Heb 1 of 2 jaar Oxxio gehad, beviel toen best prima eigenlijk. Eigenlijk maakt het me weinig uit, zolang ik mijn verbruik maar via een app in kan zien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De prijzen zijn 36ct en 31ct daltarief voor stroom. Dat gaat in de goede richting maar ik ben een beetje wars van Oxxio.
Dat doen ze toch allemaal?quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat probleem heb ik ook, overigens geldt dat wat mij betreft ook voor GreenChoice, en al die bedrijven die zich bedienen (of bediend hebben) van een voet-tussen-de-deur-beleid.
Ik heb de Eneco en Essent iig nog nooit aan de deur gehad, Nuon wel een keer maar die snapten het gelijk toen ik stelde dat ik mijn contract met hen zou opzeggen als ze nog een keer aan de deur zouden komen.quote:
Nee klopt, dan is de terugleververgoeding in principe het enige waar je naar hoeft te kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef boegschroef het volgende:
Misschien denk ik te simpel, maar voor mensen zoals ik:
- geen gas gebruik meer (of verwaarloosbaar)
- meer stroom opgewekt dan verbruikt
Dan maken de tarieven voorlopig toch niet veel uit en kan ik beter afwachten het komende jaar want mijn energie factuur is nagenoeg nul door de saldering dit en komend jaar.
Of zie ik iets over het hoofd?
Je krijgt geld terug vanwege teruggave energiebelasting.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef boegschroef het volgende:
Misschien denk ik te simpel, maar voor mensen zoals ik:
- geen gas gebruik meer (of verwaarloosbaar)
- meer stroom opgewekt dan verbruikt
Dan maken de tarieven voorlopig toch niet veel uit en kan ik beter afwachten het komende jaar want mijn energie factuur is nagenoeg nul door de saldering dit en komend jaar.
Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb volgens mij nog nooit een energieboer aan de deur gehadquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de Eneco en Essent iig nog nooit aan de deur gehad, Nuon wel een keer maar die snapten het gelijk toen ik stelde dat ik mijn contract met hen zou opzeggen als ze nog een keer aan de deur zouden komen.
Aaah, ze komen bij jou omdat ze hopen dat je al seniel wordtquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook jaaaaaren jonger dan ik
Ze kwamen aan de deur vanaf het moment dat de energiemarkt vrijgegeven werd, tegenwoordig valt het wel mee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aaah, ze komen bij jou omdat ze hopen dat je al seniel wordt
Mijn moeder heeft ze volgens mij allemaal al eens aan de deur gehad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de Eneco en Essent iig nog nooit aan de deur gehad, Nuon wel een keer maar die snapten het gelijk toen ik stelde dat ik mijn contract met hen zou opzeggen als ze nog een keer aan de deur zouden komen.
Als je wil overstappen kun je ook berekenen wanneer wat je verbruikt hebt net onder het plafond valt en dan gaan, als je dat haalt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:13 schreef Queller het volgende:
Ik snap er maar weinig meer van.
Ik stapte net eind januari over. Dus kreeg een dikke rekening van de vorige leverancier (slechts 1/12e van het totale gasverbruik dat tegen het plafondtarief ging; de rest was volle mep).
Als ik nu weer zou overstappen, betaal ik een hoog tarief voor het gebruikte gas in de eerste maanden van het jaar (hoger gebruik in jan - april). Dus volgens mij moet ik blijven zitten tot ik precies zoveel tijd bij de huidige zit dat ik maximaal gebruik kan maken van het prijsplafond?
Toch? Vet ingewikkeld allemaal.
Vattenfall nog niet, aanbod van gister is nog hetzelfde, geldt dus ook voor vandaagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:49 schreef Donna het volgende:
Oxxio en Eneco zijn alweer ietwat gezakt met de tarieven.
Voor ons is het aanbod van Oxxio is nog hetzelfde als gisteren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:49 schreef Donna het volgende:
Oxxio en Eneco zijn alweer ietwat gezakt met de tarieven.
Er is een extra aanbod voor 6 maanden bijgekomen in mijn overzicht met gas voor ¤1,18. Die zag ik gisterenmiddag nog niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:34 schreef craziness het volgende:
[..]
Voor ons is het aanbod van Oxxio is nog hetzelfde als gisteren.
Maar de aanbieding van Vattenfall telde gisteren toch? ALLEEN NOG VOOR VANDAAG!!1!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:56 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Vattenfall nog niet, aanbod van gister is nog hetzelfde, geldt dus ook voor vandaagDus, ik wacht nog ff.
Ja, daarom. Blij dat ik er niet ingestonken ben. Krijg bij dat soort aanbiedingen een Tellsell gevoelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:45 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Maar de aanbieding van Vattenfall telde gisteren toch? ALLEEN NOG VOOR VANDAAG!!1!!
Heb geen aanbod V’fall gezien nog.🙃quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:45 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Maar de aanbieding van Vattenfall telde gisteren toch? ALLEEN NOG VOOR VANDAAG!!1!!
Zie je ook een aanbod van 3 jaar? Gas 1,22.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is een extra aanbod voor 6 maanden bijgekomen in mijn overzicht met gas voor ¤1,18. Die zag ik gisterenmiddag nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |