijn geestelijke en lichamelijke welzijn, hij ziet er los van het extreme overgewicht ook echt bizar slecht uit qua kleur, en de dikke wallen verraden dat hij er meer last van heeft dan hij zelf wil toegeven. Als de politie hem niet kan of wil helpen zou het echt verstandig verstandig zijn om voorlopig helemaal te stoppen met streamen en dan hopen dat de rust wederkeert, ook in zijn eigen hoofd .
blablablabla
pi_209277185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Heeft hij toestemming gegeven ja?
Lekker slim om je met voor en achternaam te laten linken aan zogenaamde pedohunters. Er hoeft maar een debiel te zijn die denkt dat hij echt aan kinderen zit en die op straat de daad bij het woord voegt :X .

Zelfs als ze dat niet doen kan dit nooit goed zijn voor zijn geestelijke en lichamelijke welzijn, hij ziet er los van het extreme overgewicht ook echt bizar slecht uit qua kleur. Als de politie niet kan of wil helpen zou het echt verstandig verstandig zijn om voorlopig helemaal te stoppen met streamen en dan hopen dat de rust wederkeert.
Ja, hij heeft zelf toestemming gegeven. Ze hebben ook aangeboden om nog vanuit zijn kant een reportage te maken maar dat aanbod heeft hij afgewezen. Hij houdt het liever bij een aangifte.

Hij zat de journalisten ook lekker uit te schelden in zijn stream. "Die mongolen die een artikel hebben geschreven", "stelletje mafketels", "riooljournalistiek".

Hij vindt het vooral erg dat als hij nu gaat daten en zijn date zijn naam gaat googelen dat ze dan bij dat artikel terecht komt. Alsof dat hiervoor nog geen probleem was...

Ik blijf het sneu vinden, maar hij maakt dat wel steeds moeilijker.

Goed onthouden jongens: als een journalist vraagt of ze een artikel over je mogen publiceren, vraag dan of je het artikel eerst mag lezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2023 15:44:02 ]
pi_209277225
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:41 schreef Viezig het volgende:

[..]
Ja, hij heeft zelf toestemming gegeven. Ze hebben ook aangeboden om nog vanuit zijn kant een reportage te maken maar dat aanbod heeft hij afgewezen. Hij houdt het liever bij een aangifte.

Hij zat de journalisten ook lekker uit te schelden in zijn stream. "Die mongolen die een artikel hebben geschreven", "stelletje mafketels", "riooljournalistiek".

Hij vindt het vooral erg dat als hij nu gaat daten en zijn date zijn naam gaat googelen dat ze dan bij dat artikel terecht komt. Alsof dat hiervoor nog geen probleem was...

Ik blijf het sneu vinden, maar hij maakt dat wel steeds moeilijker.
Hier schrik ik wel van hoor, zo dom. Aan de andere kant kan je niet verwachten dat hij iets fatsoenlijk regelt of oplost want zijn logica is echt van een andere planeet blijkt elke keer.

Zoals Kapitein schrijft zou hij serieus tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, maar daar is hij te trotst voor. Dus dit escaleert alleen maar verder. Hoop dat hij kiest voor zijn eigen gezondheid anders zie ik het somber in. Je kan wel heel stoer roepen dat je jezelf op sluit in je huis maar dat is toch geen leven :')
blablablabla
pi_209277233
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Hier schrik ik wel van hoor, zo dom. Aan de andere kant kan je niet verwachten dat hij iets fatsoenlijk regelt of oplost want zijn logica is echt van een andere planeet blijkt elke keer.

Zoals Kapitein schrijft zou hij serieus tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, maar daar is hij te trotst voor. Dus dit escaleert alleen maar verder. Hoop dat hij kiest voor zijn eigen gezondheid anders zie ik het somber in. Je kan wel heel stoer roepen dat je jezelf op sluit in je huis maar dat is toch geen leven :')
Die gast Viezig zn naam beschrijft onze bradley wel aardig.

Ik zei trouwens ook dat ie tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden! Geef mij ook credits. :'(
pi_209277311
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kan wel heel stoer roepen dat je jezelf op sluit in je huis maar dat is toch geen leven :')
Dat lost ook niets op, want dan wordt hij alsnog constant lastig gevallen. Ze sturen tig lui van marktplaats en dergelijke langs die dan in de hal staan te schreeuwen en soms zowat z'n deur eruit trappen.

Z'n gebrekkige leervermogen was vroeger nog wel grappig als hij voor de 25e keer een afscheidstopic opende of binnen een half jaar het zoveelste barrel kocht, maar door alle escalatie wordt het zo gewoon nog eens z'n dood. Extreem overgewicht en onophoudelijke stress is een gevaarlijke combo.
pi_209277338
Verstandige beslissingen zijn niet aan braddie besteed. Ieder weldenkend mens was al lang gestopt met streamen. Over waar hij komt wekt op den duur een bepaalde agressie op. Dat zijn omgeving hem niet laat vallen en zelfs beschermd zegt m.i. ook iets over die mensen. Het is toch niet normaal wat het kartel allemaal flikt bij hem en zijn omgeving. Hij kan nog zo in zijn recht staan maar op een moment moet er toch iemand zijn die tegen hem zegt dat hij er echt eens mee moet stoppen want het levert alleen maar ellende op en dat alleen voor een paar rooie centen voor een Wajonger.
pi_209277344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat lost ook niets op, want dan wordt hij alsnog constant lastig gevallen. Ze sturen tig lui van marktplaats en dergelijke langs die dan in de hal staan te schreeuwen en soms zowat z'n deur eruit trappen.

Z'n gebrekkige leervermogen was vroeger nog wel grappig als hij voor de 25e keer een afscheidstopic opende of binnen een half jaar het zoveelste barrel kocht, maar door alle escalatie wordt het zo gewoon nog eens z'n dood. Extreem overgewicht en onophoudelijke stress is een gevaarlijke combo.
Ja die gast is enorm gegroeid. Het is nu nog te redden maar ik snap ook niet hoe het zo ver kon komen.
pi_209277380
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Verstandige beslissingen zijn niet aan braddie besteed. Ieder weldenkend mens was al lang gestopt met streamen. Over waar hij komt wekt op den duur een bepaalde agressie op. Dat zijn omgeving hem niet laat vallen en zelfs beschermd zegt m.i. ook iets over die mensen. Het is toch niet normaal wat het kartel allemaal flikt bij hem en zijn omgeving. Hij kan nog zo in zijn recht staan maar op een moment moet er toch iemand zijn die tegen hem zegt dat hij er echt eens mee moet stoppen want het levert alleen maar ellende op en dat alleen voor een paar rooie centen voor een Wajonger.
Ja. Hij deed een tijdje muziekjes op zn livestream die werden aangevraagd. Gratis. Je kon doneren maar niet verplicht. Als ie dat altijd had aangehouden zou niemand er iets tegen gehad hebben. Hij speelt aardig keyboard, namelijk. En had ie inmiddels ook een redelijk bedrag aan donaties gehad.
  donderdag 25 mei 2023 @ 16:11:13 #207
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_209277455
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Verstandige beslissingen zijn niet aan braddie besteed. Ieder weldenkend mens was al lang gestopt met streamen. Over waar hij komt wekt op den duur een bepaalde agressie op. Dat zijn omgeving hem niet laat vallen en zelfs beschermd zegt m.i. ook iets over die mensen. Het is toch niet normaal wat het kartel allemaal flikt bij hem en zijn omgeving. Hij kan nog zo in zijn recht staan maar op een moment moet er toch iemand zijn die tegen hem zegt dat hij er echt eens mee moet stoppen want het levert alleen maar ellende op en dat alleen voor een paar rooie centen voor een Wajonger.
Idd. Hoe hij in de afgelopen dagen het contact met de media heeft aangepakt/aanpakt is écht wel een enorme fout dat verstrekkende gevolgen kan hebben. Een prima Twingo inruilen voor een terminale BMW van 20 jaar oud kost je in het slechtste geval een bak geld, maar in dit geval hangt er nu regionaal en misschien zelfs landelijk een zweem van pedofilie rondom zijn persoon en loopt hij nu serieus gevaar buiten de deur.
pi_209277507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:58 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Ja die gast is enorm gegroeid. Het is nu nog te redden maar ik snap ook niet hoe het zo ver kon komen.
Gegroeid rond de buik ja.

Maar ik zie het serieus niet meer goed komen hoor. Er komt een moment dat hij tot bezinning komt en alles verwijderd. Vervolgens is zijn leven zo leeg dat hij de verleiding toch weer niet kan weerstaan om weer te gaan streamen. Dit cirkeltje zien we nu al heel wat jaren en de gevolgen worden alsmaar groter. Dit loopt gewoon nog verkeerd af.
pi_209277534
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:01 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Ja. Hij deed een tijdje muziekjes op zn livestream die werden aangevraagd. Gratis. Je kon doneren maar niet verplicht. Als ie dat altijd had aangehouden zou niemand er iets tegen gehad hebben. Hij speelt aardig keyboard, namelijk. En had ie inmiddels ook een redelijk bedrag aan donaties gehad.
Hij boert nog steeds goed hoor. Op dit moment zo'n 200 "abonnementpunten" wat volgens mij goed is voor zo'n 500 euro. Dat is denk ik ook deel van het probleem. Hij heeft misschien wel voor 10.000 euro aan instrumenten en apparatuur staan, allemaal verdiend op het internet.

Zo af en toe pak ik een streampje mee en hij doet het echt wel leuk, maar helaas laat hij zich te vaak opjutten en gaat hij het weer hebben over zijn stalkers met de bijbehorende woedeaanvallen.

Maar voor een simpel iemand die gewoon mentaal niet in staat is zijn eigen aandeel in het gedoe in te zien (nee, daarmee zeg ik niet dat het terecht is wat er gebeurt, voordat mensen daar weer over beginnen) en ook nog eens duizenden euro's verdiend heeft, lijkt het natuurlijk wat sneller logisch om door te blijven gaan. Hij kent niet anders. Rondjes rijden, keyboard spelen en filmpjes maken van hoe hij eet, dat is waar zijn leven al 10+ jaar uit bestaat.

Met een beetje begeleiding en wegblijven van het internet zou zijn leven waarschijnlijk zo veel beter kunnen zijn, maar zie hem daar maar eens van te overtuigen.
pi_209277535
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat lost ook niets op, want dan wordt hij alsnog constant lastig gevallen. Ze sturen tig lui van marktplaats en dergelijke langs die dan in de hal staan te schreeuwen en soms zowat z'n deur eruit trappen.

Z'n gebrekkige leervermogen was vroeger nog wel grappig als hij voor de 25e keer een afscheidstopic opende of binnen een half jaar het zoveelste barrel kocht, maar door alle escalatie wordt het zo gewoon nog eens z'n dood.
Ja vond hem ook wel grappig, destijds had hij een eigen reeksje hier op het forum maar ook toen was er al constant gezeik. Hij stond of staat ook op Dumpert met een levensgevaarlijk inhaalactie ik de sneeuw. Zeurchauffeur oid?

Hoe komen ze binnen dan ? Hij woont nu toch hoog in een flat?

quote:
Extreem overgewicht en onophoudelijke stress is een gevaarlijke combo.
Hij heeft al extreme oedeemvoeten. Dat is over het algemeen een aardige indicatie voor een komend infarct of ander serieus lichamelijk drama.
blablablabla
pi_209277581
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef Viezig het volgende:

Met een beetje begeleiding en wegblijven van het internet zou zijn leven waarschijnlijk zo veel beter kunnen zijn, maar zie hem daar maar eens van te overtuigen.
Dat proberen we hier en onder zijn streams al jaren maar het dringt niet door. Heb niet de illusie dat hij anderen laat bepalen wat het beste voor hem is.
pi_209277621
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja vond hem ook wel grappig, destijds had hij een eigen reeksje hier op het forum maar ook toen was er al constant gezeik. Hij stond of staat ook op Dumpert met een levensgevaarlijk inhaalactie ik de sneeuw. Zeurchauffeur oid?

Hoe komen ze binnen dan ? Hij woont nu toch hoog in een flat?
[..]
Hij heeft al extreme oedeemvoeten. Dat is over het algemeen een aardige indicatie voor een komend infarct of ander serieus lichamelijk drama.
Oedeem rond de enkels is een duidelijk signaal ja
pi_209277626
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja vond hem ook wel grappig, destijds had hij een eigen reeksje hier op het forum maar ook toen was er al constant gezeik. Hij stond of staat ook op Dumpert met een levensgevaarlijk inhaalactie ik de sneeuw. Zeurchauffeur oid?

Hoe komen ze binnen dan ? Hij woont nu toch hoog in een flat?
[..]
Hij heeft al extreme oedeemvoeten. Dat is over het algemeen een aardige indicatie voor een komend infarct of ander serieus lichamelijk drama.
Dat snap ik ook niet helemaal. Kennelijk worden die mensen dan binnengelaten door bij andere bewoners aan te bellen, of de hallen zijn daar makkelijk toegankelijk. Hoe dan ook, voor de andere bewoners is dat ook geen doen natuurlijk. In zijn vorige woonomgeving is hij door alle overlast min of meer weggejaagd, ik denk dat Braad zich ook wel moet bedenken dat hier zomaar hetzelfde kan gebeuren als dit zo door blijft gaan.

Die voeten zien er niet best uit idd, recent had hij ook wat hartklachten tijdens een stream. In plaats van naar een dokter te gaan at hij echter een pizza, want "het ging wel weer". Tsja...
pi_209277664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Kennelijk worden die mensen dan binnengelaten door bij andere bewoners aan te bellen, of de hallen zijn daar makkelijk toegankelijk. Hoe dan ook, voor de andere bewoners is dat ook geen doen natuurlijk. In zijn vorige woonomgeving is hij door alle overlast min of meer weggejaagd, ik denk dat Braad zich ook wel moet bedenken dat hier zomaar hetzelfde kan gebeuren als dit zo door blijft gaan.

Die voeten zien er niet best uit idd, recent had hij ook wat hartklachten tijdens een stream. In plaats van naar een dokter te gaan at hij echter een pizza, want "het ging wel weer". Tsja...
Waar zien jullie die voeten eigenlijk?
pi_209277684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:34 schreef Oriente het volgende:

[..]
Waar zien jullie die voeten eigenlijk?
Hij loopt soms op blote voeten in zijn streams. Het ziet er echt heel erg uit. Hij vertelde zelf dat hij zijn schoenen nu 2,5 maten groter moet kopen...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2023 16:53:47 ]
  donderdag 25 mei 2023 @ 16:39:12 #216
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209277703
Intussen 1 agressieve user opgepakt zie ik.

pi_209277713
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef Viezig het volgende:

[..]
Hij loopt soms op blote voeten in zijn streams. Het ziet er echt heel erg uit. Hij vertelde zelf dat hij zijn schoenen nu 2,5 maten groter moet kopen...
Oh oké, was wel benieuwd maar ik kijk dat allemaal niet dus dan houdt het op
  donderdag 25 mei 2023 @ 16:52:43 #218
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209277831
Ik had de situatie voorgelegd aan m'n eigen moeder.

'Stel, ik stream op youtube, en ik kreeg stalkers die jouw ook lastig vallen, en je ruiten eruit gooien, en je auto vernielen' zou je dan nog met mij omgaan?

Mijn moeder: ' Nee, als je dan alsnog door zou gaan met youtube, zoek je het maar lekker alleen uit en hoef ik je niet meer te zien'
Dus de moeder van Bradley is nog redelijk tolerant.

Daarbij wil ik zeggen dat die groep die Bradley lastig vallen gewoon TBS verdienen, het liefst levenslang.

Het is dat Bradley sterk is van geest, een ander had allang zelfmoord gepleegd in de zelfde situatie.
Als al je buren, vrienden, familie, lastig gevallen worden, en je naam ook nog op internet staat...

Dat lijkt mij een bizar moeilijke situatie, die groep die hem al jaren stalkt is echt geestelijk ziek, om iemand met autisme en een wajong zo te pesten, dan moet je zelf wel een rot leven hebben.

Al besteld hij 10 keer per dag fastfood, laat hem lekker.
Bradley is hun obsessie geworden, als ze mee lezen, dan raad ik jullie een psycholoog aan. En stuur Bradley een excuses brief + schadevergoeding, ook naar zijn moeder, die jullie pesten, terwijl die moeder het al niet breed heeft, het is echt te ziek voor woorden
pi_209278084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:52 schreef BMW1993 het volgende:
Ik had de situatie voorgelegd aan m'n eigen moeder.

'Stel, ik stream op youtube, en ik kreeg stalkers die jouw ook lastig vallen, en je ruiten eruit gooien, en je auto vernielen' zou je dan nog met mij omgaan?

Mijn moeder: ' Nee, als je dan alsnog door zou gaan met youtube, zoek je het maar lekker alleen uit en hoef ik je niet meer te zien'
Dus de moeder van Bradley is nog redelijk tolerant.

Daarbij wil ik zeggen dat die groep die Bradley lastig vallen gewoon TBS verdienen, het liefst levenslang.

Het is dat Bradley sterk is van geest, een ander had allang zelfmoord gepleegd in de zelfde situatie.
Als al je buren, vrienden, familie, lastig gevallen worden, en je naam ook nog op internet staat...

Dat lijkt mij een bizar moeilijke situatie, die groep die hem al jaren stalkt is echt geestelijk ziek, om iemand met autisme en een wajong zo te pesten, dan moet je zelf wel een rot leven hebben.

Al besteld hij 10 keer per dag fastfood, laat hem lekker.
Bradley is hun obsessie geworden, als ze mee lezen, dan raad ik jullie een psycholoog aan. En stuur Bradley een excuses brief + schadevergoeding, ook naar zijn moeder, die jullie pesten, terwijl die moeder het al niet breed heeft, het is echt te ziek voor woorden
Maar uit alles blijkt dat zijn omgeving maar zeker zijn familie het allemaal geen zak kan schelen enger allemaal de schuld is van de ander. Dat is natuurlijk ook wel zo maar de Bradley is hier zelf ook deels verantwoordelijk voor. Hij is gewoon het makkelijkste slachtoffer, sommige mensen roepen dat over zichzelf af en dat achtervolgt ze hun hele leven.
Ik maak ook graag muziek maar ik voel niet de noodzaak dit 24/7 te delen. Dat kan ook niet want ik “werk” gewoon 40 uur per week. Een nuttige dagbesteding zou hem al helpen maar alle tips ten spijt hij heeft het nergens langer dan een paar weken uit gehouden of voelt zich voor veel dingen te goed. Stoppen met streamen alleen zal hem niet helpen.
pi_209278116
Ik vind dit echt ronduit bizar. Een gozer lopen stalken en bedreigen omdat 'ie youtuber is? Waar komt dat idee vandaan dat hij pedo zou zijn? Wat je ook vind van Braddy, dit gaat echt helemaal nergens over. Kunnen die idioten niet aangepakt worden door politie?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209278202


Dit is dan vooral hoe die mietjes die het Looij kartel beheren te werk gaan. Want denk maar niet dat ze zelf uit hun kamer bij mama en papa komen.

En geld krijgen? Natuurlijk niet joh, 1 van die jongens die toen eens een ruit had ingegooid is gewoon bekend, en heeft zich bij Bradley gemeld, maar die kreeg dus ook niks.

Maar een zijn genoeg zwakzinnigen die er wel in trappen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2023 17:22:15 ]
pi_209278248
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar uit alles blijkt dat zijn omgeving maar zeker zijn familie het allemaal geen zak kan schelen enger allemaal de schuld is van de ander. Dat is natuurlijk ook wel zo maar de Bradley is hier zelf ook deels verantwoordelijk voor. Hij is gewoon het makkelijkste slachtoffer, sommige mensen roepen dat over zichzelf af en dat achtervolgt ze hun hele leven.
Ik maak ook graag muziek maar ik voel niet de noodzaak dit 24/7 te delen. Dat kan ook niet want ik “werk” gewoon 40 uur per week. Een nuttige dagbesteding zou hem al helpen maar alle tips ten spijt hij heeft het nergens langer dan een paar weken uit gehouden of voelt zich voor veel dingen te goed. Stoppen met streamen alleen zal hem niet helpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209278279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:24 schreef Viezig het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul jij nou? Zijn moeder is nooit op beeld geweest in 1 van zijn filmpjes.
  donderdag 25 mei 2023 @ 17:28:25 #224
16715 Mylene
*schatje*
pi_209278293
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Maar heeft hij dan echt wat fout gedaan of niet? Is er enige aanleiding? Waar komt het vandaan?

En kan men de bron van de (hoogstwaarschijnlijk valse) geruchten niet aanpakken voor smaad of laster of iets dergelijks?
Dat hij pedo zou zijn baseren ze o.a. op een post uit 2012 hier op FOK!, account staat inmiddels op anoniem, waar hij een relatie zoekt (vrouwelijk natuurlijk, want hij is geen downie) met meiden vanaf 13 jaar. Hij post ook dat meiden tussen 13 en 18 jaar oud zich kleden als volwassen en dat je het verschil niet ziet, en gemiddelde tieners met een korte rokjes erom vragen. Wanneer vrouwen 13 jaar zijn (zo schrijft hij) hun eigen beslissing kunnen maken of ze bij een volwassen iemand kunnen blijven slapen.

En een post uit 2008 ook op FOK! over een filmpje waarin hij zweert niets vanaf te weten over ene steve die bh van jamy stond los te rukken.
pi_209278300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:27 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat lul jij nou? Zijn moeder is nooit op beeld geweest in 1 van zijn filmpjes.
Niet met haar gezicht, nee. Maar ze is gewoon te zien in recente wandelfilmpjes.
pi_209278425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:21 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is dan vooral hoe die mietjes die het Looij kartel beheren te werk gaan. Want denk maar niet dat ze zelf uit hun kamer bij mama en papa komen.

En geld krijgen? Natuurlijk niet joh, 1 van die jongens die toen eens een ruit had ingegooid is gewoon bekend, en heeft zich bij Bradley gemeld, maar die kreeg dus ook niks.

Maar een zijn genoeg zwakzinnigen die er wel in trappen.
Wie zijn die gasten? Je kunt niet zomaar mensen beschuldigen van pedofilie en dan hun leven onmogelijk maken. Dit is gewoon ronduit gevaarlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209278536
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:19 schreef Viezig het volgende:

[..]
Hij boert nog steeds goed hoor. Op dit moment zo'n 200 "abonnementpunten" wat volgens mij goed is voor zo'n 500 euro. Dat is denk ik ook deel van het probleem. Hij heeft misschien wel voor 10.000 euro aan instrumenten en apparatuur staan, allemaal verdiend op het internet.

Zo af en toe pak ik een streampje mee en hij doet het echt wel leuk, maar helaas laat hij zich te vaak opjutten en gaat hij het weer hebben over zijn stalkers met de bijbehorende woedeaanvallen.

Maar voor een simpel iemand die gewoon mentaal niet in staat is zijn eigen aandeel in het gedoe in te zien (nee, daarmee zeg ik niet dat het terecht is wat er gebeurt, voordat mensen daar weer over beginnen) en ook nog eens duizenden euro's verdiend heeft, lijkt het natuurlijk wat sneller logisch om door te blijven gaan. Hij kent niet anders. Rondjes rijden, keyboard spelen en filmpjes maken van hoe hij eet, dat is waar zijn leven al 10+ jaar uit bestaat.

Met een beetje begeleiding en wegblijven van het internet zou zijn leven waarschijnlijk zo veel beter kunnen zijn, maar zie hem daar maar eens van te overtuigen.
Mee eens. Hoezo heeft ie überhaupt geen begeleiding?
pi_209278596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:28 schreef Mylene het volgende:

[..]
Dat hij pedo zou zijn baseren ze o.a. op een post uit 2012 hier op FOK!, account staat inmiddels op anoniem, waar hij een relatie zoekt (vrouwelijk natuurlijk, want hij is geen downie) met meiden vanaf 13 jaar. Hij post ook dat meiden tussen 13 en 18 jaar oud zich kleden als volwassen en dat je het verschil niet ziet, en gemiddelde tieners met een korte rokjes erom vragen. Wanneer vrouwen 13 jaar zijn (zo schrijft hij) hun eigen beslissing kunnen maken of ze bij een volwassen iemand kunnen blijven slapen.

En een post uit 2008 ook op FOK! over een filmpje waarin hij zweert niets vanaf te weten over ene steve die bh van jamy stond los te rukken.
Je weet schijnbaar veel. Ik betwijfel t ook niet. Althans, wat jij hebt meegekregen. Maar die gast heeft volgens mij nog niks strafbaars gedaan. Moet de politie maar uitzoeken.
pi_209278620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:45 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Mee eens. Hoezo heeft ie überhaupt geen begeleiding?
Omdat hij dat niet wil, gok ik zo. Dan houdt het op.

Hij had wel heel kortstondig begeleiding, ik denk een voorwaarde om voor urgentie in aanmerking te komen, net als een verbod om online te gaan tijdens een proefperiode nadat hij zijn nieuwe woning kreeg (dat heeft hij zelf verteld). Maar zodra de proefperiode voorbij was kwam hij direct weer online. Die begeleiding heeft hij het nu nooit meer over.
pi_209278644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 16:52 schreef BMW1993 het volgende:
Ik had de situatie voorgelegd aan m'n eigen moeder.

'Stel, ik stream op youtube, en ik kreeg stalkers die jouw ook lastig vallen, en je ruiten eruit gooien, en je auto vernielen' zou je dan nog met mij omgaan?

Mijn moeder: ' Nee, als je dan alsnog door zou gaan met youtube, zoek je het maar lekker alleen uit en hoef ik je niet meer te zien'
Dus de moeder van Bradley is nog redelijk tolerant.

Daarbij wil ik zeggen dat die groep die Bradley lastig vallen gewoon TBS verdienen, het liefst levenslang.

Het is dat Bradley sterk is van geest, een ander had allang zelfmoord gepleegd in de zelfde situatie.
Als al je buren, vrienden, familie, lastig gevallen worden, en je naam ook nog op internet staat...

Dat lijkt mij een bizar moeilijke situatie, die groep die hem al jaren stalkt is echt geestelijk ziek, om iemand met autisme en een wajong zo te pesten, dan moet je zelf wel een rot leven hebben.

Al besteld hij 10 keer per dag fastfood, laat hem lekker.
Bradley is hun obsessie geworden, als ze mee lezen, dan raad ik jullie een psycholoog aan. En stuur Bradley een excuses brief + schadevergoeding, ook naar zijn moeder, die jullie pesten, terwijl die moeder het al niet breed heeft, het is echt te ziek voor woorden
Gast, jij bent weldenkend en je moeder ook. Hij niet. Verder eens.
pi_209278661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:50 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Je weet schijnbaar veel. Ik betwijfel t ook niet. Althans, wat jij hebt meegekregen. Maar die gast heeft volgens mij nog niks strafbaars gedaan. Moet de politie maar uitzoeken.
Ik geloof ook niet dat hij strafbare dingen heeft gedaan. Hij is denk ik gewoon niet slim genoeg om te beseffen dat de dingen die hij doet niet normaal zijn. Een soort van ontoerekeningsvatbaar. Maar als je ontoerekeningsvatbaar bent moet je in bescherming genomen worden...
pi_209278674
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:52 schreef Viezig het volgende:

[..]
Omdat hij dat niet wil, gok ik zo. Dan houdt het op.

Hij had wel heel kortstondig begeleiding, ik denk een voorwaarde om voor urgentie in aanmerking te komen, net als een verbod om online te gaan tijdens een proefperiode nadat hij zijn nieuwe woning kreeg (dat heeft hij zelf verteld). Maar zodra de proefperiode voorbij was kwam hij direct weer online. Die begeleiding heeft hij het nu nooit meer over.
Een rechter kan zoiets ook opleggen.
pi_209278705
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:55 schreef Viezig het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet dat hij strafbare dingen heeft gedaan. Hij is denk ik gewoon niet slim genoeg om te beseffen dat de dingen die hij doet niet normaal zijn. Een soort van ontoerekeningsvatbaar. Maar als je ontoerekeningsvatbaar bent moet je in bescherming genomen worden...
Inderdaad en volgens mij kan een rechter dingen opleggen zoals verplichte begeleiding. Al weet ik dat niet zeker; het kan in ieder geval bij mensen die een gevaar voor zichzelf of anderen zijn.
pi_209278706
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:55 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Een rechter kan zoiets ook opleggen.
Maar dat gebeurt niet zomaar. Je hebt het recht je eigen leven te verneuken. Pas als je een acuut gevaar voor jezelf of anderen bent gebeurt er wat.
pi_209278744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 17:58 schreef Viezig het volgende:

[..]
Maar dat gebeurt niet zomaar. Je hebt het recht je eigen leven te verneuken. Pas als je een acuut gevaar voor jezelf of anderen bent gebeurt er wat.
Niet helemaal. Z'n moeder zou dat namelijk kunnen zeggen. Genoeg argumenten. Dan komt ie bij een psychiater en kan ie direct opgenomen worden als de psychiater dat rapporteert aan een rechter.
  donderdag 25 mei 2023 @ 18:37:11 #236
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_209279314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:01 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Niet helemaal. Z'n moeder zou dat namelijk kunnen zeggen. Genoeg argumenten. Dan komt ie bij een psychiater en kan ie direct opgenomen worden als de psychiater dat rapporteert aan een rechter.
Nou je klinkt echt als een ervaringsdeskundige.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_209279332
Looij kartel dit topic gevonden ofzo?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209279361
quote:
9s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:37 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Nou je klinkt echt als een ervaringsdeskundige.
Nja, je kunt vrijwillig opgenomen worden voor verslaving. Dan krijg je dat soort shit mee want bijna iedereen zit daar niet vrijwillig :')
pi_209279741
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
Looij kartel dit topic gevonden ofzo?
Hopelijk niet het Sinaloa of CJNG kartel 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:47:28 #240
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209280314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
Looij kartel dit topic gevonden ofzo?
Klopt. Die lezen live mee met ons.
Overal waar zijn naam in voor komt, krijgen ze een melding van.
  donderdag 25 mei 2023 @ 19:54:47 #241
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209280399
Het is denk ik mis gegaan toen Bradley zijn adresgegevens gaf aan anonieme youtube gebruikers, in ruil voor gratis fastfood die dan bezorgd werd op z'n adres.

Zonder je persoonsgegevens is het al een stuk minder leuk om iemand te treiteren.
pi_209288790
twitter


Iemand op twitter die met zijn naam aan de haal aan het gaan is.
pi_209290097
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:33 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Iemand op twitter die met zijn naam aan de haal aan het gaan is.
Ik moest lachen
Twiddel
  vrijdag 26 mei 2023 @ 15:32:05 #244
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_209290461
Uitkeringsgerechtigd en veroordeeld zedendelinquent. Herstellende
heroine-verslaafde. Expert in elk onderwerp, mist nooit. Trots racist. D66.

Staat er op dat fake profiel... Ook weer zo'n treiterkanaal dus dat twitter geval. :N
pi_209290533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:32 schreef BMW1993 het volgende:
Uitkeringsgerechtigd en veroordeeld zedendelinquent. Herstellende
heroine-verslaafde. Expert in elk onderwerp, mist nooit. Trots racist. D66.

Staat er op dat fake profiel... Ook weer zo'n treiterkanaal dus dat twitter geval. :N

Dacht al. Las de eerste alinea en leek me nogal absurd. Daarna de tweede.
pi_209290541
Wat ik me overigens af vraag… Hij heeft zich aangeboden bij een paar tv-programma’s maar die hadden geen interesse terwijl als ik zo eens zie hoe hij lastig gevallen wordt, dat zou een betere uitzending opleveren dan de gemiddelde “Gestalkt” aflevering.

Wat voor reden zit daar dan achter?
pi_209290576
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:39 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat ik me overigens af vraag… Hijnheeft zich aangeboden bij een paar tv programma’s maar die hadden gen interesse terwijl als ik zo eens zo hoe hij lastig gevallen wordt, dat zou een betere uitzending opleveren dan de gemiddelde “Gestalkt” aflevering.

Wat voor reden zit daar dan achter?
Heeft ie dat serieus gedaan?
pi_209290616
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:39 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat ik me overigens af vraag… Hij heeft zich aangeboden bij een paar tv-programma’s maar die hadden geen interesse terwijl als ik zo eens zo hoe hij lastig gevallen wordt, dat zou een betere uitzending opleveren dan de gemiddelde “Gestalkt” aflevering.

Wat voor reden zit daar dan achter?
Lastig om mee te werken? Wil teveel zelf inbrengen?

Veel van die SBS6 drama-dingen zijn nogal gescript, weet niet of iemand als Bradly daar echt lekker in past.

Misschien vroeg 'ie ook wel teveel geld?

Daarnaast is het ook wat kiele als je als zender gaat identificeren met iemand die verdacht wordt van pedofiele zaken, zeker in deze tijd.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 15:50:31 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209290658
WTF kwam dit in Utrecht tegen, hij is famous overal

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209290690
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:45 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Lastig om mee te werken? Wil teveel zelf inbrengen?

Veel van die SBS6 drama-dingen zijn nogal gescript, weet niet of iemand als Bradly daar echt lekker in past.

Misschien vroeg 'ie ook wel teveel geld?

Daarnaast is het ook wat kiele als je als zender gaat identificeren met iemand die verdacht wordt van pedofiele zaken, zeker in deze tijd.
Je ziet hoe hij nu omgaat met een artikel dat bij hem in het verkeerde keelgat schiet, het is ook bekend hoe vervelend hij kan zijn op fora als de reacties niet naar z'n zin verlopen. Wie een beetje op de naam googelt heeft dat zo door, en dat geldt vast ook wel voor programmamakers. Ik zou m'n vingers als producent ook niet aan hem willen branden. Ene dag geeft ie zijn toestemming, volgende dag ben je een kutjournalist.
pi_209290691
wat heeft hij dan gezegd dat anderen denken dat hij een pedo is?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_209290735
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef Nielsch het volgende:
wat heeft hij dan gezegd dat anderen denken dat hij een pedo is?
Wil je niet weten, gast.
pi_209290755
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:57 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Wil je niet weten, gast.
nou, eigenlijk wel...

ik ken deze user alleen van FOK!, had geen idee dat hij dit nu allemaal deed. Ik weet er niet zoveel meer van, behalve dat hij een keer een topic had om mensen die hun rijbewijs niet in een keer haalden uit te lachen, om vervolgens zelf keer op keer te zakken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_209290773
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Je ziet hoe hij nu omgaat met een artikel dat bij hem in het verkeerde keelgat schiet, het is ook bekend hoe vervelend hij kan zijn op fora als de reacties niet naar z'n zin verlopen. Wie een beetje op de naam googelt heeft dat zo door, en dat geldt vast ook wel voor programmamakers. Ik zou m'n vingers als producent ook niet aan hem willen branden. Ene dag geeft ie zijn toestemming, volgende dag ben je een kutjournalist.
Ik wel. Als ik sbs6 was. Die kijkers smullen van dit soort shit.

Maar goed, sbs6 is ook niet zo knullig meer als in de begintijd en willen serieus genomen worden.
pi_209290790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:57 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Wil je niet weten, gast.
dan wordt het lastig beoordelen vrees ik :')
pi_209290842
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]
nou, eigenlijk wel...

ik ken deze user alleen van FOK!, had geen idee dat hij dit nu allemaal deed. Ik weet er niet zoveel meer van, behalve dat hij een keer een topic had om mensen die hun rijbewijs niet in een keer haalden uit te lachen, om vervolgens zelf keer op keer te zakken.
Talloze dingen op telegram. Ik vond t te smerig worden en heb er daarna niet meer naar gekeken. Als je interesse hebt, installeer telegram en zoek naar looij. Kun je veel vuilnis lezen.
pi_209290863
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:01 schreef Malavita het volgende:

[..]
dan wordt het lastig beoordelen vrees ik :')
Ja. Zie hierboven en veel plezier.
pi_209291157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:00 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Ik wel. Als ik sbs6 was. Die kijkers smullen van dit soort shit.

Maar goed, sbs6 is ook niet zo knullig meer als in de begintijd en willen serieus genomen worden.
Geen Sex voor de Buch of Probleemwijken meer :(

Alhoewel, vergeet niet dat ook aan bv. Probleemwijken flink geknutseld is, het blijft natuurlijk TV.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209291190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:05 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Talloze dingen op telegram. Ik vond t te smerig worden en heb er daarna niet meer naar gekeken. Als je interesse hebt, installeer telegram en zoek naar looij. Kun je veel vuilnis lezen.
Nou nee ik blijf liever weg van pedojagers en strijders...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 16:39:16 #260
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209291220
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:01 schreef Malavita het volgende:

[..]
dan wordt het lastig beoordelen vrees ik :')
Ja, aantal verhaaltjes waarschijnlijk verzonnen, wat screenshots waarschijnlijk geshopped... Dit is gewoon schoolplein pesten door een stel mega kneuzen want Bradge is zwakbegaafd en makkelijk doelwit. En iemand voor pedo uit te maken is natuurlijk de manier om iemand kapot te maken.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 26 mei 2023 @ 16:40:04 #261
319979 Fok-it
All is well
pi_209291228
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:39 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat ik me overigens af vraag… Hij heeft zich aangeboden bij een paar tv-programma’s maar die hadden geen interesse terwijl als ik zo eens zie hoe hij lastig gevallen wordt, dat zou een betere uitzending opleveren dan de gemiddelde “Gestalkt” aflevering.

Wat voor reden zit daar dan achter?
Hij blijft een zwakbegaafde debiel met het Dunning-Kruger effect. Daar zitten producenten toch niet op te wachten. Al die sbs-slachtoffers zijn daarin gewoon makke schapen die ja en amen zeggen maar zichzelf in ieder geval geen illusies maken in hoe ze zichzelf zien.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209291244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:32 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Geen Sex voor de Buch of Probleemwijken meer :(

Alhoewel, vergeet niet dat ook aan bv. Probleemwijken flink geknutseld is, het blijft natuurlijk TV.
Maar dat is ook alweer 15+ jaar geleden. Sindsdien, niet ineens, maar willen ze zichzelf meer laten zien als een serieuze zender. Serieus in de zin van dat ze bijv. geen programma's als probleemwijken meer maken.
pi_209291304
Overigens. Een gast in probleemwijken groningen had zelfmoord gepleegd. Daarom is (helaas) de laatste aflevering nooit uitgezonden. Ik denk dat dat een beetje het keerpunt was en ze bij zichzelf te rade zijn gegaan over wat voor programma's ze nog gingen maken.
pi_209291437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:50 schreef Paul het volgende:
WTF kwam dit in Utrecht tegen, hij is famous overal

[ afbeelding ]
Jij bent echt een gestoorde. Je graffiti gaat over de plantjes heen dus je hebt dit plaatje zelf gemaakt.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 26 mei 2023 @ 16:55:30 #265
319979 Fok-it
All is well
pi_209291447
Paul :'( :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 16:55:31 #266
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209291448
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:54 schreef Viezig het volgende:

[..]
Jij bent echt een gestoorde. Je graffiti gaat over de plantjes heen dus je hebt dit plaatje zelf gemaakt.
Nee hoor ik zweer dat ik dit niet gedaan heb, lijkt denk ik maar zo dat het op dat blaadje zit, maar zit ernaast
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 16:56:50 #267
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209291469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:55 schreef Fok-it het volgende:
Paul :'( :')
ja wat, zou jij niet raar vinden als je dit tegenkomt op straat _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209291502
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:39 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat ik me overigens af vraag… Hij heeft zich aangeboden bij een paar tv-programma’s maar die hadden geen interesse terwijl als ik zo eens zie hoe hij lastig gevallen wordt, dat zou een betere uitzending opleveren dan de gemiddelde “Gestalkt” aflevering.

Wat voor reden zit daar dan achter?
Tsja, dan maak je een aflevering waarin je uitlegt dat hij onschuldig is, maar nog steeds zijn er filmpjes dat hij lekker aan het rukken is. Ook al stuurde hij dat naar vermeende volwassenen, het is nog steeds debiel en daar ga je je handen niet aan branden.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 16:59:51 #269
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209291517
kijk heb ingezoomd
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209291536
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:55 schreef Paul het volgende:

[..]
Nee hoor ik zweer dat ik dit niet gedaan heb, lijkt denk ik maar zo dat het op dat blaadje zit, maar zit ernaast
Dit is serieus zo te vinden? En jij bent daar toevallig tegenaan gelopen? Dat is wel heel ziek.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 17:03:35 #271
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209291578
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:00 schreef Viezig het volgende:

[..]
Dit is serieus zo te vinden? En jij bent daar toevallig tegenaan gelopen? Dat is wel heel ziek.
Ik zweer het u, ga kijken bij Leidsche Rijn Maximapark
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209291676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:03 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik zweer het u, ga kijken bij Leidsche Rijn Maximapark
Leidsche Rijn? Niemand wil daar dood gevonden worden.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_209291866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:03 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik zweer het u, ga kijken bij Leidsche Rijn Maximapark
Ik zie niks:
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 17:54:37 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209292469
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik zie niks:
[ afbeelding ]
Ja leuk hee, jouw foto is oud
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209293257
Ik ken die Bradley niet maar trek wel de conclusie uit wat ik lees en zie dat hij zichzelf overal in de problemen brengt door zijn beperkt sociaal gedrag en filmpjes waarin je de kans maakt om afgebrand te worden en zelfs daar ook afgerekend kan worden zoals dat Auswitz filmpje.

Echter is dat niet een reden om iemand te stalken en dingen te vernielenen ook zijn familie lastig te vallen.

Ik zeg ook eerlijk dat ik hem niet sympathiek vind overkomen maar hij doet in principe weinig verkeerds behalve dat hij beter kan luisteren naar adviezen en hij het zichzelf moeilijk maakt
pi_209293647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:40 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Maar dat is ook alweer 15+ jaar geleden. Sindsdien, niet ineens, maar willen ze zichzelf meer laten zien als een serieuze zender. Serieus in de zin van dat ze bijv. geen programma's als probleemwijken meer maken.
Nou ja serieus, ze willen meer alle regie in handen hebben (was het niet zo dat een aantal van de mensen uit probleemwijken zelfmoord hadden gepleegd? Zulk soort shit wil je natuurlijk nooit meer hebben).

Iets als Peter Gillis kan je moeilijk serieus noemen, het blijft tokkie-TV :D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209293984
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:54 schreef Paul het volgende:

[..]
Ja leuk hee, jouw foto is oud
@Paul is leider van Looij Kartel

Je bent er bij mannetje! Voor straf mag je niet meer naar wedstrijden van FC Utrecht
pi_209294291
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 19:49 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
@:Paul is leider van Looij Kartel

Je bent er bij mannetje! Voor straf mag je niet meer naar wedstrijden van FC Utrecht
Is dat een straf?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 20:12:14 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209294455
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 19:49 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
@:Paul is leider van Looij Kartel

Je bent er bij mannetje! Voor straf mag je niet meer naar wedstrijden van FC Utrecht
:@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209294513
Ik dacht dat dit topic over Kaag ging :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2023 @ 20:18:54 #281
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209294598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 20:14 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Kaag ging :')
_O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209295449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:58 schreef Viezig het volgende:
maar nog steeds zijn er filmpjes dat hij lekker aan het rukken is
wat
pi_209296292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 21:13 schreef Rectum het volgende:

[..]
wat
Braad is ook qua catfishing nogal hardleers, en nadat er al eens eerder een zwoel audiofragment uitlekte waarin hij hijgerig verklaarde de toehoorster graag oraal te willen verwennen, liet hij zich later nog een paar keer verleiden tot het sturen van filmpjes en foto's die zijn private bezigheden tonen.

Ook wat betreft dat soort pikante, genante misstappen leert hij helemaal niets. Eigenlijk zou, als hij echt niet helemaal offline wil leven, al z'n online activiteit eerst door een begeleider ofzo moeten worden goedgekeurd.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 22:21:06 #284
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_209296583
Veel van deze kneuzen zitten/zaten op FOK! Hier is het begonnen maar dat mogen we allemaal niet meer weten.
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
  vrijdag 26 mei 2023 @ 23:21:46 #285
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_209297363
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 22:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Braad is ook qua catfishing nogal hardleers, en nadat er al eens eerder een zwoel audiofragment uitlekte waarin hij hijgerig verklaarde de toehoorster graag oraal te willen verwennen, liet hij zich later nog een paar keer verleiden tot het sturen van filmpjes en foto's die zijn private bezigheden tonen.

Ook wat betreft dat soort pikante, genante misstappen leert hij helemaal niets. Eigenlijk zou, als hij echt niet helemaal offline wil leven, al z'n online activiteit eerst door een begeleider ofzo moeten worden goedgekeurd.
Ja, en dan streamen met een vertraging van 10 seconden zodat een eventuele begeleider in kan grijpen als het nodig is. Want hij is zo makkelijk te beïnvloeden of uit zijn tent te lokken, daar wordt gewoon misbruik van gemaakt door sommigen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_209297609
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 23:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ja, en dan streamen met een vertraging van 10 seconden zodat een eventuele begeleider in kan grijpen als het nodig is. Want hij is zo makkelijk te beïnvloeden of uit zijn tent te lokken, daar wordt gewoon misbruik van gemaakt door sommigen.
Ik denk eigenlijk dat hij er verstandig aan doet om helemaal niet meer een carriere als online persona na te streven, daarvoor is er al te veel gebeurd wat hem op dat pad voor altijd zal blijven achtervolgen.
Maar goed, ik begrijp wel dat in deze tijd een mate van gebruikmaking van het internet haast onvermijdelijk is, ook in dat geval zou hij baat kunnen hebben bij een begeleider (of hoe je het ook wilt noemen) die eerst even kijkt of zijn interacties daarmee verstandig zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 mei 2023 @ 08:40:17 #287
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209298784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 22:21 schreef Rustin_ het volgende:
Veel van deze kneuzen zitten/zaten op FOK! Hier is het begonnen maar dat mogen we allemaal niet meer weten.
Kan best kloppen. Braddie zat al 8 jaar geleden of weet ik het wat live te gaan vanaf dat tuinhuisje met gaten in de muur met posters eroverheen _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 mei 2023 @ 09:40:49 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209299277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 08:40 schreef Paul het volgende:

[..]
Kan best kloppen. Braddie zat al 8 jaar geleden of weet ik het wat live te gaan vanaf dat tuinhuisje met gaten in de muur met posters eroverheen _O_
Dat schuurtje _O_ Wat een tijden waren dat _O- _O- Zat ook vol trekvlekken :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 mei 2023 @ 09:42:55 #289
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209299293
quote:
84s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 09:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat schuurtje _O_ Wat een tijden waren dat _O- _O- Zat ook vol trekvlekken :D
En hij had ook shirts over de gaten hangen _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 mei 2023 @ 09:44:27 #290
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209299309
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_209299371
quote:
84s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 09:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat schuurtje _O_ Wat een tijden waren dat _O- _O- Zat ook vol trekvlekken :D
:') :')

Zegt er ook 1 wat :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 mei 2023 @ 09:52:41 #292
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_209299377
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 09:52 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
:') :')

Zegt er ook 1 wat :')
DEZE MAN _O_
WANNEER JOUW VLOGJES? _O_
DEZE MAN
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 mei 2023 @ 09:56:55 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209299430
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 09:44 schreef Paul het volgende:
Beelden schuurtje _O_ @:starhopper

Wat een teringzooi was dat _O- :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209299491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 09:52 schreef Paul het volgende:

[..]
DEZE MAN _O_
WANNEER JOUW VLOGJES? _O_
DEZE MAN
Nooit hahaaaaatjes deze man _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209299537
Hoeveel zal ie per maand binnenharken? Zullen geen kapitalen zijn toch, maar ook niet zo weinig dat hij er gelijk mee kapt?
pi_209306476
Daarstraks deed een kerel in de parkeergarage moeilijk tegen me om iets onbenullig. Hij droeg hét CAMP VLNT-shirt. :D Ik schoot ervan in de lach en mijn vriendin naast me begreep er niks van ;(
pi_209306840
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 19:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
Daarstraks deed een kerel in de parkeergarage moeilijk tegen me om iets onbenullig. Hij droeg hét CAMP VLNT-shirt. :D Ik schoot ervan in de lach en mijn vriendin naast me begreep er niks van ;(
_O-
pi_209307035
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 19:51 schreef Lt.Bookman het volgende:
Daarstraks deed een kerel in de parkeergarage moeilijk tegen me om iets onbenullig. Hij droeg hét CAMP VLNT-shirt. :D Ik schoot ervan in de lach en mijn vriendin naast me begreep er niks van ;(
Dreigde hij je op te zoeken en reed hij met piepende bandjes weg?
pi_209307148
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 09:44 schreef Paul het volgende:
Beelden schuurtje _O_ @:starhopper

dat waren gewoon leuke vlogs _O_
pi_209307248
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 20:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dreigde hij je op te zoeken en reed hij met piepende bandjes weg?
Daniël de Ridder

Ach, het was wat onhandig maar echt iets fout doet die vent niet, ik snap de haat niet
pi_209307253
Tijd voor deel 3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')