Ja, uiteraard wel met orders van de Oekraieners en Oekraiense uitrusting en uitvalsbasis in Oekraine. Maar dit wordt idd gedaan omdat de Oekraieners dit zelf niet 'mogen; van westerse partenrs. Heel handig om dan deze Russe nte hebbenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef Momo het volgende:
Ik zie veel beelden voorbij vliegen, waarschijnlijk ook een deel neppe, maar dit zijn toch Russische rebellen, geen Oekrainers?
Kloptquote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef Momo het volgende:
Ik zie veel beelden voorbij vliegen, waarschijnlijk ook een deel neppe, maar dit zijn toch Russische rebellen, geen Oekrainers?
Natuurlijk. Want groene kleding en... pantzer voertuigen kun je immers overal kopenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef Momo het volgende:
Het is voor ons toeschouwers best moeilijk om te zien of het nu Russen of Oekraïners zijn. Net zoals in 2014. Maar ze komen vanuit Oekraïns grondgebied, en zullen waarschijnlijk ook hun spulletjes gebruiken.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef Momo het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:22 schreef Momo het volgende:
Ik hoop vooral dat het andere rebellen en onafhankelijkheid groepen in Rusland wakker maakt in andere gebieden. Veel etnische groepen in Rusland.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
https://www.google.com/ma(...)16s%2Fg%2F11j5jgmgdy
Goede reviews.
Ik bedoelde meer zijn het wel militairen of net zoals vroeger in NL meer politie/burgers.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
En: ja, want rus kan wel willen dat hun oorlog netjes binnen de grenzen van oekraine blijft, maar heel vaak werkt oorlog zo niet.
Heb je dan rus uniform aan -> valide doel.
Geen idee wie dit zijn. Het is net zo'n mysterie als toen met die little green men in de Donbas en de Krim.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef Momo het volgende:
Ik stel idd een Navo vredesmacht voor om de strijdjnde partijen uit elkaar te houden.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat we een vredesmissie moeten optuigen om de vrede in Belgorod Oblast te bewaken.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:23 schreef Nattekat het volgende:
https://www.google.com/ma(...)16s%2Fg%2F11j5jgmgdy
Goede reviews.
Zoals vroeger zit er ook nu een risico aan het helpen van militairen. Dan maak je een onderscheid tussen passief burger zijn, en actief meedoen in het conflict. De arme rus voelde misschien dat hij geen keus had, maar hij heeft er zelf voor gekozen. En heeft dat nu bekocht.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn het wel militairen of net zoals vroeger in NL meer politie/burgers.
Oh dat zou helemaal wat zijn dat ze zo kernkoppen weten te bemachtigen.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:55 schreef myShizzle het volgende:
Schijnt dat een paar km verderop een basis is waar nukes liggen
[ twitter ]
Ja dat dus... de nukes komen in gevaar dus dan moeten we ze maar inzettenquote:Op maandag 22 mei 2023 12:55 schreef myShizzle het volgende:
Schijnt dat een paar km verderop een basis is waar nukes liggen
[ twitter ]
Dan moeten ze zo'n bom wèl op Rusland gooien anders helpt het niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:32 schreef Frutsel het volgende:
de nukes komen in gevaar dus dan moeten we ze maar inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |