abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209250888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat in en in triest dit zeg.
Zeker.
pi_209250893
Het is ook wel goed om je er van bewust te zijn dat mensen met een achterstand (zo als Braddie dat geloof ik heeft) zich wél aangetrokken kunnen voelen tot kinderen maar niet op een seksuele manier.

In mijn werk in mentale gezondheidszorg hebben we ook regelmatig clienten met een mindere begaafdheid.
Een client voelt zich altijd aangetrokken tot jongetjes, hij praat er graag over, wordt er blij van als hij er over praat, geniet in het algemeen enorm van contact met kinderen met name jongetjes en hij heeft fotos in zijn kamer hangen van jongetjes die hij uit reclame folders knipt.

Als hulpverleners hadden wij hier geen goed gevoel bij, maar na vele onderzoeken was toch echt de conclusie dat dit niet sexueel is maar dat hij door zijn lage begaafdheid zich 1 met de jongetjes voelt, omdat dit zijn ontwikkelings niveau is.

Hij heeft ook nooit enige seksuele belangstelling voor een kind getoond, wel interesse in de zin dat hij graag met ze een spel speelt of graag over de kinderen praat die hij ziet op YT of in het echt maar niet op seksuele wijze.

Ja ik had ook mijn twijfels over hem maar het is niet eerlijk om iemand van pedofiele gedragingen te beschuldigen omdat door zijn lagere ontwikkelingsniveau hij zich met die jongens identificeert.

Niet iedereen die zich aangetrokken voelt tot kinderen heeft daar seksuele gevoelens bij of handelingen.
Daar was bij deze client ook nooit sprake van,

Daarom moet je zo uitkijken met iemand te beschuldigen en een hetze tegen een onschuldig persoon te starten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZanneG op 23-05-2023 13:50:48 ]
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:43:59 #243
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209250894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:42 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ja deze snap ik ook niet helemaal
Hij zal zelf de NOS wel gebeld hebben en op deze manier een beetje reclame willen maken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209250905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hij zal zelf de NOS wel gebeld hebben en op deze manier een beetje reclame willen maken.
Dan hoort de NOS het nog steeds niet te plaatsen.
pi_209250926
Waarom geven ze de Bradge geen upload en live op internet verbod? Hij lijkt het ook steeds zelf uit te lokken. Laat het toch rusten.
Geld zal hij er toch niet echt mee verdienen.
pi_209250930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:10 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

Op internet kun je jezelf, als je weet hoe, heel erg goed verstoppen en verbergen en het de politie heel lastig of zelfs onmogelijk maken om je te vinden.
Ik heb nu niet het idee dat mensen die zulke domme dingen uithalen echt structureel zullen zijn in hun anoniem te blijven.

Ik heb het vermoeden dat er op fok wat leden van deze looijgroep rondslingeren en nu peentjes beginnen te zweten. :D
pi_209250935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
maakt het iets uit? (hij woont zelf niet in die straat, zijn vader of moeder wel)

de adressen zijn lang en breed al bekend bij dat groepje, of het nu wel of niet op de NOS site staat maakt daarvoor niets meer uit
pi_209250939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:38 schreef .Gringo. het volgende:
In een NOS artikel dat over bedreiging en treitering gaat, wordt zijn voor en achternaam genoemd, woonplaats en straat waar hij woont (met foto erbij), YouTube kanaal ...
Zou het een honeypot zijn?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 13:48:30 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209250954
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:46 schreef streamjohan het volgende:
Waarom geven ze de Bradge geen upload en live op internet verbod? Hij lijkt het ook steeds zelf uit te lokken.
Mwah ja en nee. Ergens mee eens maar aan de andere kant doet hij geen vlieg kwaad met zijn gepingel op YouTube enz en geef je dan dat groepje alleen maar hun zin.
Your beauty never ever scared me.
pi_209250991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Mwah ja en nee. Ergens mee eens maar aan de andere kant doet hij geen vlieg kwaad met zijn gepingel op YouTube enz en geef je dan dat groepje alleen maar hun zin.
Als je leven nou zo'n hel wordt gemaakt doordat je continue online denkt te moeten zijn, dan zou je je misschien eens af kunnen vragen waar het allemaal goed voor is. Ik begrijp zijn keuze om niet te stoppen en toe te geven aan het kartel ook wel maar het lost het niet op.
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 13:52:31 #251
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209250994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:52 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als je leven nou zo'n hel wordt gemaakt doordat je continue online denkt te moeten zijn, dan zou je je misschien eens af kunnen vragen waar het allemaal goed voor is. Ik begrijp zijn keuze om niet te stoppen en toe te geven aan het kartel ook wel maar het lost het niet op.
Daarom zeg ik ook ja en nee. Beetje dubbel gevoel wat ik erbij heb. :)
pi_209250999
De "acties" van dat kartel gaan steeds verder. Ooit waren het wat onbetaalde pizza's, maar imiddels worden er auto's en huizen vernield en niet alleen hijzelf, maar ook familie, vrienden en mensen die toevallig de pech hebben om ernaast te wonen lastig gevallen. Vroeg of laat zal het er, als het zo doorgaat, wel op neerkomen dat het echt fysiek wordt. Onderwijl gaat Braddie er fysiek en mentaal onderdoor, hij is gevaarlijk zwaar geworden en naar buiten durft ie niet meer.

Dit kan in dit stadium eigenlijk niet anders meer dan slecht aflopen.
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 13:53:48 #253
388664 crew  Dotteke
pi_209251003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:44 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Dan hoort de NOS het nog steeds niet te plaatsen.
Dat is inderdaad niet erg slim.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209251010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Je kan toch aan de naam zien dat hij dit zelf niet is. :')
User @tesssssss is nieuw op het internet.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:55:31 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209251027
Bedreigingen, pesten, treiteren en zelfs ruiten ingooien.... Manmanman :N :N :N Ik kan mij herinneren dat tijdens livestreams er weleens een bezorger met onbetaalde bestelling voor de deur stond. Dit gaat echt heel veel verder en hier schrik ik ook wel van.

Laat hem gewoon lekker z'n gang gaan op Youtube. Ja, hij doet misschien gekke dingen op de video's of livestreams maar doet niemand kwaad toch?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209251033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De "acties" van dat kartel gaan steeds verder. Ooit waren het wat onbetaalde pizza's, maar imiddels worden er auto's en huizen vernield en niet alleen hijzelf, maar ook familie, vrienden en mensen die toevallig de pech hebben om ernaast te wonen lastig gevallen. Vroeg of laat zal het er, als het zo doorgaat, wel op neerkomen dat het echt fysiek wordt. Onderwijl gaat Braddie er fysiek en mentaal onderdoor, hij is gevaarlijk zwaar geworden en naar buiten durft ie niet meer.

Dit kan in dit stadium eigenlijk niet anders meer dan slecht aflopen.
Of Amerikaanse toestanden. Waarin Braddle langsgaat bij de mensen waarvan hij vermoedt dat die hier achter zitten. Bloedbad.
pi_209251035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat hij gebaat zou zijn bij begeleiding daaromtrent. Dat verhaal over minderjarigen enzo vind ik discutabel, maar feit is wel dat hij dat soort beelden uberhaupt stuurt. Als je al weet dat er een groepje achter je aan zit dat je kapot probeert te maken, en dat je er al eerder pikante content van je is uitgelekt, waarom trap je er dan voor een derde keer in waardoor je braadworstje wederom op internet staat? Dan gaat er toch wel iets heel erg mis in je beoordelingsvermogen.
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 13:56:48 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251040
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:55 schreef Starhopper het volgende:
Ik kan mij herinneren dat tijdens livestreams er weleens een bezorger met onbetaalde bestelling voor de deur stond
Eerlijk toen konden de meeste kijkers er ook nog om lachen in het begin en Brad zelf ook wel (niet alles was onbetaald). Maar het ging steeds verder en verder en toen kwam deze groep.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:58:07 #259
33189 RM-rf
1/998001
pi_209251054
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, top. Technisch gezien helemaal waar wat jij schrijft. Maar het slachtoffer van dit soort zaken heeft daar geen boodschap aan. En voor je het weet krijg je Amerikaanse toestanden.
ik geloof niet dat het veel zin heeft om alelrhande hoopvolle-fantasieen te gaan uitspreken die verder niet haalbaar zijn, enkel omdat je bang bent dat een slachtoffer niet met deze realiteit kan omgaan....

Daarmee schep je juist veel onterechte hoop en creer je de teleursteling als mensen pas later doorhebben dat de gemeenschap wel doet alsof de politie hen overal mee moet helpen, maar de realiteit niet zo makkelijk en envoudig is en ze uiteindelijk er nog altijd alleen voorstaan.

Wat mij betreft is het zeker zo dat slachtoffers van stalking en/of pestgedrag of bepaalde buurt- of sociale groepsconflicten beter begeleid kunnen worden en ook meer hulp rigen, maar om te beginnen moet je dan ook realistisch zijn en openlijk erkennen dat iemand anders dat niet voor hen zomaar kan oplossen.

Tevens, als een slachtoffer eigen rechter gaat spelen, moet absoluut ook daarover recht gehandhaaft worden en ook een slachtoffer van andere zaken is zelf evengoed strafbaar als hij zelf ook evengoed strafbare zaken uit wraak begaat
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2023 @ 13:58:09 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209251055
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:55 schreef Starhopper het volgende:
Bedreigingen, pesten, treiteren en zelfs ruiten ingooien.... Manmanman :N :N :N Ik kan mij herinneren dat tijdens livestreams er weleens een bezorger met onbetaalde bestelling voor de deur stond. Dit gaat echt heel veel verder en hier schrik ik ook wel van.

Laat hem gewoon lekker z'n gang gaan op Youtube. Ja, hij doet misschien gekke dingen op de video's of livestreams maar doet niemand kwaad toch?
Waar het vandaan komt zijn screenshots van sexting van een minderjarige waar "The Bradge" de naam van de andere partij is. Maar goed, dan is er geen bewijs dat hij het echt is of dat de tegenpartij daadwerkelijk minderjarig is en zich zo voor doet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209251056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Eerlijk toen konden de meeste kijkers er ook nog om lachen in het begin en Brad zelf ook wel (niet alles was onbetaald). Maar het ging steeds verder en verder en toen kwam deze groep.
Ook een onbetaalde bezorger is gewoon een kutstreek, want je valt wel iemand lastig, en je hebt vooral het bezorgrestaurant er mee.

Betaald is trouwens geen haar beter voor iemand waarvan duidelijk is dat hij een eetverslaving heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2023 13:59:02 ]
pi_209251059
Dit "kartel" zit niet alleen achter der Braadslee aan, maar nog meerdere bekende mensen. Zeer triest allemaal.
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 13:59:25 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:58 schreef streamjohan het volgende:
Dit "kartel" zit niet alleen achter der Braadslee aan, maar nog meerdere bekende mensen. Zeer triest allemaal.
Ze zijn begonnen met een zieke man pesten die alleen maar op de bank lag die dus Looij van achternaam heet. Daarom ook de naam van dat groepje.
pi_209251080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik geloof niet dat het veel zin heeft om alelrhande hoopvolle-fantasieen te gaan uitspreken die verder niet haalbaar zijn, enkel omdat je bang bent dat een slachtoffer niet met deze realiteit kan omgaan....

Daarmee schep je juist veel onterechte hoop en creer je de teleursteling als mensen pas later doorhebben dat de gemeenschap wel doet alsof de politie hen overal mee moet helpen, maar de realiteit niet zo makkelijk en envoudig is en ze uiteindelijk er nog altijd alleen voorstaan.

Wat mij betreft is het zeker zo dat slachtoffers van stalking en/of pestgedrag of bepaalde buurt- of sociale groepsconflicten beter begeleid kunnen worden en ook meer hulp rigen, maar om te beginnen moet je dan ook realistisch zijn en openlijk erkennen dat iemand anders dat niet voor hen zomaar kan oplossen.
Ja, weer hetzelfde antwoord. Jij beschrijft een technisch, kloppend verhaal op afstand, waar een slachtoffer van dit soort praktijken niets aan heeft.

Vertel liever, wat moet je wel doen als je hier slachtoffer van bent?
pi_209251082
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze zijn begonnen met een zieke man pesten die alleen maar op de bank lag die dus Looij van achternaam heet.
Ja, Adje. Germ.
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 14:00:16 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:59 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ja, Adje. Germ.
Ja triest was dat. En nu doen ze alsof ze het zo met hem te doen hebben en stonden ze gewoon zomaar in zijn huis enz. Wtf.
pi_209251094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat hij gebaat zou zijn bij begeleiding daaromtrent. Dat verhaal over minderjarigen enzo vind ik discutabel, maar feit is wel dat hij dat soort beelden uberhaupt stuurt. Als je al weet dat er een groepje achter je aan zit dat je kapot probeert te maken, en dat je er al eerder pikante content van je is uitgelekt, waarom trap je er dan voor een derde keer in waardoor je braadworstje wederom op internet staat? Dan gaat er toch wel iets heel erg mis in je beoordelingsvermogen.
Werkelijk alles wat ik van deze man zie sinds 2016 (?) gaat in cirkeltjes. En het wordt ook allemaal steeds heftiger. Dat gratis thuis bezorgd konden we allemaal nog wel om lachen. Maar als je familie en vrienden lastig worden gevallen dan moet je je toch echt afvragen of het niet beter zou zijn gewoon een nuttige dagbesteding te zoeken. Ik weet ook wel, dat is hem al 1000 keer verteld, hij heeft er gewoon schijt aan en wil gewoon heel de dag lekker muziek maken.
pi_209251096
Social media, VPN en straks ook nog op grote schaal deep fake. Dat wordt een chaos.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_209251099
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze zijn begonnen met een zieke man pesten die alleen maar op de bank lag die dus Looij van achternaam heet.
Waarvan ze ook zeiden dat het een pedo was, om alles kracht bij te zetten.

inmiddels adoreren ze die man,
  roze dinsdag 23 mei 2023 @ 14:01:59 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209251109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:00 schreef PS. het volgende:
inmiddels adoreren ze die man,
Ik betwijfel hoe oprecht ze het echt met hem te doen hebben tbh. :') Ook bij hem is er wel eens een ruit kapot gegooid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')