Wie gaat ze ontslaan dan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:30 schreef Tjacka het volgende:
Dan vallen de play of rondes in de cl in dezelfde voorrondes als de el.
Sven en Edwin gaan dan echt wel aankopen. Het enige wat hun hoofd nog kan redden is plaatsing voor de CL
https://www.parool.nl/ned(...)stuursraad~b2fac17b/quote:Commissarissen Ajax krijgen toch geld voor ‘erebaan’, ondanks aftocht bestuursraad
@PowerLoungenquote:Ook nam hij afstand van de wens van zijn voorganger Hennie Henrichs om de 800 verenigingsleden het recht te geven geconsulteerd te worden door de bestuursraad vooráfgaand aan belangrijke besluiten. Hij waarschuwde dat dit door de veelheid aan opinies de bestuurbaarheid van Ajax zal bemoeilijken.
Een wens van Henniegod in de wind slaan . Gelijk royeren dat stuk tuig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)stuursraad~b2fac17b/
[..]
@:PowerLoungen![]()
tadic gaat huilenquote:Op donderdag 25 mei 2023 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat gaat er zondag gebeuren dan.
takes one to know one denk ik zo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:52 schreef DonRaja het volgende:
Sinds wanneer is Klaassen trouwens die ene enge oom geworden waar je je kinderen niet bij achterlaat?
quote:Ajax verkeert niet alleen in crisis, maar ook in een impasse: haast niemand is zijn eigen positie zeker
Op de Buitengewone Vergadering van Aandeelhouders (BAVA) wordt Jan van Halst morgen (vrijdag) formeel benoemd als technisch commissaris van Ajax. De realiteit is echter dat bijna niemand bij de Amsterdamse club nog stevig op zijn stoel zit. Ook directeur Edwin van der Sar niet.
Ik vind het nog meevallen eerlijk gezegd, zeker in combinatie met de blauw broek.quote:
prima shirtje, drie kruizen in de nekquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind het nog meevallen eerlijk gezegd, zeker in combinatie met de blauw broek.
van klaas begrijp ik het nog wel maar het ad is toch wel supermatig, al heb ik sowieso niet zo'n enorme hoge pet op van de vaderlandse journalistiek, copy/paste viert hoogtij.quote:
Dat is ook het grote verschil, Ajax moet kampioen worden, de rest mag kampioen worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is gewoon fukking lachwekkend dat na 1 seizoen geen kampioen 020 helemaal op ontploffen staat en heel de organisatie die jaren goed was totaal vernietigd
Dit idd. En als de geschiedemis iets leert is dat Ajax er altijd bovenop komt. Standaarden liggen ook gewoon hoger dan in rotterdam.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook het grote verschil, Ajax moet kampioen worden, de rest mag kampioen worden.
Dat andere klopt niet maar je leest het toch niet dus laat maar.
wat er klopt er dan niet volgens jouwquote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook het grote verschil, Ajax moet kampioen worden, de rest mag kampioen worden.
Dat andere klopt niet maar je leest het toch niet dus laat maar.
PSV en Feyenoord hebben die doelstelling helemaal niet jaarlijks. Bij PSV waren ze zelfs redelijk tevreden met plek 2 en een bekertje.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat er klopt er dan niet volgens jouw
volg jij het nieuws niet ofzo?
het is gewoon een feit dat in alle geledingen van de jeugd tot aan de voorzitter en rvc er totale onrust en chaos is.
020 is helemaal de weg kwijt omdat ze 1 keer niet kampioen wordt
en feyenoord en psv hebben dezelfde doelstelling ieder seizoen en dat is kampioen worden
weet je misschien niet hoeveel mensen ondertussen ajax heeft verlaten
allemaal belangrijke poppetjes die de afgelopen jaren voor het succes hadden gezorgd.....
Ik snap het wel
je doet je ogen er voor dicht
je wil de realiteit niet zien waar je club zich in bevindt
je mag hopen dat psv zondag de wedstrijd gaat verliezen anders wordt het nog 10 tandjes erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |