abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2023 @ 10:07:57 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209248300
Tijdslijn:

2016: Prins Harry en Meghan Markle ontmoeten elkaar

November 2016: Het is officieel aan

November 2017: De verloving wordt bekend gemaakt

19 mei 2018: Het huwelijk wordt voltrokken op Windsor Castle

6 mei 2019: Het eerste kindje van het stel, Archie, wordt geboren.

8 januari 2020: Harry en Meghan kondigen hun exit aan via hun website en instagram:

quote:
“After many months of reflection and internal discussions, we have chosen to make a transition this year in starting to carve out a progressive new role within this institution. We intend to step back as ‘senior’ members of the Royal Family, and work to become financially independent, while continuing to fully support Her Majesty The Queen. It is with your encouragement, particularly over the last few years, that we feel prepared to make this adjustment. We now plan to balance our time between the United Kingdom and North America, continuing to honour our duty to The Queen, the Commonwealth, and our patronages. This geographic balance will enable us to raise our son with an appreciation for the royal tradition into which he was born, while also providing our family with the space to focus on the next chapter, including the launch of our new charitable entity. We look forward to sharing the full details of this exciting next step in due course, as we continue to collaborate with Her Majesty The Queen, The Prince of Wales, The Duke of Cambridge, and all relevant parties. Until then, please accept our deepest thanks for your continued support.”

Their Royal Highnesses, The Duke and Duchess of Sussex
Maart 2021: Interview met Oprah

Juni 2021: Het tweede kindje van het stel, Lilibet, wordt geboren.

December 2022: 6-delige serie "Harry & Meghan" verschijnt op Netflix

Januari 2023: Autobiografie van Harry "Spare" verschijnt (naar verwachting)

Resistance is futile.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 10:08:25 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209248309
Ik ben best trots op de TT.
Resistance is futile.
pi_209248380
Hebben ze een gofundme ofzo? Ik wil die arme mensjes heel graag helpen
-nee-
  Vis een optie? dinsdag 23 mei 2023 @ 10:34:38 #4
70532 loveli
N
pi_209248530
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 10:08 schreef Seven. het volgende:
Dat mag, maar het maakt niet dat hij bij het topic past oO<
crap in = crap out
  dinsdag 23 mei 2023 @ 10:42:34 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_209248588
Niks support want dit stel verdient het om afgekraakt te worden. :7
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 13:29:38 #6
184769 crew  Deisyy
pi_209250674
quote:
Toch heb ik het aangepast, het is namelijk geen support topic ;)
Iedereen kan hier met zijn mening over het stel terecht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 23 mei 2023 @ 13:31:42 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209250707
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 13:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Toch heb ik het aangepast, het is namelijk geen support topic ;)
Iedereen kan hier met zijn mening over het stel terecht.
Jammer, maar begrijpelijk ;) .
Resistance is futile.
  Vis een optie? dinsdag 23 mei 2023 @ 13:31:55 #8
70532 loveli
N
pi_209250711
Mexitgate inclusiviteitstopic!
crap in = crap out
  dinsdag 23 mei 2023 @ 19:43:11 #9
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209255717
quote:
Montecito-toetsniveau :{

En te belabberd om wat leuks met de O.P. te doen over de kroning of de high-speed-murdergate :'( Shame on you, superfan!@
love & heet
  dinsdag 23 mei 2023 @ 20:00:35 #10
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209256111

Oma speelt 'snake' op haar phone, Megs flirt met de taxichauffeur en Harry is bezig om de next Netflix-docu, over o.a. z'n paparazzi-collega's, vorm te geven want de money pot moet voller daar security niet meer vergoed wordt door paps :'( . En dat allemaal op deze lange dag they almost died dead in New York City :{

love & heet
  dinsdag 23 mei 2023 @ 23:47:44 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_209258855
POLL
Resistance is futile.
pi_209260021
Ik probeerde neutraal te stemmen maar met mijn half wakkere hoofd pakte ik de negatief :'(
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Vis een optie? woensdag 24 mei 2023 @ 09:34:37 #13
70532 loveli
N
pi_209260864
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 07:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeerde neutraal te stemmen maar met mijn half wakkere hoofd pakte ik de negatief :'(
Daarmee compenseer je de enkel negatief van Sly, die driedubbel negatief wilde stemmen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 25 mei 2023 @ 10:54:12 #14
70532 loveli
N
pi_209274183
twitter
crap in = crap out
  donderdag 1 juni 2023 @ 00:27:39 #15
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209357437
Naar verluidt heeft prins Harry maanden geleden een scheidingsadvocaat in de arm genomen ^)

https://www.elle.com/nl/l(...)ocaat-meghan-markle/

Kun je hier boos worden als superrrfan@ v d H&M *; club: "onzin, het is de Elle maar" :{w Maar als het gaat om adviezen over seksualiteit of het opvoeden van kinderen gaan jullie allemaal naar de kiosk voor de Elle :{

Daarbij zou de Ellie nooit zo'n artikel publiceren als ze niet zeker benne, uit angst voor weeeer een rechtszaak maar dan tegen hunnie, van Har & Meg. :Y

Dus ik zeg "waar". Los hiervan zeg ik het al vanaf 't begin huwelijk "zie je wel" 8-) :lijstje: En een ieder met wat kennis der Mensch zag dit natuurlijk al aankomen. Zij is fulltime borderline en hij is ook niet helemaal in orde :'(
Anyhoe, die rooie woont voor de kerst in een tuinhuis van z'n pa of kale broer O+

Harrie Nak en Meghan Batta in betere tijden *;
love & heet
  donderdag 1 juni 2023 @ 00:34:25 #16
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209357489
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 09:34 schreef loveli het volgende:

[..]
Daarmee compenseer je de enkel negatief van Sly, die driedubbel negatief wilde stemmen.
Niet gestemd :{w
love & heet
  donderdag 1 juni 2023 @ 01:12:15 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209357602
quote:
80s.gif Op donderdag 1 juni 2023 00:27 schreef sly-nl het volgende:
Naar verluidt heeft prins Harry maanden geleden een scheidingsadvocaat in de arm genomen ^)

https://www.elle.com/nl/l(...)ocaat-meghan-markle/

Kun je hier boos worden als superrrfan@ v d H&M *; club: "onzin, het is de Elle maar" :{w Maar als het gaat om adviezen over seksualiteit of het opvoeden van kinderen gaan jullie allemaal naar de kiosk voor de Elle :{

Daarbij zou de Ellie nooit zo'n artikel publiceren als ze niet zeker benne, uit angst voor weeeer een rechtszaak maar dan tegen hunnie, van Har & Meg. :Y

Dus ik zeg "waar". Los hiervan zeg ik het al vanaf 't begin huwelijk "zie je wel" 8-) :lijstje: En een ieder met wat kennis der Mensch zag dit natuurlijk al aankomen. Zij is fulltime borderline en hij is ook niet helemaal in orde :'(
Anyhoe, die rooie woont voor de kerst in een tuinhuis van z'n pa of kale broer O+

[ afbeelding ]
Harrie Nak en Meghan Batta in betere tijden *;
Gelukkig hebben ze met Lady Colin Campbell een lekkere bron.... in is 1974 maar liefst 9 maanden getrouwd geweest met Lord Colin Campbell en moet het bijna 50 jaar later nog van zijn titel hebben... niet eens kinderen samen.
En ze heeft Prince Andrew lopen verdedigen inzake Epstein....

Klinkt helemaal als iemand die goed op de hoogte is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 juni 2023 @ 19:54:49 #18
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209366613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 01:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze met Lady Colin Campbell een lekkere bron.... in is 1974 maar liefst 9 maanden getrouwd geweest met Lord Colin Campbell en moet het bijna 50 jaar later nog van zijn titel hebben... niet eens kinderen samen.
En ze heeft Prince Andrew lopen verdedigen inzake Epstein....

Klinkt helemaal als iemand die goed op de hoogte is :')
Bijzonder wijfie wel, zeker niet oninteressant om bijv. haar wiki te lezen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Lady_Colin_Campbell

Ik denk dat je je wel vergist als het gaat om het downgraden van haar als bron en zeker als mens: heeft aardig wat boeken geschreven over die Royals daar en bij beweringen / passages die werden weggehoond door critici ook regelmatig bijval gekregen van historici. En echt geen leven achter zich dat alleen om 'the once relation' met die Lord en z'n title draaide.
Zie wiki ook.

Met betrekking tot prince Andrew en "verdedigen" las ik zojuist dit:
In November of that year she appeared on Good Morning Britain to defend Prince Andrew, Duke of York's associations with Jeffrey Epstein, who had been convicted of soliciting a 17-year-old female named Virginia Roberts for prostitution. She said that Epstein was not a paedophile but an ephebophile, and argued that there is a material difference between "a minor and a child" (no legal difference exists where Epstein was convicted).[33][34] She reiterated this defence on the launch of GB News in June 2021.[35] She subsequently sued the Daily Mirror after the newspaper accused her in an article of defending "Jeffrey Epstein's right to rape children".[36] The case was later settled and the Mirror issued a public apology to Campbell.[37]
Dus valt ook wel mee.

De Elle is geen blad van mijn keuze en natuurlijk ook een bron die niet al te geloofwaardig is over het algemeen. And Lady C. zal ook haar bronnen hebben die misschien wel of helemaal niet het dichtst bij het vuur zitten.

Punt was eigenijk meer dat die twee verwarde kinderen, H&M *;, aan de houdbaarheidsdatum van hun 'sprookjeshuwelijk' zitten. Dat is m.i. waarneembaar zonder Elle of Her Ladyship.
love & heet
  Trouwste user 2022 woensdag 7 juni 2023 @ 12:57:48 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_209430261
De Britse kroonprins William heeft 1 miljoen pond (nu ongeveer 1,16 miljoen euro) gekregen in 2020 om een rechtszaak tegen de uitgever van tabloid The Sun te laten varen. Dat zegt zijn jongere broer prins Harry woensdag onder ede in de Londense rechtbank, waar hij zijn eigen juridische strijd voert tegen de Britse roddelpers.

Prins Harry voert momenteel verschillende zaken tegen de tabloids. Uit rechtbankdocumenten hij eerder dit jaar al in een andere zaak indiende, stelde zijn advocaten al dat William, de oudste zoon van koning Charles, in het geheim een schikking heeft getroffen met de uitgever van The Sun om zijn zaak over het afluisteren en hacken van telefoons te laten gaan. In de rechtbank woensdag hangt Harry daar een prijskaartje aan: hij suggereert dat zijn broer in 2020 persoonlijk 1 miljoen pond had gekregen van het bedrijf News Group Newspapers (NGN) van mediamagnaat Rupert Murdoch.

De zaak van William draaide onder meer om praktijken die News of the World en The Sun erop nahielden. Journalisten onderschepten onder meer voicemails die Kate Middleton aan prins William stuurde terwijl hij in het leger diende. De schikking zou zijn fiat hebben gekregen van de toenmalige koningin Elizabeth, maar bemoeilijkt de zaak die Harry tegen dezelfde uitgever wil voeren. Harry diende zijn zaak pas laat in - mogelijk te laat - omdat zijn familie die deal al had beklonken.

‘Bloed aan hun handen’
Maar voor prins Harry is een schikking niet de oplossing. Hij wil dat zijn aantijgingen in de rechtszaal worden behandeld en ziet het als zijn ‘levenswerk’ om het medialandschap te veranderen. Dinsdag en woensdag getuigt hij dan ook in de rechtbank in een ándere zaak die hij heeft aangespannen. Hij beschuldigt de uitgever van tabloid The Mirror van het onrechtmatig verzamelen van informatie. De tweede zoon van Charles werd dinsdag bijna vijf uur bevraagd door de advocaat van MGN. Het was voor het eerst in meer dan een eeuw dat een vooraanstaand lid van de Britse koninklijke familie als getuige in een rechtszaak werd gehoord.

Volgens de prins zou MGN tussen 1996 en 2011 onder meer zijn telefoon hebben gehackt en zo telefoontjes en voicemails hebben afgeluisterd. Hierdoor kon de krant diverse artikelen over zijn leven schrijven die volgens de prins veel impact hadden op zijn relaties met vrienden en familie. De Britse prins zei dinsdag in de rechtbank dat de tabloids bloed aan hun handen hebben. Hij eist een schadevergoeding.

https://www.ad.nl/show/pr(...)ten-varen~ab8f6d7dc/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 16 juni 2023 @ 11:20:43 #20
78780 deedeetee
pi_209530989
https://nos.nl/artikel/24(...)-met-harry-en-meghan
Dan maar iets anders bedenken om de miljoenen binnen te blijven harken. :P
  zaterdag 17 juni 2023 @ 01:43:56 #21
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209539768
Scheidingsgeruchten worden steeds heftiger en nu heeft netflix ook al met ze gebroken m. Waar rook is is vuur of allemaal onzin?
With love :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 juni 2023 @ 01:52:46 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209539795
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 01:43 schreef girlnextdoor. het volgende:
Scheidingsgeruchten worden steeds heftiger en nu heeft netflix ook al met ze gebroken m. Waar rook is is vuur of allemaal onzin?
Normaal ben ik van het ‘waar rook is, is vuur’ maar bij dit koppel weet ik het niet.

Even snel gegoogled en eerste hit opengeklikt (artikel van 3 juni)

quote:
Harry and Meghan have sparked “entirely plausible” divorce rumours this week, according to American Journalist Megyn Kelly.

An unnamed source has come forward with the rumour, who is a “long-time royal insider, a socialite.”
Staat zo’n royal insider niet juist sowieso al aan de kant van William, Kate en Charles?

Er stond ook in het artikel dat Harry die alleen afreist naar de coronation van zijn pa een teken aan de wand was, :'). Dat vind ik dus weer helemaal niet. Het is toch niet echt verrassend dat zij niet beiden komen opduiken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 17 juni 2023 @ 02:04:09 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209539828
Ik zag ook een artikel waarin gezegd wordt even te kijken naar wie allemaal hebben gezegd dat het huwelijk zich in zwaar weer bevindt.

Wie noemden ze?

Meghans halfzus, :') !!!!!

En twee royal commentators, waarvan eentje uit London. Waar die andere vandaan komt, ben ik alweer vergeten. Misschien ook wel UK, geen idee. Verder was het artikel, en bepaalde quotes eruit, gewoon een dertien uit een dozijn ‘Meghan is het mastermind, Harry is slachtoffer en alles is haar schuld’ artikel.

Neemt niet weg dat een scheiding heus aanstaande kan zijn, maar ik vind iemand als Meghans halfzus nou niet echt een betrouwbare bron, :+. En de insteek van deze artikelen is natuurlijk ook weer om te janken.
  zondag 18 juni 2023 @ 10:29:56 #24
78780 deedeetee
pi_209551701
Oplichters ? LOL :D
quote:
"Wat doet hij nou helemaal? Wat is je talent? Waarom luisteren we naar je? Dus je bent in de koninklijke familie geboren en toen vertrokken. Waar ben je eigenlijk goed in?"
Waar hij goed in is ? Over zijn mammie praten. :Y
  maandag 19 juni 2023 @ 20:20:05 #25
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209572131
Spotify executive calls Harry and Meghan ‘grifters’ after podcast deal ends

"I wish I had been involved in the ‘Meghan and Harry leave Spotify’ negotiation. ‘The Fucking Grifters.’ That’s the podcast we should have launched with them,” Simmons said on his podcast, the Bill Simmons podcast.
"I have got to get drunk one night and tell the story of the Zoom I had with Harry to try and help him with a podcast idea. It’s one of my best stories … Fuck them."

https://www.theguardian.c(...)er-podcast-deal-ends.

love & heet
  maandag 19 juni 2023 @ 20:41:38 #26
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209572469
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 02:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag ook een artikel waarin gezegd wordt even te kijken naar wie allemaal hebben gezegd dat het huwelijk zich in zwaar weer bevindt.

Wie noemden ze?

Meghans halfzus, :') !!!!!

En twee royal commentators, waarvan eentje uit London. Waar die andere vandaan komt, ben ik alweer vergeten. Misschien ook wel UK, geen idee. Verder was het artikel, en bepaalde quotes eruit, gewoon een dertien uit een dozijn ‘Meghan is het mastermind, Harry is slachtoffer en alles is haar schuld’ artikel.

Neemt niet weg dat een scheiding heus aanstaande kan zijn, maar ik vind iemand als Meghans halfzus nou niet echt een betrouwbare bron, :+. En de insteek van deze artikelen is natuurlijk ook weer om te janken.
Alsof niet een ieder die scherp is en mensen enigszins kan 'lezen' op basis v geëtaleerde streken, karakters en stoornissen en bijpassend desperaat gedrag, zou kunnen voorspellen dat het tussen die twee niet lang meer gaat duren..

Alleen deze foto al is voor Sly genoeg om te zien dat er iets helemaal fout zit bij Megs in den bovenkamer :P
Waarom Edgar Davids ernaast zit is me een raadsel (8>
love & heet
  maandag 26 juni 2023 @ 00:40:53 #27
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209649429
Update: Netflix-deal ook in gevaar
Last week, a Netflix source told the paper that “the lemon has been fully squeezed” when it came to Harry and Meghan producing content for the streamer. Meghan, one source said, “lives in her own bubble,” and does not seem to have “grasped the economic reality”. The source said: “There is a less friendly attitude from some at the top. The feeling is that the lemon has been fully squeezed. The big bucks Harry and Meghan signed on for do not exist today.
https://www.thedailybeast(...)eliver-for-dollar50m

En: ook voor da money hoopte Harrie al eerder moordenaar Putin te interviewen voor 'n podcast en de net zo gestoorde psycho Trump. :r Natuurlijk niet zo raar, dit gewetenloos gedrag, nadat je eerst al je familie voor een dubbeldekker dondert voor geld :{w
The news follows Bloomberg’s report that Prince Harry had hoped to make a podcast talking to guests like Vladimir Putin, Mark Zuckerberg, and Donald Trump, “about their early formative years and how those experiences resulted in the adults they are today.”

Met die rooie had ik nog wel een ietsiepietsie beetje te doen eerder.. Maar na dit nieuws mag ie van mij bankroet en aan de bedelstaf, samen met z'n bordercollie-hork >:)

*;
love & heet
pi_209650240
quote:
11s.gif Op maandag 26 juni 2023 00:40 schreef sly-nl het volgende:
Last week, a Netflix source told the paper that “the lemon has been fully squeezed” when it came to Harry and Meghan producing content for the streamer. Meghan, one source said, “lives in her own bubble,” and does not seem to have “grasped the economic reality”. The source said: “There is a less friendly attitude from some at the top. The feeling is that the lemon has been fully squeezed. The big bucks Harry and Meghan signed on for do not exist today.

En: ook voor da money hoopte Harrie al eerder moordenaar Putin te interviewen voor 'n podcast en de net zo gestoorde psycho Trump. :r Natuurlijk niet zo raar, dit gewetenloos gedrag, nadat je eerst al je familie voor een dubbeldekker dondert voor geld :{w
The news follows Bloomberg’s report that Prince Harry had hoped to make a podcast talking to guests like Vladimir Putin, Mark Zuckerberg, and Donald Trump, “about their early formative years and how those experiences resulted in the adults they are today.”

Met die rooie had ik nog wel een ietsiepietsie beetje te doen eerder.. Maar na dit nieuws mag ie van mij bankroet en aan de bedelstaf, samen met z'n bordercollie-hork >:)

[ afbeelding ]
*;
de verhalen worden steeds gekker, jij gelooft dit?
pi_209650316
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 08:18 schreef fleuril het volgende:

[..]
Ik denk dat er veel niet waar is, maar dat van die Netflix deal zit wel een kern van waarheid in. Hun documentaire heeft ook niet zo goed gescoord als verwacht. Mensen worden nu toch wel een beetje moe van de slachtofferrol die ze spelen. Waarschijnlijk wordt het niet verwoord zoals hierboven beschreven maar de deal zit wel in zwaar weer.
  maandag 26 juni 2023 @ 19:12:09 #30
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209657420
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 08:18 schreef fleuril het volgende:

[..]
Ikke wel.
Zo bijzonder zijn deze "verhalen" nu ook weer niet om ze "steeds gekker" te noemen.. Lag in ieder geval in de lijn der verwachting. :Y)

Het lijkt er meer op dat jij het niet wilt of kunt geloven ;)
love & heet
  maandag 26 juni 2023 @ 19:15:19 #31
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209657464
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 08:33 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Ik denk dat er veel niet waar is, maar dat van die Netflix deal zit wel een kern van waarheid in. Hun documentaire heeft ook niet zo goed gescoord als verwacht. Mensen worden nu toch wel een beetje moe van de slachtofferrol die ze spelen. Waarschijnlijk wordt het niet verwoord zoals hierboven beschreven maar de deal zit wel in zwaar weer.
Hoezo "wordt wat niet zo verwoord"?

Zat je er weer tussen met je grote oren?
love & heet
pi_209661933
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:12 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ikke wel.
Zo bijzonder zijn deze "verhalen" nu ook weer niet om ze "steeds gekker" te noemen.. Lag in ieder geval in de lijn der verwachting. :Y)

Interview met Poetin Trump en d epaus vind jij geen gek verhaal? Ik geloof er niets van
pi_209662979
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:12 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ikke wel.

Volgens mij is het meer dat jij die onzin verschrikkelijk graag wil geloven omdat je een pestpleurishekel hebt aan Meghan :')
pi_209665155
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:15 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Hoezo "wordt wat niet zo verwoord"?

Zat je er weer tussen met je grote oren?
Nee, wat er niet weer tussen. Was mijn eerste reactie hier dus er is weinig 'weer'. En daarnaast zijn mijn oren niet zo groot. Niet meteen zo op de kast gaan zitten, want ik ben het gewoon met je eens :).

Het is op basis in de lijn der verwachtingen n.a.v. de ontbinding van hun Spotify contract. Ze kunnen niet leveren en daarom wordt hun contract ontbonden. Echter wordt dat natuurlijk niet zo verwoord maar komt er een mooi sociaal wenselijk praatje over andere visies en dat wegen scheiden.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 18:33:59 #35
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209670074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 11:53 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Nee, wat er niet weer tussen. Was mijn eerste reactie hier dus er is weinig 'weer'. En daarnaast zijn mijn oren niet zo groot. Niet meteen zo op de kast gaan zitten, want ik ben het gewoon met je eens :).

Het is op basis in de lijn der verwachtingen n.a.v. de ontbinding van hun Spotify contract. Ze kunnen niet leveren en daarom wordt hun contract ontbonden. Echter wordt dat natuurlijk niet zo verwoord maar komt er een mooi sociaal wenselijk praatje over andere visies en dat wegen scheiden.
Haha, ik zit niet op de kast hoor, verre van. Zit er nog in!@ :7

Dat je het met me eens was had ik eg wel door, duh:)

Waar ik op doelde was dat je in je eerste post verwijst naar "hierboven", als volgt: "waarschijnlijk wordt het niet zo verwoord als hierboven beschreven". Dat was me niet duidelijk, waar je op doelde dan..

En het opvoeren v 'sociaal wenselijke praatjes' als het gaat om het stel, is juist passé aan het raken, lijkt het. Er wordt aardig uit de school geklapt juist.
:Y)
love & heet
  dinsdag 27 juni 2023 @ 18:50:37 #36
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209670314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 06:24 schreef fleuril het volgende:

[..]
Interview met Poetin Trump en d epaus vind jij geen gek verhaal? Ik geloof er niets van
Je hoeft dat ook niet te geloven. Je vroeg eerder aan mij "jij gelooft dit?" Daarom zijn we nu nog in conclaaf O+

Nou ja, Harry is bij aardig wat producenten / mediabedrijven langs geweest om dit idee (met deze enge figuren in podcasts) te pitchen met de hoop het te verkopen. Als je dat doet, zoals Har, kun je natuurlijk verwachten dat het in the open geraakt. Dat is er gebeurd. Meerdere -betrouwbare- bronnen hebben dit dus gemeld. dat kun je teruglezen in verschillende artikelen.

Bloomberg:
https://www.bloomberg.com(...)ump-about-childhoods
Bijzonder: Harry spoke with multiple producers and production houses, these people said, to discuss possible shows. Along the way, Harry listened to various ideas from others but mostly stuck by his own — including one about childhood trauma. The concept: Harry would interview a procession of controversial guests, such as Vladimir Putin, Mark Zuckerberg and Donald Trump, about their early formative years and how those experiences resulted in the adults they are today.

En het artikel hierboven dat ik linkte van thedailybeast, waarin je ook verwijzingen kon vinden.
love & heet
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:03:43 #37
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209670521
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Volgens mij is het meer dat jij die onzin verschrikkelijk graag wil geloven omdat je een pestpleurishekel hebt aan Meghan :')
Valt best mee, die "pestpleurishekel". Eng vrouwtje, dat zeker!@
Ik denk eigenlijk zelden aan die heks. Hier op Fok of als ik haar 'tegenkom' in het nieuws *;
Aardig wat mensen zijn in de ontkenningsfase, als het gaat om dit stel. En dit is SHO.

Denk dat jouw pleurishekel towards moi een stuk dieper zit :D :'(

Speciaal voor jou en de jouwen:
Meghan labeled untalented as fallout from collapse of Spotify deal rumbles on

The guardian:
https://www.theguardian.c(...)spotify-podcast-deal

:W
love & heet
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 19:06:09 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_209670556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 09:34 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik vind de post van Sly top. Spijker op de kop, dat verveelde, arrogante verwende stel helemaal gekenschetst.
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 19:09:28 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_209670604
quote:
11s.gif Op maandag 26 juni 2023 00:40 schreef sly-nl het volgende:

[ afbeelding ]
*;
Met Harry heb ik ook te doen. Hij is er met boter en suiker ingetuind bij die doortrapte bitch.
pi_209670647
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Valt best mee, die "pestpleurishekel". Eng vrouwtje, dat zeker!@
Ik denk eigenlijk zelden aan die heks. Hier op Fok of als ik haar 'tegenkom' in het nieuws *;

Zelden :')
23 mei, 1 juni, 19 juni, 26 juni, 27 juni...

En dat zijn de dagen dat je iig gepost hebt over haar... Er zijn vrienden die ik minder vaak spreek dan jij over haar oreert...

'zelden' _O-

-niet op de man-

[ Bericht 7% gewijzigd door Deisyy op 29-06-2023 20:31:21 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:13:23 #41
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209670675
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Met Harry heb ik ook te doen. Hij is er met boter en suiker ingetuind bij die doortrapte bitch.
Denk ik ook. Maar durf het bijna niet te schrijven want bang voor een bom aan m'n deur v het Harry en Meg-bevrijdingsfonds of hoe ze zich tegenwoordig weer noemen :{
love & heet
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:15:53 #42
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209670710
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Zelden :')
23 mei, 1 juni, 19 juni, 26 juni, 27 juni...

En dat zijn de dagen dat je iig gepost hebt over haar... Er zijn vrienden die ik minder vaak spreek dan jij over haar oreert...

'zelden' _O-

Ik lees een stuk minder graag in dit topic door jouw stemmingmakerij iig :{
Ik schreef dat ik aan haar denk als ik hier post..

Goede vriendschappen ^O^

Leg het achter neer samen met die andere fanatici die wel uit mogen halen, maar niet kunnen incasseren op een veel minder persoonlijke manier :W
love & heet
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 19:18:38 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_209670752
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:13 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Denk ik ook. Maar durf het bijna niet te schrijven want bang voor een bom aan m'n deur v het Harry en Meg-bevrijdingsfonds of hoe ze zich tegenwoordig weer noemen :{
Binnenkort moeten we medelijden voor dat stel hebben. Nou vooruit, met Harry heb ik nog wel enigszins te doen. Met haar helemaal niet. Doorgecarculeerde vrouw. Als die scheiding er door komt zal Harry moeten bloeden en niet zo zuinig ook. En Meghan maar genieten van die heerlijke publiciteit.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 20:40:50 #44
78780 deedeetee
pi_209671841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Binnenkort moeten we medelijden voor dat stel hebben. Nou vooruit, met Harry heb ik nog wel enigszins te doen. Met haar helemaal niet. Doorgecarculeerde vrouw. Als die scheiding er door komt zal Harry moeten bloeden en niet zo zuinig ook. En Meghan maar genieten van die heerlijke publiciteit.
Ik geloof nooit dat ze haar titel kwijt wil. Rijke Amerikanen doen al sinds de 19e eeuw bijna een moord voor een adellijke titel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 juni 2023 @ 21:43:59 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209672574
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:15 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ik schreef dat ik aan haar denk als ik hier post..

Goede vriendschappen ^O^

Leg het achter neer samen met die andere fanatici die wel uit mogen halen, maar niet kunnen incasseren op een veel minder persoonlijke manier :W
Zelden zoiets ironisch gelezen.

Los daarvan (in het algemeen, niet aan jou specifiek):

Een interview met Trump is toch gewoon een interview met een ex-president? Ik moet niks van die vent hebben, maar mag dat nu ook al niet meer? Net als Zuckerberg; ook al zo'n debiel maar is het zo'n misdaad om hem te interviewen?

Wij hadden College Tour met Holleeder. Daar was wel wat gedoe over maar uiteindelijk ging alles gewoon door, werd het uitgezonden en is het drama eromheen gewoon weggezakt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 juni 2023 @ 21:50:19 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209672659
Trouwens, Meghan was vóór Harry actrice (te makkelijk inkoppertje voor sly). Nu ze geen working royal meer is, mag ze toch wel weer in films en/of series spelen? Ze kan daar wel eens naar kijken dan, :+. Dat moet makkelijker voor haar zijn want je volgt gewoon je script, leeft je in etc. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een podcast, interviews etc. waar een heel ander talent aan te pas komt en waar ze geen ervaring mee heeft.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 juni 2023 @ 21:54:00 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209672692
Interview met de paus zou ik naar luisteren btw, :7.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 22:38:20 #48
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209673166
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zelden zoiets ironisch gelezen.

Los daarvan (in het algemeen, niet aan jou specifiek):

Een interview met Trump is toch gewoon een interview met een ex-president? Ik moet niks van die vent hebben, maar mag dat nu ook al niet meer? Net als Zuckerberg; ook al zo'n debiel maar is het zo'n misdaad om hem te interviewen?

Wij hadden College Tour met Holleeder. Daar was wel wat gedoe over maar uiteindelijk ging alles gewoon door, werd het uitgezonden en is het drama eromheen gewoon weggezakt.
Jij bent vijandig sinds dit :P :

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 22:56 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Compleet onder de radar"? Ze hoereren zichzelf bijna :P De meest intieme gevoelens zoals suïcidale gedachten en depressies worden besproken alsof het over een tuinhek gaat of wat er morgen in de bonus is.
En dat alles om het Brits koningshuis te beschadigen, dan wel wraak te nemen? Oh nee, om de munten..

De enige juiste en constructieve oplossing had kunnen en moeten zijn: toenadering tot zijn familie zoeken (want dat zou een werkelijk goede echtgenote moeten willen bij zo'n verwijdering van die rooie van z'n familieleden), ongeacht de geschiedenis. Gewoon met de telefoon of videobellen de zaken intern proberen op te lossen of af en toe even om tafel. Maar dat levert natuurlijk niets op, behalve liefde *; . En dat is niet zo belangrijk hier. Da's wel jammer..

En "je stem laten horen", kom op zeg, daar dus wel over de 100 miljoen dollar voor krijgen, al dat trieste gezeik en gestook c_/

"Alles wilt laten horen omdat je zo lang onder vuur hebt gelegen". Wat is "alles"? En hoe geloofwaardig is dat hele verhaal überhaupt?

Al zouden ze van de inkomsten voor 90+% overmaken aan de African American community of aan de foodselbank @ Hackney, hadden ze misschien nog enige sympathie gewekt hierowz :{w

En die hele racismekaart is een lachertje, dat wicht heeft zich omhoog gepaald in een blanke omgeving en had niet eens het stempel "zwartje".

Daarvoor gingen we vriendelijk met elkaar om :'( :P . Je kunt - net als veel mensen- totaal niet tegen kritiek. Net als nog wat van die dames hier in SHO. Beetje sneu om het om te buigen naar iets anders om jullie recente ultieme piepgeluid te 'rechtvaardigen' en nog ergens heen te kunnen met 'niet tegen je verlies kunnen' en eerder met argumenten klem geluld te worden.. 8-)

Maar goed, back to now: een ex-president die geen geweten heeft / psychopaat is en een schoft. Als je daar een vergelijking mee maakt als het om jezelf gaat (Harry), ben je flink van het pad, vind ik. Juist iemand als Harry die pretendeert een hoog moreel te hebben en voor de zwakkere broeders en zusters strijdt hier en daar, plus dat eeuwige "poor me" gezeik en die mental healthcare-kaart die hij steeds trekt, zou beter moeten weten en doen.

Had nooit mogen gebeuren, Holleeder bij College-tour. Twan huis zap ik nog steeds gelijk weg als ik z'n rotkop op de buis zie.. Daarrr was ik dus wel echt fekking pissed over :r . Jij en anderen niet ^O^ Daarbij vergeleken is Megs nog een schatje O+ .
Dus ja, dat zie ik heel anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 29-06-2023 21:16:32 ]
love & heet
  dinsdag 27 juni 2023 @ 22:45:48 #49
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209673237
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Trouwens, Meghan was vóór Harry actrice (te makkelijk inkoppertje voor sly). Nu ze geen working royal meer is, mag ze toch wel weer in films en/of series spelen? Ze kan daar wel eens naar kijken dan, :+. Dat moet makkelijker voor haar zijn want je volgt gewoon je script, leeft je in etc. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een podcast, interviews etc. waar een heel ander talent aan te pas komt en waar ze geen ervaring mee heeft.
Je vergeet "ongetalenteerd" te plakken achter "actrice". :7
https://www.theguardian.c(...)spotify-podcast-deal
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 juni 2023 @ 10:13:55 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209676278
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 22:38 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Jij bent enorm zuur en vijandig sinds dit :P :
[..]
Daarvoor gingen we vriendelijk met elkaar om :'( :P . Je kunt - net als veel mensen- totaal niet tegen kritiek. Net als nog wat van die dames hier in SHO. Beetje sneu om het om te buigen naar iets anders om jullie recente ultieme piepgeluid te 'rechtvaardigen' en nog ergens heen te kunnen met 'niet tegen je verlies kunnen' en eerder met argumenten klem geluld te worden.. 8-)

Maar goed, back to now: een ex-president die geen geweten heeft / psychopaat is en een schoft. Als je daar een vergelijking mee maakt als het om jezelf gaat (Harry), ben je flink van het pad, vind ik. Juist iemand als Harry die pretendeert een hoog moreel te hebben en voor de zwakkere broeders en zusters strijdt hier en daar, plus dat eeuwige "poor me" gezeik en die mental healthcare-kaart die hij steeds trekt, zou beter moeten weten en doen.

Had nooit mogen gebeuren, Holleeder bij College-tour. Twan huis zap ik nog steeds gelijk weg als ik z'n rotkop op de buis zie.. Daarrr was ik dus wel echt fekking pissed over :r . Jij en anderen niet ^O^ Daarbij vergeleken is Megs nog een schatje O+ .
Dus ja, dat zie ik heel anders.
Ik heb niet het idee dat wij ooit echt heel vriendelijk met elkaar omgingen, :'). Maar het zal wel dan. Overigens is wat jij doet natuurlijk helemaal geen 'kritiek leveren' dus dat heeft er weinig mee te maken. Het gaat mij om jouw opmerking dat users, die het niet met jou eens zijn, veel persoonlijker in hun aanvallen zijn. Dát vind ik een erg ironische opmerking komend van jou.

Overigens nogal raar dat je een specifieke post naar boven weet te halen over wanneer er een keerpunt in gedrag geweest zou zijn. Ik vind dat vrij maf.

Heeft Harry een directe vergelijking tussen zichzelf en Trump gelegd? Bron? En hoe weet jij of ik wel of niet pissed was over Holleeder? Ik heb College Tour nog nooit gezien (al weet ik wel wat het is, inhoudt en waar de hele fuss over ging). Of kom je tot die conclusie omdat ik in mijn post zeg dat een ex-president interviewen 'nu ook al' niet meer mag waarna ik simpelweg zeg dat wij Holleeder hadden en daar uiteindelijk ook geen cancel uit voortkwam?

[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 28-06-2023 10:24:27 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')