Je ziet niet dat ie in z'n bovenkamer niet goed is? Want dat is 100% zeker de reden van die Wajong.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me wel eigenlijk, als je ziet wat voor ellende dat het nu veroorzaakt. Hoewel hij schijnbaar al voor het streamen beroemd en berucht op diverse fora.
Ik weet dat je Wajong niet zomaar krijgt maar hij lijkt over te komen als iemand die buiten wat overgewicht niks mankeert en toch zeker 25 uur per week iets nuttigers kan doen dan streamen. Ik heb niks tegen social media figuren die ervan kunnen leven maar leven op kosten van de staat en zwart wat bijklussen daar vind ik dan ook wat van.
Daarom kost bakken geld en mankracht en hij daagt ze ook regelmatig uit door in streams over ze te praten/te beledigen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij heeft z'n huidige appartement met urgentie gekregen oa op voorwaarde dat hij een periode offline zou blijven. Zodra de periode voorbij was is hij meteen weer online gekomen, lekte z'n nieuwe adres uit, en zijn hij en alle medebewoners ook daar weer opgezadeld met een hoop overlast. Mocht zijn aanwezigheid in die buurt ook onmogelijk worden (en die kans zit er natuurlijk dik in), dan vrees ik dat de woningbouw ditmaal een stuk minder welwillend is.
Hij heeft NLD een leerstoornis. En er is iets mis met zn oog.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je ziet niet dat ie in z'n bovenkamer niet goed is? Want dat is 100% zeker de reden van die Wajong.
Ja natuurlijk zie ik dat wel, maar er zijn mensen die verstandelijk nóg beperkter zijn en gewoon een fulltime baan hebben. Hij kan makkelijk ergens aan de slag maar hij voelt zich overal te goed voor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je ziet niet dat ie in z'n bovenkamer niet goed is? Want dat is 100% zeker de reden van die Wajong.
Dat een groep leipo's een heksenjacht op 'm heeft geopend is niet direct zijn eigen schuld, toch? Beetje raar om hem dat te verwijten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me wel eigenlijk, als je ziet wat voor ellende dat het nu veroorzaakt. Hoewel hij schijnbaar al voor het streamen beroemd en berucht op diverse fora.
Ik weet dat je Wajong niet zomaar krijgt maar hij lijkt over te komen als iemand die buiten wat overgewicht niks mankeert en toch zeker 25 uur per week iets nuttigers kan doen dan streamen. Ik heb niks tegen social media figuren die ervan kunnen leven maar leven op kosten van de staat en zwart wat bijklussen daar vind ik dan ook wat van.
Bedenk je even wat er om gaat in het lege omhulsel van iemand die niets anders in het leven heeft dan het leven van andere ruineren. Zit geen logica achter, sommige mensen zijn gewoon geboren pestkoppen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Waarom wordt die gast gestalked en bedreigd door zelfbenoemde 'pedojagers'?
Dus het is gewoon een 'ik verveel me, laat ik maar even deze youtuber/instagrammer/tiktok user gaan stalken en uitmaken voor pedo'-kinda thing? That's insane.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedenk je even wat er om gaat in het lege omhulsel van iemand die niets anders in het leven heeft dan het leven van andere ruineren. Zit geen logica achter, sommige mensen zijn gewoon geboren pestkoppen.
Nee, het is een hele obsessie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een 'ik verveel me, laat ik maar even deze youtuber/instagrammer/tiktok user gaan stalken en uitmaken voor pedo'-kinda thing? That's insane.
Dit ja. Die mensen hebben net zo goed serieuze problematiekquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het is een hele obsessie.
Het gaat echt ver, het is veel meer dan iemand die zich even verveelt.
Hij is ongeschikt verklaard, anders krijgt hij geen wajong, dus in principe heeft hij ook niks te verliezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:17 schreef nils_22 het volgende:
Maar wat heeft Braddie te verliezen? Als ze hem 100% arbeidsongeschikt schoppen hoort hij ook niet meer dat hij moet gaan werken.
Maar deze persoon leeft bij de negatieve aandacht die hij ontvangt op internet. Hij heeft geen fans, alleen haters, dus ieder normaal persoon zou al iets anders gaan doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij is ongeschikt verklaard, anders krijgt hij geen wajong, dus in principe heeft hij ook niks te verliezen.
En ik vind het eerlijk gezegd echt moedig van hem dat hij zich niet uit het veld laat slaan, ik had waarschijnlijk al 200x de handdoek in de ringen gegooid, en was anoniem door mijn leven gegaan.
Dat is sowieso vrij openbaar he.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef Nattekat het volgende:
De NAW gegevens van hem, zijn ouders en twee nichten liggen dus gewoon op straat
Maar het heeft niks met moed te maken. Zoals hierboven al gezegd wordt. Het meest rationele is niet de publiciteit zoeken. Zoals het gros van de samenlevingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:19 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij is ongeschikt verklaard, anders krijgt hij geen wajong, dus in principe heeft hij ook niks te verliezen.
En ik vind het eerlijk gezegd echt moedig van hem dat hij zich niet uit het veld laat slaan, ik had waarschijnlijk al 200x de handdoek in de ringen gegooid, en was anoniem door mijn leven gegaan.
Ik weet niet waar jij woont, en al helemaal niet waar je familie woont. Dat weet ik nu wel van Brad omdat iemand zijn hele familie gestalkt heeft.quote:
Tuurlijk, en hij heeft ook duidelijk een beperking. Hij schat zich zelf in in het rijtje van de Bankzitters en Enzo Knol, maar hij is natuurlijk meer op het niveau van zanger Rinus en rapper Sjors. Zijn geen echte fans, maar je kan er wel goed je brood mee verdienen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:22 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Maar deze persoon leeft bij de negatieve aandacht die hij ontvangt op internet. Hij heeft geen fans, alleen haters, dus ieder normaal persoon zou al iets anders gaan doen.
Jeetje. Wel spannend leven jij. Vaste lasten + sparen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een uitkering hebt, hoor je natuurlijk ook niet thuis in een huis van ¤1500 in de maand als je verder alleen woont. Huur- en zorgtoeslag zitten volgens mij rond de ¤500 als je het maximum van beiden krijgt, de meeste sociale huurwoningen zitten daar al onder. Zorgverzekering is dan ¤150, eten kan makkelijk voor ¤200 in de maand, gas water licht zal ook niet heel veel meer dan ¤250 zijn als je in je eentje zit. Ik zou met een Wajong dus makkelijk ¤500 in de maand kunnen sparen en nog geld over houden voor luxe ook.
Of je krijgt die toeslagen niet als je Wajong hebt, dan is het wel een stuk redelijker.
Dat maakt het alleen nog maar meer krankzinnigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het is een hele obsessie.
Het gaat echt ver, het is veel meer dan iemand die zich even verveelt.
Punt is: als je dat zou willen weten, kom je daarachter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, en al helemaal niet waar je familie woont. Dat weet ik nu wel van Brad omdat iemand zijn hele familie gestalkt heeft.
Ga lekker stalkgedrag goedpraten, doe even normaal zegquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Punt is: als je dat zou willen weten, kom je daarachter.
Met alle social media, kunnen wij allemaal van elkaar te weten komen waar wij wonen, werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |