lekker gucci shoppen in parijs @de_boswachterquote:Op maandag 22 mei 2023 12:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je knippert even met je ogen en Sels ligt alweer uit de kwalificatie.. Rus en Kerkhove staan nu op de baan. Jesper de Jong (als laatste toegelaten tot de kwalificatie, al is ie de laatste weken goed in vorm dus is z'n ranking nu hoger) moet vanmiddag, Brouwer morgen.
Hou toch op man. Dat dubbelen en rolstoeltennis heeft echt niets met sport te makenquote:Op maandag 22 mei 2023 15:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wesley Koolhof nog op het laatste US Open. En moet ik ook nog over rolstoeltennis beginnen of ben je voldoende overtuigd van het succesklimaat?
Hier wordt Kiki even zomaar vergeten!quote:Op maandag 22 mei 2023 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
KNLTBtoptennis
Laatste GS halve finale, Verkerk 2003?
En hij wint!quote:
Eerder vanmiddag ook bij Arantxa en een vrouw die nog een selfie wouquote:Op maandag 22 mei 2023 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hij wint!
En er waren twee kinderen die zijn handtekening wilden![]()
Ja sorry, ik liep een beetje flauw te doen. Dubbelen blijf ik wel een intrigerende wereld vinden, omdat sommige mensen er echt wel flink geld mee kunnen verdienen en het gewoon zo'n gezellige verzameling veteranen en bijna-bejaarden is.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hou toch op man. Dat dubbelen en rolstoeltennis heeft echt niets met sport te maken.
Die speelt echt alles wat ze kan spelen ... en redelijk... Ben benieuwdquote:Op maandag 22 mei 2023 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja sorry, ik liep een beetje flauw te doen. Dubbelen blijf ik wel een intrigerende wereld vinden, omdat sommige mensen er echt wel flink geld mee kunnen verdienen en het gewoon zo'n gezellige verzameling veteranen en bijna-bejaarden is.
Hartono lijkt trouwens als Alternate ook binnengekomen te zijn, die speelt morgenochtend.
Wordt wel een hele lastige klant. 19 jaar pas en won recent twee challengertoernooien, waarbij hij oa Thiem versloeg.quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
De Jong om 12:30 tegen de baan tegen een protégé van dopeur Djokovic
Ricky - Genotquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al vier lucky losers bij de dames, dus zelfs als Rus verliest heeft ze een flinke kans om binnen te komen.
Wat is dat voor dwaas inderdaadquote:Op donderdag 25 mei 2023 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Nu meteen een break tegen na die bagel, da's dan precies wat er niet moet gebeuren.
6-0 2-4 ondertussen, onze Servische vriend blijft een ongeleid temperamentvol projectiel
Lijkt me bloedirritant om tegen te spelen, je weet gewoon niet wat je kunt verwachten. Je ziet De Jong ook echt een beetje zoeken nu, want alles begint steeds beter te vallen voor 'm.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dat voor dwaas inderdaad
Zul je zien dat Botic deze Servier treft, dat wordt weer heerlijk ergeren...quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:26 schreef wimderon het volgende:
Griekspoor en Van de Zandschulp beiden tegen een qualifier.
Djokovic en Alcaraz in dezelfde helft.
Moet zeggen dat ze vaak wel pech heeft met lotingen. Maja, kans is nou eenmaal aanwezig dat je met zo'n ranking vaak tegen een geplaatste speelster komt. Gevalletje te groot voor servet, te klein voor het tafellaken. Morgen laatste kwali rondje, in principe moet ze het hoofdtoernooi wel kunnen halen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Rus, wat moeten we er van zeggen. Ik vind het knap dat ze via de ITF's zichzelf elke keer weer in de top 100 weet te spelen, maar dat ze de laatste 18x maar één keer haar eerste ronde van een grand slam heeft gewonnen is wel een droevige statistiek. En tussendoor sneuvelde ze ook nog 14x in de kwalificatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |